قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

از قرار معلوم ال‌جی برای مراسم CES 2016 برنامه‌های زیادی در سر دارد که یکی از آنها رونمایی از سیستم‌های صوتی جدید X-Boom و ساندبار جدید این شرکت است.

تا مراسم CES امسال چند هفته‌ای بیشتر زمان نداریم، علاقه‌مندان فناوری به خوبی می‌دانند که این مراسم با اهمیت‌ترین رویداد سالانه فناوری است و شرکت‌های مختلف نیز عزم خود را برای حضوری پربارتر جزم کنند، ال‌جی نیز برای اینکه از قافله عقب نماند، ساندبارهای جدید خود را به همراه سیستم صوتی جدید X-Boom در این مراسم رونمایی خواهد کرد.


مدل‌های SH6، SH7 و SH6، ساندبارهایی هستند که ال‌جی در CES امسال وعده رونمایی آنها را داده است. این ساندبارهای جدید نیز همانند سایر مدل‌های قبلی این شرکت از فناوری بلوتوث استفاده می‌کنند، لازم به ذکر است که با کروم‌کَست گوگل نیز کاملاً سازگار هستند، ارتباط به ساند‌بارهای ال‌جی نیز بسیار راحت است و و تنها با یک دکمه میسر می‌شود.


در کنار موارد ذکر شده، ویژگی Adaptive Sound Control که به اختصار ال‌جی آنرا ASC می‌نامد نیز در این محصولات صوتی جدید به چشم می‌خورد. این ویژگی جدید اجازه می‌دهد تا اسپیکرها به صورت خودکار تنظیمات مختلفی را برای انواع محتوای پخش شده در نظر بگیرند.

 

سیستم‌های صوتی X-Boom,ساندبار,اسپیکر

X-Boom LG

 

از لحاظ طراحی نیز با تغییرات زیادی در این ساندبارهای جدید روبرو نیستیم و ال‌جی سعی داشته تا همانند ساندبارهای قدیمی خود طراحی مینیمالیستی داشته باشد تا به راحتی در کنار سینمای خانگی این شرکت جا بگیرد. لازم به ذکر است که مدل SH8 و SH7 از سابووفرهای بی‌سیم بهره می‌برند در حالیکه مدل ساندبار SH6 ال‌جی از شش اسپیکر مستقل استفاده می‌کند.

همان‌گونه که در ابتدا ذکر شد، این تجهیزات صوتی جدید و وسوسه‌برانگیز تا چند هفته دیگر از جانب ال‌جی به همراه سیستم صوتی X-Boom در مراسم CES 2016 رونمایی می‌شوند و اگر نکته جالب دیگری در این خصوص مطرح شد حتماً‌ آنرا تا آن زمان با شما در میان خواهیم گذاشت.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.