قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

اخبار تکنولوژی

به گزارش ایسنا، با توجه به رکود بازارهای جهانی موبایل در سال‌های اخیر، پیش‌بینی کاهش نرخ رشد اقتصاد جهانی و همچنین تشدید بحران‌های اقتصادی و تنش‌های سیاسی و تجاری در کشورهای مختلف، بسیاری از غول‌های تکنولوژی و شرکت‌های فعال در حوزه تولید محصولات فناوری محور تصمیم گرفته‌اند که به تولید و توسعه سرویس و فناوری‌های نوین دیگری بپردازند تا بدین ترتیب بتوانند به جبران ضرر و زیان‌های ناشی از کاهش میزان فروش گوشی‌های هوشمند و در عوض، افزایش سودآوری و درآمدزایی ناشی از تمرکز بر روی سایر حوزه‌های جدید بپردازند.

 

حالا شرکت اپل نیز به‌عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان موبایل و محصولات فناوری در جهان در همین راستا تصمیم گرفته است که وارد صنعت بازی‌های رایانه‌ای و گیمینگ شود چراکه به تازگی گزارش‌های جدیدی به نقل از منابع آگاه از تصمیمات و اقدامات اپل منتشر شده است که نشان می‌دهد این غول تکنولوژی در نظر دارد یک سرویس استریم آنلاین و اشتراک بازی را برای کاربران و علاقمندان به گیمینگ توسعه داده و ایجاد کند تا بدین ترتیب با رقبای قدرتمند و دیرینه‌ای که در سالهاست در حوزه پلتفرم و سرویس‌های استریم و اشتراک بازی‌های رایانه‌ای فعالیت می‌کنند و از جمله مهم‌ترین و بزرگترین آنها می‌توان به سونی، مایکروسافت و نینتندو اشاره کرد، به رقابت تنگاتنگی بپردازد.

 

البته این طور که از گزارش‌های منتشر شده در وب سایت ۹to5mac معلوم و مشخص است، سرویسی که اپل می‌خواهد به توسعه و ارائه آن بپردازد، همانند سرویس اشتراک فیلم و سریال نتفلیکس است و بدین ترتیب با کنسول‌های بازی قدرتمند و اختصاصی ایکس باکس مایکروسافت و پلی‌استیشن سونی تفاوت‌های فاحشی خواهد داشت.

 حالا که چند هفته از شروع سال جدید میلادی سپری شده فرصت خوبی است تا محققان و تحلیلگران روند‌های تکنولوژی در این سال را بعد از بررسی معرفی کنند.

 

در این بین برخی از سایت‌ها نیز با سرک کشیدن در دنیای اپلیکیشن‌ها برترین برنامه‌هایی که می‌توانند در سال ۲۰۱۹ انجام کارهای روزانه و حتی کار حرفه‌ای افراد را راحت‌تر کنند ،معرفی کرده‌اند. بدون شک اگر اپلیکیشن‌ها نبودند قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند بدون استفاده باقی می‌ماند. اگر دوست دارید بدانید در سال جدید میلادی چه اپلیکیشن‌هایی می‌تواند کارایی گوشی و زندگی شخصی و کاری شما را افزایش دهد در ادامه با ما همراه باشید. در گزارش زیر لیستی از بهترین برنامه‌های موبایلی به انتخاب سایت هایی چون CNET، مشیبل، تچ‌ریدر را به شما معرفی می‌کنیم.

 

برترین برنامه عکاسی و ویرایش عکس

در لیست سایت‌های مختلف که بهترین اپ‌ها برای استفاده در سال ۲۰۱۹ را به کاربران پیشنهاد داده‌اند حداقل نام ۵ برنامه برای ویرایش عکس دیده می‌شود. اما در این بین Snapseedجایگاه ویژه‌ای در تمام بررسی‌ها دارد. این اپلیکیشن معروف‌ترین، محبوب‌ترین و بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس برای سیستم عامل‌های اندروید وios است که در سال‌های گذشته به‌خاطر قابلیت‌های ویژه خود توانسته به‌عنوان بهترین برنامه سال نیز انتخاب شود.

 

این برنامه آنقدر موفق بود که حتی گوگل هم آن را خرید. قابلیت‌های ویرایش عکس این برنامه هم کاربران حرفه‌ای و هم کاربران نیمه حرفه‌ای را مورد توجه خود قرار داده است. قابلیت‌های این برنامه با هر بار به‌روزرسانی بیشتر هم می‌شود.گرافیک و طراحی این اپلیکیشن از کیفیت بالایی برخوردار است و کار کردن با آن بسیار ساده است. بسیاری کیفیت ویرایش این برنامه را با برنامه معروف و حرفه‌ای فتوشاپ مقایسه می‌کنند. با کمک این برنامه کاربران به بیش از ۲۹ابزار و فیلتر متنوع که شامل گزینه‌هایی چون Perspective, Healing, Brush, HDR, Structure و... می‌شود دسترسی خواهند داشت. در همین زمینه نام برنامه Filmborn در بین بهترین برنامه‌ها برای عکاسی و ویرایش نیز دیده می شود.

 

این برنامه به زبان ساده‌تر تلفیقی از یک اپلیکیشن عکاسی مدرن و یک دوربین قدیمی است. ابزار نورسنجی، ترازسنج، فلش، چهار کادر مختلف و سه لنز 32، 35 و 50 میلیمتری دیجیتالی همه امکاناتی هستند که به سبک دوربین‌های قدیمی در این برنامه در اختیار کاربران قرار گرفته است. این برنامه برای اینکه به فضای عکس‌ها، رنگ و بوی فیلم‌های قدیمی «کداک» یا «فوجی فیلم» بدهد فیلترهایی در اختیار کاربرانش می‌گذارد که تونالیته رنگی خاص آنها را شبیه‌سازی می‌کند.

 

با ترکیب این فیلترها و امکانات عکاسی اپ می‌توانید تصاویری بگیرید که انگار واقعاً با دوربین‌های قدیمی ثبت شده‌اند. فیلم بورن به غیر از ارائه تنظیمات دستی هنگام عکاسی، یک ویرایشگر حرفه‌ای عکس هم هست و امکاناتی مانند منحنی‌های تنظیم نور و رنگ (در نسخه پولی) را به شما ارائه می‌کند. این برنامه تنها در اختیار کاربران سیستم عامل ios قرار گرفته است.

 

برترین برنامه سفر و نقشه خوانی

در لیست معرفی بهترین برنامه‌های موبایلی سال ۲۰۱۹ برنامه‌هایی برای نقشه خوانی و استفاده در مسافرت هم جایگاه خاصی دارند. در این لیست حتی نام اپلیکیشن‌های معروفی چون «گوگل مپ» یا «ویز» هم دیده می‌شود. اما یکی از برنامه‌های حرفه‌ای در این زمینه که توسط اکثر سایت‌ها معرفی شده برنامه Citymapper است.

 

این برنامه رایگان که هم در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و هم ios قرار گرفته است بهترین برنامه برای مسافران و حتی ساکنان دائمی یک شهر است. البته این برنامه بیشتر برای کاربرانی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند کارایی بیشتری دارد. به وسیله این برنامه شما می‌توانید از اطلاعات به روز تمامی وسایل حمل و نقل عمومی باخبر شوید و بهترین راه برای رسیدن به مقصد خود را پیدا کنید. مهم‌ترین ویژگی این اپلیکیشن این است که بر طبق آخرین اطلاعات به‌روز می‌شود، اطلاعاتی چون تأخیر مترو، نقص فنی اتوبوس و.... در نتیجه با استفاده از این برنامه شما می‌توانید برنامه‌ای بی‌دردسر برای سفر خود بریزید و از اتلاف وقت جلوگیری کنید. این برنامه بر اساس اطلاعاتی که دارد مدت زمان راهتان از مقصد به وسیله مترو، قطار، اتوبوس، تاکسی و... را محاسبه و به شما اعلام می کند.

 

این برنامه در حال حاضر حاوی اطلاعات 30 شهر مهم دنیا است. اگر قصد سفر به کشورهای مختلف دنیا را دارید قبل ازسفر این برنامه را برای کاهش هزینه و جلوگیری از هدر رفتن هزینه حتماً روی گوشی خود نصب کنید. Dark Sky Weather یا WeatherPro هم از دیگر برنامه‌های مناسب در این بخش است که البته استفاده از امکانات آن رایگان نیست و برای داشتن آنها باید بین ۹۹ سنت تا ۳ دلار هزینه پرداخت کنید.

 

برترین برنامه سلامت و تندرستی

اگر بارها برای انجام ورزش و در نظر گرفتن یک رژیم غذایی برنامه در نظر گرفته اید و انجام هم نداده اید شاید بهتر باشد در سال جدید میلادی و با کمک برنامه MyFitnessPal تمام این تنبلی‌ها را جبران کنید. این برنامه که در لیست بهترین برنامه‌های پیشنهادی برای سال ۲۰۱۹ قرار گرفته به شما کمک می‌کند که هم از نظر سلامتی مراقب بدن خود باشید و هم به تناسب اندامی که در نظر دارید برسید. این اپلیکیشن فیتنس اطلاعات فردی شما مثل قد و وزن فعلی و وزن ایده‌آل را می‌گیرد و به شما یک برنامه غذایی روزانه ساده می‌دهد. تمام غذاهایی که شما در طول روز می‌خورید توسط برنامه، کالری شماری و اندازه‌گیری می‌شود و شما می‌توانید ببینید که چند کالری در روز باید مصرف کنید و هرکدام از خوراکی‌ها چند کالری دارند.

 

حتی نوع فعالیتی که در طول روز دارید، توسط خود موبایل یا هر نوع ساعت هوشمندی که شما دارید اندازه‌گیری می‌شود و به برنامه رژیم غذایی روزانه شما اضافه می‌شود.بانک اطلاعات غذایی برنامه «مای فیتنس پل» بسیار بزرگ است و تمام خوراکی‌ها، غذاها و نوشیدنی‌هایی که فکر می‌کنید، با میزان کالری، چربی، قند و مواد غذایی دیگر در آن ثبت شده است. از مزایای این اپلیکیشن بارکدخوان آن است که به شما اجازه می‌دهد با استفاده از بارکد، خوراکی مورد نظر خود را از این بانک غذا پیدا و به منوی خود اضافه کنید. در کنار این امکانات این برنامه به شما ورزش‌های روزانه‌ای را نیز پیشنهاد می دهد و آن‌طور که کاربران در شبکه‌های اجتماعی گزارش داده‌اند این برنامه به مرور زمان انگیزه زیادی در شما برای اجرای حرکات ورزشی و رعایت رژیم غذایی ایجاد می‌کند. این برنامه به‌صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و ios قرار گرفته است. Runkeeper هم در این زمینه یکی دیگر از برنامه‌های پیشنهادی است که به‌صورت رایگان برای کاربران اندروید و ios قابل استفاده است.

 برترین برنامه افزایش سطح دانش

برنامه‌نویسی در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از نوجوانان و جوانان به‌عنوان یک شغل آینده دار قرار گرفته است. برای همین هم در لیست برنامه‌هایی که باید در سال ۲۰۱۹ روی گوشی خود نصب کنید نام برنامه Mimo دیده می شود. این برنامه یکی از بهترین برنامه‌ها برای یادگیری برنامه‌نویسی از مبتدی تا حرفه‌ای است. این برنامه مفاهیم پایه‌‌ برنامه‌نویسی را به شما آموزش می‌دهد تا به حدی برسید که اصول اولیه ساخت یک اپ، بازی، طراحی وب سایت، اتوماسیون کارها و اصول بنیادین هک را یاد بگیرید.

 

این برنامه تلاش کرده که این کار را از پایه‌ای‌ترین مفاهیم شروع کند تا پله پله به مباحث پیچیده‌تر برسید. بعد از گذراندن دوره اولیه اپ که اصول و مبانی برنامه‌‌نویسی است، در مرحله بعد می‌توانید در محیط جذاب اپ به‌دنبال دوره‌های آموزشی و رشته‌های مورد علاقه‌تان بگردید. سوئیفت، پایتون، CSS، HTML، جاوا اسکریپت، SQL، PHP، سی‌شارپ از جمله معروف ترین دوره‌های این برنامه هستند. براساس گزارش‌های مختلف این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا در بهترین حالت اولین برنامه‌ خودتان را با آن بنویسید.

 

تعدادی از دوره‌های آموزشی این برنامه به‌صورت رایگان ارائه شده‌اند، اما برای دسترسی به سطوح بالای آن لازم است که در اپلیکیشن حق اشتراک بپردازید. این برنامه برای کاربران سیستم عامل اندروید و ios قابل استفاده است. حالا اگر هدفتان برنامه‌نویسی نیست و دوست دارید در بخش‌های دیگر آموزش‌های خوبی یاد بگیرید می‌توانید از اپلیکیشن MasterClass: Learn How To Cook, Sing, Act and More استفاده کنید. شما با این برنامه به درس‌های آموزشی از استادان بزرگ در زمینه‌های آشپزی، فیلم و تلویزیون، موزیک، نویسندگی، ورزش و... دسترسی خواهید داشت.

 

اگر شما به موضوعاتی که به آن اشاره شد علاقه دارید و زبان انگلیسی بدی هم ندارید حتماً این اپلیکیشن را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید. کلاس‌های این برنامه توسط استادان بزرگ آموزش داده می شود. این برنامه با محتوا‌های رایگان و پولی در اختیار کاربران اندروید قرار 

گرفته است. 

این گزارش مربوط به سه ماهه منتهی به دسامبر ۲۰۱۸ میلادی است و طبق آن درآمد کل شرکت به ۸۴.۳ میلیارد دلار رسیده که ۵ درصد کمتر از همین بازه زمانی در سال گذشته است. اما درآمد مربوط به فروش آیفون ۱۵ درصد کاهش یافته است.

 

«تیم کوک» مدیر ارشد اجرایی اپل نیز در مصاحبه ای با رویترز اعلام کرد افزایش قیمت ها یکی از عوامل کاهش فروش محسوب می شود و از همین رو برای بهبود این وضعیت قیمت ها احتمالا تعدیل شوند تا درآمد شرکت بهبود یابد.

 

به گفته او قیمت آیفون به دلیل افزایش ارزش دلار در خارج از آمریکا نیز بیشتر شده است. کوک اشاره کرد قیمت آیفون در آینده براساس نرخ ارزهای محلی تعیین می شود.

 

اما در عین حال، مک، آی پد و گجت های پوشیدنی، بخش گجت های خانگی و اکسسوری ها نیز با افزایش فروش روبرو بوده اند.

 

خدمات اپل از جمله پلتفرم  پخش موسیقی آن، اپ استو، حافظه ذخیره iCloud و Apple Pay نیز با افزایش فروش ۱۹ درصدی روبرو شدند.

 


اگر گوگل همان چراغ جادویی‌ست که قرار است کاربرها را به خواسته‌شان برساند، الگوریتم‌هایش به عنوان بچه‌ غول‌های گوگل، حواسشان هست که چه‌ طور کاربرها را به راه درست هدایت کنند. حتما نام الگوریتم‌های گوگل به گوشتان خورده! الگوریتم پاندا، پنگوئن، مرغ‌ مگس‌خوار، ‌رنک‌‌برین، کبوتر، الگوریتم گورخر و پیج لایوت. اگر می‌خواهید سایت شما جزء پیشنهادهای اول گوگل به کاربرها باشد خوب است این مطلب را تا پایان بخوانید تا با شناخت ویژگی‌های شخصیتی الگوریتم‌ها به شناخت غول گوگل، نزدیک‌تر شوید. صاحبان وب سایت که برادر دارند وب سایتشان در رسته نخست موتورهای جستجو پیمان بگیرد. همیشه به دنبال مسیر هایی برای این هستند که عملی را انجام دهند وب سایتشان به لحاظ فنی قابل فهم برای موتورهای جستجو باشد و با منطق های گوگل هم امتداد باشد. البته این شغل کاملا فنی و تخصصی است. موتورهای جستجوگر برای شناخت و درجه بندی وب سایت ها الگوریتم های متنوعی دارند که کل صاحبان تارنما که می خواهند در اندازه گیری های این الگوریتم ها سهمی داشته باشند و شناخته شوند. یادآور این می شوم افرادی که در مقوله سئو کار و جنبش دارند باید با این الگوریتم ها آشنایی کامل داشته باشند.


الگوریتم چیست؟

 در یک تعریف عمومی به مجموعه ای از پروانه العمل ها و ساختاره هایی که با زبان رسا و ریزبین به همراه جزئیات لازم و به چهره مرحله به مرحله به گونه اجرا شده باشند که قصد خاصی را پیگیری کنند و آغاز و پایان آنها نیز مشخص باشد، الگوریتم گفته می شود.


الگوریتم گوگل چیست؟

الگوریتم های گوگل برای بهینه سازی و سئو در گوگل مورد استفاده قرار می گیرد. فرآیندی که موتور های گوگل بر بنیاد آن تجزیه و تحلیل تارنما ها را سپریدن می دهند. الگوریتم های گوگل دربرگیرنده معادلات گوناگون و متفاوت و تابع است که برای کاربر نمایش داده شود. خزنده موتور های جستجو همه اطلاعات و دیتا ها را گرد آوری کرده و اندوخته و نگهداری می نماید. در حقیقت اگوریتم ها به شکل ریاضی می باشند که محتویات و اطلاعات بدست آنها دسته بندی می شود تا زمانی که به این داده ها کاربر احتیاج داشته باشد.


 


بیشتر بخوانید : شناسایی ابزارهای کاربردی گوگل 


معرفی الگوریتم های گوگل، الگوریتم های گوگل کدام ها هستند؟

الگوریتم های گوگل به دو بخش دسته می شوند، الگوریتم های اصلی که در واقع جز هسته اصلی گوگل هستند و بر اساس پارامترهای مختلف سایت های اینترنتی را رتبه بندی می کنند و الگوریتم هایی که به چهره جانبی برای معرفی سایت های اسپم و یا درمان نتایج جستجو و بهینه سازی پرس و جوهای کاربران بهره‌گیری می شوند، برخی از الگوریتم های بخش دوم عبارتند از:


الگوریتم گوگل پاندا

الگوریتم گوگل پنگوئن

الگوریتم مرغ مگس خوار

الگوریتم گورخر

الگوریتم کبوتر

الگوریتم  Page Layout

الگوریتم رنک برین

الگوریتم PayDay Loan

الگوریتم Page Authority

الگوریتم کافئین

الگوریتم mobilegeddon

هر کدام از این الگوریتم ها دستورالعملی را به اجرا در می آورند و نکاتی برایشان دارای اهمیت است، در پایین به روشنگری هرکدام ازالگوریتم های بالا می پردازیم:


 

نحوه عملکرد الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل

با وجود اینکه سوالات زیادی در مورد روش عملکرد فنی الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل مطرح می شود اما گوگل الی کنون جزییاتی در مورد نحوه عملکرد این الگوریتم ارائه نداده است، مرغ مگس خوار پس از الگوریتم کافئین که در سنه ۲۰۰۹ ارائه شد و هدف متعلق به افزایش سرعت نتایج گوگل و ادغام آنها با نتایج شبکه های اجتماعی بود به عنوان جدیدترین الگوریتم بهبود نتایج گوگل ارائه شده است. تمرکز اصلی الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل بر روی عبارت جستجو شده است و این امکان را می دهد که گوگل عبارات فوق را به طور کامل تجزیه کرده و باره بررسی پیمان دهد. این موضوع سرعت دسترسی کاربران به پذیرش سوالاتی را که می خواهند افزایش خواهد داد.


با ورود الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل لازم است چه تغییراتی در سایت خویش بدهیم؟

نیازی به اتمام دگرگونی ها در سایت شما نیست، ولی این الگوریتم پروا گزیده تر گوگل به بیچارگی کاربران و عبارات جستجو شده را اثر می دهد. شما نیز می توانید با تحلیل عباراتی که کاربران سایت شما به تعقیب آن هستند مطالب مفیدتری تولید کنید و محتوای خود را بر اساس عباراتی که مخاطبین شما به دنبال آن جستجو می کنند تولید نمایید.


الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل


آیا الگوریتم جدید به معنای تغییر ترافیک سایت های اینترنتی و تغییرات در رنکینگ آنها خواهد بود؟

خیر، در حالت کلی دگرگونی ها بنیادی در رنکینگ سایت ها بوجود نخواهد آمد بلکه عباراتی که کاربران جستجو می کنند تغییر پیدا خواهند کرد. البته این موضوع می تواند در پایان به سود برخی از سایت تمام شود و به زیان برخی سایت های دیگر.


آیا با آمدن الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل الگوریتم های دیگر گوگل همانند Page Rank سایر ارزشی نخواهند داشت؟

خیر، مرغ مگس خوار صرفا یک الگوریتم تکمیلی است و الگوریتم های قبلی در جای خود باقی خواهند مانند و پیشه خواهند کرد. الگوریتم های ضد اسپم گوگل پاندا و پنگوئن نیز همینگونه خواهند بود.


الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل


تفاوت الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل با الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن

الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن تمرکز خود را بر روی شیوه های معرفی اسپم گذاشته بودند، وظیفه گوگل پاندا شناسایی محتوای نامناسب و کپی شده از سایت های دیگر، شیوه های متقلبانه در درون سایت مانند کلوکینگ و … را به عهده دارد و  گوگل پنگوئن شناسایی لینکهای اسپم و سایت های اقدام به خریداری لینک برای شفا رنکینگ خود می کنند را عهده دار است. هر دو الگوریتم فوق در حال مبارزه با سئوی سیاه هستند و پاندا و پنگوئن نیز حیواناتی خلنگ می باشند.  الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل بر خلاف این دو الگوریتم یک افزونه ضد اسپم نیست بلکه افزونه ای برای موشکافی عباراتی است که کاربر برای جستجو وارد کرده. گوگل با این کار می تواند نتایج بهتری را به کاربران نمایش دهد و با به کارگیری الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل می تواند نتایج خود را شفا بخشد. به راستی الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل تاثیری در نتایج رتبه بندی به طور سر راست ندارد و صرفا عباراتی را که کاربر جستجو کرده رسیدگی می کند و بر اساس خواسته های کاربر سعی میکند بهترین نتیجه را نمایش دهد.


 


درباره مرغ مگس خوار

دلیل نام گذاری الگوریتم جدید گوگل به مرغ مگس خوار از طرف گوگل اینگونه اعلام شده است که این پرنده دقیق و تند است. دقت و سرعت دو عاملی است که در سیستم های هوشمند همواره در تناقض با هم قراردارند و دائم در یک سیستم هوشمند باید یگانه را فدای دیگری کرد. مرغ مگس خوار کوچکترین پرنده دنیا است. بال های این پرنده در هر ثانیه ۷۰ بار به هم می خورند و در حالت عادی هرگز نمی نا بال زدن پرنده را نگریستن کرد، بالهای این پرنده در زمان شیرجه زدن در هر ثانیه ۲۰۰ بار به هم می خورند.این پرنده می تواند با سرعت ۳۰ مایل در ساعت پرواز کند و این توانائی را دارد که در موعد پرواز در یک نقطه ثابت بماند و یا حتی به سمت عقب جنبش کند. مغز این پرنده %۲/۴ وزن بدنش را برپایی می دهد. این پرنده حائز هوش سرشاری است. شنوایی او بسیار بهتر از انسان است. این پرنده فاصله های دور را بهتر از انسان می بیند. مرغ مگس خوار حس بویایی ندارد و از زبانش برای خوردن شهد گل ها کاربرد می کند.قلبش بیش از ۱۲۶۰ بار در دقیقه می زند و% ۵/۲ وزن بدنش را تشکیل می دهد.سوخت و ساز این جاندار ۱۰۰ مساوی متابولیزم فیل است.از آن جایی که پای اینپرنده زیاد ناتوان است،ترجیح می دهد اغلب پرواز کند.طول این پرنده به طور متوسط ۵/۸ سانتی متر و وزنش بین ۲ و ۲۰ گرم می باشد.نوع ماده این پرنده بزرگتر از گونه مذکرش است.جوجه های این مرغ لغایت مدتی قادر به پرواز نیستند.عمراین حیوان حدود ۵ سال است.


این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد  معرفی برترین وبسایت های وردپرسی ایرانی سرنوشت دوم

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگلمرغ مگس‌خوار در چه گونه فعالیت‌های جستجوی جدیدی کمک می‌کند؟

جستجوی مکالمه‌ای احد از بزرگترین نمونه‌هایی است که گوگل ارائه کرده است. مردم، در باره جستجو، احتمالا مکالمه داشتن را سودمندتر می‌یابند. “نزدیکترین محل به خانه‌ی من برای خرید آیفون ۷ اس کجاست؟” یک موتور جستجوی متداول احتمالا بر یافتن نظایر کلمات – مثلا یافتن صفحه‌ای در بر گیرنده کلمات “خرید” و “آیفون ۷ اس” – تمرکز می‌کند. ولی مرغ مگس‌خوار بر معانی پشت واژه ها تمرکز می‌کند. او فضا حقیقی خانه شما را، در صورتی که آن را با گوگل به اشتراک گذاشته‌اید، فهم می‌کند. او درک خواهد کرد قصد شما از “محل” یک فروشگاه راستین فیزیکی است. او خواهد دانست که “آیفون ۷ اس” گونه خاصی از وسایل الکترونیکی است که در فروشگاه‌های خاصی عرضه می‌شود. آگاهانیدن از تمام این معانی می‌تواند گوگل را در فراتر رفتن از یافتن فقط صفحاتی حاوی واژه ها متناظر یاری کند . به صورت مشخص، گوگل گفته است که الگوریتم مرغ مگس‌خوار پروا اکثریت به هر واژه‌ی هر پرس‌وجو می‌کند، و این که تمام پرس‌وجو – تمام جمله یا مکالمه یا معنا – مد نظر پیمان می‌گیرد و نه تنها واژه‌هایی مشخص از آن را تضمین می‌کند. منظور این است که صفحاتی مطابق با معنا بهترند از صفحاتی مطابق با تنها چند واژه.  گمان می‌کردم گوگل این دست موزه جستجوی مکالمه‌ای را بیشتر ارائه کرده است. همین طور است ، ولی این ابراز تنها درون پاسخ‌های گراف نزاکت خود جستجو را انجام می‌داده است. مرغ مگس‌خوار برای بکارگیری تکنولوژی معنایی برای میلیاردها صفحه در سرتاسر وب، علاوه بر حقایق گراف دانش، طراحی شده است که می‌تواند نتایج بهتری بازگرداند.





بیشتر بخوانید : معرفی بهترین ابزارهای سئو سایت


گوگل پاندا


 


1- الگوریتم پاندا / ویژگی‌های شخصیتی : آرام/مهربان/کتاب‌خوان

پانداها منش آرام و کتاب‌خوانی دارند، بنابراین به راحتی می‌توانید تصور کنید یومیه تعداد زیادی پاندا در حال خواستن محتوای وب‌سایت شما هستند. آن‌ها تمام مطالب را به دقت می‌خوانند و کیفیت محتوا به شدت برایشان اهمیت دارد و دیگر نمی‌‌شود همانند قبل با ردیف کردن واژه ها کلیدی در یک متن، پانداها را فریب داد. آن‌ها به احسان می‌توانند یک متن مفید را از یک متن ضعیف جداسازی کنند، می‌توانند کاری کنند که هیچ کاربری پایش به یک سایت بی‌کیفیت کشیده نشود چون آن‌ها محتوایی را که اخ ندارند، به کسی معرفی نمی‌کنند.


حتما بارها و بارها این را شنیده اید که در اینترنت مطالب به راحتی کپی می شود و در سایتی سایر قرار می گیرد. خوب این عمل فرآیند سئو را مبتلا اختلال می کرد و سایت های با کیفیت و دسته نخست به راستی در میانی جنجال از سایت ها ناپدید می شدند و جایگاه خاصی نداشتند. تا اینکه الگوریتم پاندا به یاری آن ها شتافت. به این صورت که خزنده های این الگوریتم مدام به دنبال مطالب و محتوای بخش اول است و دیگر سایت ها را که مطالب را کپی می کنند را معرفی و از فهرست جستجو حذف می کند.


پانداها از چه محتوایی خوششان نمی‌آید؟

1- محتوای خلاصه شده و ناقص

پانداها علاقه‌ای به احضار متن‌های دو سه جمله‌ای ندارند. آن‌ها خوب می‌دانند که یک متن کوتاهی فرصت کافی را برای پاسخ دادن به نیازهای مخاطب ندارد، به همین دلیل، چشم‌شان را روی متن‌های ناقص و خلاصه‌شده می‌بندند.

2- تکرار حرف‌های پیشین با کپی‌ کردن محتوا

پانداها مشابه هر کس دیگری برادر ندارند یک متن را برای بار چندم بخوانند، فلذا حتی اگر بیست درصد مطلب شما تکراری باشد، آن‌ها دیگر رغبتی به خواندن نخواهند داشت. بعد اگر از سایت‌های دیگر برای فرآوری درونمایه کاربرد می‌کنید حواستان باشد که یک پاندا قبلاً همه‌ی آن‌ها را خوانده و حالا اگر قرار نیست حرف جدیدی بزنید، کمینه می‌توانید از زاویه‌ی تازه‌ای به آن سوژه نگاه کنید و با جمله‌بندی‌های خاص خودتان به سراغش بروید لغایت متنتان هم‌چنان جذاب و خواندنی باشد.






 در کمتر از ۱۵روز گذشته و بعد از برپایی نمایشگاه CES در آمریکا فعالیت شرکت‌های فناوری کاهش یافت چراکه مهم‌ترین محصولات در همان نمایشگاه برای دیدن عموم عرضه شد و از این پس باید منتظر زمان عرضه آنها به بازارها ماند. اما در همین مدت نیز برخی از شرکت‌ها تلاش کردند محصولات جدید خود را به بازار ارائه کنند. از جمله شرکت اچ‌پی که کروم‌بوک‌های جدیدش را به بازار آورد و ساعت هوشمند از یک برند لباس، مد و فشن و دوربین جدیدی هم از شرکت سونی به علاقه‌مندان عکاسی معرفی کرد. در ادامه می‌توانید با این دیوایس‌های جدید بیشتر آشنا شوید.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی, تازه‌ترین گجت‌های ۲۰۱۹


به گزارش فارنت، شرکت اچ‌پی در اوایل بهمن دو کروم‌بوک جدید با پشتیبانی از قلم برای استفاده دانش‌آموزان ارائه کرد چراکه کروم‌بوک‌ها توانسته‌اند در ایالات متحده آمریکا رتبه اول استفاده در مدارس و آموزشگاه‌ها را به‌دست بیاورند. اچ‌پی هم از این فرصت استفاده کرده و دو کروم‌بوک مقاوم با استاندارد MIL-STD-۸۱۰G و با کیبورد مقاوم دربرابر نفوذ آب معرفی کرده است. اچ‌پی Chromebook x۳۶۰ ۱۱ G۲ نسخه ویژه Education Edition دارای صفحه‌نمایشی ۱۱ اینچی با وضوح ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل است. شما می‌توانید صفحه‌نمایش این کروم‌بوک را ۳۶۰ درجه چرخانده و از آن به شکل تبلت نیز استفاده کنید. به لطف پشتیبانی از قلم Wacom EMR این مدل برای یادداشت‌برداری ایده‌آل خواهد بود. این کروم‌بوک از پردازنده دوهسته‌ای Celeron N۴۰۰۰ و یا چهارهسته‌ای Celeron N۴۱۰۰ اینتل استفاده کرده و به ۸ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هم مجهز شده است. باتری این دستگاه ۵/ ۱۱ ساعت دوام شارژ داشته و وزن ۴۷/ ۱ کیلوگرمی نیز از سایر مشخصات این دستگاه است.

این مدل جدید هم شباهت بسیاری به مدل قبلی دارد. صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی این مدل اما فقط تا ۱۸۰ درجه باز می‌شود و می‌توانید نسخه غیرلمسی آن را نیز با دو پنل IPS یا VA سامسونگ سفارش دهید. دوام شارژ نسخه غیرلمسی این مدل تا ۱۳ ساعت هم افزایش پیدا می‌کند. هر دو کروم‌بوک دارای دو درگاه USB-C (نسل اول با پهنای باند ۵ گیگابیت بر ثانیه) بوده و یک درگاه USB-A، یک جک هدفون و یک درگاه کارت حافظه microSD نیز دارند. هر دو کروم‌بوک x۳۶۰ ۱۱G۲ EE و ۱۱ G۷ EE قرار است اردیبهشت‌ماه به بازار عرضه شوند. قیمت این دو کروم‌بوک مقاوم هنوز اعلام نشده است.


ساعت هوشمند از یک برند مد
در این‌سو همچنین برندهای حوزه مد و فشن معتبر به‌تازگی وارد بازار ساعت‌های هوشمند شده و فروش خوبی را تجربه کرده‌اند. یکی از این برندها مایکل کورس است که ساعت‌های هوشمند هم تولید می‌کند. ساعت Access Sofie ۲.۰ طراحی تازه‌تری نسبت به نسخه اصلی دارد. در نسخه ابتدایی این محصول بیشتر بر روی ظاهر تمرکز شده بود. در نسخه جدید ساعت Access Sofie ۲.۰ با جی‌پی‌اس و مانیتور ضربان قلب روبه‌رو هستید. می‌توانید این دو قابلیت را از طریق Google Fit استفاده کنید و تمرینات خود را مورد بررسی قرار دهید. این ساعت جدید حاوی یک چیپ NFC است و امکان پرداخت موبایلی وجود دارد. این ساعت امکانات خوبی دارد اما با یک مشکل کلی روبه‌رو است. این ساعت از پردازنده اسنپ‌دراگون ۲۱۰۰ استفاده می‌کند. این پردازنده، پردازنده بدی نیست، اما نسخه‌ای که به تازگی وارد بازار شده نسخه اسنپ‌دراگون ور ۳۱۰۰ است و بهتر بود که از این نسخه استفاده می‌شد. عمر باتری در نسخه جدید بهتر است و در صورت استفاده ساعت شما کارآیی بهتری داشت. هنوز قیمتی برای این ساعت هوشمند مشخص نشده است، اما مایکل کورس اعلام کرده که این تابستان باید منتظر این ساعت هوشمند باشیم. این ساعت در چهار رنگ مختلف عرضه خواهد شد.


سونی و دوربین بدون آینه
در اواخر دی ماه گذشته همچنین سونی محصول جدیدی به خانواده دوربین‌های APS-C بدون آینه خود اضافه کرده است. دوربین a۶۴۰۰ قرار است جایی بین a۶۳۰۰ و a۶۵۰۰ قرار بگیرد. دوربین‌های جمع‌وجور و بدون آینه اخیرا به دلیل راحتی استفاده نسبت به DSLRها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. خانواده دوربین‌های بدون آینه آلفا (a) سونی در حال‌حاضر با سری a۷ خود در بین دوربین‌های فول فریم بدون آینه پیشتاز است و حالا سونی قصد دارد عضوی جدید به خانواده قطع APS-C اضافه کند. a۶۴۰۰ البته شاید آن رقیب فوجی‌فیلم X-T۳ که انتظارش را می‌کشیدیم نباشد اما در دسته میان‌رده‌ها امکانات قابل‌توجهی دارد. A۶۴۰۰ به لطف فیلم‌برداری ۴K@۳۰fps و صفحه‌نمایش چرخشی برای ولاگرها گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود. این دوربین همچنین سیستم فوکوس خودکار فوق‌سریع ۴۲۵ نقطه‌ای (کنتراست و PDAF) را از سری a۷III و a۹ به ارث برده که می‌تواند در ۲ صدم ثانیه فوکوس کرده و چشم سوژه‌ها را نیز دنبال کند.

دوربین a۶۴۰۰ سونی از سنسور جدید ۲/ ۲۴مگاپیکسلی Exmor APS-C و پردازنده تصویر جدید BIONZ X استفاده می‌کند. این دوربین می‌تواند با شاتر مکانیکی با نرخ ۱۱فریم بر ثانیه و در حالت بی‌صدا با نرخ ۸ فریم بر ثانیه عکاسی کند که هر دو با فوکوس و نوردهی خودکار انجام می‌شوند. بافر دوربین هم توانایی ذخیره ۱۱۶ تصویر JPG و ۴۶ تصویر RAW را داراست. در زمینه عکاسی در نور کم نیز این دوربین می‌تواند ISO را تا ۳۲۰۰۰ در حالت عادی و تا ۱۰۲۴۰۰ در حالت گسترش یافته با نویز کمتر بالا ببرد. قیمت دوربین سونی a۶۴۰۰ هم ۹۰۰ دلار (برای بدنه تنها) اعلام شده تا رقیب مستقیمی برای Fujifilm X-T۲۰ محسوب شود. با این‌حال کماکان علاقه‌مندان به دوربین‌های بدون آینه جمع‌وجور سونی منتظر جانشینی برای a۶۵۰۰ هستند. دوربین a۶۴۰۰ همچنین با کیت لنز ۱۶ تا ۵۵ میلی‌متری f۳.۵-۵.۶ با قیمت ۱۰۰۰ دلار یا با کیت‌لنز بهتر ۱۸ تا ۱۵۵ میلی‌متری با f۳.۵-۵.۶ با قیمت ۱۳۰۰ دلار عرضه خواهد شد

این کشف سبب می شود موبایل ها و دستگاه های مختلف نیازی به باتری نداشته باشند و البته این روشی کاملا نوین برای استفاده از فناوری های هوشمند است.

 

محققان آمریکایی یک دستگاه آنتن یکسو ساز ( rectenna) از ماده نیمه رسانا ساخته اند که ضخامت آن فقط چند اتم است. سیگنال های وای فای به وسیله یک آنتن یکپارچه دریافت و به جریان DC تبدیل می شود که مناسب مدارهای الکترونیکی است.

 

این دستگاه را می توان برای تولید موبایل، لپ تاپ، دستگاه های پزشکی و فناوری های پوشیدنی استفاده کرد که نیازی به باتری ندارند. با توجه به انعطاف پذیری دستگاه می توان آن را طوری ساخت که محوطه بزرگی را پوشش دهد.

 

به گفته محققان، این دستگاه می تواند نقش مهمی در آینده دستگاه های هوشمند الکترونیکی داشته باشد.

 

پروفسور «توماس پالاسیوس» از  MITمی گوید: اگر بتوان سیستم های الکترونیکی ساخت که دور یک پل پیچیده می شوند یا یک بزرگراه  یا دیوارهای محل کار را به طور کامل می پوشانند، در این صورت چگونه باید برای این دستگاه های الکترونیکی انرژی فراهم کرد؟ ما روشی نوین برای برق رسانی به سیستم های الکترونیکی آینده داریم و برای این منظور از انرژی وای فای استفاده می کنیم زیرا به راحتی با مناطق گسترده یکپارچه می شود و به این ترتیب می توان تمام محیط اطراف را هوشمند کرد.

 

 در آزمایش های انجام شده این دستگاه هنگامیکه در معرض سیگنال های وای فای معمولی قرار گرفت، حدود ۴۰ میکرووات برق تولید کرد.

 

 این میزان برق برای روشن کردن نمایشگر موبایل یا  فعال کردن تراشه سیلیکونی کافی است.

 

این تحقیق در ژورنال Nature منتشر شده است.

 افرادی که قصد تهیه یک کارت گرافیک مناسب برای سیستم های هوشمند را دارند،باید بدانند یک سری عوامل بسیار مهم است که باید مدنظر داشته باشند.اولین عامل اساسی که در زمان خرید باید به آن دقت کرد، حافظه رم است.هرچند باید به میزان رم سیستم خودنیز  دقت کنید تا همخوانی داشته باشند.

در  همین راستا یک شرکت بنام انویدیا تمام تمرکز خود را به ساخت و معرفی  کارت‌های گرافیک  مخصوص بازی و سیستم های هوشمند قرار داده است. سری جدید پردازنده های گرافیکی قدرتمند انویدیا- Nvidia  موسوم به NVIDIA GeForce RTX 20 که در حال حاضر به صورت گسترده در بازار ارائه شده ، می‌توان گفت  یکی از بهترین‌ پردازنده های گرافیکی است. شما میتوانید بازی هایی با کیفیت  4K را فراتر از 60 فریم در ثانیه در پردازشگرهایی که قابلیت پردازش آن را دارند،  بهترین تصاویر را مشاهده کنید. 


 Nvidia GeForce RTX 2060
این شرکت اخیرا به صورت رسمی از کارت گرافیک  Nvidia GeForce RTX 2060 به عنوان نسخه پایین رده کارت گرافیک تورینگ و بالا رده در دسکناپ رونمایی کرد. این مدل دارای قدرت پردازشی برابر با  ۵۲ترافلاپ و قدرت گرفته از هسته‌های Tensor با توان ۵گیگارِی بر ثانیه خواهد بود و از ۶گیگابایت Frame Buffer بهره خواهد گرفت. از نظر برخی از افراد جز دسته های پایین رده قرار می گیرند اما  همین کارت‌های به‌اصطلاح پایین‌رده هم قدرت پردازشی بسیار خوبی دارند.


 Nvidia GeForce RTX 2070
کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2070 به عنوان ارزان قیمت‌ترین نسخه از سری GeForce RTX اعلام شده است. این نمونه ۲۳۰۴ هسته CUDA، تعداد ۲۸۸ هسته Tensor و ۳۶ هسته RT در خود جای داده است. همچنین ۸ گیگابایت حافظه GDDR6 با پهنای باند ۱۶ گیگابیت در ثانیه به همراه رابط ۲۵۶ بیتی، را میتوان از دیگر مشخصات این محصول دانست.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی بهترین کارت گرافیک‌های سال ۲۰۱۸


GeForce RTX 2080
شرکت انویدیاکارت گرافیک دیگری نیز به نام   GeForce RTX 2080 ارائه داده است.یکی از امتیازات این کارت قابلیت رهگیری پرتو بوده که موردی مناسب برای گیمرها و طرفداران فیلم و سریال است.این کارت علاوه بر نگاره بالا قادر است  برخی بازی‌های سنگین را در رزولوشن 4K با نرخ فریم بالاتر از 60fps اجرا کند.در حقیقت مدل  RTX 2080  می‌تواند تجربه‌ای منحصربه‌فرد را به گیمرها مخصوصا آن هایی که بازی هایی با کیفیت 4k انجام می‌دهند.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی بهترین کارت گرافیک‌های سال ۲۰۱۸


با بودجه‌ای اختصاصی کارت گرافیک خود را افزایش دهید
خرید کارت گرافیک خوب می‌تواند بهترین سرمایه‌گذاری برای یک کاربر باشد همچنین کارت گرافیک‌های NVIDIA GeForce RTX 20 در حقیقت غول‌های پردازشی هستند که در طی ۱۰ سال گذشته توانستند رقیبی را در میدان باقی نگذارند و منحصر به فرد باشند. این کارت‌ها با ترکیب شدن ۳ نوع هسته و موتور‌های پردازشی، بازی‌های کامپیوتری را به دنیای جدیدی وارد کرده اند، اما نکته‌ای که باید کمی بر روی آن تأمل کنید هزینه اختصاص دهنده به آن است.

اگر تاکنون برای خرید کارت گرافیک اقدام نکرده اید بهتر است با پس انداز پولی بیشتر یک نمونه عالی از آن را تهیه کنید، اما اگر تمایل دارید پول زیادی صرف نکنید میتوانید از سری‌های GTX 1070 و GTX 1080 انتخاب کنید، چون به زودی با افت قیمت مواجه شده و مورد مناسبی برای خرید خواهد بود. دلیل این کاهش قیمت حضور متفاوت کارت‌هایی مانند RTX 2060 و RTX 2070 است. سری جدید از آخرین نسل بسیار قدرتمند برای اکثر بازی‌های AAA مدرن است، اما آیا کارت‌هایی با امکاناتی، چون ردیابی اشعه و بازی با کیفیت 4K ارزش بیش از ۱۰۰ دلار را دارد؟

یکی از اصلی‌ترین محدودیت‌ها در انتخاب بهترین کارت‌های گرافیک، قیمت بالا و باور نکردنی آنهاست. اما جالب است بدانید که بسیاری از طرفداران بازی و سریال‌ها که بیشترین طرفداران کارت‌های گرافیک قدرتمند را تشکیل می‌دهند، به خرید مدل‌های بالارده واقعا نیازی نداشته و یک مدل میان‌رده برای آن‌ها کفایت می‌کند. به عبارت دیگر، بسیاری از کاربران برای خود لیستی از سخت افزار‌های بسیار قدرتمند که البته گران قیمت هم هستند برای یک سیستم کامپیوتری جمع می‌کنند، در حالی که قدرت این سری از کارت‌ها فراتر از آن چیزی است که مورد نیاز کاربران باشد.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی بهترین کارت گرافیک‌های سال ۲۰۱۸


۱. اولین نکته‌ای که باید مدنظر داشته باشید اینگونه است که سعی کنید با انتخاب کارت گرافیک موردنظر بازی‌ها برای شما با کیفیت فول اچ دی اجرا شود.

۲. دوم آنکه به گونه‌ای باشد که دنیای مجازی را به صورت حقیقی تجربه کنید.

۳. قابلیت پخش با کیفیت 4K را داشته باشد.

۴. در آخرین مورد استخراج ارز‌های دیجیتالی برای اجرای فرآیند صحیح تراکنش از سوی سیستم‌های هوشمند نکته‌ای است که باید به آن دقت کرد.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی بهترین کارت گرافیک‌های سال ۲۰۱۸


مروری بر کارت گرافیک‌های پرطرفدار در سال ۲۰۱۸
 GTX 1050 Ti
 GTX 1050 Ti، در حال حاضر اقتصادی‌ترین کارت گرافیک موجود در بازار است. این مدل به GDDR5 مجهز شده و هر نوع محتوای در وضوح 1080p را به راحتی مدیریت و پردازش می‌کند. البته این مدل برای محتواهای 4K و یا اجرای بازی‌های واقعیت افزوده با استفاده از هدست بسیار قدرتمند اچ تی سی وایو مناسب نیست.روی هم رفته، اصلی‌ترین ویژگی‌های GTX 1050 Ti، پشتیبانی از هدست‌های واقعیت مجازی توانمند (به غیر از اچ تی سی وایو)، پردازش بی‌نقص محتواهای فول اچ‌دی و مجهز شدن به GDDR5 است.


رادئون RX 560
یکی دیگر از بهترین کارت‌های گرافیک،‌ای ام دی RX 560 است که با وجود داشتن قیمتی معقول، ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد. سرعتی بیشتر در مقایسه با مدل‌های قبلی و قدرت پردازش محتوا‌های 1080p با گرافیک متوسط رو به بالا از خصیصه‌های این مدل است. میزان مصرف انرژی و گرمای تولید شده توسط آن معقول بوده و با این حال، قیمت زیر ۲۰۰ دلار دارد.

البته کارت گرافیک GTX 1050 در چند زمینه این مدل را شکست می‌دهد، اما برای کاربرانی که هزینه برایشان اهمیت زیادی دارد، RX 560 بهترین جایگزین برای جی فورس GTX 1050 است. حین خرید RX 560 خیلی مراقب باشید، چرا که دو ورژن از آن وجود داشته و به ترتیب با پردازنده‌های جربان ۸۹۶ و ۱۰۲۴ عرضه می‌شوند.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی بهترین کارت گرافیک‌های سال ۲۰۱۸


RX 460
طبق نظرستجی که وب سایت Trusted Reviews انجام داده است، RX 460 توانست عنوان یکی از بهترین کارت‌های گرافیک اقتصادی را با کسب امتیاز ۴ از ۵ بدست آورد. این مدل ۲ گیگابایت DDR5، سرعت ۱۲۲۰ مگاهرتز و پردازنده جریان ۸۹۶، یکی از اقتصادی‌ترین کارت‌های گرافیک حال حاضر بازار کامپیوتر است که نسخه ۴ گیگابایتی آن نیز برای تهیه موجود است.
کدام مورد برای خرید توصیه می‌شود؟

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی بهترین کارت گرافیک‌های سال ۲۰۱۸



کارت‌های گرافیک Nvidia GeForce GTX 1050 یا AMD Radeon RX 560 برای افرادی که علاقه شدیدی به بازی‌های رایانه‌ای دارند و نمی‌خواهند بیش از ۱۵۰ دلار صرف کنند، کفایت می‌کند، اما جالب است بدانید که قادر نیست بازی‌های درخواستی از سوی شما را از تنظیمات کم تا متوسط ​​تنظیم کند یا اگر هم قدرت انجام این کار را داشته باشد با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل در بازی‌ها روبرو خواهید شد.

GTX 1060 و RX 580 گام بعدی هستند، هر دو توانایی پردازش گرافیکی را در حدود ۲۰۰ دلار دارند که می‌توانند بسیاری از بازی‌های روز را در تنظیمات گرافیکی متوسط ​​و بالا با چندین سازوکار اجرا کند. اگر قصد دارید برای این کارت گرافیک هزینه کنید، توانسته‌اید خود را در مسیری ببینید که نیمی از راه را پیموده‌اید.

اجاره خودرو ارزان در تهران

اجاره خودرو ارزان در تهران

صنعت اجاره خودرو، صنعتی جدید (البته در ایران) می باشد که هنوز به بصورت کامل در جامعه به جایگاهی که باید و شاید نرسیده است ولی با گذشت زمان و افزایش نیاز های روز افزون افراد در زندگی، صنعت کرایه خودرو نیز رو به رشد است و هر چقدر زمان می گذرد بیشتر خلاء اجاره ماشین به چشم می خورد. در همین زمینه شرکت های اجاره ی خودرو تاسیس شدند که نیازهای مردم به خودرو را مرتفع سازند و اما چرا ما باید خودرو اجاره کنیم؟ جواب به این سوال در دنیای امروزی بسیار می تواند آسان باشد ما در زندگی روزمره ی خود به مراتب از خودروها برای حمل و نقل استفاده می کنیم خواه خودروی شخصی باشد و یا عمومی و شما در نظر بگیرید که خودرو شخصی شما دچار نقص فنی شود و همچنین شما نیز نیاز به خودرو داشته باشید، تکلیف چیست؟

 

برای انجام کارهای روزمره خود باید ماشین دیگری را خریداری کنید! و یا اینکه تصمیم دارید با دوستان و یا اقوام خود به مسافرت بروید ولی وسیله ی نقلیه مناسب و به تعداد نیاز در اختیار ندارید و یا برای قرارهای کاری خود نیاز به یک خودرو لوکس و مدرن دارید و یا اینکه یک روز رو دوست دارید با دوستان خود با اجاره کردن ماشین لوکس یک روز به یادماندنی و خاطره انگیز داشته باشید و یا خیلی از دلایل دیگر که شما را مجاب به اجاره ی اتومبیل می کند تا بتوانید به کارهای خود رسیدگی کنید.

 

اجاره خودرو بدون راننده، همراه با انواع بیمه ها از جمله بیمه بدنه و سرنشین، نداشتن هزینه های پنهان همچون افت قیمت اتومبیل، اطمینان کامل از سلامت فنی خودرو، تنوع انتخاب خودرو با توجه به نوع استفاده و مقصد و در امان بودن از هزینه های آزاردهنده تعمیر و ترمیم خودرو، تنها بخشی از مزیت های استفاده از خودروهای کرایه ای است که باعث جذابیت این سرویس در میان دیگر خدمات حمل و نقل شده است.

مهمترین دلیل عدم استقبال از سرویس خودروهای اجاره ای در کشور ما پروسه دشوار کرایه خوردو و نیز شرایط اجاره خودرو از جمله ضمانت هایی همچون چک و سفته برای در اختیار گرفتن خودرو از شرکت ارائه دهنده است که متقاضیان استفاده از این خدمت را با دشواری های بسیاری مواجه می کند.

علاوه بر اینکه شرکتهای اجاره خودرو در کشور ما از تنوع خودرو چندانی برخوردار نیستند و از عوامل مهم تاثیر گذار در عدم استقبال از این سرویس حمل و نقل در کشور است.

 

با تمام این تفاسیر؛ این بار به سراغ مجموعه ای ایرانی رفتیم که در زمینه اجاره خودرو بدون راننده و اجاره ی خودرو با راننده در تهران ، همراه با خودرو های ایرانی و خودرو های خارجی ، مبتکر طرح های بسیار جالبی می باشند . ایرانی رنت نام مجموعه ای می باشد که موفق شده است با استفاده از شیوه‌های نوآورانه ارائه خدمات ، مشکلات مهم و اساسی صنعت اجاره خودرو را حل نماید و اینگونه جایگاهی خاص برای خود در بین متقاضیان این سرویس فراهم نماید و گامی بلند در راستای ارتقای صنعت اجاره خودرو در کشور بردارد.

نیم نگاهی به خدماتی که توسط ایرانی رنت ارائه می شود:

گاهی اوقات شما نیاز دارید برای استقبال از مهمان های خاص خود از خودرو لوکس استفاده کنید و یا اینکه قرار مهم کاری دارید و پرستیژ برای شما خیلی مهم است و شما نیاز به یک خودرو لوکس دارید ایرانی رنت با دارا بودن انواع خودروهای برند و لوکس میتواند به شما کمک کند. یکی دیگر از خدمات ایرانی رنت اجاره ماشین عروس در بیادماندنی ترین شب زندگیتان است. شرکت اجاره خودرو ایرانی رنت با در اختیار داشتن انواع خودرو های لوکس و خودروهای کلاسیک، خودرو کروک، اتومبیل شاسی بلند، ماشین اسپرت آماده ی ارائه خدمات به مشتریان عزیز میباشد، شرکت اجاره ماشین ایرانی رنت برای قرارهای کاری شما مانند رفتن به یک قرار مهم تشریفاتی و یا جشن عروسی که شما نیاز به اجاره ی ماشین با راننده دارید خدمات ترانسفر تشریفاتی را در نظر گرفته است که شما میتوانید خودرو مورد نظرتان را همراه با راننده اجاره کنید.

اگر تصمیم به اجاره ی خودرو ارزان دارید، خدمات اجاره ی خودرو معمولی شامل خودروهای پایین رده و میان رده میباشد که میتواند بهترین انتخاب برای سفرهای درون شهری و اجاره خودرو به مدت چند روز برای انجام کارهای روزمره، انجام کارهای اداری باشد شما میتوانید خودرو مورد نیاز خود را با قیمت و کیفیت مناسب از ایرانی رنت اجاره کنید.

همچنین متقاضیان کرایه خودرو برای اجاره ماشین باید مدارکی به همراه داشته باشند که میتوانید از اینجا مدارک مورد نیاز برای اجاره ی خودرو را مشاهده کنید.

 

علاقمندان می توانند جهت آشنایی بیشتر و استفاده از خدمات ایرانی رنت به سایت این شرکت به آدرس https://iranirent.ir مراجعه و از خدمات آن بهره مند شوند.

 

 

 


اجاره خودرو ارزان در تهران

 

صنعت اجاره خودرو، صنعتی جدید (البته در ایران) می باشد که هنوز به بصورت کامل در جامعه به جایگاهی که باید و شاید نرسیده است ولی با گذشت زمان و افزایش نیاز های روز افزون افراد در زندگی، صنعت کرایه خودرو نیز رو به رشد است و هر چقدر زمان می گذرد بیشتر خلاء اجاره ماشین به چشم می خورد. در همین زمینه شرکت های اجاره ی خودرو تاسیس شدند که نیازهای مردم به خودرو را مرتفع سازند و اما چرا ما باید خودرو اجاره کنیم؟ جواب به این سوال در دنیای امروزی بسیار می تواند آسان باشد ما در زندگی روزمره ی خود به مراتب از خودروها برای حمل و نقل استفاده می کنیم خواه خودروی شخصی باشد و یا عمومی و شما در نظر بگیرید که خودرو شخصی شما دچار نقص فنی شود و همچنین شما نیز نیاز به خودرو داشته باشید، تکلیف چیست؟

 

 

 

اجاره خودرو بدون راننده، همراه با انواع بیمه ها از جمله بیمه بدنه و سرنشین، نداشتن هزینه های پنهان همچون افت قیمت اتومبیل، اطمینان کامل از سلامت فنی خودرو، تنوع انتخاب خودرو با توجه به نوع استفاده و مقصد و در امان بودن از هزینه های آزاردهنده تعمیر و ترمیم خودرو، تنها بخشی از مزیت های استفاده از خودروهای کرایه ای است که باعث جذابیت این سرویس در میان دیگر خدمات حمل و نقل شده است.

مهمترین دلیل عدم استقبال از سرویس خودروهای اجاره ای در کشور ما پروسه دشوار کرایه خوردو و نیز شرایط اجاره خودرو از جمله ضمانت هایی همچون چک و سفته برای در اختیار گرفتن خودرو از شرکت ارائه دهنده است که متقاضیان استفاده از این خدمت را با دشواری های بسیاری مواجه می کند.

علاوه بر اینکه شرکتهای اجاره خودرو در کشور ما از تنوع خودرو چندانی برخوردار نیستند و از عوامل مهم تاثیر گذار در عدم استقبال از این سرویس حمل و نقل در کشور است.

 

با تمام این تفاسیر؛ این بار به سراغ مجموعه ای ایرانی رفتیم که در زمینه اجاره خودرو بدون راننده و اجاره ی خودرو با راننده در تهران ، همراه با خودرو های ایرانی و خودرو های خارجی ، مبتکر طرح های بسیار جالبی می باشند . ایرانی رنت نام مجموعه ای می باشد که موفق شده است با استفاده از شیوه‌های نوآورانه ارائه خدمات ، مشکلات مهم و اساسی صنعت اجاره خودرو را حل نماید و اینگونه جایگاهی خاص برای خود در بین متقاضیان این سرویس فراهم نماید و گامی بلند در راستای ارتقای صنعت اجاره خودرو در کشور بردارد.

 

نیم نگاهی به خدماتی که توسط ایرانی رنت ارائه می شود:

گاهی اوقات شما نیاز دارید برای استقبال از مهمان های خاص خود از خودرو لوکس استفاده کنید و یا اینکه قرار مهم کاری دارید و پرستیژ برای شما خیلی مهم است و شما نیاز به یک خودرو لوکس دارید ایرانی رنت با دارا بودن انواع خودروهای برند و لوکس میتواند به شما کمک کند. یکی دیگر از خدمات ایرانی رنت اجاره ماشین عروس در بیادماندنی ترین شب زندگیتان است. شرکت اجاره خودرو ایرانی رنت با در اختیار داشتن انواع خودرو های لوکس و خودروهای کلاسیک، خودرو کروک، اتومبیل شاسی بلند، ماشین اسپرت آماده ی ارائه خدمات به مشتریان عزیز میباشد، شرکت اجاره ماشین ایرانی رنت برای قرارهای کاری شما مانند رفتن به یک قرار مهم تشریفاتی و یا جشن عروسی که شما نیاز به اجاره ی ماشین با راننده دارید خدمات ترانسفر تشریفاتی را در نظر گرفته است که شما میتوانید خودرو مورد نظرتان را همراه با راننده اجاره کنید.

اگر تصمیم به اجاره ی خودرو ارزان دارید، خدمات اجاره ی خودرو معمولی شامل خودروهای پایین رده و میان رده میباشد که میتواند بهترین انتخاب برای سفرهای درون شهری و اجاره خودرو به مدت چند روز برای انجام کارهای روزمره، انجام کارهای اداری باشد شما میتوانید خودرو مورد نیاز خود را با قیمت و کیفیت مناسب از ایرانی رنت اجاره کنید.

همچنین متقاضیان کرایه خودرو برای اجاره ماشین باید مدارکی به همراه داشته باشند که میتوانید از اینجا مدارک مورد نیاز برای اجاره ی خودرو را مشاهده کنید.

 

 

علاقمندان می توانند جهت آشنایی بیشتر و استفاده از خدمات ایرانی رنت به سایت این شرکت به آدرس https://iranirent.ir مراجعه و از خدمات آن بهره مند شوند.

فروشگاه مستر شبکه

با توجه به شرایط پیش آمده فعلی از لحاظ واردات و تحریم‌ های اعمال شده بر علیه ایران، بعضی از شرکت‌ های سازنده مانند محصولات سیسکو و دیگر شرکت‌ های فعال در حوزه فناوری به علت تحریم ‌های وضع شده علیه ایران، امکان داشتن نماینده رسمی فروش را ندارند، به همین علت شرکت‌ های فعال در زمینه واردات زیرساخت‌ به ایران نیاز به حضور شرکت‌ های واسطه در کشورهای دیگر دارند و این موضوع مشکلات بسیاری برای آنها در زمینه تامین این تجهیزات بوجود آورده است. لازم به ذکر راست این مقاله، تنها برای برند هایی اختصاص داده شده است که در کشور ما، وارد شده و موجود می ‌باشد و همچنین دارای کیفیت بالایی نیز هستند.

از جمله شرکت ها معروفی که تجهیزات آنها در ایران توسط فروشگاه مستر شبکه به فروش می ‌رسد:

  • دستگاه‌ های روتر سیسکو، سوئیچ شبکه دی لینک، شبکه، فایروال ها ، اکسس سرورها ، اکسس پوینت و غیره می ‌باشد.
  • شرکت HP ارائه دهنده‌ی تجهیزات پردازشی همانند سرور ها ، ذخیره ساز ها و … می‌باشد
  • شرکت Juniper در زمینه امنیت و تجهیزات امنیتی همچون فایروال ها و UTM ها فعالیت می‌ کند.

با تمامی مشکلات و سختی که وارد کنندگان تجهیزات شبکه متحمل می‌ شوند سعی بر آن است که کالاهای وارد شده با بهترین کیفیت و از برترین برند ها باشد و همچنین تمامی کالاها دارای گارانتی معتبر و توسط سازمان تنظیم مقررات تایید شده باشند.

از جمله گارانتی‌ های معتبر ایرانی در این زمینه ، شرکت مستر شبکه می ‌باشد که پشتیبانی‌ اش بواسطه‌ فعالیت چند ساله ‌ی خود و همچنین داشتن تیم فنی بسیار قوی و با سابقه، توانسته خدمات جامع و وسیعی را در این زمینه ارائه نماید.

امروزه داشتن شبکه ‌ی کامپیوتری یکی از ضروریات بسیار مهم در بسیاری از شرکت ‌ها و حتی منازل بر اساس کاربرد آن شده است. در شرکت یا سازمان ‌ها با داشتن شبکه می ‌توانند با به اشتراک گذاشتن تجهیزات شبکه مهم ، در هزینه ‌ی خرید بسیاری از دستگاههای سخت افزاری صرفه جویی نمایند. برای مثال زمانی که یک دستگاه چاپگر دارید و می‌ خواهید همه‌ ی کامپیوترها از آن استفاده کنند، تجهیزات شبکه کمک کی کند یک شبکه خانگی بسازید.

 

شبکه‌ کامپیوتری که به درستی طراحی شده باشد، می تواند از دسترسی غیر مجاز به منابع شبکه جلوگیری نماید و ویژگی‌ های بسیار قدرتمندی را برای شما مهیا ‌سازد. بنابراین انتخاب فروشنده‌ ای صادق و حرفه ‌ای در زمینه تجهیزات ، لوازم و محصولات شبکه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت مستر شبکه بوده که شما می ‌توانید در ارتباط با خرید و کسب اطلاعات در زمینه تجهیزات شبکه به این سایت مراجعه نمایید.

بزرگترین ویژگی ‌هایی که شما در استفاده از این سایت از آن بهره مند خواهید شد امکان مقایسه ویژگی‌ های تجهیزات در کنار یکدیگر و همچنین جستجوی مدل مورد نظر از طریق جستجوی پیشرفته براساس امکانات موجود بر روی تجهیزات می‌ باشد.
اکثر مدیران شبکه در این زمینه با مشکلات زیادی رو به رو هستند و گاهی بدلیل گستردگی اطلاعات شبکه ‌ی کامپیوتری ، نیازمند اطلاعاتی فراتر از خصوصیاتی که در سایت‌ ها مطرح شده است می‌‎باشند ، در صورت لزوم امکان استفاده از مشاوره رایگان با کارشناسان این شرکت از طریق تماس تلفنی نیز مهیا شده است.

یکی از مهمترین اهداف این سایت ارائه اطلاعات صحیح و دقیق به مشتریان خود در تمامی زمینه ‌ها می‌ باشد. اطلاعاتی واضح و روشن که به زبان ساده مطرح شده است.

 

حال که به ضرورت حضور شبکه و فناوری اطلاعات در زندگی روزمره شما اشاره شد به عبارتی حضور این صنعت در ابعاد وسیع و اشکال مختلف در زندگی انسان احساس می‌ شود که توانسته است امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران خود قرار دهد .

از طرفی نیاز به این دانش ، روز به روز در حال افزایش است و در ایران نیز معدود افرادی هستند که دانش کافی و لازم در زمینه تجهیزات شبکه را داشته و همچنین تخصص ‌های مربوط به آن را به صورت آکادمیک گذارنده باشند.

علم شبکه ‌ی کامپیوتری نیازمند دانش تخصصی می‌باشد. به همین دلیل در انتخاب تجهیزات شبکه باید بسیار دقت داشت تا بر اساس نیاز ، تجهیزات را با مشاوره صحیح بتوان با قیمت مناسب و همراه با گارانتی معتبر خریداری کرد.
در این مقاله هدف ما معرفی برند های معتبر در هر یک از زمینه‌ های فناوری اطلاعات و ارتباطات می ‌باشد. در متن زیر برای کسب اطلاعات بیشتر لیستی مختصر از برند های محبوب در زمینه‌ ها مختلف برای شما قرار داده‌‎ایم:
روتر و سوئیچ شبکه : سیسکو و میکروتیک

رادیو های وایرلس: میکروتیک، ubnt، موتورولا

ذخیره ساز تحت شبکه: HP ، EMC

فایروال ها و UTM: سیسکو، SOPHOS، JUNIPER، FORTIGATE

تجهیزات VOIP : سیسکو، سنگوما ، گرند استریم ، YELINK

کابل شبکه: لگراند، نگزنس، Belden

ماژول و کارت شبکه – مثل HP و ..

تجهیزات جانبی مثل پچ پنل و پچ کرد: لگراند، نگزنس، AMP، برندرکس، اشنایدر

ماژول ها و کارت ها: سیسکو،  HP

همواره برای خرید چنین محصولاتی میتوانید به مستر شبکه سر بزنید. برای خرید سرور شبکه میتوانید از مستر شبکه مشاوره بگیرید.

فروشگاه لوازم تجهیزات شبکه

فروشگاه لوازم تجهیزات شبکه

با توجه به شرایط پیش آمده فعلی از لحاظ واردات و تحریم‌ های اعمال شده بر علیه ایران، بعضی از شرکت‌ های سازنده مانند محصولات سیسکو و دیگر شرکت‌ های فعال در حوزه فناوری به علت تحریم ‌های وضع شده علیه ایران، امکان داشتن نماینده رسمی فروش را ندارند، به همین علت شرکت‌ های فعال در زمینه واردات زیرساخت‌ به ایران نیاز به حضور شرکت‌ های واسطه در کشورهای دیگر دارند و این موضوع مشکلات بسیاری برای آنها در زمینه تامین این تجهیزات بوجود آورده است. لازم به ذکر راست این مقاله، تنها برای برند هایی اختصاص داده شده است که در کشور ما، وارد شده و موجود می ‌باشد و همچنین دارای کیفیت بالایی نیز هستند.

از جمله شرکت ها معروفی که تجهیزات آنها در ایران به فروش می ‌رسد:

  • شرکت سیسکو ارائه دهنده ‌ی دستگاه‌ هایی نظیر : روتر سیسکو، سوئیچ شبکه، شبکه، فایروال ها ، اکسس سرور ، اکسس پوینت و … می ‌باشد.
  • شرکت HP ارائه دهنده‌ی تجهیزات پردازشی همانند سرور ها ، ذخیره ساز ها و … می‌باشد
  • شرکت Juniper در زمینه امنیت و تجهیزات امنیتی همچون فایروال ها و UTM ها فعالیت می‌ کند.

با تمامی مشکلات و سختی که وارد کنندگان تجهیزات شبکه متحمل می‌ شوند سعی بر آن است که کالاهای وارد شده با بهترین کیفیت و از برترین برند ها باشد و همچنین تمامی کالاها دارای گارانتی معتبر و توسط سازمان تنظیم مقررات تایید شده باشند.

از جمله گارانتی‌ های معتبر ایرانی در این زمینه ، شرکت مستر شبکه می ‌باشد که پشتیبانی‌ اش بواسطه‌ فعالیت چند ساله ‌ی خود و همچنین داشتن تیم فنی بسیار قوی و با سابقه، توانسته خدمات جامع و وسیعی را در این زمینه ارائه نماید.

امروزه داشتن شبکه ‌ی کامپیوتری یکی از ضروریات بسیار مهم در بسیاری از شرکت ‌ها و حتی منازل بر اساس کاربرد آن شده است. در شرکت یا سازمان ‌ها با داشتن شبکه می ‌توانند با به اشتراک گذاشتن تجهیزات شبکه مهم ، در هزینه ‌ی خرید بسیاری از دستگاههای سخت افزاری صرفه جویی نمایند. برای مثال زمانی که یک دستگاه چاپگر دارید و می‌ خواهید همه‌ ی کامپیوترها از آن استفاده کنند، تجهیزات شبکه کمک کی کند یک شبکه خانگی بسازید.

 

همچنین در زمینه سخت افزاری نیز به صرفه می‌ باشد به ‌طوری که می‌ توان در شبکه، CD-ROM و دستگاه‌ های ذخیره سازی مانند هارد دیسک و نیز اطلاعات را در تمامی نرم افزارهای تحت شبکه ، به اشتراک گذاشت.

شبکه‌ کامپیوتری که به درستی طراحی شده باشد، می تواند از دسترسی غیر مجاز به منابع شبکه جلوگیری نماید و ویژگی‌ های بسیار قدرتمندی را برای شما مهیا ‌سازد. بنابراین انتخاب فروشنده‌ ای صادق و حرفه ‌ای در زمینه تجهیزات ، لوازم و محصولات شبکه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت مستر شبکه بوده که شما می ‌توانید در ارتباط با خرید و کسب اطلاعات در زمینه تجهیزات شبکه به این سایت مراجعه نمایید.

 

یکی از مهمترین اهداف این سایت ارائه اطلاعات صحیح و دقیق به مشتریان خود در تمامی زمینه ‌ها می‌ باشد. اطلاعاتی واضح و روشن که به زبان ساده مطرح شده است.

 

حال که به ضرورت حضور شبکه و فناوری اطلاعات در زندگی روزمره شما اشاره شد به عبارتی حضور این صنعت در ابعاد وسیع و اشکال مختلف در زندگی انسان احساس می‌ شود که توانسته است امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران خود قرار دهد .

از طرفی نیاز به این دانش ، روز به روز در حال افزایش است و در ایران نیز معدود افرادی هستند که دانش کافی و لازم در زمینه تجهیزات شبکه را داشته و همچنین تخصص ‌های مربوط به آن را به صورت آکادمیک گذارنده باشند.

علم شبکه ‌ی کامپیوتری نیازمند دانش تخصصی می‌باشد. به همین دلیل در انتخاب تجهیزات شبکه باید بسیار دقت داشت تا بر اساس نیاز ، تجهیزات را با مشاوره صحیح بتوان با قیمت مناسب و همراه با گارانتی معتبر خریداری کرد.
در این مقاله هدف ما معرفی برند های معتبر در هر یک از زمینه‌ های فناوری اطلاعات و ارتباطات می ‌باشد. در متن زیر برای کسب اطلاعات بیشتر لیستی مختصر از برند های محبوب در زمینه‌ ها مختلف برای شما قرار داده‌‎ایم:
روتر و سوئیچ شبکه : سیسکو و روتر میکروتیک

سرور : محصولاتHP

رادیو های وایرلس: میکروتیک، ubnt، موتورولا

دستگاه های ذخیره ساز: HP ، EMC

فایروال ها و UTM: سیسکو، SOPHOS، JUNIPER، FORTIGATE

تجهیزات VOIP : سیسکو، تجهیزات سنگوما ، گرند استریم ، YELINK

فیبر نوری لگراند، نگزنس، Belden

رک های شبکه: برند های مختلف تولید ایران

تجهیزات جانبی مثل پچ پنل و پچ کرد: لگراند، نگزنس، AMP، برندرکس، اشنایدر

ماژول ها و کارت ها: سیسکو،  HP
این نام‌ها برای برند های معتبر و با کیفیت شبکه می‌ باشد و لازم به ذکر است امکان فراموش شدن برخی از برند‌ های خوب که بسیار مورد استفاده قرار می‌ گیرند، در این متن وجود دارد از این رو امکان تغییر لیست بالا خارج از انتظار نیست.