قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

جاوا، پی اچ پی یا دات نت: کدام زبان برنامه نویسی درآمد بیشتری دارد؟

حقوق پرداختی برای مهارت‌های مورد نیاز برنامه‌نویسی نظیر جاوا (Java) و پی‌اچ‌پی (PHP)به‌شدت در حال افزایش است. حقوق و دستمزد اعلام شده در حوزه‌ی فناوری برای سومین سال متوالی در سال ۲۰۱۸ تا ۱/۷ درصد افزایش داشته است. همچنین با ادامه‌ی افزایش تقاضا برای توسعه‌دهنگان جاوا، پی‌اچ‌پی و دات‌نت (NET.)، پرداختی‌ها به متخصصان حوزه‌ی فناوری با افزایش قابل توجهی همراه بوده است.

در این دوره‌ی سه ساله‌، دستمزد توسعه‌دهندگان جاوا با افزایش ۴۱ درصدی، بیش‌ترین جهش را تجربه کرده است؛ همچنین، دستمزد آن‌ها از ابتدای سال جاری تاکنون به‌طور متوسط، ۶ درصد افزایش داشته است. متوسط دریافتی یک برنامه‌نویس جاوا ۶۳٬۷۰۰ پوند است که با توجه‌ به داده‌های مربوط‌به استخدام منتشر شده در Reed، تا ۷۰٬۷۰۰ پوند نیز قابل افزایش است.

دومین شغل برنامه‌نویسی با درآمد بالا  full-stack developer (این عنوان در حوزه‌ی برنامه‌نویسی و توسعه نرم‌افزار، به برنامه‌نویسی که در یک زمینه خاص و ابزارهای ‌‌آن اشراف کامل داشته باشد اطلاق می‌شود) است. پرداختی برای این شغل به‌طور متوسط ۵۳٬۵۰۰ تا ۶۰٬۳۰۰ پوند است. میزان رشد دستمزد این برنامه‌نویسان در سال گذشته و سال ۲۰۱۶ به ترتیب برابر ۵/۶ و ۱۸/۸ درصد بوده است.

برنامه‌نویسان PHP بیش‌ترین میزان افزایش دستمزد را در سال گذشته تجربه کردند. متوسط افزایش دستمزد آنان در سه سال گذشته حدود ۲۰/۶ درصد بوده است. توسعه‌دهندگان دات‌نت نیزدر این دوره افزایش دستمزد زیادی را تجربه کرده‌اند. دستمزد این برنامه‌نویسان از ۳۹٬۹۰۰ پوند در سال ۲۰۱۶ با افزایش ۱۸/۸ درصدی به ۴۷٬۴۰۰ پوند در سال جاری رسیده است.

در بیشتر فهرست‌ها، زبان‌های برنامه‌نویسی جاوا اسکریپت (JavaScript)، جاوا و پایتون (Python)، به ترتیب محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی محسوب می‌شوند.

همچنین دانشمندان داده (Data scientist)، تحلیل‌گران داده، معماران صنعتی (technical architect در حوزه دیجیتال) و مهندسین شبکه و DBA، در سه سال اخیر افزایشی دو رقمی در دستمزدشان تجربه کرده‌اند.

پرداختی برای شغل‌های مرتبط با کسب‌وکار مانند تحلیل کسب‌وکار و مدیریت پروژه نیز افزایش یافته است؛ اما این افزایش نسبت به شغل‌های توسعه‌دهندگان کم‌تر بوده است.

درواقع، براساس داده‌های منتشر شده در Reed، متخصص آی‌تی (IT)، از معدود شغل‌هایی است که در سه سال اخیر با کاهش دستمزد رو‌به‌رو شده است. به‌طور متوسط دستمزد متخصصان آی‌تی در این دوره از ۸۹٬۲۰۰ به ۸۳٬۶۰۰ پوند کاهش یافته است.

این داده‌ها، از شغل‌ها و دستمزدهای آگهی شده، بین سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷، در سایت Reed استخراج شده‌اند.

براساس داده‌های وب‌سایت Reed، این افزایش حقوق‌ها با افزایش تقاضا برای کارمندان مسلط به مهارت‌های یاد شده، ارتباط دارد. در حالی‌که به‌طور کلی آگهی‌های تقاضا برای شغل‌های مربوط‌به حوزه‌ی فناری در سال ۲۰۱۸ حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است؛ تقاضا برای دانشمند آماری، ۲۰ درصد، توسعه‌دهنده‌ی دات‌نت، ۱۳ درصد و توسعه‌دهنده‌ی بی‌آی (Business Intelligence) نیز ۱۳ درصد افزایش داشته که بسیار بیشتر از مقدار متوسط این حوزه است. تقاضا برای برنامه‌نویس full-stack نیز با توجه‌ به مهارت‌های زیادی که این برنامه‌نویسان باید داشته باشند، حدود ۴۱ درصد از ابتدای سال ۲۰۱۸ افزایش یافته است.

اندرو گاردنر (Andrew Gardner)، مدیر Reed Technology می‌گوید: «آن بیرون شغل‌های زیادی برای متقاضیان با تجربه در زمینه‌ی موبایل و توسعه‌ی  front-end وجود دارد، علاوه‌بر این، شرکت‌ها به افراد با تجربه در زمینه‌ی بستر‌های ابری و مهارت‌های مرتبط با ذخیره‌سازی نیاز دارند. در نتیجه‌ی قوانینی مانند GDPR (قانون حفظ حریم خصوصی اتحادیه اروپا )، تقاضاهای زیادی خلق می‌شود؛ برای مثال شغل‌های مرتبط با داده رشد پیدا می‌کنند؛ البته به شرطی‌که شرکت‌ها نیز مطمئن شوند که از مهارت‌ها، سیستم‌ها و فرآیندهای صحیحی برخوردار هستند.»

سئوکار کیست؟ سئو کار حرفه ای، کارشناس یا متخصص سئو کیست؟ سئوکار کیست؟

سئوکار کیست؟ سئو شغل حرفه ای، کارشناس یا کارآزموده سئو کیست؟

سئوکار کیست؟ سئو کار حرفه ای، خبره یا کارآزموده سئو کیست؟

اگر از یک سئوکار بپرسید که پیشه او چیست احتمالا مبتلا کمی درنگ شده و در حال کلنجار با خویش برای پرسش به سوال شما می شود. احتمالا بعد از اینکه پاسخ سوال شما را با جمله "من یک سئو کار هستم" بدهد، با نگاه شگفت شما رو به رو می گردد.

همیشه دنبال استخدام یک سئو کار ارشد برای مدیریت سئو تیم دیجیتال مارکتینگ خودتان بوده اید؟ اکنون وقت گرفتن مشاوره سئو از من است. من فرشید امین زاده هستم و میتوانم کمپین های سئوی شما را مدیریت کنم یا تیم سئوی شما را آموزش بدهم. 

در برخی مواقع نیز آنها شدنی است پاسخ ساده تری به این شکل به سوال شما بدهند: "من در زمینه برنامه ریزی سایت ها برای دریافت رتبه بالاتر در گوگل کار و جنبش می کنم." با این استجابت بسیاری از کسان قانع شده و در ذهن خودشان این شغل را زیاد جالب تصور می کنند.


اما موضوعی که در این گونه مواقع ذهن سئوکاران را درگیر می کند اینست که آیا آنها می بایست به همین پذیرش اختصار اکتفا کنند یا موارد بیشتری را درباره سئو به طرف مقابلشان بگویند.


بسیاری از سئو کارها توضیح در ارتباط با کار خویش را به یک مسئله چالش بر انگیز تبدیل می کنند. ولی اگر همه ما خوب دقت کنیم می بینیم که هر کسی در هر شغلی که فعالیت می کند اگر بخواهد دقیقتر در ارتباط با پیشه خود توضیحاتی دهد، احتمالا همه ما که در آن شغل راز سلسله ای نداریم مبتلا سردرگمی می شویم و از یک جا به بعد اصلا متوجه حرف های طرف مقابلمان نخواهیم شد.


با این حال در صنعت سئو دو مسئله ارتباطات و شفافیت، زیاد مهم هستند. به همین خاطر می تاب به طور واضحی به این سوال استجابت داد: "سئو پیشه کیست ؟"


سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به افراد کمک می کند لغایت محصولات و اطلاعات موردنظرشان را توسط  موتورهای جستجو همانند گوگل و بینگ به راحتی بیابند. یک سئوکار یا متخصص سئو با آنالیز و مطالعه در این باره به جستجوی مواردی می گردد که محبوبیت آنها در موتورهای جستجو در حال افزایش است و با اجرای راهبرد ها و اقداماتی کوشش می کند که نتایج جستجو را برای یک سایت مشخص بهبود ببخشد.


هدف پایانی از این کار، افزایش سطح ترافیک وب سایت با به کارگیری واژه ها و موضوعات کلیدیست. به نوع ای که کاربر بعد از ورود به سایت، جذب آن شده و در همان سان تارنما نیز بر بنیاد الگوریتم های پیشنهادی گوگل طراحی شده باشد.


موتورهای جستجو همواره در حال تغییر هستند و سئوکار ها می بایست متناسب با آن اطلاعات خود را به روز کنند. در اینجا با به کارگیری یک مثال سرشت کار را به شما نشان خواهیم داد. به عنوان مثال واژه کلیدی "SEO" را در عقیده بگیرید. نتایج جستجو برای این واژه در سنه های ماضی به این شکل بود:


جستجوی Seo قدیم

در آن زمان (سال 2011) در رتبه یک و دو سایت های ویکی پدیا و گوگل قرار داشتند و بقیه نتایج جستجو نیز از آن آژانس های خدمات سئو بود. ولی امروزه نتایج جستجو برای این واژه کاملا متفاوت به نظر می رسد و به شکل زیر است:


جستجوی Seo جدید 1

و در ادامه به شکل ذیل می باشد:


جستجوی Seo جدید 2

با یک نگاه متوجه می شویم که هیچ آژانس خدمات سئویی سایر در بین نتایج صفحه اول قرار ندارد و در برابر جای خویش را به سایت های آموزشی دیتا اند.

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی چیست

هدایای تبلیغاتی از یک نایلون تبلیغاتی می تواند باشد تا گرانترین ساعت‌ها و حتی خودروها. محل تبلیغ بر روی هدایای تبلیغاتی باید در دید مناسب باشد و در این نوع تبلیغ معمولاً در مرکز هدیه صورت می‌گیرد. لزوما بزرگ بودن یا گران بودن هدیه تبلیغاتی نمی‌تواند دلیل بر کارآ بودن آن هدیه داشته باشد .

مثلا حتی یک خودکار کوچک می‌تواند در این زمینه از یک کیف گرانقیمت ارزشمندتر و مفیدتر باشد. بهترین هدایای تبلیغاتی هدایایی هستند که بیشتر و بهتر دیده شوند، مثلا از هدیه‌ تبلیغاتی که روی میز کار و یا ساعتی که روی ‏مچ دست بسته می‌شود می‌توان نام برد که از پربازدیدترین هدایای تبلیغاتی می‌توانند باشند. ‏

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی دیجیتال 

با پیشرفت تکنولوژی و اختراع دستگاه های جدید الکترونیکی، هدیه تبلیغاتی دیجیتال سایت الوبل تبدیل به یکی از بازیگران اصلی عرصه تبلیغات شده است. این هدایای تبلیغاتی شامل پاوربانک تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی، اسپیکر، انواع شارژر و … می باشد که علاوه بر کاربردی بودن می تواند یک تبلیغ هوشمندانه تلقی شود. الوبل با سالها تجربه توانسته بهترین ایده ها را با مناسب ترین قیمت ها عرضه کند و به جرأت در فروشگاه هدایای تبلیغاتی الوبل ادعا داریم بهای کالاهایی که ارائه می کنیم بیست تا سی درصد از بهای کالاهای مشابه پایین تر است. پس سایت الوبل را برای هدیه تبلیغاتی انتخاب کنید.  

شاید بتوان گفت که هدایای تبلیغاتی یکی مهمترین عوامل جلب توجه مشتری است که می تواند اثر زیادی در بخاطر سپردن ‏محصول یا خدمات داشته باشد بنابراین انتخاب صحیح نوع هدیه تبلیغاتی، بکار گیری خلاقیت در طراحی هدیه تبلیغاتی و مرتبط ‏بودن آن با محصول یا خدمات مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به اینکه درصد بسیار بالایی از هدایای ‏تبلیغاتی برای قدردانی از مشتریان یا همکاران بکار رفته و بسیاری از آنها از هدیه تبلیغاتی خود استفاده می کنند، ارائه هدایای ‏تبلیغاتی خاص و خلاق که مخاطب را به هیجان آورد باعث خوشنودی مخاطب و پیدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبلیغ کننده در ‏او می گردد.‏

در زمینه هدایای تبلیغاتی میتوان به زیر گروه های بسیاری اشاره کرد از جمله : ست تبلیغاتی، ست پذیرایی، ست های مدیریتی تبلیغاتی، ست پذیرایی تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی خاص، ملزومات اداری خاص،کیف تبلیغاتی خاص، موس پد تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی، انواع جاسوئیچی ( جاسوئیچی فلزی – جاسوئیچی چوبی و…)، جاسوئیچی تبلیغاتی، جاکارتی، ساعت رومیزی تبلیغاتی، ساعت دیواری تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، ست خودکار تبلیغاتی، روان نویس تبلیغاتی، تقویم تبلیغاتی، ساک دستی تبلیغاتی،کیف ابزار تبلیغاتی، جعبه ابزار تبلیغاتی، ارگانایزر تبلیغاتی، کلاه تبلیغاتی، تی شرت تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی، ماگ تبلیغاتی، نیز از دیگر هدایای تبلیغاتی بشمار می روند.


هدایای تبلیغاتی چیست و چه تاثیری بر تبلیغات دارد؟

هدایای تبلیغاتی قبل از فروش

وقتی شرکت‌های گوناگون برای اولین بار محصولی بازپسین را روانه‌ی بازار می‌کنند، معمولا نمونه‌هایی از فرآورده را به طور مجانی در اختیار مشتریان پیمان می‌دهند. فرقی نمی‌کند که این محصول جدید پیتزا باشد یا عطر، این ایده برای تمام محصولات مصرفی اجرایی است.


هدایای تبلیغاتی چیست، قبل از فروش


واقعیت این است که همه‌ی ما محصولات رایگان را دوست داریم و وقتی شرکت‌ها در قالب هدایای تبلیغاتی، محصولی را رایگان در اختیارمان می‌گذارند، برای یک‌بار هم که شده آن را امتحان می‌کنیم. اگر خوش‌مان بیاید مصرف و خرید را تکرار می‌کنیم و اگر نه، بعید آن را خط می‌کشیم.


پس این فکر بازاریابان در اهدای تبلیغات پیش از فروش بسیار هوشمندانه است. شرکت‌ها معمولا هدایای تبلیغاتی‌شان را در اختیار مشتریانی که هدف‌گذاری کرده‌اند، پیمان می‌دهند. این مشتریان در فروشگاه‌های مقصد و باره نظر بازاریابان مشغول به‌خرید هستند و با اهدای نمونه‌ی مجانی و سایر گونه ها هدایای تبلیغاتی با محصولات آشنا می‌شوند.


بسته‌های کاملا رایگان از محصول

بسته‌های رایگان از هدایای تبلیغاتی چیست


در برخی محدوده‌های زمانی، برخی فروشگاه‌ها همانند آمازون، بسته‌ای مجانی از محصولات مانند کتاب به مشتریان توصیه می‌کنند. شاید به‌نظر برسد که این رهنمود قبل از آنکه تبلیغی برای فروش بیشتر باشد، مایه زیان ناشر، نویسنده و سایت می‌شود، اما باید بگوییم که اصلا این‌طور نیست.

هدایای تبلیغاتی 

اگر در پی خرید هدیه تبلیغاتی جدیدی هستید، بی شک ما  یعنی هدیه تبلیغاتی اشانتیون بهترین ها را به شما معرفی خواهیم کرد. ما معتقدیم ارائه هر نوع کالایی همچون پاور بانک تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی بایستی ضمن حفظ سودآوری، ارزش تبلیغاتی بیافریند، هویت آفرینی و هویت سازی کند که این یکی از شاخص های هدف گذاری مهم برای شرکت دنیای اشانتیون  می باشد 

تجربه نشان داده است که چنین ترفند تبلیغاتی‌ای موجب می‌شود تا مخاطبان با مطالعه‌ی بسته‌ی رایگان درباره‌ی سایر یادگارها نویسنده کنجکاو شود و به‌دنبال تهیه محصولات اکثریت باشند. این علاقه‌ی شکل‌گرفته در مخاطب، درنهایت باعث می‌شود الی مشتریان به سمت خریدهای بعدی و بعدی پیش بروند.


برای مثال در آمازون این طریق از هدایای تبلیغاتی معمولا برای کتاب‌های پرفروش اتمام می‌شود و مخاطبان به انگیزه جاذبه‌ی این یادبود ها حتی پس از خروج‌شان از حالت هدیه و رایگان، آن را می‌خرند.

کوله پشتی که یک استادیوم را روشن می‌کند

کوله پشتی یادشده ترونکس نام دارد و دارای تسمه‌ها و بندهای کاملاً قابل تنظیم است. چراغ‌های ال ای دی این کوله پشتی نیز از پشت فرد و با میله قابل انعطافی که دارد به محیط روبرو تابانده می‌شود تا وی بتواند به راحتی رفت و آمد کند.

 

این چراغ‌های CREE XHP۷۰ در سه حالت قابل تنظیم هستند که حداکثر نور هر یک از آنها به ۲۴۵۰ لومن می‌رسد. این سه حالت برای تابش عادی، تمرکز کردن بر روی یک نقطه خاص یا تابش در یک پهنه بسیار گسترده و عریض قابل استفاده هستند.

 

چراغ‌های یادشده فعالیت‌هایی را در شب و در تاریکی مطلق ممکن می‌کنند که تا به حال برای طبیعت گردان ممکن نبوده است. از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به کوهپیمایی، دوچرخه سواری و قایق سواری اشاره کرد.

 

شارژر این باتری‌ها استفاده از آنها را برای حداکثر ۲۴ ساعت ممکن می‌کند. پاوربانک ۱۳۶۰۰ میلی آمپری از جمله دیگر مزایای این محصول ۱۴۹ دلاری است.