قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

آموزش سئو فروشگاه اینترنتی
اصول سئو برای فروشگاه اینترنتی

آموزش سئو فروشگاه اینترنتی
بهینه سازی یا سئو یکی از مهمترین موضوعات قابل توجه برای فروشگاه های اینترنتی می باشد ، در حالی که در بسیاری از فروشگاه های مبتنی بر وب نادیده گرفته می شود. سئو فروشگاه اینترنتی می تواند ترافیک اکثریت را برای شما به ارمغان آورد ، بنابراین لازم نیست شما فقط بر تبلیغات و لینک ها تمرکز کنید. با انجام تکنیک های عمومی بهینه سازی می توانید الی حدودی به سطحی از سئو دست یابید و جایگاه فروشگاه خود را در نتایج جستجو ارتقا دهید و از رقبای خود پیشی بگیرید.
امروزه برای کسب درآمد از دنیای مجازی باید در موتورهای جستجو دوست داشتنی و رتبه خوبی داشته باشید زیرا این موتورهای جستجو هستند که سایت شما را به بازدیدکنندگان نمایش خواهند داد. بنابراین توجه به سئو فروشگاه اینترنتی تان بخت موفقیت را افزایش خواهد داد و صرف وقت و هزینه برای بهینه سازی درآمد زایی شما را به مراتب اغلب خواهد کرد.
 پنج مرحله مهم و کاربردی سئو فروشگاه اینترنتی:
مرحله نخست :
پایه و پای بست، یک راهبرد موفق و موثر سئو فروشگاه اینترنتی برای موتورهای جستجو ، انتخاب عبارت کلیدی درست است. پژوهش و بررسی کافی برای گزینش بهترین عبارت هایی که کاربران با جستجوی آن ها سایت شما را می یابند ، حیاتی است. عباراتی که مشتریان برای جستجوی محصولاتی از گونه محصولات شما اغلب جستجو می کنند را پیدا کنید. این عبارت ها ، عبارات دوست داشتنی کسب و کار شما هستند و کاربران را به سایت شما هدایت می کنند. از واژه ها , عبارات و اطلاعاتی کاربرد کنید که به بهترین وجه با محصولات شما متناسب و پیوسته باشند.
در برگزیدن عبارت پسندیده باید فاکتورهای ذیل دقت کرد :
۱٫ مرتبط بودن با محتوای سایت
۲٫ میزان محبوبیت عبارت در جستجو بدست کاربران
۳٫ میزان چشم وهمچشمی موجود در بین رقبا برای این عبارت
با در عقیده دریافت فاکتورهای بالا و با داشتن شناخت کافی از سوداگری خویش می توانید بهترین عبارت ها را برای سئو فروشگاه خویش گزینش نمایید .
مرحله دوم :
نام محصولات و توضیحات تصاویر را متناسب با عبارات و واژه ها کلیدی مورد منظور خود انتخاب کنید. از تگ های H1 و H2 برای برجسته کردن و نمایش اهمیت آنها به موتور جستجو کاربرد نمایید. برای هر گروه از محصولات توضیحاتی دربرگیرنده چندین عبارات کلیدی مهم درج کنید.
مرحله سوم :
جستجو بر اساس تصاویر یکی از محبوبترین عملی است که کاربران اینترنت برای پیدا کردن محصولات باره عقیده خود از آن استفاده می کنند. به همین علت بهینه سازی تصاویر درج شده برای محصولات احد از موثرترین فاکتورها در سئو فروشگاه مجازی می باشد. از نام تصاویر برای انعکاس عبارت مهم که به نمایش آنها در نتایج جستجو کمک می کنند ، بهره‌گیری کنید. در ضمن می توانید واژه ها کلیدی مرتبط با هر فرآورده را در برچسب Alt عکس ها آن درج کنید. اطلاعات عکس ها هر صفحه از محصولات را بر بنیاد اهداف سئو با در عقیده اخذ عبارات محبوب کسب و کارتان ویرایش کنید.

mimos

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.