عبدالله روا مجری «ویدیو چک» از برنامه های شبکه ورزش سیما که شب های
پنجشنبه ساعت ۲۲:۳۰ پخش می شود درباره ایده شکل گیری این برنامه به خبرنگار
مهر گفت: شاید نمونه خارجی این برنامه در شبکه های خارجی وجود داشته باشد
اما طرح این برنامه در صدا و سیمای ما جدید است و به نظر من در حال حاضر
«ویدیو چک» تبدیل به یک برند منحصر به خود شده است.
وی با اشاره به
اینکه ایده اصلی «ویدیو چک» متعلق به مجتبی آذری تهیه کننده برنامه است،
عنوان کرد: ساختار چنین برنامه هایی ایجاب می کند که طراحی آن بر اساس مجری
باشد پس «ویدیو چک» هم با نقاط قوت و ضعف من تطبیق داده شده است.
روا
با اشاره به اینکه گرچه «ویدیو چک» از شبکه ورزش پخش میشود اما نمیتوان
آن را فقط یک برنامه ورزشی دانست، گفت: به نظر من «ویدیو چک» یک برنامه
اجتماعی ورزشی است که ما در این یک سالی که از اجرای آن می گذرد روی آن دقت
و وسواس زیادی داشته ایم و حتی تغییراتی چه در نحوه اجرا چه در متن های
برنامه ایجاد کرده ایم.
وی با اشاره به اینکه تیم تولید برنامه
همچون رویکرد آن جوان است، عنوان کرد: تیم نویسندگی ما که شامل ۵ نفر
میشود همه از قشر جوان هستند و به نوعی می توان من را پیرمرد این تیم
نامید!
خیلی ها از ما حمایت کردند
مجری
«ویدیو چک» درباره واکنش کسانی که با آنها در برنامه شوخی می شود، گفت: ما
در این برنامه با افراد مختلفی شوخی می کنیم و در اکثر اوقات هم واکنش ها
به این شوخی ها خوب است اما گاهی هم به ما هم حمله شود که این مساله در
حوزه مسایل ورزشی و مخصوصا فوتبال زیاد پیش میآید.
وی درباره
مصادیق این حمله ها بیان کرد: به طور مثال ما بعضی اوقات پیش آمده که با
برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شوخی کرده ایم و هواداران استقلال
خوشحال شده و از ما حمایت کرده اند و هفته بعد که سراغ شفر سرمربی تیم
فوتبال استقلال رفتیم همان هواداران به ما حمله کردند ولی من به هواداران
تیم های مختلف می گویم مطمئن نباشند که با آنها شوخی نمیکنیم!