قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

۵۰ عکس ماشین عروس با تزیین خاص و زیبا

همه مراسم عروسی و قبل و بعد آن یک طرف کیف دور دور های آخر شب با ماشین عروس هم یک طرف دیگر ، و خوب از آنجایی که هر چیزی که مربوط به عروس میشود از وسایل بله برون و عقد و جهیز یه حتما باید خوشگل و تزیین شده و گل گلی باشد در ماشین عروس هم از این قاعده مستثنی نیست . به همین خاطر قصد دارم عکس ۵۰ مدل ماشین عروس شیک و متفاوت اینستاگرامی را با شما به اشتراک بگذارم . امیدوارم دوست داشته باشید.


 


مدل ماشین عروس (۱)


ماشین عروس قدیمی یا مدرن ؟

اول از همه فصل برگزاری مراسم عروسی رو در الویت قرار بدین و در ادامه …


ماشین های کلاسیک  عمرخودشونو کردن ، اینو باید قبول کرد .


اگه نمی خواین روز عروسی با جرثقیل یدکش یا با آژانس به سالن عروسی تشریف ببرین ،


بطور کل ماشین عروس کلاسیک رو فراموش کنین .


لازمه این نکته رو اضافه کنم که ماشین عروس های کلاسیک


معمولا با توجه به شرایط خاص رانندگی و فنی با راننده اجاره داده می شوند .


( البته این مورد به موسسه کرایه اتومبیل عروس بستگی داره ، ممکنه بدون راننده هم اجاره بدن )


اگه قراره تابستون عروسی کنین ، پیشنهاد می کنیم از ماشین های مدرن استفاده کنین .


چرا که شما و عروس خانم میکاپ دارین ،


ماشین های عروس قدیمی ( کلاسیک ) از سیستم کولینگ برخوردار نیستند و شرشر عرق خواهید ریخت .


از طرفی اگه شما یا عروس خانم سرمایی باشید ، واویلاست دیگه …


مدل ماشین عروس (۲)


ماشین عروس با راننده بگیریم یا بی راننده ؟

انتخاب ماشین عروس با راننده یا بی راننده هر کدوم مزایا و معایب خاص خوشو داره . ا


گه عروس خانم و یا شما معذب هستین ، گزینه بدون راننده مناسب شما خواهد بود ،


اما اگه دوست دارین با خیال راحت ، تو تابستون زیر باد کولر ، بدون استرس از حوادث و البته ترافیک اعصاب خورد کن ،


روز عروسی سپری کنین ، قطعا ماشین عروس با راننده خیلی گزینه مناسب تری خواهد بود .


مدل ماشین عروس (۳)


شرایط اجاره ماشین عروس بدون راننده چطوریه ؟

یک فقره چک ناقابل البته در وجه حامل به ارزش ماشین عروس ، بابت ضمانت اجاره ماشین عروس بدون راننده دریافت خواهد شد ( بعد از پایان مراسم عروسی ، همزمان با تحویل ماشین عروس ، چک ضمانت شما نیز عودت می گردد )

نماینده موسسه کرایه اتومبیل ( اجاره ماسین عروس ) پس از تحویل ماشین عروس تا پایان مراسم عروسی در خودرو دیگری همواره همراه شما خواهد بود .


ماوس مایکروسافت مدل 2017 Surface Arc

ماوس «Surface Arc» یکی از محصولات شرکت بزرگ «مایکروسافت»(Microsoft)  است. محصولات این برند از باکیفیت‌ترین محصولات جهان هستند و برای استفاده مشتریان همیشگی این برند تولید می‌شوند. Surface Arc به‌راحتی می‌تواند به شکل تخت درآید و دوباره شکل خمیده خود را به دست آورد؛ بنابراین، می‌توانید به‌راحتی آن را داخل کیف خود جای دهید. این ماوس بسیار سبک است و دارای دو کلید راست و چپ است و قابلیت اسکرول کامل را داراست. این محصول با باتری‌های نیمقلمی سایز « AAA » کار می‌کند و هر باتری می‌تواند تا 6 ماه این محصول را تغذیه کند. این محصول در اندازه 14×55×131 میلی‌متری تولیدشده است. اتصال این ماوس از طریق بدون سیم انجام می‌گیرد و با ویندوزهای 10 / 8.1 / 8 که دارای بلوتوث نسخه 4.0 یا بالاتر هستند سازگار است. گفتنی بسیاری از ویندوزهای 7 و محصولات اپل از نسخه 4 بلوتوث پشتیبانی نمی‌کنند؛ بنابراین قبل از خرید این ماوس از سازگاری آن با دستگاه خود اطمینان حاصل کنید. اندازه و حجم کم در کنار قابلیت خم و راست شدن این ماوس را به محصولی مناسب برای جا دادن در کیف و کوله و مسافرت و حمل‌ونقل تبدیل کرده است. استفاده از Surface Arc به افرادی توصیه می‌شود که برای Surface یا دیگر دستگاه هوشمند خود به دنبال محصولی مناسب، سبک و ایدئال هستند.


منبع:

شارژر همراه انرجایزر مدل UE8001 ظرفیت 8000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک «انرجایزر» مدل «UE8001» دارای باتری لیتیوم‌پلیمری است که 8000 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و از یک کابل متصل به بدنه بهره می‌برد. پاوربانک از طریق درگاه microUSB و با شدت‌جریان 2 آمپر شارژ می‌شود. تنها خروجی آن‌ هم یک درگاه «USB» بوده که در گوشه‌ی بدنه قرار گرفته است. سطح رویی هم 4 نشانگر LED آبی‌رنگ دارد که روشن‌بودن هرکدامشان بیانگر وجود 25درصد از کل شارژ است. بدنه‌ی این شارژر، فرمی مکعب‌مستطیلی مانند بیشتر پاوربانک‌ها دارد؛ اما لبه‌ها و گوشه‌ها به‌صورت گرد ساخته ‌شده‌اند تا تیز و خشن نباشند. سطح بدنه پوشش خاصی دارد که هم خوش‌دست است و هم در دست نمی‌لغزد. در گوشه‌های جلویی بدنه، شکاف‌هایی تعبیه شده است که کابل کوتاه شارژر و کانکتورهایش در آن جای می‌گیرند.  شارژر همراه UE8001 انرجایزر، با داشتن ورودی و خروجی 2آمپری با سرعت خوبی شارژ می‌شود و علاوه‌بر شارژ گوشی موبایل، می‌تواند برای شارژ تبلت هم استفاده شود.


منبع:

https://www.echantillon.ir/gifts-category/8000ma-powerbank/

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Flip 4

اسپیکر «Flip 4» محصولی از شرکت «جی‌ بی ال» است که از طراحی مشابه‌ نسل قبلی خود یعنی Flip 4 بهره می‌برد. این اسپیکر از طریق فناوری بلوتوث به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده‌ی صوتی متصل می‌شود و می‌تواند صدایی با کیفیت خوب به کاربر ارایه کند. توان خروجی این اسپیکر شرکت JBL برابر با 16 وات و فرکانس پاسخ‌گویی در آن بازه‌ی 70 هرتز تا 20 کیلوهرتز است. شرکت JBL این اسپیکر را به یک میکروفن داخلی تجهیز کرده است تا به کمک آن بتوان به تماس‌های دریافتی تلفن‌همراه پاسخ داد. اسپیکر جی بی ال مدل Flip 4 طراحی استوانه‌ای دارد که این موضوع باعث می‌شود هم بتوان از آن مانند یک اسپیکر دسکتاپ و هم به عنوان یک اسپیمر قابل حمل استفاده کرد. برای حمل آسان‌تر شرکت جی‌بی‌ال یک این اسپیکر را به یک بند تجهیز کرده است. اسپیکر Flip 4 در برابر نفوذ مایعات مقاوم است و به راحتی می‌توان آن‌را زیر آب برد بدون آن‌که نگران آسیب دیدن باشید. اسپیکر جی‌بی‌ال مدل Flip 4 انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری داخلی لیتیوم یونی تامین می‌کند که به کمک آن می‌‌توان تا 12 ساعت به پخش‌موسیقی به‌طور مداوم پرداخت. برای شارژ کامل این اسپیکر تنها به 3.5 ساعت زمان نیاز است.

منبع:

 https://elobel.com/speaker/

فلش مموری سن دیسک مدل Cruzer Blade CZ50 ظرفیت 16 گیگابایت

«کروزر بلید CZ50» یک فلش‌مموری ساده با بدنه‌ای به رنگ مشکی-قرمز مات است که توسط کمپانی سن‌دیسک طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است. بدنه‌ی مات این فلش‌مموری باعث شده که اثر انگشت و لک به‌راحتی روی آن باقی نماند. ترکیب رنگ مشکی و قرمز همراه با طراحی منحنی‌شکل، زیبایی خاصی به این محصول بخشیده‌ است. فلش‌مموری کروزر بلید CZ50 برای انتقال اطلاعات از رابط USB 2.0 بهره می‌برد؛ پس قادر است حداکثر سرعت 480 مگابیت بر ثانیه را به شما ارائه دهد؛ البته این محصول با رابط قدیمی‌تر USB 1.1 نیز سازگاری کامل دارد؛ اما متاسفانه از رابط پرسرعت USB 3.0 پشتیبانی نمی‌کند. طراحی بدون درپوش این فلش‌مموری، نگرانی گم‌شدن درپوش فلش‌مموری را از بین می‌برد؛ ولی باید کمی بیشتر مراقب باشید تا گردوغبار داخل شیار رابط USB آن نشود. اگر به قسمت انتهایی این فلش‌مموری نگاه کنید، می‌توانید شیاری را که برای اتصال بند طراحی شده است، بیابید. این شیار به شما در حمل و نقل محصول کمک زیادی می‌کند و همچنین امکان اتصال فلش‌مموری را به کوله‌پشتی، دسته کلید و... فراهم می‌سازد تا ضریب گم‌شدن آن کمتر شود. شرکت سن‌دیسک به فکر افرادی هم بوده است که می‌خواهند روی این فلش‌مموری اطلاعات شخصی و مهمشان را ذخیره کنند؛ به همین منظور یک نرم‌افزار امنیتی برای این محصول در نظر گرفته است که با نصب‌کردن آن می‌توان برای اطلاعات مهم رمز گذاشت. درکل می‌توان گفت که کروزر بلید CZ50 یک فلش‌مموری شیک و ساده با قیمتی مناسب است که بدنه‌ای مات و مقاوم در برابر جذب اثر انگشت و لک دارد و برای انتقال اطلاعات از رابط USB 2.0 بهره می‌برد؛ بنابراین شما نباید انتظار سرعت بسیار بالایی از این فلش‌مموری داشته باشید. این محصول برای افرادی که به یک فلش‌مموری ساده و مطمئن برای جابه‌جایی اطلاعات نیاز دارند که قابلیت گذاشتن رمز (از طریق نرم‌افزار) هم داشته باشد اما به سرعت بسیار زیاد نیاز ندارند، یک انتخاب مناسب است.

منبع: