قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

بهترین لپ تاپ های سبک وزن در بازار
اندازه کوچک و قابلیت حمل راحت ویژگی هایی هستند که در حال حاضر در بازار لپ تاپ توجه ویژه ای به آنها می شود و بر همین اساس که لپ تاپ ها هر چه بیشتر با طراحی جمع و جور و وزن کمتر تولید می شوند. با تداوم روند هوشمندسازی دستگاه های مختلف، امروزه هرچیزی در حال تبدیل شدن به یک رایانه است.

 

تلفن همراه، ساعت، تلویزیون و حتی یخچال و فریزرها و قهوه سازها به پردازنده و حافظه مجهز می شوند تا وظایف خود را انجام دهند. سیستم های محاسباتی به اندازه ای کوچک شده اند که می توانند در دستگاه هایی با اندازه های مختلف جای بگیرند.

اندازه کوچک و قابلیت حمل راحت ویژگی هایی هستند که در حال حاضر در بازار لپ تاپ توجه ویژه ای به آنها می شود و بر همین اساس که لپ تاپ ها هرچه بیشتر با طراحی جمع و جور و وزن کمتر تولید می شوند. در ادامه با برخی از بهترین لپ تاپ های سبک وزن حال حاضر بیشتر آشنا می شویم.

 

توشیبا کروم بوک ۲

 

لپ تاپ توشیبا کروم بوک ۲, لپ تاپ های سبک وزن,اخبار تکنولوژی

لپ تاپ توشیبا کروم بوک ۲ - ۱٫۳ کیلوگرم وزن دارد

 

کروم بوک ها بیشتر به عنوان رایانه هایی با سخت افزار نه چندان قدرتمند شناخته می شوند اما توشیبا کروم بوک ۲ به پردازنده اینتل Core i3-5015U، ۴ گیگابایت حافظه رم، بلوتوث نسخه ۴، درگاه های یواس‌بی ۲ و ۳، درگاه HDMI و نمایشگر ۱۳ اینچی با وضوح ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است. این لپ تاپ ۱٫۳ کیلوگرمی در وب سایت آمازون برچسب قیمت ۳۲۹ دلاری را یدک می کشد.

 

ایسوس زنبوک

 

لپ تاپ, لپ تاپ های سبک وزن,اخبار تکنولوژی

لپ تاپ ایسوس زنبوک UX305LA وزنی معادل ۱٫۳ کیلوگرم دارد

 

ایسوس یکی از نام های شناخته شده در دنیای لپ تاپ محسوب می شود. محصولات سبک وزن این شرکت تحت نام زنبوک روانه بازار شده اند. زنبوک UX305LA وزنی معادل ۱٫۳ کیلوگرم دارد و به پردازنده اینتل Core i5-5200U با فرکانس پردازشی ۲٫۲ گیگاهرتز و ۸ گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به نمایشگر ۱۳٫۳ اینچی فول اچ‌دی مات، حافظه ذخیره سازی حالت جامد ۲۵۶ گیگابایتی، ۱۰ ساعت عمر باتری و بدنه تمام آلومینیومی اشاره کرد. زنبوک UX305LA در وب سایت آمازون برچسب قیمت ۷۵۰ دلاری را یدک می کشد.

 

دل XPS 13

 

لپ تاپ, لپ تاپ های سبک وزن,اخبار تکنولوژی

لپ تاپ XPS 13  دل

 

اگرچه با لپ تاپی ۱۳ اینچی طرف هستیم اما به لطف نمایشگری بدون حاشیه اندازه بدنه دل XPS 13 نزدیک به یک لپ تاپ ۱۱ اینچی است. این محصول سبک وزن دل در چند مدل عرضه می شود که امکان انتخاب گزینه هایی با نمایشگر لمسی نیز وجود دارد. در حالت پایه دل XPS 13 به پردازنده نسل ششم اینتل Core i3، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی حالت جامد مجهز است. این مدل ۸۰۰ دلار قیمت دارد.


اپل مک بوک ایر

 

لپ تاپ اپل مک بوک ایر, لپ تاپ های سبک وزن,اخبار تکنولوژی

مک بوک ایر به حافظه ذخیره سازی فلش ۱۲۸ گیگابایتی مجهز شده است

 

خانواده ایر به منظور ارائه لپ تاپی سبک وزن با قابلیت حمل راحت توسط شرکت اپل شکل گرفت اما با ارتقا فناوری و به کارگیری سخت افزارهای قدرتمند امروزه به یک دستگاه توانمند نیز تبدیل شده است. در نسل جدید مک بوک ایر پردازنده اینتل Core i5 با فرکانس پردازشی ۱٫۶ گیگاهرتز به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR3 بکار گرفته شده اند. مک بوک ایر در دو مدل ۱۱ اینچی و ۱۳ اینچی در دسترس است که هر دو وضوح ۱۴۴۰×۹۰۰ پیکسل را در کنار تراشه گرافیک مجتمع اینتل ۵۰۰۰ ارائه می کنند. این محصول به حافظه ذخیره سازی فلش ۱۲۸ گیگابایتی مجهز شده است.


لنوو یوگا ۹۰۰

 

لپ تاپ لنوو یوگا ۹۰۰, لپ تاپ های سبک وزن,اخبار تکنولوژی

لپ تاپ لنوو یوگا ۹۰۰ به پردازنده اینتل Core i7 با فرکانس پردازشی ۲٫۵ گیگاهرتز مجهز شده است

 

لنوو یوگا ۹۰۰ برچسب قیمت ۱۲۰۰ دلاری را یدک می کشد و یکی از گزینه های گران قیمت این فهرست است اما سخت افزار قدرتمند این دستگاه قیمت بالای آن را توجیه می کند. این دستگاه هیبریدی به پردازنده اینتل Core i7 با فرکانس پردازشی ۲٫۵ گیگاهرتز و ۸ گیگابایت حافظه رم مجهز شده و از این رو هیچ گونه کندی در انجام کارهای روزانه، وبگردی و بازی های سبک احساس نخواهید کرد. بلندگوهای لنوو یوگا ۹۰۰ به فناوری دالبی DAX2 مجهز شده و در کنار نمایشگر ۱۳ اینچی با وضوح ۳۲۰۰×۱۸۰۰ پیکسل تجربه مولتی مدیا خوبی با این دستگاه خواهید داشت.

 

http://www.beytoote.com/computer/technews/best3-lightweight2-laptops.html

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.