قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

مقایسه سئو و بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی در شبکه های اجتماعی نوعی از دیجیتال مارکتینگ است که اخیرا در مملکت ما به شدت باره استقبال پیمان گرفته است . و از رتبه دوم را بین روشهای بازاریابی دیجیتال در ایران کسب کرده است اما به هیچ وجه قابل سنجش با بازاریابی موتورهای جستجوگر یا سئو نیست !

بیشترین تفاوت این دو مدل بازاریابی به وضعیت مخاطبین مربوط می شود. شما شدنی است در اینستاگرام شرکت خویش فرآورده یا خدماتی را شناسایی کنید و هزاران نفر آن را نگریستن نمایند ولی سوال اینجاست که چند درصد از بازدید کنندگان نیازمند به آن بوده اند و شما با ارائه ی جذاب و پیشنهادات بی اندازه در نهایت چند درصد را به مشتری تبدیل خواهید کرد ؟
مزایای سئو و حضور در صفحه نخست گوگل

این در حالی است که در بازاریابی موتورهای جستجوگر بیننده یک مشتری بلقوه است و این مخاطب است که به تعقیب محصول یا خدمات شما آمده نه شما به پیگیری مشتری ! به همین علت است که بازدهی سئو زیاد اغلب از تبلیعات در شبکه های اجتماعی میباشد در پیوسته به بعضی از مزایا و معایب این دو روش اشاره خواهیم کرد .

مشاهده بعضی از نتایج بدست آمده در گوگل
عوامل تاثیر گذار در خدمات سئو وب سایت

در کل باید گفت که نزدیک 200 عامل در سئو هستی دارد که بر رتبه سایت شما تاثیر گذار خواهد بود که به طور دقیق در این نوشتار ما به بررسی فنی و معرفی آنها پرداخته ایم ، در پیوستگی  به طور کلی به برخی از این عوامل اشاره خواهیم کرد.

1- Off Page ( عوامل خارجی  ): کارهایی که به طور مستقل از طراحی تارنما شما اتمام می شود.

2- On Page ( عوامل درونی ): کارهایی که به طراحی تارنما شما و محتوای آن مربوط می شود.

    در عقیده داشته باشید که بخشی از عوامل درونی بهینه سازی On Page مرتبط با کیفیت و کمیت مطالب شما در تارنما است ، بنابراین هیچ کارآزموده سئو سایتی نمی تواند به انفرادی مایه بهبود وصعیت تارنما شما بشود و شما علاوه براینکه باید یک وب سایت بهینه داشته باشید احتیاج دارید که محتوای مناسب بر پایه استانداردهای گوگل در سایت خویش فرآوری کنید.

مراحل بهینه سازی و کسب رتبه

بررسی پیشینه سایت شما اولین مرحله از پروژه سئو می باشد، چنانچه شما در کار و جنبش های سابق خویش از استانداردهای سئو فرمانبرداری نکرده باشید و یا از سئو کلاه سیاه ( فریب موتورهای جستجوگر ) کاربرد کرده باشید بردباری پنالتی شدن سایت شما هستی دارد و شدنی است پیوسته کار و جنبش بر روی آن دامین مقرون به صرفه نباشد. رایج ترین مسئله ای که مایه میشود کارشناسان ما ادامه تکاپو در یک دامین را اشتباه بدانند ، وجود محتوای کپی در سایت می باشد.
سئو قالب سایت

در مرحله بعدی باید ساختار تارنما شما بهینه  و مطابق با استانداردهای گوگل باشد ، در صورتی که ساختار سایت شما بیچارگی به اصلاحات داشته باشد ، کارشناسان سئو با بستگی با تیم طراحی سایت هزینه و سررسید ویرایش ها را مشخص خواهند کرد.
شروع یک پروژه سئو

پس از اینکه از پیشینه تکاپو ها و بهینه بودن ساختار سایت اطمینان حاصل شد، می طاقت یک پروژه سئو را عملا ابتدا کرد. الی اینجا ما سایت استاندارد یا بهتر است بگوئیم بستری پسندیده برای تکاپو داریم. سایر فعالیت ها به طور کلی دربرگیرنده ( فرآوری درونمایه ، لینک سازی داخلی و لینک سازی بیگانه ، کار و جنبش در شبکه های اجتماعی و … است)  که هر کدام در عین سادگی حساسیت های بسیاری دارند و یک حرکت اشتباه در هر کدام میتواند رتبه های سایت شما را به خطر بیاندازد و باید تمام فعالیت ها با انسجام و ذیل نظر خبره سئو انجام گیرد.

میموس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.