قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

اصلاح طرح لبخند چیست ؟ و چگونه انجام می شود ؟

اصلاح طرح لبخند چیست ؟

طراحی لبخند و یا همان اصلاح طرح لبخند فرآیندی است که در آن جهت زیبا کردن لبخند ، بر روی اندازه دندانها، شکل دندانها، رنگ دندانها، نحوه قرار گیری آنها، طول دندان، طرح لثه و میزان نمایان شدن لثه در هنگام لبخند ، تغییراتی صورت میگیرد.

در اصلاح طرح لبخند از قوانین نسبت های طلایی بصری استفاده می شود. لامینیت سرامیک و ونیز کامپوزیت بهترین گزینه برای اصلاح دندانی طرح لبخند است. در مواردی ممکن است به ارتودنسی، ایمپلنت، جراحی زیبایی لثه، سفید کردن دندان و تزریق بوتاکس نیاز باشد. 

طرح لبخند زیبا شامل تمام روش‌های زیبایی برای تصحیح عیوب خنده است.

این موارد شامل:

  •  شکاف بین دندان ها
  • رنگ رفتگی دندان ها
  • دندان های باریک و کوتاه
  • دندان عهای شکسته لب پریده و فرسوده
  • دندان های کج

روش اصلاح طرح لبخند مناسب چه کسانی است ؟

 

طراحی لبخند یک برنامه درمانی  کاملاً سفارشی است که برای رفع نیازها و اهداف شخصی هر بیمار به‌طور انحصاری برای همان فرد طراحی می‌شود . در هنگام مشاوره شخصی ، دندانپزشک تشخیص می‌دهد که آیا شما برای انجام اصلاح طرح لبخند کاندید مناسبی هستید یا خیر .

پزشک برای آگاهی از اهداف هر فرد به کمک تکنولوژی پیشرفته، دندان و فک شما را معاینه می‌کند .

برای اینکه بیمار صلاحیت انجام طرح لبخند را دارا شود باید از سلامت دهانی خوبی برخوردار باشد و نباید هیچ‌گونه پوسیدگی و بیماری لثه در دهان فرد وجود داشته باشد .

پزشک مربوطه می‌تواند با انجام درمان‌های ترمیمی نظیر ایمپلنت (کاشت) دندان و روکش ، شرایط شما را برای اصلاح طرح لبخند بهبود دهد.

 

 

مراحل اصلاح طرح لبخند

 

  1. عکسبرداری از دندان‌ها (با دوربین): بسیاری ازمتخصصین از بهترین و حرفه‌ا‌ی‌ترین دوربین‌ها و سیستم عکسبرداری، برای گرفتن یک سری عکس به منظور ارزیابی وضعیت دندان‌ها و ارتباط آن با ویژگی‌های خاص چهره‌ی شما، استفاده می‌کنند . توسط این عکس‌ها همچنین، رنگ و بافت مناسب دندان‌ها ارزیابی می‌شود. یک سوم پایینی چهره‌ی شما نقش بسیار اساسی در طراحی لبخند و زیبایی خنده دارد و ما با کمک این عکس‌ها تمامی این موارد را ارزیابی می‌کنیم.

 

  1. تهیه عکس‌های مجازی از نتایج: توسط تغییراتی که در عکس‌ها ایجاد می‌کنیم می‌توانیم بررسی کنیم که نتایج طراحی لبخند با چهره‌ی بیمار همخوانی دارد یا خیر. همچنین ما می‌توانیم این عکس‌ها را به بیمار نشان دهیم و نظر او را دراین‌باره بدانیم. با ایجاد مدل مجازی از نتایج طراحی لبخند، ما می‌توانیم چگونگی بهبود ظاهر دندان‌ها را ارزیابی کنیم و نتایجی را به دست آوریم که کاملا با ترکیب بندی چهره‌ی بیمار همخوانی دارد.

 

 

  1. قالب‌گیری از دندان‌ها: قالب تهیه شده از دندان‌ها به عنوان طرح اساسی و اولیه برای طراحی لبخند به کار می‌رود. با استفاده از قالب‌گیری طرحی کاملا دقیق از وضعیت فعلی دندان‌ها به دست می‌آید و دندانپزشک می‌تواند حتی عملکرد دندان‌ها و چگونگی قرارگیری فک بالا و پایین بر روی هم را بررسی کند. با استفاده از قالب دندان‌ها ما می‌توانیم از بروز هر گونه مشکل و اختلالی در نتایج نهایی اصلاح طرح لبخند، جلوگیری کنیم.

 

       4 .طراحی مدل آزمایشی برای تشخیص و ارزیابی نتایج: با استفاده از قالبی که از دندان‌ها تهیه شده بود، یک مدل آزمایشی از نتایج نهایی طراحی لبخند            می‌شود که به صورت یک روکش دندانی به رنگ دندان‌ها است. به کمک این مدل آزمایشی ما می‌توانیم به صورت موقت، رنگ و طول دندان‌ها و فضای             بین دندان‌ها  را تغییر دهیم و بررسی کنیم که نتایج نهایی طراحی لبخند تا چه حد قابل قبول هستند و با فرم کلی چهره‌ی شما همخوانی دارند.

 

مزایای استفاده از طرح لبخند

 

 

اصلاح طرح لبخند لثه‌ های نامرتب و بدفرم را اصلاح و سایر مشکل های دندان های شما را رفع می کند. اصلاح طرح لبخند به صورت مشاهده پذیری طول، عرض، رنگ و فرم دندان‌ های شما را اصلاح می کند تا ظاهر شما شاداب تر و هماهنگ تر با بقیه اندام های صورت تان باشد. فرآیند اصلاح طرح لبخند تنها عمل زیبایی نیست بلکه در مدت اجرای آن، سایر مشکلات کارکردی دندان مانند بیماری نیش بد یا همان مال آلکوژن، نیز تشخیص داده می شوند.

 

هزینه اصلاح طرح لبخند چقدر است ؟

 

با توجه به این گستردگی در مورد جراحی های زیبای دندان, این سوال همواره پیش می آید که هزینه و دوام این جراحی ها چقدر است.

بهترین جوابی که در این مورد می توانم به شما بدهم این است که هزینه ی اصلاح طرح لبخند از هر بیمار به بیمار دیگر کاملا متفاوت است و بدون معاینه شدن مستقیم بیمار نمی توانیم قیمتی واحد را برای آن در نظر بگیریم.

با اینکه در ایران هیچ تعرفه ی خاص و ثابتی برای انجام خدمات زیبایی دندان وجود ندارد, اما هر روز بر تعداد متقاضیان این نوع از جراحی ها افزوده می شود.

اصلاح طرح لبخند شامل کارهایی نظیر : بلچینگ کردن ( سفید کردن دندان ها ) , لمینت کردن, روکش گذاری, ارتودنسی , از بین بردن فاصله ی دندانی , برطرف کردن کوتاهی دندان ها و… می باشد که البته تمام این موارد برای همه ی افراد لازم نمی باشد .

دندان پزشک بعد از معاینه دندان ها و تشخیص مشکلات می تواند قیمت اصلاح طرح لبخند را برای شما به طور مجزا و دقیق مشخص کند.