قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

زیگ‌‌بی زبان مشترک ابزارهای هوشمند

مشکل اصلی خانه هوشمند در نبود استاندارد یکسان برای اتصال ابزارهای مختلف به یکدیگر است. هر کدام از شرکت‌ها پروتکل‌های اختصاصی خود را دارند و ابزارهای خانگی شرکت‌های دیگر، قادر به اتصال به آن‌ها نیستند. اما اتحاد زیگ‌بی تلاش می‌کند تا این مشکل را با تدوین یک پروتکل استاندارد و جامع حل کند. آن‌ها در CES 2017، زبان یونیورسال دات‌دات (Dotdot) را برای ابزارهای اینترنت اشیاء معرفی کردند. پلتفرمی که آن‌ها طراحی کرده‌اند به تولیدکنندگان سخت‌افزار این امکان را می‌دهد تا از طریق لایه‌ی نرم‌افزاری زیگ‌بی به پلتفرم متصل شوند. به این ترتیب ابزارهای مختلف از برندهای گوناگون می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و تحت کنترل یک سیستم واحد قرار گیرند. 

زیگ‌بی گفته است که اطلاعات بیشتر در باره‌ی دات‌دات را در آینده ارائه خواهد کرد. 

اگر تولیدکنندگان لوازم خانگی و ابزارهای الکترونیکی از پلتفرم بازِ دات‌دات پشتیبانی کنند، مصرف‌کنندگان می‌توانند با خیال راحت از برندهای مختلف، محصولات مورد نظر خود را خریداری کرده و همه‌ی آن‌ها را از طریق یک اپلیکیشن یا ابزار واحد کنترل کنند. در حال حاضر کمپانی‌های ال‌جی، بوش، لگراند، فیلیپس، سامسونگ، اسرام، لاجیتک، کام‌کست و چند شرکت دیگر از اتحاد زیگ‌بی پشتیبانی کرده‌اند. 

دی لینک از سه دوربین امنیتی مخصوص خانه های هوشمند رونمایی کرد

شرکت‌های حاضر در نمایشگاه CES 2017، توجه‌ ویژه‌ای به محصولات خانه هوشمند داشتند.دی‌لینک (D-Link) نیز با توجه به اهمیت روزافزون این شاخه از تکنولوژی، از دوربین‌های امنیتی مخصوص خانه‌ها با قیمت اندک ۷۰ دلار رونمایی کرد. 

دوربین امنیتی DSV-8000 LH به تکنولوژی دید در شب مجهز است و توانایی درک حرکت و صدا نیز دارد. قابلیت‌های بالا به وسیله‌ی میکروفن داخلی و دوربین با دید ۱۲۰ درجه‌ای فراهم شده‌اند. امکان تماشای زنده‌ی ویدیو‌های این دوربین از طریق اپلیکیشن myDLink Home نیز در دسترس است.

هنگام عرضه‌ی دوربین امنیتی جدید D-Link، قابلیت‌های جدیدی به اپلیکیشن مخصوص این شرکت افزوده خواهد شد که برخی از آن‌ها عبارتند از: 

  • امکان مشاهده‌ی تایم لپس از تمام ویدیو‌های ضبط‌شده طی ۲۴ ساعت 
  • امکان تغییر حالت حضور یا خروجی مالک از منزل تنها با یک گزینه 
  • ادغام اپلیکیشن امنیتی D-Link با اپلیکیشن خانه هوشمند 
  • آپلود میزان خاصی از ویدیوها و تصاویر در فضای ابری و به‌صورت رایگان 

ذخیره‌سازی در فضای آنلاین اهمیت زیادی در استفاده از DSV-8000 LH دارد. زیرا این دوربین به درگاه حافظه‌ی SD مجهز نیست و در صورتی که بخواهید ویدیو‌های این دستگاه را ضبط و سپس مشاهده کنید، مجبور به پرداخت هزینه‌ی بیشتر برای ذخیره‌سازی در فضای ابری است. 

شاید مشخصات دوربین امنیتی DSV-8000 LH دی‌لینک چندان چشمگیر نباشد، اما در نظر داشته باشید که برچسب قیمتی ۷۰ دلاری این دستگاه ارزش خرید آن را بسیار بالا می‌برد. 

دی‌لینک علاوه بر DSV-8000 LH از دوربین امنیتی گران‌قیمت‌تر DSV-8100 LH نیز رونمایی کرد که دید ۱۸۰ درجه‌ای از محیط دارد و به شیار کارت حافظه SD مجهز است. این نسخه از دوربین امنیتی با قیمت ۱۲۰ دلار به فروش خواهد رسید.

دوربین امنیتی دی‌لینک d-link

در صورتی که به دوربین‌هایی با کیفیت بالاتر برای خانه‌ی خود نیازمند هستید، دی لینک مدل DSV-8700 LH مناسب شما خواهد بود. این دوربین با دید ۱۸۰ درجه‌ای خود، ویدیوهایی با کیفیت 1080p ضبط می‌کند؛ در حالی که دو دوربین دیگر به ضبط با کیفیت 720p اقدام می‌کنند. این دوربین را می‌توان در خارج از خانه و در هوای باز متصل کرد. 

شارژر بیسیم انرگوس تمام لوازم الکتریکی اطراف خود را شارژ می کند

تکنولوژی شارژ بیسیم با این که چند سالی است معرفی شده، اما هنوز نتوانسته است به صورت گسترده جایگزین انواع سیمی متداول شود. اما انرگوس (Energous) در تلاش است تا این موضوع را تغییر دهد. این شرکت در نمایشگاه CES 2017 تعدادی محصول معرفی کرد که توانایی بالایی برای تغییر نظر کاربران در خصوص شارژر‌های بیسیم دارد.

اگر تا به حال نام انرگوس را نشنیده‌اید، باید بدانید این استارتاپ از فرکانس‌های رادیویی برای انتقال توان و شارژ وسایل استفاده می‌کنید. انرگوس چندین نوع از فرستنده‌ی امواج را توسعه داده است که نمونه‌ی پایه‌ی آن WattUp نام دارد و امواج RF‌ را به دستگاه‌های مجاور خود ارسال می‌کند. دستگاه‌های سازگار با تکنولوژی انرگوس از چیپ خاصی بهره می‌برند که امواج دریافتی را به انرژی الکتریسیته تبدیل و سپس ذخیره می‌کند. شرکت‌های دیگری نیز پیش‌تر از این تکنولوژی بهره برده بودند؛ اما انرگوس نقطه‌ی تمایز خود با سایر فناوری‌های موجود را بهینه بودن آن عنوان کرده است که به آن اجازه می‌دهد به انواع مختلفی از دستگاه‌ها اعم از گجت‌های پوشیدنی و تلفن‌های هوشمند نیروی لازم را ارسال کند. 

فرستنده‌ی WattUp‌ می‌تواند دستگاه‌ها را تا فاصله‌ی ۴.۶ متری شارژ کند. این دستگاه برای گجت‌های پوشیدنی که عموما از شارژرهای بیسیم اما با برد کم، بهره می‌برند بسیار ایده‌آل است. البته نمونه‌های موجود و تجاری شده‌ی حال حاضر، برد بسیار کمتری دارند.

برای شارژ کافی است دستگاه خود را در کنار یا روی فرستنده‌ قرار دهید و بلافاصله عملیات شارژ آغاز خواهد شد. نکته‌ی جالب در خصوص فناوری انرگوس، چیپ دریافت‌کننده‌ی امواج است که اندازه‌‌ای حتی کوچک‌تر از نمونه‌های در حال استفاده در گجت‌های فعلی اعم از اپل واچ دارد. چیپ دریافت‌کننده‌ی امواج انرگوس را می‌توان حتی در تگ‌های کوچکی که برای اتصال و یافتن وسایل شخصی استفاده می‌شود، قرار داد.  

انرگوس در حال حاضر با شرکت‌های متعددی برای توسعه‌ و افزایش فناوری خود همکاری می‌کند. یکی از این شرکت‌های CVR Global نام دارد که در زمینه‌ی تجهیزات بررسی سلامت بیماران فعالیت دارد. چیپ‌های دریافت‌کننده‌ی امواج WattUp می‌توانند در سنسور‌های شرکت‌ CVR تعبیه شوند و سپس درون بدن بیمار قرار گیرند. بدین ترتیب بدون وجود هرگونه مشکلی در رابطه با اتمام انرژی سنسورها، می‌توان به صورت مداوم بر شرایط جسمی بیمار نظارت کرد. برخی دیگر از گجت‌هایی که به زودی از چیپ‌های WattUp استفاده خواهند کرد عبارتند از کارت‌های هوشمند بیسیم، سمعک‌های بیسیم، گوشی‌های هوشمند و قلم‌های دیجیتال. این محصولات به کمک فناوری شارژ انرگوس می‌توانند سال‌ها بدون ترس از اتمام شارژ باتری، فعال باشند.

شارژر بیسیم انرگوس

البته هنوز تنوع دستگاه‌هایی که با تکنولوژی انرگوس سازگار شده‌اند، زیاد نیست. اما این روند رو به رشد می‌تواند با پیشرفت این فناوری سرعت بیشتری یابد. تجاری شدن این فناوری به خودی خود خبری خوشحال کننده است و می‌توان انتظار تغییر شگرف در فناوری شارژ را در سال‌های پیش‌رو داشت. انرگوس در حاشیه‌ی حضور خود در CES 2017 اعلام کرد که یکی از شریک‌های تجاری نزدیک وی، جزو بزرگ‌ترین تولید‌کننده‌های محصولات فناوری جهان است و به زودی از نتیجه‌ی این همکاری پرده‌برداری خواهد شد. 


مردم در ایران چطور تجهیزات شبکه را خریداری می کنند؟

شرایطی که پیش آمده و تحریم هایی که دست به دست هم داده تا شرایط برای تهیه تجهیزات شبکه روز به روز سخت تر شود. شرکتی مثل سیسکو از بزرگ ترین شرکت های فعال در حوزه شبکه است ولی محصولات آنها در ایران به خوبی در دسترس نیازمند محصول نیست. بنابراین واردات چنین محصولاتی که نیاز زیرساخت کشور را هم پوشش میدهند مشکل شده و از آن طرف موارد زیادی از تامین ساده ی این محصولات جلوگیری می کند.

 

شرکت های مختلفی که تجهیزات آنها در ایران فروخته می شود:

سیسکو

این شرکت تجهیزات زیادی عرضه می کند مثل سوئیچ شبکه، روتر و فایروال، اکسس سرور و اکسس پوینت

شرکت HP

شرکت اچ پی محصولات زیادی دارد اما معروف ترین آنها ذخیره ساز و سرور هستند

شرکت Juniper

کیفیت و امنیت دو ویژگی برجسته شرکت Juniper هستند. این شرکت تجهیزات امنیتی فایروال و UTM می سازد.

البته برای تهیه این تجهیزات که از گارانتی معتبر و ضمانت چند ساله برخوردار باشند باید در اینترنت جستجو کنید. یکی از فروشگاه های این تجهیزات که اتفاقا بجز فروش این گونه محصولات پشتیبانی قوی و قدرتمندی دارند که از تجربه چندین ساله آنها می آید مستر شبکه است.

برند با تجربه ای مثل مستر شبکه تخصصا روی محصولات شبکه خدمات ارائه می کند. تمام برندهایی که گفته شد در سایت مستر شبکه دیده می شوند. کافیست به آنها سری بزنید. محصولات زیادی ارائه می شوند: روتر سیسکو و میکروتیک، سرور محصولات HP ، رادیو های وایرلس و ماژول های مختلف همه از تجهیزاتی هستند که در این فروشگاه اینترنتی ارائه می شود.

پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت مستر شبکه بوده که شما می ‌توانید در ارتباط با خرید و کسب اطلاعات در زمینه تجهیزات شبکه به این سایت مراجعه نمایید.

یکی از امکاناتی که شما در استفاده از این سایت از آن بهره ‌مند خواهید شد امکان مقایسه ویژگی‌ های تجهیزات در کنار یکدیگر و همچنین جستجوی مدل مورد نظر از طریق جستجوی پیشرفته براساس امکانات موجود بر روی تجهیزات می ‌باشد.

اکثر مدیران شبکه در این زمینه با مشکلات زیادی رو به رو هستند و گاهی بدلیل گستردگی اطلاعات شبکه‌ ی کامپیوتری ، نیازمند اطلاعاتی فراتر از خصوصیاتی که در سایت ‌ها مطرح شده است می‌‎باشند ، در صورت لزوم امکان استفاده از مشاوره رایگان با کارشناسان این شرکت از طریق تماس تلفنی نیز مهیا شده است.

یکی از مهمترین اهداف این سایت ارائه اطلاعات صحیح و دقیق به مشتریان خود در تمامی زمینه‌ ها می‌ باشد. اطلاعاتی واضح و روشن که به زبان ساده مطرح شده است.

امروزه داشتن شبکه ‌ی کامپیوتری یکی از ضروریات بسیار مهم در بسیاری از شرکت‌ ها و حتی منازل بر اساس کاربرد آن شده است. در شرکت یا سازمان ‌ها با داشتن شبکه می ‌توانند با به اشتراک گذاشتن تجهیزات مهم، در هزینه ‌ی خرید بسیاری از دستگاه‌ های سخت ‌افزاری صرفه ‌جویی نمایند. برای مثال زمانی که یک دستگاه چاپگر دارید و می‌خواهید همه‌ی کامپیوترها از آن استفاده کنند ، شبکه کمک کننده است.

افزایش بازدید واقعی سایت, بهبود رتبه الکسا

در هر صنعتی که کار و جنبش می کنید باید به این موضوع توجه کنید که نخستین قدم در راهبرد inbound کامیاب این است که کاربران را به بازدید از سایت خود ترغیب کنید.بنابراین در ساحل مسائل مهم دیگری که برای گسترش سوداگری مطرح است، خوب است این جستار را در نخستینگی های خویش پیمان دهید.


در این نوشتار  ۲۵ تدبیر کارساز برای افزایش بازدید گوگل سایت را بیان می کنیم.با افزایش شدامد وبسایت برند شما شناخته می شود و برآیند اینکه تاثیر آن بر شمار مشتریان و ROI مشخص می شود.


پست مهمان تاثیرگذارتری در وبسایت های مطرح بنویسیم.

نوشتن و ارسال پست مهمان از آنگونه استراتژی هایی است که با آن می توانید شدامد وبسایت خود را افزایش دهید. اما سخت اینجاست که کسانی که مطلب را می خوانند بیشتر سرنوشت نویسنده و بیوگرافی را مطالعه نمی کنند. یکتا از مهم ترین دلایلش این است که تقدیر بیوگرافی مؤلف و آدرس وبلاگ او در پایین پست پیمان می گیرد و کمتر بازدیدکننده ای آن را می بیند.


اگر خواننده تقدیر بیوگرافی نویسنده را در پست مهمان نبینند،از سایت شما بازدید نمی کنند و پست مهمان شما عملا هیچ تاثیری در ترافیک سایت شما نداشته است.


راه بهتر برای تاثیرگذاری بیشتر پست مهمان این است که مابین مطالب پست ، مطالب و محتواهای پیوسته با جستار پست را معرفی کنید و لینک آنها را پیمان دهید. بنا بر رسیدگی بلاگ backlinko وقتی لینک مطالب پیوسته وبلاگ خویش را مابین مطالب پست مهمان قرار می دهیم، ۷۸ درصد ترافیک اکثریت نسبت به حالت نرمال پست مهمان وارد سایت شما می شود.



پست های قدیمی وبسایت تان را به روز رسانی کنید.

یک راهبرد خوب برای حفظ کیفیت سایت و افزایش شدامد ورودی به آن به روز رسانی پست های قدیمی است. مثلا اگر پستی در مورد ترفندهای ویژه در هر گستره ای منتشر کرده اید که با گذشت موعد این نکات کهنه و یا بلااستفاده شده اند. می توانید این پست ها را به پیمان دادن نکات جدید و یا حذف نکات بلااستفاده با توجه به تغییر شرایط به روزرسانی کنید. فراموش نکنید که در عنوان آن پست ها سررسید پسینیان به روز رسانی خود را بیان کنید. مثلا اگر عنوان” نکات کارساز در افزایش شدامد وب سایت ” است، آن را به “نکات کارساز سنه ۲۰۱۸ در افزایش شدامد تارنما ” تغییر دهید.می توانید با ایمیل به اعضای وبسایتتان آنها را از این به روزرسانی آگاه کنید.

این راهبرد نیز ضمن اینکه زمان کمتری نسبت به جاسازی کامل یک مطلب از شما میگیرد، می تواند ترافیک سایت شما را الی ۵۰ درصد افزایش دهد.همچنین با به روزرسانی این صفحات نتایج سرچ گوگل نیز برای شما بیشتر خواهد شد.


 از  اشتراک گذاری مطالبتان در شبکه های اجتماعی سهم ببرید!

هر چقدر مطلب تعبیه شده شما غنی باشد باز هم برای اغلب دیده شدن باید آن را خود به اشتراک بگذارید یا تلاش کنید در سایت های پربازدید لینک آن پیمان بگیرد.بعد از انتشار هر پست آن را در شبکه های مختلف به اشتراک بگذارید.


 در شبکه های اجتماعی فعال باشید.

این که صرفا اکانتی داشته باشید و با حضور در شبکه های اجتماعی مطالبتان را منتشر کنید کافی نیست. اگر میخواهید کسان به پست های شما پروا کنند باید با آنها وارد تعامل شوید. پست هایشان را مطالعه کنید و عقیده خویش را بگویید و گاهی در فراخور هایی پست های غیر از لینک مطالب وبلاگتان هم منتشر کنید.  در کالج تپسل اغلب بخوانید