قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.



سئو سایت که واژه پارسی عبارت Search Engine Optimization است و به چهره مخفف به آن SEO می گویند، به معنی سپریدن تمام فرآیندهایی است که باعث می شود سایت شما نتایج بهتری را در گوگل و سایر موتورهای جستجو کسب کند. عواملی که در بهبود چگونگی سایت شما کارایی می گذارند را به دو دسته می نا تقسیم کرد: عوامل داخلی و عوامل خارجی. سئو سایت بیشتر بر روی عوامل درونی تکیه دارد و با درمان ساختار وب سایت و در ضمن قالب آن سعی می کند وضعیت سایت شما در گوگل را شفا ببخشد. به این نکته توجه داشته باشید که عوامل مهم سئو داخلی عبارتند از: نحوه طراحی سایت (شامل کد نویسی، سرعت لود شدن، ساختار صفحات، روش طراحی قالب، شیوه پیمان گرفتن درونمایه در صفحه و...) و محتوای سایت. فلذا هیچ متخصص سئوی سایت نمی تواند به تنهایی باعث شفا وضعیت سایت شما شود و شما علاوه بر اینکه باید یک سایت مناسب و بهینه سازی شده برای گوگل داشته باشید نیاز دارید که محتوای پسندیده نیز در سایت خود تولید کنید (مطابق با استانداردهای گوگل). به طور چکیده SEO یعنی از بین بردن دشواری ها کدنویسی و قالب سایت شما و تعریف پارامترهای مناسب در آن برای بهبود چگونگی رتبه سایت شما در گوگل و بدست آوردن کلمات کلیدی مناسب در مقوله کاری شما (کلمات کلیدی که مخاطب شما آنها را جستجو می کند)، تولید محتوای مناسب و درمان تجربه کاربری بر روی سایت شما که سرانجام منجر به امتیاز بیشتر صفحات سایت در گوگل می شود. بنابراین سئو سایت، فرآیندی است که به تمام اتفاقات روی سایت مرتبط است و باعث می شود سایت شما نتیجه بهتری در گوگل کسب کند، این موضوع کارایی مستقیمی بر روی افزایش بازدید و درآمد سایت شما خواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید : اصول سئو چیست انجام می شود به دو گروه کلی سئو داخلی on-page SEO و سئو خارجی off-page SEO دسته می شود که در پیوسته جزئیات هر کدام را توضیح می دهیم.
1- تعریف سئو داخلی

سئو درونی on-page SEO به مجموعه عواملی گفته می شود که در داخل سایت و ساختار محتوای آن انجام می شود از دسته :

    بررسی ایرادات موجود در کد سایت و افزودن کدهای مورد نیاز سئو
    افزودن اسکیما schema های مورد دربایستن با توجه به گونه سایت به کد آن
    بررسی و اصطلاح ساختار کلی سایت دربرگیرنده منو ها و دسته بندی های آن
    ویرایش عکس ها سایت برای سئو و کم کردن حجم آنها برای افزایش سرعت سایت
    اصلاح ساختار URL های صفحات سایت
    اصلاح عنوان و توضیحات صفحات و مطالب سایت
    اصلاح دشواری ها سرعت سایت و بهینه سازی آن برای رسیدن به بیشترین سرعت ممکن
    بررسی و رفع ایرادات قالب سایت و دشواری ها مربوط به بازتاب گرا بودن آن روی گوشی موبایل
    اصلاح صفحات گروه مقالات و تگ ها بر اساس کلمات کلیدی هدف
    رسیدگی و رهنمود کلمات کلیدی برای ایجاد درونمایه با توجه به مشتریان و کاربران هدف سایت
    تولید محتوای جدید و ویرایش محتوای کنونی سایت بر پای بست، واژه ها کلیدی رهنمود شده و استاندارد سازی آنها
    لینک سازی داخلی بین صفحات و مطالب سایت و پیمان دادن لینک به صفحات مهم در بخشهای اصلی سایت

2- تعریف سئو خارجی

برای سایت ها سئو خارجی off-page SEO هم استفاده می شود که دربرگیرنده تکاپو هایی است و به نوعی بازاریابی و معرفی سایت در اینترنت و شبکه های اجتماعی است از جمله :

    ساخت بک لینک از سایتهای معتبر و مرتبط به صورت مداوم
    انتشار مطالب سایت در شبکه  های اجتماعی سرشناس برای هدایت کاربر و جذب مخاطب
    ارسال خبرنامه و استفاده از ایمیل مارکتینگ برای جذب کاربران جدید
    استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای بازاریابی سایت و شناسایی آن در منابع مختلف

این موارد بخشی از صدها موردی است که باید در تو و بیرون سایت رعایت شود و به صورت همیشگی در ساحل هم رعایت شود تا سایت را به نتیجه مطلوب برساند. سئو داخلی بیچارگی به دقت و زمان اکثریت دارد و مهم ترین بخش بهینه سازی سایت است.

 

بیشتر بخوانید : اصول و قواعد لینک سازی خارجی نوع تکاپو و روش کاری

یکی از عواملی که در موعد به نتیجه رسیدن پروژه ها کارایی سر راست دارد به گونه تکاپو و شیوه کاری بر می گردد. سئو سایت از  سه شیوه انجام می شود :
1- سئو کلاه سیاه (black hat SEO) :

سئو کلاه سیاه احد از گونه ها سئو است که با به کارگیری تکنیک ها و طریق های غیر اصولی و غیر قانونی موجب بهبود رتبه سایت در کوتاه مدت می شود. سئو کلاه سیاه برای رسیدن به رتبه های بالاتر، قوانین گوگل و دیگر موتورهای جستجو را زیر پا می گذارد و به نوعی موتور جستجو را فریب می دهد.  این شیوه معمولا بدست کسان بی تجربه و سئو کارهای تازه شغل بهره‌گیری می شود. در این شیوه نتایج خوب به سرعت کسب می شود اما هیچ تضمینی برای آن هستی ندارد و شدنی است هر لحظه گوگل متوجه تقلب شده و سایت را جریمه کند.
2- سئو کلاه سفید (white hat SEO) :

سئو کلاه سفید احد از انواع سئو سایت است که با به کارگیری تکنیک های مجاز و مطابق با استانداردهای گوگل، منجر به بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو خواهد شد. نتیجه اخذ در سئو سفید موعد بر است اما مهم این است که نتایج به دست آمده از طریق سئو کلاه سفید، برپا و ماندگار است. کارآزمودگان دسته سئو وب 24 بصورت کامل از روشهای کلاه سفید کاربرد می کنند زیرا به پیگیری کسب نتایج خوب و ماندگار برای مشتریان هستیم.نتایجی که به سئو کلاه سیاه توسط می آید دیر یا زود بدست گوگل شناسایی شده و سایت متخلف به شدت جریمه خواهد شد.
3- سئو کلاه خاکستری (Gray Hat SEO) :

سئو کلاه خاکستری روشی میانی دو روش سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید است. تکنیک های سئو خاکستری در راستای سئو کلاه سیاه هستند با این تفاوت که برای موتورهای جستجو قابل تشخیص نیستند. این تکنیک ها تاثیر نکویی در رتبه سایت خواهند داشت و بدون جریمه شدن سایت بدست گوگل و سایر موتورهای جستجو، رتبه آن افزایش خواهد یافت. منظور از استفاده از طریق سئو خاکستری، رسیدن به نتایج بالای موتورهای جستجو در مدت زمان کوتاه است.اگر اصول سئو خاکستری به حقیقت رعایت شود، در اختصار مدت و با صرفه جویی در هزینه، سایت می تواند به رتبه های بالا در نتایج جستجو دست یابد.

 

بیشتر بخوانید : شناسایی بهترین ابزارهای سئو سایت

 

سئو سفید - سئو سیاه - سئو خاکستری

 
تحلیل سایت چیست و چه کاربردی برای سئو دارد؟

در صورتی که تارنما شما رتبه نکویی در گوگل و سایر موتورهای جستجو ندارد می توانید از خدمات تحلیل سایت وب24 بهره‌گیری کنید الی نقاط سستی و نیرو سایت خود را شناسایی کنید. همچنین می توانید از سایت های بهینه سازی تولید شده بدست شرکت وب24 کاربرد کنید. با استفاده از سرویس تحلیل سایت، نقاط سستی و قوت سایت شما مشخص شده و بر بنیاد این نکات می توانید نرخ تبدیل سایت خود را افزایش دهید. کارشناسان وب24 علاوه بر اینکه سایت شما را از عقیده بهینه سازی سایت (سئو) تحلیل می کنند، نکاتی را که در مقوله افزایش نرخ تبدیل (بازدیدکننده به مشتری) هستی دارند استخراج کرده و پیشنهادات مفیدی در جهت بهبود چیدمان، گرافیک، سئو، امنیت و محتوای سایت به شما ارائه خواهند کرد.

تحلیل سایت های مشتریان از عقیده سئو، یکی از کارهای بسیار مهم در پروسه خدمات سئو وب 24 است که به برنامه ریزی پروژه کمک می کند. مهمترین سوالاتی که در تحلیل سایت باید به آنها استجابت داد عبارتند از:

    مشتریان هدف و مخاطب سوداگری مورد نظر در گوگل به تعقیب چه کلماتی جستجو می کنند؟
    رقبای ما از چه شیوه هایی برای جذب مشتری کاربرد می کنند
    چه امکاناتی را می توانیم به سایت خویش اضافه نماییم که از طریق آنها بتوانیم نرخ تبدیل بالاتری ایجاد کنیم؟
    چگونه می توانیم پیوستگی مناسبی بین محتوای سایت از عقیده طبقه بندی ایجاد کنیم؟
    آیا سایت ما رفتار مناسبی در مقابل مخاطب از خود نشان می دهد؟

کارشناسان وب 24 در تمام طول پروژه با بررسی موارد فوق و بسیاری از آیتم های دیگر، راهبرد پسندیده جهت افزایش ترافیک سایت و تبدیل این شدامد به مشتری را برای شما ایجاد می کنند. تحلیل سایت گرد از فرآیندهای مهم سئو در مجموعه وب 24 است.
ارتقا سایت در گوگل با سئو سایت

از دیگر خدمات ارائه شده وب24 می تاب به ارتقا سایت در گوگل اشاره کرد. وب24 با طریق های کاملا اصولی و مطابق با الگوریتم های روز گوگل، سایت شما را در عبارت های مورد نظر به صفحه نخست گوگل خواهد آورد. البته این کار مستلزم داشتن یک وب سایت بهینه سازی شده از طرف شماست و در نخستین مرحله باید سایت شما توسط کارشناسان وب24 باره بازبینی قرار گیرد. در صورتی که سایت شما مشکلی از این جهت نداشته باشد، به صورت تضمینی شما را به صفحه اول گوگل خواهیم آورد. برای کسب اطلاعات اغلب به ارتقا سایت در گوگل مراجعه نمایید. روش های ارتقا رتبه سایت در گوگل بر پای بست، ترکیبی از سئو داخلی سایت که به موارد فنی و محتوایی مربوط می شود و وانگهی موارد سئو خارجی که به عواملی مانند برندسازی و لینک بر می گردد پیوستگی دارد.

میموس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.