قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

اگر مدیر یک وب‌سایت هستید قطعاً به پیگیری راه‌هایی برای افزایش بازدید وب‌سایتتان هستید. گرد از بهترین و مهم‌ترین روش‌های افزایش بازدید سایت، رسیدن به رتبه‌های اول گوگل در کلمات کلیدی مرتبط با مقوله فعالیت وب‌سایتتان از راه کار بر روی سئو و بهینه‌سازی سایت است.
خدمات سئوی میموس چیست؟

سئو مخفف سه کلمۀ Search Engine Optimization است که به‌صورت خلاصه به شکل SEO نوشته می‌شود. اگر بخواهیم این سه واژه را به‌صورت دقیق برگردان کنیم باید بگوییم «بهینه‌سازی موتور جستجو» ولی ترجمۀ بهتر و رایج‌تر می‌تواند عبارت «بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو» باشد.

سئو گردآور اقداماتی است که برای رسیدن به رتبه‌های برتر موتورهای جستجو انجام می‌دهیم. بخشی از این اقدامات بر روی وب‌سایت و بعضی سایر نیز بیرون از وب‌سایت اتمام می‌شوند الی درنهایت موجب رسیدن به رتبه‌های برتر در واژه ها کلیدی منظور و افزایش بازدیدکننده از موتورهای جستجو شود. در ادامه با دو تقسیم اصلی فرایند سئو آشنا خواهیم شد.

سئوی درونی و سئوی خارجی
سئوی درونی (On-page SEO)

استانداردهای مشخصی از سوی گوگل برای وب‌سایت‌ها تعریف شده است و همگی وب‌سایت‌ها ملزم به رعایت این استانداردها هستند. در سئوی داخلی کوشش می‌کنیم وب‌سایتمان را بر اساس استانداردهای تعریف‌شده از سوی گوگل، بهینه‌سازی کنیم. هدف از کلمۀ سئوی داخلی این است که در این بخش همگی دگرگونی ها بهینه‌سازی در داخل وب‌سایت اتمام می‌شوند.

    نخستین گام در جهت رسیدن به رتبه نخست گوگل، شغل بر روی سئوی درونی وب‌سایت است.

پارامترهای مختلفی در سئوی درونی موردتوجه گوگل هستند که می‌توانیم با بهینه‌سازی این پارامترها امتیازات مثبتی از گوگل گرفتن کنیم و شانسمان را برای رسیدن به رتبه‌های اول افزایش دهیم. در ادامۀ نوشتار با این پارامترها آشنا خواهید شد:

    تعیین عنوان پسندیده برای صفحات سایت

عنوان صفحه مهم‌ترین پارامتری است که گوگل توجه ویژه‌ای به آن دارد و در رتبه‌بندی صفحات وب‌سایت نقش مهمی را ایفا می‌کند. گرد از انگیزه ها توجه ویژۀ گوگل به‌عنوان صفحات، نمایش عنوان در نتایج جستجو است؛ زیرا کاربران با مشاهدۀ عنوان صفحات تصمیم می‌گیرند که بر روی آن وب‌سایت کلیک کنند یا خیر.

منظور از عنوان صفحات همان عبارتی است که اثناء مشاهدۀ یک وب‌سایت، در تب مرورگرها به نمایش درمی‌آید. به این عبارت Title گفته می‌شود که در این مقاله برای سهولت نوشتاری ما از کلمۀ «عنوان» به‌جای آن کاربرد کرده‌ایم. درواقع عنوان صفحات می‌توانند بیشترین اطلاعات را در مورد سوژه متن در اختیار گوگل پیمان دهند. به همین علت لازم است در برگزیدن عنوان دقت بسیار زیادی داشته باشید لغایت بتوانید بهترین بازدهی را از این تقسیم کسب کنید.

    توجه کنید که مهم‌ترین محیط‌ برای به کارگیری واژه ها کلیدی، عنوان صفحات هستند.

    تولید محتوای استاندارد و بهینه

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین پارامترهایی که گوگل هنگام رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها به آن پروا دارد، محتوای صفحات هستند. متن‌های موجود در صفحات گوناگون وب‌سایت درواقع مواد خامی هستند که ما منظور داریم با به کارگیری ترفندهای سئو، در معرض دیدن کاربران قرار دهیم. به فرایند تهیۀ این متن‌ها، تولید محتوا گفته می‌شود. فرآوری محتوا که می‌تواند با فرمت‌های مختلفی اتمام شود، اصلی‌ترین بخش از فرایند سئوی داخلی است.

اگر می‌خواهید رتبۀ نکویی در کلمات کلیدی موردنظرتان کسب کنید بهتر است برنامۀ ویژه‌ای برای تولید محتوا داشته باشید. محتوای شما باید به‌منظور جلب رضایت کاربران نوشته شود لغایت بتواند رتبۀ نکویی در گوگل کسب کند.

میموس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.