لباس ها را شب قبل آماده کنید
لحظه ای که آلارم ساعت صبح ها بیدارتان می کند بلند می شوید و کارهای صبحگاهی را انجام می دهید و نمی خواهید حتی لحظه ای از وقت ارزشمندتان را صرف انتخاب لباس ها کنید. پس بهتر است از شب قبل لباس ها را آماده کنار بگذارید. به همین دلیل است که افراد موفقی مثل استیو جابز و مارک زاکربرگ همیشه یک مدل لباس می پوشند.
شب قبل برنامه فردا را بریزید
با هر یک دقیقه برنامه ریزی ۱۰ دقیقه از وقتتان را ذخیره می کنید. برای این که روز سازنده ای داشته باشید باید بدانید هر کاری را در چه ساعتی انجام دهید. اگر از یک هفته قبل کارهای تان را برنامه ریزی کنید هم وقت اضافی می آورید و هم به جای این که به کارهای دیگران رسیدگی کنید کنترل بیشتری روی کارها و برنامه های خودتان خواهید داشت.
برای برنامه ریزی باید ۱۵ الی ۳۰ دقیقه از شب قبل برای برنامه ریزی روز آینده وقت بگذارید.
لیست کارهای روزانه بنویسید
در این لیست باید شامل تمام کارهایی باشد که قرار است امروز انجام دهید. کاری که در این لیست نباشد انجام نخواهد شد.
از متد ABCDE و قانون ۸۰/۲۰ استفاده کنید.
کارها را بر اساس متد ABCDE اولویت بندی کنید:
A: کارهایی هستند که باید امروز انجام شوند. در غیر اینصورت با عواقب جدی مواجه خواهید شد.
B: کارهایی هستند که باید امروز انجام شوند در غیر اینصورت با عواقب خفیفی مواجه خواهید شد.
C: کارهایی که باید امروز انجام شوند در غیر اینصورت هیچ عواقبی به دنبال نخواهند داشت.
D: کارهایی که می توانید به دیگران واگذار کنید.
E: کارهایی که می توانید حذف کنید و اصلا انجام ندهید.
روزتان را با کارهای A که مهمتر هستند شروع کنید. قبل از تکمیل کارهای A نباید سراغ کارهای B بروید. قبل از تکمیل کارهای B نباید سراغ کارهای C بروید. با دنبال کردن این روش همیشه کارهایی که درآمدزایی بیشتری دارند را زودتر انجام می دهید.
از قانون ۸۰/۲۰ برای انجام کارهای مهم تر استفاده کنید. اصل پارتو می گوید ۲۰ درصد از کارهای ما باید به ۸۰ درصد ارزش تولید کلی برسد. یعنی اگر در لیست کارهای روزانه امروزتان ۱۰ کار داشته باشید با انجام ۲ تا از مهم ترین آن ها باید به ۸۰ درصد نتیجه کلی برسید.
۲ ساعت زودتر بیدار شوید
تحقیقات نشان داده است بهینه ترین ساعات روز ۲ ساعت بعد از زمان بیدار شدن هستند به همین دلیل باید مهم ترین کارها را در این ساعت های روز انجام دهید. این مسئله از فردی به فرد دیگر متفاوت است. باید ببینید در چه ساعاتی از روز سازندگی بیشتری دارید و آن ساعات را به مهم ترین کارها اختصاص دهید.
۵ دقیقه مدیتیشن
روزانه ۵ دقیقه مدیتیشن کنید. به علاوه برای آرامش ذهن و جسم باید برای روی کارهای مهم روزانه تمرکز و آن ها را تجسم کنید. تصور کنید همه کارها را با موفقیت انجام داده اید.
صبحانه کامل بخورید
همه ما این واقعیت را می دانیم اما خیلی ها صبحانه کامل نمی خورند و خیلی ها اصلا صبحانه نمی خورند. خوردن یک صبحانه سالم و کامل وقت زیادی از شما نمی گیرد. اگر وقت ندارید صبحانه با خودتان ببرید و در مسیر کار بخورید. بدن مثل ماشین می ماند آیا از ماشینی که سوخت ندارد انتظار کار کردن دارید؟
۲ ساعت زودتر کار کردن را شروع کنید
همانطور که در موارد قبل گفته شد سازنده ترین ساعات روز ۲ ساعت بعد از بیدار شدن هستند. بنابراین باید این ساعات را به کارهایی که درآمدزایی بیشتری دارند اختصاص داد. اگر می توانید با رئیس صحبت کنید و برخی از کارهای مهم را قبل از رفتن به محل کار در این ساعات در خانه انجام دهید یا ۲ ساعت زودتر از کار مرخص شوید.
یادگیری در مسیر کار
همه ما بدون استثنا در طول روز ۲۴ ساعت وقت داریم اما تفاوت بین شما و انسان های موفق نحوه استفاده از این زمان است. به جای خواندن روزنامه و بازی با گوشی در مسیر کار به یک کتاب صوتی یا پادکست که به پیشرفت مهارت ها کمک می کند گوش بدهید.
در محل کار در دسترس نباشید
تنها زمانی در محل کار می توانید همه کارها را بهتر انجام دهید که چیزی موجب حواس پرتی شما نشود. گوش دادن به خاطرات همکارها و برنامه های تعطیلاتشان هیچ کمکی به موفقیت شما نخواهد کرد. اگر می توانید اتاق جداگانه ای برای کار انتخاب کنید در غیر اینصورت از همکارانتان بخواهید آرام تر صحبت کنند یا با هدفون یک موسیقی کلاسیک آرام گوش کنید. با تمرکز بیشتر سازندگی بیشتری خواهید داشت.
ایمیل ها را در تایم خاصی چک کنید
روزانه دو بار چک کردن ایمیل کافی است. به عنوان مثال اگر ساعت کاری شما ساعت ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر است می توانید ایمیل ها را ساعت ۱۱ و ۴ چک کنید. با این کار هم آرامش بیشتری دارید و هم سازندگی بیشتر.
دنیای بازاریابی درونمایه و سئو همواره در حال تغییر است و همگام شدن با آن مشکل میباشد. اگر شما هم مثل بیشتری مالکین کسب و کارها هستید، احتمالا متوجه شدهاید که محتوای زمان بر وهزینه بری که میسازید میزان جستجویی که انتظارش را دارید گرفتن نمیکند و حتی در یافتن کلمات کلیدی مناسب مستاصل شدهاید. الگوریتمهای رتبهبندی موتورهای جستجو هرسال تغییر میکند و کامیابی در سئو بدون همگان شدن با این دگرگونی ها سریع و ارزیابی دوباره استراتژیهای محتوایی ممکن نیست.
شاید تا اکنون در مطالب آموزشی و یا سرویسهای تحلیلی گوگل دو عبارت «relevant» و «proof» به چشمتان خورده باشد. در گزارش عوامل رتبه بندی سال ۲۰۱۵ ، وب سایت سرچ متریکز نگاهی انداخته به عالی رتبه ترین سایت ها لغایت ببیند چه عواملی در رتبه دهی گوگل مهم بوده اند. دو عامل که مشخص شد حیاتی بوده اند، Proof Terms و Relevant Terms هستند.
Relevant keywords ( به فارسی: واژه ها کلیدی مرتبط) آن هایی هستند که به گوگل آگاهی میدهند که شما یک سوژه را به طور کامل پوشش میدهید. برای نمونه اگر من درباره آیفون مینویسم، احتمالا بصورت غریزی از عباراتی مثل “تکنولوژی”، “اپ” و “آی او اس” در مقالهام بهرهگیری میکنم. گوگل با اسکن میلیاردها صفحه در اینترنت که اکثریت آن ها روی آیفون تمرکز کرده اند میداند که چه کلمات مرتبطی شایستن دارد در یک مقاله درباره آیفون باشند. بعد استفاده از آن عبارت الزاما به گوگل اثر میدهد که من حوزه اطلاعات کافیای را راجع به جستار اصلی ام ارائه میدهم.
یافته ها: صفحات دارای رتبه عالی در گوگل شامل ۵۳% از عبارات پیوسته یا Relevant Terms بودند.
Proof terms (به فارسی عبارات گواه) سایر کلمات یا عباراتی هستند که وقتی یک سوژه خاص بحث میشود باید کاربرد شوند. با استفاده از مثال بالا میتواند کلماتی مشابه تلفن، اپل و شاید موبایل باشند. این کلمات به گوگل میفهمانند که من این موضوع در دسترس را پوشش میدهم.
یافته ها: صفحات دارای رتبه عالی در گوگل شامل ۷۸% از Proof Terms بودند.
استفاده از عبارات Relevant و Proof در صفحه برای دستیابی به رتبه جستجوی بالا در هر کلمه کلیدی الزامی است. اما چطور این کلمات کلیدی را برای محتوای خویش پیدا میکنید و جای میدهید؟ تازه خوب اینکه احتمالا آسان تر از آنچه است که شما اندیشه میکنید.
در عقیده داشته باشید که متمایز کردن و معرفی کلمات Proof به دلیل اینکه هیچ فهرستی برای بهرهگیری شما بعنوان مرجع وجود ندارد میتواند سخت باشد. بیشتر این پروسه بصورت تفکری خواهد بود و به ارتباط سر راست به چیرگی تحقیق و نزاکت جامع شما از موضوعی که در حال پوشش آن هستید دارد.
تفاوت عبارات پروف و رلونت در این است که رلونت موضوعاتی مشترک هستند که معمولا با هم جستجو میشوند و از پس معنایی بدنهای از موضوعات فرعی را ارائه میدهند. اما کلمهی پروف یک سوژه فرعی از کلمهی رلونت است.
محتوای با کیفیت بی اندازه است، ولی اگر بر پایه تحقیق کلمات نیرومند نباشد سئو را درمان نمیبخشد.
فهرست [باز]
۱. به کارگیری Keyword Tools
کلمات کلیدی پیوسته میتوانند مترادفها یا اشکال دیگر، یا واژه ها و
بازاریابی (sub-topic)
تبلیغات اینترنتی (شکل مختلف)
تبلیغ (مترادف)
تبلیغات کلیکی (sub-topic)
تبلیغات بنری (sub-topic)
تبلیغات دیجیتال (شکل مختلف)
تبلیغات (مترادف)
ابزارهای مجازی زیادی به شما این امکان را میدهند تا Relevant keyword یا کلمات مرتبط را تشخیص دهید. بهترین جا برای آغاز سرویس Keyword Planner از گوگل است. البته به دلیل تحریم باید با آیپی بیگانه وارد آن شوید که خودتان کاملا به آن اشراف دارید.
بعد از لاگین و ورود تقدیر search for new keywords using a phrase را باز کنید و keyword باره تحلیل خویش را بنویسید. ضمنا پایین تر در تقدیر Targeting هم زبان را بر روی Persian تنظیم کنید. در صفحه بعد دو تب وجود دارد به نام keyword idea و ad group idea که تب دوم برای پیدا کردن واژه ها دقیقتر توصیه میشود. پس از پیدا کردن sub-topic موردنظر خویش بر روی آن کلیک کرده تا واژه ها پیوسته بیشتری از آن موضوع نمایش دیتا شود.
سعی کنید برای خانم ها به تناوب کادو بخرید، چون واقعا عاشق کادو گرفتن هستند. هر ماه و هر هفته. هدیه دادن و هدیه گرفتن در ذات خود کار جذاب و هیجان انگیزی است. همین که شما مدتی را وقت میگذارید در مغازه ها می چرخید و سعی میکنید برای کسی که می خواهید هدیه بخرید بهترین را انتخاب کنید لحظه های خوب و شیرینی است. اگر قرار باشد خودتان هم هدیه دریافت کنید حتماً همان انتظاری که برای گرفتن بهترین هدیه دارید خیلی برایتان جذاب خواهد بود.
در این رابطه خانمها علاقه بیشتری به دریافت هدیه دارند و به عبارتی گرفتن یا نگرفتن آن در مناسبتها خیلی برایشان مهم است. البته خانم ها به همین شدت هم علاقه به خرید کردن و هدیه دادن دارند؛ بنابراین خرید کردن برای خانم ها یکی از سخت ترین کارها است. اول اینکه باید به مناسبت ها دقت کنید و سعی کنید هرگز فراموش نشوند و از طرف دیگر باید به فکر خریدن بهترین و هیجان انگیزترین هدیه برایشان باشید. ما در این مطلب چند پیشنهاد به شما می دهیم که شاید در خریدهای بعدی کمکتان کند.
در هنگام خرید به این نکات دقت کنید:
مناسبتی که قرار است هدیه بخرید چیست
اینکه شما در هر مناسبتی بنا بر میزان اهمیت آن روز چه هدیه ای بدهید خیلی مهم است. شاید یک تولد، یک سالگرد یا جشن فارق التحصیلی باشد و شما به دنبال یک هدیه مناسب هستید که به همسر، دختر یا مادرتان بدهید. اکثر خانم ها روز تولد و سالگرد ازدواج برایشان خیلی مهم است.
البته روز مادر و روز زن هم برای خیلی ها جایگاه ویژه ای دارد. اگر دوست دارید در تمام مناسبت ها برای همسرتان دست خالی به خانه نروید می توانید بعضی وقت ها کادوهای سبک تر و ساده تر تهیه کنید که در طول سال خیلی به شما فشار مالی نیاید و از طرفی همین که یاد همسرتان بودید او را خوشحال می کند.
این هدیه قرار است نشان دهد که شما چقدر به او اهمیت میدهید، چقدر به یاد او هستید. پس گزینههای خود را بررسی کنید. در میان گزینههای شما احتمالا پوشاک، کفش، گل، کتاب، زیورآلات در اولویت هستند. اگر بخواهید لباس هدیه دهید باید سایز خانمها را دقیق بدانید چرا که هدیه دادن لباسی با سایز کوچکتر یا حتی بزرگتر به یک خانم، ممکن است شما را در دردسر بزرگی بیاندازد! در این مواقع، خرید شال و روسری یا شاید یک لباس فری سایز را به شما پیشنهاد می کنیم. اما اگر سایز او را میدانید، میتوانید با توجه به سلیقه و سبک لباس پوشیدنشان، از مغازهها یا فروشگاههای اینترنتی خرید خود را انجام دهید.
برای هر مناسبتی بنا بر میزان اهمیت آن روز چه هدیه ای بدهید خیلی مهم است
لباس و کفش
خانم ها به لباس هم خیلی علاقه دارند. کافی است سایز و سلیقه او را خوب بدانید تا بتوانید بهترین هدیه را برایش بخرید.
خرید لباس های مجلسی و مناسب با مهمانی های رسمی را کنار بگذارید و بیشتر روی خرید لباس های راحتی و دم دستی تر تمرکز کنید. این کار برای سهولت در خرید و جلب رضایت همسرتان بهتر است. ممکن است سلیقه مردانه شما در لباس های مجلسی برای او جالب نباشد. کفش خریدن هم می تواند به لیست خریدتان اضافه شود.
در هر فصل کفشی مناسب همان هوا برایش بخرید. در این مورد هم خرید کفش مهمانی و پاشنه بلند شاید برای آقایان کار دشواری باشد پس به کفش های ساده تر فکر کنید. البته در خرید این چیزها خیلی باید دقت کنید، حتی اگر بتوانید مادر یا خواهر همسرتان را با خود برای خرید ببرید خیلی بهتری است. خیلی از آقایان هنوز بعد از مدت ها زندگی با سلیقه همسرشان آشنا نیستند.
ست ورزشی زنانه
یک هدیه مناسب برای تولد خانم هایی که به سلامتی و ظاهر خود اهمیت می دهند. البته می توانید از این هدیه برای تشویق کردن به ورزش و دادن انگیزه نیز استفاده کنید.
شال و روسری
شال و روسری هم گزینه دیگری است که می توانید در مناسبت های کوچک آن را تهیه کنید. هنگام خرید شال یا روسری باید به رنگ پوست و البته سلیقهی طرف مقابل توجه کنید.
همیشه گرانترین بهترین نیست
شما لزوما مجبور نیستید پول زیادی خرج کنید تا علاقه خودتان را نشان دهید. و یا آنکه حتما نباید یک هدیه لوکس و تجملی باشد تا کسی را خوشحال کند. اگر بودجه زیادی ندارید، هدیه شما می تواند ساده و با قیمت مناسب باشد مثل گردنبند های فیروزه و طلا دخترانه که برای دختر خانم ها بسیار جذاب است، و یا یک زنجیر طلای ظریف برای همسرتان باشد که طراحی منحصربه فردی دارد.
همسر شما، نیمه کامل کننده شماست و برای او مهم است که شما حس خود را به او ابراز کنید، اما چطور می خواهید این کار را انجام دهید؟ به خانمی که خیلی به دنبال هدیه های گران بها و پر زرق و برق نیست، می توان یک گردنبند نقره هدیه داد با یک زنجیر ظریف و یک آویز کوچک که همیشه به گردن داشته باشد و هر بار که به آن نگاه می کند به یاد شما بیافتد، یا شاید یک گوشواره نقره که با هر لباسی هماهنگ شود، او را خیلی خوشحال کند. از طرح های پرطرفدار در زیورآلات نقره، ترکیب نقره با سنگ های فیروزه و یاقوت است. شما می توانید برای دیدن مدل های جدید از زیورآلات نقره به فروشگاه های آنلاین سر بزنید یا حتی طرح مورد نظرتان را به نقره کاران سفارش دهید. نگران سیاه شدن نقره هم نباشید چراکه با چند ترفند ساده می توانید خیلی راحت نقره جات قدیمی خود را سفید کنید.
در چه مرحله ای از رابطه قرار دارید
مهم است که شما برای چه کسی خرید می کنید. اگر می خواهید برای همسر آینده تان خرید کنید و در دوران نامزدی به سر می برید فقط برای خودی نشان دادن خیلی هدایای شگفت آور نخرید، چون بعدها در زندگی دچار مشکل می شوید. اگر برای یک همکار می خواهید هدیه بخرید سعی کنید خیلی هدیه شما شخصی نباشد که سوءتعبیری ایجاد شود؛ و اگر برای مادرتان خرید می کنید اول از همه به نیازهایش دقت کنید و بر اساس میزان پولی که دارید چیزی را بخرید که بداند شما حواستان به او هست حتی اگر از خانه اش رفته اید و جدا زندگی می کنید.
به نیاز خانم ها توجه کنید
خانم ها دوست دارند نیازهایشان توسط مرد مورد نظر دیده شود. آن ها شاید بارها در حرف هایشان به شما گفته اند چه چیزی لازم دارند یا چه چیزی را دوست دارند. اگر کمی دقت کنید زمان خرید هدیه سردرگم نمی شوید و به راحتی می توانید بر اساس نیاز یک خانم برایش خرید کنید. اینکه هدیه شما استفاده شود خیلی با ارزش تر از این است که خیلی گران باشد، ولی هرگز استفاده نشود.
بسته بندی کادو
برای تزیین جعبه هم می توانید از گل های طبیعی استفاده کنید چراکه خانم ها عاشق گل هستند. این بار به جای گل رز، از گل های دیگر مثل زنبق یا سوسن روی هدیه خود امتحان کنید و با توجه به رنگ گل ها، رنگ کاغذ کادو یا جعبه کادو را انتخاب کنید چون هماهنگ کردن رنگ ها هدیه شما را جذاب تر می کند. به خاطر داشته باشید، اینکه شما خودتان هدیه را تهیه و تزیین می کنید، برای طرف مقابل بسیار با ارزش است.
هیچ وقت هدیه زن زندگیتان را بدون کادو یا بسته بندی زیبا به او ندهید
طلا
اینکه هر زنی به طلا و جواهر علاقه مند است تعبیر درستی نیست. خیلی از خانم ها حتی بعد از ازدواج هم علاقه ای به استفاده از زیورآلات گران بها ندارند. اما این حرف دلیلی برای اینکه شما طلا را از لیست هدایایتان حذف کنید نیست. دقت کنید در مناسبت های پیش از ازدواج و زمانی که خانم دوست یا نامزد شماست و می خواهید مناسبت رسمی را به او تبریک بگویید حتی یک قطعه طلای کوچک می تواند بسیار چشمگیر باشد.
در نظر بگیرید اگر پیش از ازدواج او را با جواهرات گران قیمت سیراب کنید و بعد از ازدواج نتوانید و نخواهید این گونه ادامه دهید حتماً تعابیر بدی پشت رفتار شما خواهد بود. شما می توانید با توجه به بودجه خود از یک دستبند سبک گرفته تا یک سرویس کامل را، خریداری کنید. رنگ طلا هم در زمان خرید خیلی مهم است. برخی خانم ها طلای سفید دوست دارند و برخی طلای زرد.
بعضی های اهل گوشواره هستند و بعضی دیگر عاشق دستبند و گردنبند. پس در هنگام خرید به این نکات هم دقت کنید. فکر نکنید اگر شما به گوشواره علاقه دارید و همسرتان استفاده نمی کند با خرید شما لزوماً باید آن را در گوشش بیندازد. پس سعی کنید چیزی بخرید که مورد استفاده باشد.
ما در این مقاله قصد داریم تا 10 راه حل را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با بیشترین قیمت خودروی شخصی خود را بفروش رسانید و در پایان معامله احساس رضایت بخشی داشته باشید. پس با ما باشید.
با راه حل های زیر به بیشترین قیمت خودروی شخصی خود را بفروش رسانید
1. تعمیرات و سرویس های پایه را انجام دهید
هیچ شخصی دوست ندارد خودرویی را بخرد که نیاز به تعمیرات اساسی و سرویس های پایه مانند تعویض روغن یا تعویض فیلترهایی مانند فیلتر هوا داشته باشد و ترجیح میدهد که خودرو اش تا مدتی نیاز به مراجعه به تعویض روغنی نداشته باشد. پس در مرحله اول قبل از اینکه خودروتان را در نمایشگاه های سطح شهر به فروش بگذارید به تعویض روغنی رفته و یک حال اساسی به موتور خودروتان بدهید. سپس در هنگام فروش به شخص خریدار این اطمینان را بدهید که تمام سرویس های لازم انجام شده و براحتی می تواند سراسر ایران را با خودروی جدیدش بدون ایجاد مشکلی بپیماید.
تعمیرات و سرویس های پایه و اساسی را انجام دهید
2. بهینه سازی های ساده را انجام دهید
موارد خیلی کوچکی هستند که شاید برای خودتان خیلی مهم نباشد اما برای شخص خریدار در لحظه خرید با اهمیت می شود. مثلا کهنه شدن زیرپایی های خودرو یا قالپاق های فرسوده چرخ ها از این قبیل موارد هستند. خیلی راحت، با هزینه ای اندک و با تعویض این قطعات می توانید مشتری تان را مشتاق به خرید خودروتان کنید. پس از این موارد غافل نشوید.
با تعویض قطعات کوچک مشتری را مشتاق به خرید خودروتان کنید
3. خودروتان را کامل شسته و واکس بزنید
در مرحله بعدی خودروتان را با دقت و ظرافت کامل شسته و تمیز کنید و حتما از واکس های موجود در بازار برای براق کردن رنگ آن استفاده کنید. خیلی از افراد از همین مورد پایه و اساسی به سادگی عبور می کنند در حالی که باید در هنگام فروش، خودرو ظاهری براق و تمیز داشته باشد و حتی در داخل کابین عطری خوش بو به مشام برسد. توصیه می شود یک هفته قبل از فروش خودروتان یک خوشبو کننده را در داخل کابین قرار داده تا بوی کهنگی و یا فرسودگی را از آن دور کند.
خودروتان را با دقت بشویید و تمیز کنید و در آخر واکس بزنید
4. موتور خودرو را عاری از هرگونه کثیفی نمایید
یکی از کارهایی که می شود خودرو را با ارزش تر جلوه داد، تمیز بودن موتور و اجزای زیر کاپوت است که با مراجعه به کارواش ها یا مراکزی که به طور تخصصی این کار را انجام می دهند می توانید مشتری خود را غافلگیر کنید چرا که افراد توقع مواجه با صحنه ای کثیف، پر از گرد و خاک و روغن های سیاه شده را دارند اما با دیدن چنین صحنهی تمیزی مطمئناً به وجد خواهند آمد.
اگر قصد هزینه کردن برای این بخش را ندارید لااقل از عدم وجود برگ ها در زیر کاپوت مطمئن شوید چرا که این محل، مرکز تجمع برگ ها می باشد.
برای با ارزش جلوه دادن خودرو موتور و اجزای زیر کاپوت را تمیز کنید
5. از خودرو در محلی زیبا عکس بگیرید
حالا که خودرو بسیار تمیز و تقریبا مانند روز اول خود شده است، می بایست چند عدد عکس هنری از آن بگیرید و در اینترنت قرار دهید تا هرچه سریع تر برای خودروتان مشتری پیدا کنید. دقت کنید که باید از تمام زوایا، جهات، داخل کابین، بیرون و حتی زیر کاپوت خودروتان عکس بگیرید تا مشتری کامل خودروتان را ببیند و اطمینانش نسبت به شما بالا رود.
از تمام زوایای خودروتان عکس بگیرید
6. مدارک را آماده کنید
نکته ای که در اینجا به آن می پردازیم مدارک خودرو است که باید از قبل آماده کرده باشیم. اگر در فروش خودرو خود عجله دارید می بایست قبل از پیدا کردن مشتری، کارهای اولیه فروش را مانند برگه عدم خلافی، برگه حساب عوارض شهرداری و این چنین موارد را آماده کرده باشید چرا که برای مثال، برای برگه عدم خلافی حداقل یک هفته زمان نیاز دارید. پس از قبل به فکر باشید.
مدارک خودرو را باید از قبل آماده کرده باشید
7. ارزش خودرو خود را بسنجید
اگر از ارزش واقعی خودرو خود مطلع نیستید به جای روی آوردن به نمایشگاه های سطح شهر برای سنجش قیمت خودروتان، به سایت های معتبری مانند "باما" رفته و ببینید بقیه افراد خودروهایشان را در چه رده قیمتی می فروشند تا با مقایسه خودرو خود با آن ها، ارزش واقعی خودروتان را پیدا کنید.
ارزش واقعی خودروتان را پیدا کنید
8. توضیحات کامل فراموش نشود!
در هنگام نوشتن متن تبلیغی خود در سایت ها، علاوه بر میزان کارکرد و موارد لازم، داستان و سرگذشتی از خودروی عزیزتان هم بنویسید. اگر خودروتان به اصطلاح دست اول است و شما تنها صاحب آن بوده اید، حتما در پایان، سرگذشت خودروتان را ذکر کنید.
در سرگذشت خودرو از مراقبت ها و رسیدگی هایی که برای خودروتان انجام داده اید حتما بنویسید، که همین موضوع به همراه این دلیل که خودرو از روز اول زیر پای شما بوده است دست به دست هم داده و مشتری بیشتری را به سمت شما جذب می کند (به این دلیل که اطمینان خریدار جلب می شود).
میزان کارکرد و موارد لازم و سرگذشتی از خودروتان بنویسید
9. آنلاین بفروشیم یا سنتی؟
در دنیای دیجیتال امروز دیگر کمتر شخصی پیدا می شود که بصورت تبلیغات دهان به دهان یا قرار دادن خودرو در گوشه ای از خیابان و نوشتن شماره همراه به همراه واژه ی "فروشی"، خودروی خود را بفروشد. پس به شما توصیه می کنیم که شما هم سعی کنید از طریق اینترنت به جذب مشتری بپردازید.
دلایل زیادی برای انجام این کار هست. برای مثال از طریق روش های آنلاین آگهی شما بیشتر در معرض دید قرار می گیرد و احتمال فروش با همان قیمت پیشنهادی خودتان بالاتر می رود. پس قطعا از روش های آنلاین نتایج بهتر و مورد رضایت تری کسب خواهید کرد و از دست دلال ها هم در امان خواهید ماند.
اگر مدرک تحصیلی مورد نیاز را ندارید، با این ترفندها شغل مورد نظرتان را بدست آورید
این پدیده در برخی از صنایع آشکارتر از بقیه است. بر اساس مطالعه ای در مدرسه کسب و کار هاروارد، در حالی که 67 درصد آگهی های شغلی سرپرست تولید در سال 2015 داشتن مدرک را الزامی ذکر کرده بود، تنها 16 درصد افراد استخدام شده در آن پوزیشن ها از دانشکده فارغ التحصیل شده بودند.
این نوع آمار و ارقام تفاوت بین چیزی که شرکت ها فکر می کنند نیاز دارند و چیزی که واقعاً نیاز دارند را نشان می دهد. حقیقت این است که کاندیداهای فاقد مدرک دانشگاهی می توانند کارها را به خوبی افرادی که مدرک دانشگاهی دارند، انجام دهند. در برنامه آموزشی 20 هفته ای که برای آماده سازی کاندیداهای شغلی برای پوزیشن هایی در توسعه نرم افزار برگزار شد، هیچ تفاوتی بین افراد داراک مدرک Ph.D و افراد دارای مدارک پایه ای تر در نرخ تکمیل دوره دیده نشد. تجارب به دست آمده نشان می دهد که با اینکه داشتن مدرک در برخه زمینه های کاری می تواند مفید باشد، ولی نشانه قابل اعتمادی مبنی بر توانایی فرد در انجام درست کار نیست.
متأسفانه، مدارک دانشگاهی باعث می شود که تعداد زیاد درخواست های شغلی را بتوان به راحتی کمتر کرد، بنابراین کاندیداها در یک بازار شغلی رقابتی باید یاد بگیرند که چگونه خود را از سایرین متمایز نشان دهند. با دنبال کردن این چهار توصیه، افراد فاقد مدارک دانشگاهی می توانند ارزش خود را به کارفرمایان بالقوه نشان دهند.
1. خارج از نیازمندی های شغل فکر کنید.
اگر رزومه شما فاقد نیازمندی های تحصیلی است، به صورت خلاقانه در مورد شیوه های دیگری برای متمایز نشان دادن خودتان فکر کنید. سبدی (پورتفولیو) از نمونه کارهایتان ارائه دهید تا مهارت های قابل عرضه خود را نشان دهید. این پورتفولیو می تواند شامل وبسایت شخصی، نمونه مقالات، پروژه های کدنویسی، پادکست ها، یا هر چیز دیگری باشد که نشان دهنده انگیزه، شور و اشتیاق و پشتکار شما باشد.
دیدن پروفایل های جذاب لینکدین که شامل جزئیات زیادی است، می تواند برای کارفرمایان خوشایند باشد. تقویت کننده های نه چندان رایج رزومه مثل این ها دیدی تازه به مجموعه مهارت های شما فراهم می کند که در غیر این صورت کارفرمایان از آن ها باخبر نبودند. با ارائه محتوایی که اعتبار شما را تأیید می کند، می توانید کارفرمایان بالقوه را قانع کنید که فقدان مدرک دانشگاهی شما را نادیده بگیرند و ارزش اثبات شده ای که شما ارائه می دهید را لحاظ کنند.
2. نقاط رنج شرکت را درک کنید.
اگر همه چیز در این شرکت به خوبی پیش می رفت، مدیران استخدامی نیازی به استخدام فرد جدیدی نمی دیدند. از پیش تحقیق کنید تا بفهمید که شرکت مورد نظر چه چیزهایی نیاز دارد، و بعد راهکارهایی احتمالی برای مشکلاتی که این پوزیشن شغلی قرار است حل کند ارائه دهید.
بعضی وقت ها، این بدان معنی است که مشکلی را حل کنید که شرکت نمی دانست چنین مشکلی دارد. اگر دارای تجربه در زمینه ای هستید شرکت فاقد آن است، فرصت هایی برای بردهای آسان را ذکر کنید. زمانی که در جلسه مصاحبه حضور دارید، سؤالاتی هدف دار مطرح کنید که نشان دهد نه تنها شما نقاط رنج شرکت را درک می کنید بلکه می دانید راهکارهای بالقوه چه چیزهایی است و چگونه می توان آن ها را به صورت موفقیت آمیز اجرا کرد.
با تمرکز روی مشکل و طوفان فکری در مورد راهکارها، می توانید به مدیر استخدامی نشان دهید که چگونه از پس مشکلات بر می آیید و اثبات کنید که شما فرد مناسب برای شغل مورد نظر هستید.
3. توانایی یاد گرفتن را نشان دهید.
شرکت ها به افرادی احتیاج دارند که مسائل را از همان روز اول بدانند و مهارت های خود را در روز 30، روز 90 و روز 365 بهبود دهند.
اغلب مدیران، افراد را بیشتر به خاطر شخصیت و ذهنیت رشدشان استخدام می کنند، نه فقط مجموعه مهارت های خاص آن ها. کنجکاوی، شور و اشتیاق و عشق به یادگیری در کنار هم می تواند مهم تر از تجربیات قبلی یک فرد باشد.
در مورد شرکت تحقیق کنید و گرایش های موجود در آن صنعت را پیش از اینکه برای شغل درخواست دهید لحاظ کنید. به خوانندگان رزومه خود نشان دهید که برای یادگیری در مورد شغل مورد نظر زمان گذاشته اید، و همانطور که فرایند درخواست شغل ادامه پیدا می کند، بیشتر و بیشتر در مورد شرکت و پوزیشن مورد نظر یاد بگیرید.
4. شبکه ای در صنعت مورد نظر برای خود ایجاد کنید.
اول بفهمید که کجا می خواهید بروید، و بعد با افرادی که از قبل آنجا هستند آشنا شوید. حتی ارتباطی مختصر با کسی که در شرکت هدف شما کار می کند می تواند بین دور انداخته شدن رزومه و دعوت به مصاحبه تفاوت ایجاد کند.
ارتباط چیست؟
قبل از آموختن هر چیزی ابتدا باید مفهوم چیزی که قرار است کشف کنیم را بفهمیم. ارتباط یعنی ارسال و دریافت اطلاعات از طریق نشانه های کلامی و غیر کلامی مثل سخنرانی، نویسندگی، آواز و رفتار. انسان ها می توانند نظرات و عقاید و احساسات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. با داشتن مهارت های ارتباطی قوی می توانید با آدم های جدید آشنا شوید، دوستان جدیدی پیدا کنید و عشق را در زندگی پیدا کنید.
برای به زبان آوردن افکارتان شجاع باشید
توانایی تحت کنترل گرفتن احساسات و عقاید هنگام بیان دیدگاه و روشن ساختن آن گام بسیار مهمی است. هیچوقت به خاطر این که احساس می کنید نظراتتان ارزش شنیده شدن ندارند در سخنرانی تعلل نکنید. با ترس ها مقابله کنید. بعضی ها ارزش کلمات شما را می فهمند و برخی بالعکس. چه کسی گفته هر چیزی که دیگران دوست ندارند بشنوند را نباید به زبان بیاورید؟
تماس چشمی
وقتی با کسی که صحبت می کنید به چشم های شما نگاه می کند چه احساسی دارید؟ آیا فکر می کنید او با دقت علاقه به حرف های شما گوش می دهد؟ هنگام سخنرانی با نگاه کردن به چشم های مخاطب نظر او را بیشتر جلب می کنید و سخنرانی موفق تری خواهید داشت. اما در این کار زیاده روی نکنید. باید هر ۵ الی ۱۵ دقیقه تماس چشمی را از مخاطب بردارید.
گوش دادن
اگر شنونده خوبی باشید می توانید دنیا را از دید دیگران ببینید. به دیگران اجازه دهید برای لحظاتی افکار و احساساتشان را بیان کنند و فقط برای چند لحظه عقیده شما را نادیده بگیرند. قبل از این که شروع به صحبت کردن کنید مطمئن شوید حرف های او تمام شده است.
گام صدا
اگر تند صحبت کنید دیگران احساس می کنند اعتماد به نفس ندارید و عصبی هستید. اگر آهسته صحبت کنید ممکن است دیگران اجازه ندهند جمله شما تمام شود. با صدای بلند سخنرانی کنید و هر وقت نکته خاصی را بیان کنید یا نتیجه گیری کنید گام صدا را آهسته کنید.
تن صدا
تنظیم کردن تن صدا شاید کار آسانی نباشد به خصوص زمانی که عصبی هستید و می خواهید هیچ نکته ای را از قلم نیندازید. وقتی به مردم نزدیک هستید ملایم تر صحبت کنید اما وقتی در مقابل تعداد زیادی در حال صحبت کردن هستید تن صدا را بلندتر کنید.
تلفظ
تلفظ کلمات جدید را باید جستجو کنید در غیر اینصورت آن ها را به کار نبرید. روزانه ۱ تا ۵ لغت جدید یاد بگیرید و تمرین کنید. وقتی کلمات را بشناسید اعتماد به نفس بیشتری هنگام سخنرانی خواهید داشت و دیگران هم بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد. بهترین راه برای تقویت تلفظ کلمات مطالعه کردن و گوش دادن به کتاب های صوتی است.
روز دختر بهترین بهانه برای سرپا نگه داشتن و حفظ انرژی این بمبهای انرژی است. برایشان هدیه بخرید. گران است؟ اتفاقا هدیههای دخترانه الزاما گران نیستند بلکه فوت و فن دارند. فوت و فنهایش را برایتان میگوییم تا ظرف چند دقیقه به نتیجه برسید و هدیهای زیبا و پر از انرژی برای دخترتان بخرید و او را شاد کنید.
فوت اول: دختران در اولویت تبعیض
نگذارید وسوسههای پسران مبنی بر هدیه خریدن برای روز دختر در شما رخنه کند. از خریدن هدیه برای دخترتان نگران نباشید و فکر نکنید که هدیه روز دختر تبعیض محسوب میشود. رسول اکرم(ص) میگویند:«میان اولاد خود در دادن هدیه به مساوات عمل کنید و اگر خواستی کسی را بیشتر هدیه دهی به دختران بیشتر بده». یا در جایی دیگر میفرمایند:«هر کسی به بازار رود و تحفهای بخرد و آن را برای خانوادهاش ببرد، همانند حمل کننده صدقه به سوی نیازمندان است و باید دختران را بر پسران مقدم بدارد، زیرا هر کس دخترش را خوشحال کند، مانند آن است که بردهای از نسل حضرت اسماعیلی را آزاد ساخته است».
فوت دوم: پدر-دختری از خانه بیرون بزنید
در میان درس های متعدد دانشگاه و واحدهای روانشناسی یادم هست که توصیه میکردند که دختران در سنین نوجوانی با اعضای محرم و مذکر خانواده گاهی بیرون بروند و خلوتی دختر-پدری داشته باشند. برای روز دختر سعی کنید حتیالامکان با دختران به جایی متفاوت از همیشه بروید و بگذارید تجربه کافی شاپ رفتن را با شما تجربه کند. گاهی همین خلوت پدر-دختری یا مادر-دختری بیرون از مرزهای خانه، حال خوشی به او بدهد.
خلوتی دختر-پدری داشته باشید
فوت سوم: طبقه اجتماعی دختر را لحاظ کنید
جنبههای روانشناختی و حال خوش دخترانتان را مد نظر قرار دهید و بعد برایش هدیهای را در نظر بگیرید. جنبه سورپرایزی هدیه از جنبههای بسیار مهم است. همین که هدیه تان در عین اینکه با شخصیت طرف مقابل همخوان است، او را تحت تاثیر نیز قرار بدهد، شما برده اید.
جنبه سورپرایزی هدیه از جنبه های بسیار مهم است
فوت چهارم: ظرافتهای دخترانه را از دست ندهید
برای خرید روز دختر باید فوت و فنهای خریدهای دخترانه را بدانید و به این نکته توجه کنید که خریدهای دخترانه نکات و ظرافتهایی دارد که بیتوجهی به آنها، هدیه را به نتیجه مطلوب نمیرساند، هر چند آن هدیه گران قیمت باشد. بعضی مغازهها کلا دخترانه فروشی هستند و پر از ایدههای تازه برای خریدی متناسب با سلیقه دختران، که به دلیل ممانعت از تبلیغ برندهای خاص از معرفی آنها معذوریم.
برای خرید روز دختر باید فوت و فنهای خریدهای دخترانه را بدانید
یک نکته کاربردی و کنکوری
نکته کاربردی که اینجا می شود به آن اشاره کرد، هماهنگی رنگ ها در یک بسته هدیه است. شما می توانید چند هدیه را کنار هم ست کنید که تم اصلی آنها یک رنگ خاص باشد و با رنگها، حال و هوای گیرنده هدیه را عوض کنید.
اما انواع هدیههایی که می توانید برای روز دختران مد نظر قرار دهید، در چند دسته کلی میگنجد:
می توانید چند هدیه را کنار هم ست کنید که تم اصلی آنها یک رنگ خاص باشد
گل گلی ها
در خریدهای دخترانه هدایای گل گلی جایگاه ویژهای دارند. دخترها از کودکی به هدیههای گلگلی علاقه ویژهای داشتند، به ویژه که این روزها برندهای متنوعی در زمینه تولید محصولات گلگلی فعالیت میکنند. این هدیهها از کیف، مانتو، کفش تا دفتر یادداشت، تقویم، جلد شناسنامه، جاکلیدی و زیر دستی تنوع دارند.
دخترها از کودکی به هدیه های گل گلی علاقه ویژه ای دارند
ویژویژی ها
بعضی هدایای دخترانه، نه تنها قیمت بالا که کارایی ویژهای هم ندارند اما خرید آنها حس و حال خوبی در دختران ایجاد میکند، مثل عروسک های نمدی ماتروشکا که عمدتا با نمد ساخته میشوند. این عروسکها با قیافههای بامزهشان، در میان دختران هواداران بسیاری دارند. بعضی دیگر از هدایای دخترانه که در زمره هدایای ویژویژی طبقه بندی میشوند، گیره و سنجاق های سنتی هستند که در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار دیده می شوند. شما می توانید در طیف های انواع سنجاق روسری، گیره مانتو و آویزهای فلزی هدیههای متنوعی را خریداری کنید. این هدایا را در بازار تهران می توانید ارزان تر از همه جا بیابید. در فروشگاههای فروش وسایل و البسه سنتی می توانید نیز می توانید از این دست لوازم را خریداری کنید.
این عروسکها با قیافههای بامزهشان، در میان دختران هواداران بسیاری دارند
رنگی رنگی ها
در خریدهای دخترانه رنگ ها حرف ویژهای می زنند. خریدهای دخترانه بدون رنگ های شاد، حرف تازهای ندارند. در این دسته هدیهها می توانید از دفترچهها و لوازم تحریرهای رنگی بهره کامل ببرید؛ دفترچه یادداشت، فولدر دکمه دار در انواع سایزها (از قطع کارت بانکی تا قطع کاغذ a۳) جامدادی و خیلی از وسایل کاربردی آن هم در رنگهای متنوع در نمایندگی این شرکتها دیده میشود. برخی از فولدرها میتوانند محمل خوبی برای هدیهای ساده و دوست داشتنی باشند. یک فولدر در قطع a۳ یا a۴ که در آن فولدرهای کوچکتری جا خوش کردهاند و در کوچکترین سایز خود به یک یادداشت محبت آمیز (شما بخوانید عشقولانه) ختم میشوند. گاهی دخترها همین برگه های یکهویی را میخواهند و همین همه شادیهای روز دختر را به آنها می رساند.
می توانید از دفترچهها و لوازم تحریرهای رنگی برای دختر خانم هایتان بخرید
جینگولی جات
این دسته از هدایای دخترانه را می توانید با انواع زیورآلات بشناسید. دستبندهای سنگی، فلزی، انگشترها و خیلی از فانتزیهای دیگر دخترانه در طیف جینگی جینگی ها می گنجند. این هدیه ها الزاما از جنس طلا، نقره یا مس نیستند گاهی با فلزات کم قیمت هم جینگولیجات قشنگی درست می کنند که در مصارف دخترانه تعریف دارد و مسرت آور است! در راستای این هدایا باید گفت که تازگی ها زیورآلات چوبی هم به بازار آمده است و در این میانه حرف تازه ای می زند.
هدایای دخترانه را می توانید با انواع زیورآلات بشناسید
اناری ها
در میان هدایای دخترانه بخش عمدهای به هدایای سرامیکی اختصاص می یابد که از انارهای سرخ و پرنده های آبی از جنس سفال و سرامیک تا شمعدان و زیرلیوانی های متنوع را می توانید در آنها بگنجانید. این هدایا از جنبه رنگ کاملا برازنده اند و حال هوای خوبی برای گیرنده به ارمغان میآورند. اصلا انار و ملزومات انار مثل جاسوییچی انار یا بهره برداری از انارهای نارسی که گاه در باغات دیده می شود در تامین هدیه روز دختر کمک شایانی به خانوادههای خوش ذوق میکند.
آموزش کسب درآمد ادمین های تلگرام
خود بر و بچه های تلگرام هم شاید فکر نمی کردند که نرم افزاری که برای ارتباطاتان امن و در کَل کَل با دولت روسیه ساختند این چنین تبدیل به نرم افزاری پولساز و اقتصادی در کشور ما شود اما ما از قدیم نشان داده ایم که نبوغ مان در حدی است که حتی رویاهای اجانب هم به ما نمی رسد و هرجا که پول باشد فعل خواستن را حتی با بیش تر از شش زمان فعلی دستور زبان فارسی می توانیم صرف کنیم.
زمان چندان زیادی از ارائه قابلیت ساخت کانال توسط تلگرام و کانال داری نمی گذرد اما در همین زمان کوتاه، این حوزه به یکی از حوزه های پربازده اقتصادی تبدیل شده، اقتصادی که مالیات ندارد، هزینه تولیدش هم پایین است و فقط کافی است راه و رسمش را یاد بگیرید تا وارد این بازار پولساز شوید.
درآمد تلگرام با تبلیغات کانال
شاید همه شما با این دست از تبلیغات رو به رو شده باشید یا حتی خودتان خواسته اید که به کانال های مختلف تلگرام تبلیغ بدهید. این کانال ها برای قیمت تبلیغات ساز و کار مشخصی ندارند به همین خاطر قیمت ها در بازار اختلاف زیادی دارد ولی ۳ شاخص کلی وجود دارد که بر مبنای آن ها تبلیغ می گیرند.
البته برخی هم برمبنای تعداد روز تبلیغ می گیرند که تعدادشان بسیار نادر است، بعضی ها هم در کنار تعرفه هایشان امتیازات ویژه ای هم به تبلیغ دهنده می دهند از جمله این که تا نیم تا یک ساعت بعد از درج تبلیغشان روی آن پستی نمی گذارند و تخفیفات ویژه برای آن هایی که برای بیش از یک ساعت یا بیش از ۱۰ هزار بازدید تبلیغ می دهند.
کم ترین میزان تبلیغ ۲ هزار تومان برای یک هزار بازدید است و بیش ترین میزان، ۱۰ هزار تومان برای هر یک هزار بازدید است. البته یک روش تبلیغات ساعتی هم هست که کم ترین میزانش ساعتی ۶ هزار تومان است و ادمین ها در بیش ترین میزان برای تبلیغات ساعتی ۱۰۰ هزار تومان دریافت می کنند.
ارسال پیام های انبوه تلگرامی توسط نرم افزارهایی انجام می شوند
درآمد در تلگرام با افزایش تعداد کاربران کانال
در این روش در ازای مبلغ معینی به شما تعهد می دهند که تعداد کاربران کانالتان را به صورت تضمینی بالا می برند اما درخصوص این که بمانند یا بروند هیچ گونه تضمینی وجود نداد و همه چیز به آن بستگی دارد که خود شما تا چه حد محتوای جذاب به آن ها ارائه دهید. کانال داران در کمینه دریافت شان به ازای هر یک کاربر ۵۰ هزار تومان مطالبه می کنند و اگر تیغ شان خیلی ببرد، به ازای هر یک هزار بازدید ۳۰۰ هزار تومان پول می گیرند.
به این نکته دقت کنید که رقم های پایین کاربرانتان را به شیوه تبادل با سایر کانال های پربازدید و معمولا با پست های فریب دهنده و دروغ به کانال شما می آورند که معمولا چندان هم ماندگار نیستند و سریع با کانالتان خداحافظی می کنند ولی رقم های بالاتر با ارسال پیام انبوه این کار را می کنند و از فریب هم در اکثر موارد خودداری می کنند که همین باعث جذب مخاطبان ماندگارتری می شود.
درآمد در تلگرام با خرید و فروش URL
شاید برایتان عجیب باشد اما URLهای خوش دست و قشنگ مثل دامین های اینترنتی در تلگرام خرید و فروش می شود. یعنی آدرس کانال خوب هم مشتری خودش را دارد ولی این یکی ساز و کار مشخصی ندارد. آن طور که فعالان این حوزه به ما گفتند بیش ترین مبلغی که در این زمینه تا به حال رد و بدل شده و علنی هم شده است، مبلغ ۵ میلیون تومان بوده است.
درآمد در تلگرام با نرم افزارهای ارسال انبوه
اگر دوست ندارید که تبلیغات کانال تان را به دیگران بسپارید و خودتان مستقیم وارد تبلیغات شوید دو راه دارید، یکی این که از طریق پنل های ارسال انبوه پیام ارسال کنید که روش به صرفه ای نیست و خیلی گران تر در می آید یا این که خودتان یک نرم افزار ارسال انبوه تلگرامی بخرید و پیام انبوه ارسال کنید.
دقت داشته باشید که این نرم افزارها در اصل یک ربات هستند که برای کار با ان ها باید یک دستگاه رایانه با سخت افزار نسبتا خوب را فقط به این کار اختصاص دهید و در زمان ارسال هم باید رایانه رابه ربات بسپارید و بروید چون اجازه هیچ کار دیگری را به شما نمی دهد.
فقط خوب تحقیق کنید. این نرم افزارها گران هستند و علاوه بر گرانی برخی از آن ها مشکلات بسیاری از جمله بلاک کردن خط ها و… دارند که ممکن است شما را به ستوه آورد و اصلا برای مصرفی که شما مد نظرتان است اقتصادی نباشند و هر آن هم ممکن است تلگرام با شناسایی آن ها راه های ارسال پیام را به روی آن ها ببنند، پس بسیار در این زمینه دقت کنید. کم ترین میزان پولی که برای نرم افزارهای ارسال انبوه می گیرند ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شوند که باید خیلی مواظب باشید و از فروشندگان مطمئن بخرید تا خط بلاک شده نخرید.
درآمد در تلگرام با نرم افراز تلگرام یاب
یک نرم افزار ساده است که لیست شماره هایتان را واردش می کنید و خط هایی که تلگرام دارد را مشخص می کند، این نرم افزار هم یک ربات است و باید مطابق نرم افزارهای ارسال انبوه یک سیستم رایانه کلا در اختیارش قرار دهید، قیمت این نرم افزار در بازار اکنون بین ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان است.
درآمد در تلگرام با بانک شماره تلگرام
اگر به نرم افزارهای ارسال انبوه تلگرامی شماره هایی که مطمئنید تلگرام دارند را بدهید، این نرم افزارها با سرعت بیش تری کار می کنند پس عده ای هستند که در حال حاضر با دریافت مبلغی این شماره ها را به شما می فروشند.
کاربردهای جالب قهوه، تقویت و زیبایی مو تا پولیش لوازم چوبی!
میلیونها نفر در دنیا هستند که قهوه را به هر نوشیدنی دیگری ترجیح میدهند. قهوه، آپشنهای متنوعی هم دارد؛ از اسپرسو گرفته تا قهوه با شیر، قهوهی داغ، قهوهی سرد و... اما مهمتر از همهی اینها، کاربردهایی غیر از نوشیدن است که قهوه دارد. بیشتر این کاربردها ربطی به پخت و پز ندارند.
قهوه به عنوان خوشبو کننده دست
چه کسی هست که بوی جادویی و منحصر بفرد قهوه را دوست نداشته باشد؟ پس چرا از آن برای خوشبو کردن دستهایمان استفاده نکنیم؟ می توانید با پودر قهوه، بوی نامطبوع به جا مانده از پیاز و سیر را از دستهایتان از بین ببرید. قهوه را خوب به همه جای دست هایتان بمالید و سپس آب بکشید. همین! دستهایتان بوی قهوه می دهند.
ماسک صورت
قهوه علاوه بر طعم و عطر شگفت انگیزش، برای پوست هم فوایدی دارد. دانه های قهوه می توانند پوست تان را لایه برداری کنند. این دانه ها تاثیر ضد چین و چروک روی پوست دارند زیرا خاصیت آنتی اکسیدانی دارند. همین ویژگی قهوه باعث شده که یکی از بهترین محصولات برای مراقبت از پوست باشد. شما می توانید از دانه های قهوه مستقیما روی پوستتان استفاده کنید یا اینکه با ان ماسک صورت تهیه کنید.
مثلا: یک قاشق چایخوری جوش شیرین را به پودر قهوه اضافه کرده و کاملا ترکیب کنید. ماسک را روی صورت بگذارید و اجازه دهید 20 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید. مرطوب کننده بزنید و خیلی زود نتیجه را ببینید! این ماسک به خوبی می تواند پوست چرب را پاکسازی کند.
خوشبو کننده یخچال
برای همهی ما حداقل یک بار پیش آمده که در یخچال را باز کردهایم و بوی بدی به مشاممان خورده است. بوهای تند ماهی یا بعضی از غذاهای تند واقعا مقاوم هستند. پس چطور باید مشکل را حل کنید؟ قهوه به خوبی میتواند بوی نامطبوع داخل یخچال را از بین ببرد، درست همانطور که بوی بد دستهایتان را از بین میبرد. یک فنجان قهوه در یخچال بگذارید تا بوهای ناخوشایند را جذب کند. به همین راحتی!
آنتی سلولیت
بیشتر کرمهای آنتی سلولیت موجود در داروخانه ها یک عنصر مشترک دارند و آنهم قهوه است. مشکل اینجاست که همهی آنها نسبتا گرانقیمت هستند، پس اگر در خانه قهوه دارید چرا خودتان برای اینکار از آن استفاده نکنید؟ شما میتوانید خودتان یک آنتی سلولیت بسازید. پس ماندهی قهوهتان را با مقداری روغن نارگیل مخلوط کنید و آن را به قسمت مورد نظر زده و با حرکات دورانی به مدت چند دقیقه ماساژ بدهید. سپس آب بکشید. این هم یک راه ارزانقیمت تر برای برطرف کردن سلولیت، آنهم با پس ماندهی قهوه تان!
کک زدایی حیوان خانگی
حیوان خانگیتان هم میتوانید از قهوه بهره ببرد. چطور؟ قهوه به دلیل بوی قوی که دارد میتواند کک ها و انگل های خون آشام را از حیوان خانگیتان بتاراند. بعد از حمام کردن حیوان خانگیتان، بدنش را با قهوهی دم کشیده ماساژ دهید. حالا یک سگ یا گربهی خوشبو دارید!
تقویت و زیبایی موها
قهوه کاربردهای زیادی برای زیبایی دارد و علاوه بر اینکه برای پوست مفید است برای موهایتان هم خوب است. قهوه باعث درخشش موها می شود و کافئین درمان بسیار خوبی برای ریزش موهاست زیرا رشد مو را تقویت کرده و آن را تغذیه میکند. مقداری قهوه دم کنید (آنقدر که برای تمام موهایتان کافی باشد)، بگذارید خنک شود و سپس با آن پوست سرتان را با حرکات دورانی ماساژ دهید، ضمنا میتوانید قهوه را به تمام موهایتان هم بزنید. بگذارید 20 دقیقه بماند و سپس آبکشی کنید. این کار را هفتهای یکبار انجام دهید.
تقویت خاک گیاهان
این را دیگر انتظار نداشتید، درست است؟! معلوم شده که قهوه میتواند خاک باغچه تان را با نیتروژن تقویت کند. می توانید با قهوه کود درست کنید اما توجه داشته باشید که مقدار قهوه نباید از 20 درصد بیشتر باشد، در غیر اینصورت کود شما، دوز زیادی از قهوه خواهد داشت که به نفع باغچهتان نیست. این کود می تواند خاک باغچه را تقویت کند و ضمنا برای گیاهان گلدانی تان نیز مفید است.
دانه های قهوه می توانند پوست تان را لایه برداری کنند
دور کردن گربه ها
اگر حیاط، باغچه یا تراس داشته باشید حتما دیدهاید که گربهی همسایه یا خیابان وارد این فضا شده است. این گربهها دوست دارند روی گیاهان خانگی ادرار کنند. قهوه راهی است که میتوانید بدون اینکه آزاری به حیوان برسانید آنها را دور کنید. بیشتر گربهها نمیتوانند بوی تند قهوه را تحمل کنند و معمولا از آن دور میشوند. فقط کافیست مقداری قهوه را با پوست پرتقال یا لیمو ترکیب کرده و همانجاهایی بگذارید که دوست ندارید پای گربهای به آنجا برسد.
لایه بردار
قهوه یک لایه بردار طبیعی عالی است که سلول های مردهی پوست را می زداید. شما میتوانید خودتان لایه بردار بسازید: قهوه را با مقداری روغن زیتون ترکیب کرده و به عنوان اسکراب آن را برای قسمت هایی از بدن که می خواهید لایه برداری کنید به کار ببرید. بگذارید 15 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید.
خوشبو کنندهی هوا
اگر نمیخواهید برای خوشبو کردن فضای اتومبیل یا داخل خانه از خوشبو کننده های شیمیایی استفاده کنید می توانید از قهوه کمک بگیرید. اگر قهوه می تواند فضای داخل یخچال را خوشبو کند پس می توان اتاق تان را هم خوشبو کند. مقداری قهوه ی خشک یا پس مانده را در یک جوراب نایلونی که دیگر استفاده نمی کنید بریزید و در اتاق قرار دهید. همین کار را می توانید برای کمد و اتومبیل تان هم انجام دهید.
پولیش وسایل چوبی
قهوه می تواند وسایل چوبی خانه تان را تمیز کند و برق بیندازد. به جای اینکه ته ماندهی قهوه تان را دور بریزید، بگذارید خنک شود و سپس با یک تکه پارچه، روی سطح چوب بمالید. با این کار نه تنها مبلمان و وسایل چوبی تان برق خواهند زد بلکه فضای خانه تان هم خوشبو می شود.