قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

این روزها دیگر بیشتر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار صفحه‌نمایشی بالاتر از ۵ اینچ دارند و به این ترتیب چه بخواهید و چه نخواهید برای انتخاب گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش کوچکتر از ۵ اینچ گزینه‌های بسیار کمی روبروی شماست، به همین منظور بر آن شدیم تا نگاهی به ۵ گوشی از بهترین گوشی‌های هوشمند بازار با صفحه‌نمایشی کمتر از ۴.۶ اینچ داشته باشیم.

 

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که هنوز با ابعاد بزرگ‌ صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند امروزی کنار نیامده‌اند و از طرف دیگر هنوز از گوشی انتظار دارید نقش یک تلفن را برای شما ایفا کند؛ اما از طرف دیگر بدتان نمی‌آید دستی هم از دور به اپلیکیشن‌های جدید داشته باشید و از امکانات گوشی‌های هوشمند امروزی بی‌بهره نمانید بد نیست نگاهی به لیست ۵ گوشی هوشمندی داشته باشید که ابعاد بزرگی ندارند.

 

همان‌گونه که اشاره شد گوشی‌های هوشمند امروزی صفحه‌نمایش‌های بزرگی دارند و با این حساب انتظار نداشته باشید محصولاتی که در این لیست به آنها اشاره می‌کنیم مدل‌های تراز اول بازار باشند،‌ البته این امر می‌تواند جنبه مثبتی نیز داشته باشد چرا که قیمت آنها نیز طبیعتا نسبت به پرچمداران امروزی کاهش پیدا کرده است.

 

1- آیفون 5S‌ اپل

 

گوشی هوشمند,بهترین گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش کوچکتر از 4.6 اینچ

آیفون 5s اپل دارای صفحه نمایش 4 اینچی است

 

شاید جالب باشد بدانید آیفون 5s تنها گوشی همراه چهار اینچی است که هنوز هم تولید می‌شود. این محصول پرچمدار اولین بار شهریور دو سال پیش بود که از جانب اپل معرفی شد، استفاده از آخرین‌ نسخه‌های iOS به همراه قیمت مناسب ۴۵۰ دلاری برای مدل 16 گیگابایتی و ۴۹۹ دلاری برای مدل 32 گیگابایتی باعث شده آیفون 5S همچنان برای اپل سودآورد باشد و به تولید آن ادامه دهد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.