قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

آژانس بازاریابی میموس

زمانی را به خاطر دارم که وقتی از سئو و بازاریابی دیجیتال صحبت می‌ شد، کسب و کارهای سنتی با پوزخند از کنار این صحبت‌ ها رد می‌ شدند. خب، ولی الان سال 2019 است و شرایط کاملاً فرق کرده؛ اکنون دیگر همه‌ی کسب و کارها به اهمیت حضور در فضای اینترنت پی برده‌ اند، و روز به روز به شمار بیزینس های اینترنتی اضافه می‌ شود.

 

در گذشته سئو، راهی غیر مرسوم برای بدست آوردن درآمد محسوب می‌ شد و حتی، بسیاری از کسب و کارها اعتقاد داشتند که سئو، نوعی کلاهبرداری است. خب، همانطور که گفتیم، آن دوران به راز آمده و اکنون دیگر حضور در اینترنت برای بقای بسیاری از بیزنس ها حیاتی است.

 

قرار گرفتن گوگل، به عنوان پربازدیدترین سایت در ایران، نشانه می‌دهد جستجو در گوگل به یکی از عادات روزانه کاربران ایرانی مبدل گشته است. بهتر است بدانید اگر هدف دارید از راه وب‌سایت خویش مشتری داشته باشید، باید برای شماری از واژه ها کلیدی پیوسته با سوداگری خود در صفحه نخست نتایج جستجو حضور داشته باشید. اما به چه شکل؟

 

اگر شخصی هستید که می‌ خواهید خودتان امور پیوسته با سئوی وب‌ سایتتان را به شخصه انجام دهید یا بودجه استخدام یک خبره سئو را ندارید، بی گمان برای انجام سئو و بهینه‌سازی به منابع آموزشی سئو نیاز دارید.

 

اگر به سایت‌ های مربوط به اطلاع‌ رسانی رویدادها مراجعه کنید، متوجه تعدد کلاس‌های آموزش سئو خواهید شد. کلاس‌هایی که اتفاقا نه فقط از لحاظ محتوایی کیفیت ندارند، بلکه مبالغ هنگفتی را نیز برای این آموزش‌ها اخذ می‌ کنند. کلاس‌ هایی که قصد دارند در طول یک جلسه، مفاهیم انبوه سئو را برای شما جمع‌ بندی کنند.

مسلماً بله! ما در این مقاله قصد داریم بهترین منبع فارسی در حوزه تعلیم سئو و بهینه سازی سایت را به شما معرفی کنیم. و آن منبع، وبلاگ میموس است!

وبلاگ میموس (https://mimos.ir/blog)، محل مناسبی برای یافتن مقالات آموزش سئو و بازاریابی دیجیتال است. تیم نویسندگانِ میموس به طور مستمر در تلاشند تا با به کارگیری تجارب شخصی خود یا دیگر بازاریابان دیجیتال حرفه‌ ای سراسر جهان، مطالب مفیدی را در اختیار خوانندگان خویش قرار دهند.

چرا وبلاگ میموس بهترین منبع تعلیم سئو و دیجیتال مارکتینگ است؟

در ادامه، دلایل ما برای ادعایمان را خواهید خواند. دقت داشته باشید که انگیزه ها زیر، تنها انگیزه ها معتبر بودن مطالب وب سایت میموس نیستند، بلکه پایه و اساس، فرآوری محتوای خوب به شمار می ‌روند. پس اگر شما هم برای وب‌ سایت خویش تولید محتوا می ‌کنید، با رعایت این نکات می‌ توانید کیفیت کار خود را افزایش دهید:

 

  1. نویسندگان وبلاگ میموس، همواره کوشش می‌ کنند کامل‌ ترین و جامع‌ ترین مطلب درباره یک موضوع را تولید کنند.

 

  1. ما در وبلاگ میموس مقاله‌ای را منتشر نمی‌ کنیم، مگر آنکه اطمینان حاصل کنیم که موارد ذکر شده در مقاله، با اصول صحیح بازاریابی همسو هستند. قصد ما در سایت میموس این است که به مخاطبان خود یاری دهیم تا با راهکاری بنیادین بتوانند به هدف خود (کسب درآمد و افزایش مخاطب) دست پییدا کنند.

 

  1. برای انتشار هر مقاله، نخستین سوالی که در تیم تحریریه میموس مطرح می‌ شود این است که آیا احضار این نوشتار به بیننده کمک می‌کند؟ دومین سوال این است که آیا خود ما حاضر به مطالعه چنین محتوایی هستیم؟

 

  1. آنچه برای خودمان مهم است، کیفیت مقالات است. ما سعی می‌ کنیم مقالاتی که منتشر می‌ نماییم در بالاترین کران کیفی خویش باشند و مخاطبان خویش را هم تشویق می‌ نماییم که در این گذرگاه جنبش کنند.

 

  1. می‌ دانیم که بازاریابی به چند روش محدود نمی‌ شود و بدون داشتن فهم صحیح از مفاهیم، تاثیری که انتظار دارید را نخواهید دید. فلذا پیش از هر آموزشی، مفاهیم را به مخاطبان منتقل می‌ کنیم.

 

  1. آخرین انگیزه ما این است که مطالعه وبلاگ میموس، کاملاً رایگان است.

 

در وبلاگ میموس چه مقالاتی مطالعه می کنید؟

خب، شاید وبلاگ میموس را با مقالات تعلیم سئو و بهینه سازی سایت بشناسید؛ اما باید بگوییم که هدف کلی ما در میموس، آموزش بازاریابی اینترنتی است و سئو فقط تنها یکی از بخش‌های آن است. ما در میموس سعی می‌ کنیم که از اصول کلی بازاریابی تا روش‌ های امروزی بازاریابی دیجیتال را عمیقاً مورد بررسی قرار دهیم.

اگر می‌خواهید بدانید در وبلاگ میموس از چه حرف می‌ زنیم، در پاسخ باید بگوییم:

 

  • آموزش سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
  • آموزش اصول و روش‌های بازاریابی
  • آموزش اصول و تکنیک های جذب مشتری و افزایش فروش
  • آموزش بازاریابی محتوایی
  • آموزش بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی
  • آموزش بازاریابی از راه ایمیل
  • آموزش طراحی رابط و تجربه کاربری
  • معرفی و آموزش انواع روش‌های تبلیغات اینترنتی
  • آموزش تحلیل یک کسب و کار آنلاین

یکبار دیگر پافشاری می‌ کنیم که قصد اصلی نویسندگان میموس، آموزش مفاهیم دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده است تا هر شخصی، با هر میزان آشنایی از بازاریابی دیجیتال، بتواند نکات موجود در این مقالات را متوجه شده و برای کسب و کار خود به کار بگیرد.

 

مقالات پیشنهادی ما در زمینه تعلیم سئو و دیجیتال مارکتینگ

در آخر این مقاله قصد داریم چند نوشتار پیشنهادی و محبوب بلاگ میموس را به شما شناسایی کنیم. مطمئن هستیم که اگر به دنبال یادگیری در این مقوله هستید، خواستن این مقالات برایتان مفید خواهد بود:

 

آموزش استفاده از گوگل ترندز در سئو سایت

۲۰۰ فاکتور مهم رتبه بندی وب سایت در گوگل

۱۹ تکنیک سئو کلاه سفید برای رشد قطعی رتبه گوگل شما

عوامل موثر در رتبه گوگل بر پایه یک میلیون نتیجۀ جستجو

تیتربندی متن: اهمیّت و کاربرد صحیح از تگ هدینگ

برای خواستن مقالات پیوسته با تعلیم سئو رهنمود می‌ کنیم به آدرس پیوسته با این آموزش‌ ها، یعنی https://mimos.ir/blog مراجعه نمایید.

 

کلاس‌ ها و دوره‌ های آموزشی وب‌ سایت میموس

تیم میموس علاوه بر فرآوری محتوا، کلاس‌ هایی برای تعلیم سئو و دیگر مفاهیم بازاریابی دیجیتال نیز برگزار می‌ کند. نکته خوبی که درباره این کلاس‌های آموزشی وجود دارد این است که هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین برگزار می‌ شوند.

همچنین، میموس یک پیشنهاد بکر هم برای شرکت‌ ها دارد. ما می‌ توانیم برای اعضای کمپانی شما دوره‌ های خصوصی آموزش بازاریابی اینترنتی برگزار کنیم. این کلاس‌ ها به شما کمک می‌کنند تا مفاهیم دیجیتال مارکتینگ را به چهره حرفه‌ای بیاموزید و امور مرتبط به آن را شخصا خودتان انجام دهید.

دیگر خدمات آژانس بازاریابی میموس

تا اینجا تنها درباره آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ صحبت کردیم. شاید شما بخواهید امور پیوسته به بازاریابی اینترنتی خود را برون سپاری کنید. در چنین شرایطی تکلیف چیست؟ اصلاً نگران نباشید. وب‌ سایت میموس آمادگی همکاری با شما در زمینه‌ های مختلف بازاریابی اینترنتی را دارد. اگر بخواهیم به طور چکیده توضیح دهیم، آژانس بازاریابی میموس در تمام مراحل راه‌اندازی یک بیزینس اینترنتیدر کنار شما خواهد بود.

 

اگر به مشاوره بازاریابی دیجیتال بیشتر نیاز دارید، لحظه‌ ای تامل نکنید. همین اکنون تلفن را برداشته و با شماره 44291185-021 تماس بگیرید تا کارشناسان میموس شما را راهنمایی کنند. همچنین، اگر به مطالعه در مقوله سئو و بازاریابی دیجیتال علاقمندید، آدرس وبلاگ میموس (https://mimos.ir/blog) را به خاطر داشته باشید.

آغاز یک رقابت جدید بین کسب و کارها

محبوبیت بالای اینترنت باعث شده امروزه بسیاری از کسب و کارها شغل و جنبش بازرگانی خود را به واسطه این رسانه گسترش دهند. از طرف دیگر، کاربران اینترنت هم به علت ورود کمپانی های معتبر به این عرصه، کم کم اعتماد زیادی به اینترنت پیدا کرده اند و حاضر به هزینه کردن پول خود به صورت آنلاین شده اند. وقتی هم که رقابت زیاد باشد،

طبیعتاً نیاز زیادی به روش های تبلیغاتی کارساز احساس می شود. و چیزی که چه بسا در ایران هنوز جایش خیلی پر نشده باشد، هستی آموزش های درست در زمینه شیوه های موثر تبلیغات اینترنتی است. به همین خاطر، تصمیم گرفتیم سه شیوه کارساز برای تبلیغات اینترنتی و جذب مخاطبان بیشتر را به شما شناسایی نماییم.

 

سئو و بهینه سازی وب سایت

 

در سوی دیگر معادله گوگل، گزینه سئو و بهینه سازی تارنما وجود دارد. سئو به معنی بهینه سازی تارنما برای موتور جستجو است و دربرگیرنده تمام کارهایی است که شما انجام می دهید تا بتوانید رتبه های بهتری را در نتایج طبیعی کسب کنید. یعنی زمانی که کاربر یک جستجوی مرتبط با کار شما را انجام داد، شما را در بین نتایج اول ببینید.

 

سئو و بهینه سازی سایت به طور کلی شامل دو بخش است:

سئو و بهینه سازی درونی وب سایت: که یعنی شما صفحات سایت خویش را ویرایش می کنید تا از کیفیت بیشتری برخوردار باشند و نیاز کاربران را بهتر برآورده کنند. بدین ترتیب، گوگل شما را به عنوان یک منبع خود می شناسد و در نتیجه، با اعتماد اکثریت شما را در بین نتایج بالا نمایش می دهد. سئو داخلی شامل موارد بسیاری است:بهینه سازی متن صفحات با سنجیدگی به واژه ها کلیدی، بهینه سازی سایت برای گوشی و تبلت، بهینه سازی کدهای وب سایت، برپایی لینک های داخلی، تولید محتوا و …

سئو و بهینه سازی خارجی وب سایت: که یعنی شما باید از سایت اینترنتی های خوب، معتبر و پیوسته به خود، لینک بگیرید. وقتی یک تارنما دیگر، کاربر خودش را به سمت وب سایت شما هدایت می کند، گوگل این جستار را به منزله اعتماد آن سایت اینترنتی به شما می بیند و در نتیجه، شما را به عنوان یک منبع خوب می شناسد. پس هر چقدر که لینک هایی که به سمت شما داده می شود، بیشتر باشد، اقبال شما هم برای رتبه های بالای گوگل زیاد است.

 

دقت کنید که سئو و بهینه سازی وب سایت، بر خلاف تبلیغات گوگل، یک پروسه طولانی مدت است و حداقل ۳ ماه زمان لازم است تا بتوانید نتیجه آن را به خوبی مشاهده کنید. بعد رهنمود ما این است که همراه با آن، یک راهبرد زودبازده تبلیغاتی همچون تبلیغات گوگل را نیز برای خویش در نظر گیرید.

در نهایت، باید این سوژه را به شما خاطرنشان کنم که سئو سایت اینترنتی امری است که احتیاج به زمان و هزینه دارد. در واقع، اگر این کار با تخصص و مهارت کافی انجام نشود، نه فقط سودمند نیست، بلکه تاثیری منفی در جایگاه تارنما شما خواهد داشت که به سادگی نمی توانید آن را از بین ببرید. فلذا رهنمود می کنیم که پیش از هر کاری، یک پیش زمینه ای در مورد سئو و بهینه سازی اطلاعات کسب کنید تا بتوانید یک تصمیم آگاهانه بگیرید.

شرکت های بسیاری (از جمله شرکت ما) هستند که خدمات سئو و بهینه سازی سایت را به شما ارائه می دهند. اما بسیاری از این شرکت ها، رویکردی غیر مسئولانه در مقابل موضوع دارند و حتی اگر هزینه کمی از شما بگیرند، نباید به سراغشان بروید. اگر هم دوست دارید در ارتباط با سئو بیشتر بدانید، پیشنهاد می کنم به سراغ مطالب تعلیم سئو و بهینه سازی ما بروید. در طی این مقالات، ما از ساده ترین اصول سئو تا پیشرفته ترین آنها را به شما تعلیم خواهیم داد و کمک می کنیم با آگاهانیدن بیشتر در مورد سئو سایت خویش تصمیم بگیرید.

 

رپورتاژ خبری

آخرین روشی که قصد داریم با شما به اشتراک بگذاریم، رپورتاژ خبری است. می پرسید هدف از رپورتاژ خبری چیست؟ خب ساده است، رپورتاژ خبری یک مقاله برای تعلیم یا شناسایی فرآورده و خدماتتان است که می نویسید و در تارنما های پربازدید و با اعتبار بالا منتشر می کنید. مثلا همین متنی که الان مشغول خواندنش هستید، یک رپورتاژ خبری از طرف شرکت بازاریابی ما یعنی میموس است که در آن به آموزش در زمینه شیوه های تبلیغات اینترنتی می پردازیم.

اما اینکار چه مزیتی دارد؟ خب ساده است… در درجه نخست شما مشغول معرفی خویش و خدماتتان به مشتری هستید. منتها، بر خلاف سایر شیوه های تبلیغاتی، شانس این را دارید که کامل درباره شغل خود تبادل نظر کنید و به جزئیات و مزایای آن بپردازید. در واقع، نوشتن یک مقاله به بیننده کمک می کند تا بهتر با شما آشنا شود و اعتماد زیادی به شما کند. به خصوص اگر که مطلب شما واقعاً مفید باشد و در سایت پربازید و حتی مرتبطی منتشر شود.

اما این فقط مزیت رپورتاژ خبری نیست. رپورتاژ خبری یک مزیت بزرگ سایر هم برای شما دارد و آن چیزی نیست جز لینک سازی. در واقع، از طریق رپورتاژ خبری شما می توانید از سایت های مرتبط و معتبر، برای خود لینک بگیرید و به اعتبار خود بیفزایید. به این ترتیب، گوگل نیز شما را به عنوان یک منبع معتبرتر خواهد شناخت و شما را در نتایج بالاتری نمایش خواهد داد.

در صورتی که می خواهید بیشتر در باره رپورتاژ خبری و مزایای آن بدانید، پیشنهاد می کنم به سراغ راهنمای خرید رپورتاژ بروید و آن را کامل مطالعه کنید. همچنین، اگر قصد دارید از این طریق تبلیغاتی بهره ببرید، بد نیست اگر به صفحه خدمات رپورتاژ خبری ما به آدرس https://mimos.ir/promote/ سری بزنید. چرا؟ ساده است:چون ما می توانیم رپورتاژهای خبری شما را با تخفیف منتشر کنیم و هزینه مالی شما را کاهش دهیم، در وقت شما صرفه جویی نماییم و در نهایت، به کیفیت کار شما بیفزاییم.

 

آموزش بازاریابی دیجیتال و گرفتن مشاوره بازاریابی

در نهایت، اگر علاقه مند هستید بیشتر در مورد شیوه های بازاریابی و جذب مشتری بخوانید، توصیه می نماییم به سراغ وبسایت ما بروید و مطالب آموزش بازاریابی اینترنتی آن را بخوانید. اگر هم که وقت زیادی ندارید که خودتان به تبلیغ و بازاریابی بپردازید و ترجیح می دهید خیلی سریع تر شیوه های درست را بشناسید، توصیه می نماییم با شماره تلفن ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید و از کارشناسان ما مشاوره بازاریابی بگیرید تا بهترین راه های تبلیغاتی را متناسب با بودجه خود معرفی کنید. یا آنکه به سراغ صفحه خدمات بازاریابی اینترنتی ما بروید تا بیشتر با کار و سرویس ما آشنا شوید.

خودرو جدید کیا

همانطور که در عکس ها جاسوسی منتشر شده مشخص بود نسخه پایانی تلوارید با نسخه مفهومی این خودرو که در نمایشگاه خودروی دیترویت در سنه 2016 شناسایی شده بود ،در پیشانی اتومبیل و نمای عقب تفاوت عمده ای دارد اما در نمای جانبی کم و بیش همان استایل نسخه مفهومی را تماشا می کنیم.




در نمای جلو اتومبیل ،جلو پنجره بزرگ و چراغهای عمودی ،المان های جدیدی است که در نخسه نهایی بکار گرفته شده است. در ضمن در نمای عقب چراغهای اصلی با حفظ ظاهر کمی پهنتر شده و و سپری جدیدی نیز به چشم می خورد . اما بدبختانه شوربختانه دیگر از خروجی های دوگانه خبری نیست. 


از ویژگی های آشکار ماشین کیا تلوارید این نسخه خاص که در نیویرک رونمایی شده باید به به کارگیری رگه های چوب و چرم طبیعی بکار رفته در نقاط مختلف کابین از قبیل داشبورد ،پنل ها و دستگیره ها اشاره کرد.در نمای بیگانه نیز گلگیرهای سفارشی، یک هندل بکسل نهان و تایرهای مخصوص آف‌رود بورلی مخصوص این نسخه ویژه است.رنگ استفاده شده در تلوراید رونمایی شده دقیقا همانی است که در نسخه مفهومی در دیترویت نگریستن شد.

کیا تلوراید



 انتشار تصاویر کابین تلوراید برای نخستین بار است اتفاق افتاده است . در وبلاگ ایرانی رنت تصاویر فوق  نشان می دهد که کابین این اتومبیل تفاوتی اساسی با نسخه مفهومی دارد و کاملا کاربردی طراحی شده است. اولین ویژگی مهم کابین تلوراید باید به صفحه نمایش نه چندان کبیر تعبیه شده در متوسط داشبورد اشاره کرد که به جدیدترین سیستم اطلاعات و سرگرمی کیا مجهز شده است. در ضمن در پایین این صفحه نمایش سیستم مهار تهویه دلنشین-دلپذیر هستی دارد به همان سادگی محصولات سایر کیا طراحی شده است.

خودرو کیا

این خودروساز کره‌ای طیف گسترده‌ای از کیفیت، در محدوده گسترده‌ای از خودروها مثل کیا "سید" کامپکت، سدان اسپورت استینگر و K900 لوکس از خویش پرتو می‌دهد.


اما اینک این سوال مطرح است که برند خواهر هیوندایی دقیقا چه جایگاهی دارد و در چه مکانی ایستاده است؟


کیا اینک در مرحله تولید خودرویی به اسم "تلوراید" است. تلوراید یک SUV عضلانس است که مدل مفهومی آن برای نخستین بار در نمایشگاه خودرویی دیترویت 2016 به نمایش درآمد. طبق گزارشات گزیده تر این اتومبیل به زودی وارد خط تولید خواهد شد و همانندگی ظاهری خود به مدل مفهومی را حفظ خواهد کرد.

جدیدترین شاسی‌ بلند کیا «تلوراید»

ظاهر عضلانی و مکعبی شکل




بسیاری از خودروهایی که وارد خط فرآوری می‌شوند به ندرت به مدل مفهومی خود شبیه‌اند.خودرو  تلوراید نیز از این روند مستثنی نیست، ولی رویهمرفته شباهت‌های ریز و ظریف خود به مدل مفهومی را حفظ کرده است.


خودرو نما عضلانی خودرا در نسخه تولیدی از دست نخواهد داد، با این هستی شکل و جایگاه چراغ‌‌ها و جلوپنجره در نسخه بازرگانی اندکی تغییر خواهد کرد. اگر از اطراف به این اتومبیل نگاه کنید، اتومبیل معمولی‌تر به نظر می‌رسد، ولی عناصر منحصر به فردی مثل نوارهای کرومی روی ستون b روی آن تظاهر می‌کند.


در انتهای خودرو، درب انتهایی، چراغ‌های LED عمودی، لامپ‌ها و اگزوز دو بخشی نیز در مستحکم اثر دادن خودرو موثرند.


جایگاه کلاسیک و کاربردی در سه ردیف


جدیدترین شاسی‌ بلند کیا «تلوراید»


از نگاه درونی این خودرو در پله‌ای بالاتر از سورنتو می‌ایستد. تلوراید با داشتن فضای زیاد برای 8 رهسپار در تریم پایه در سطحی بالاتر ارائه خواهد شد. البته در مدل‌های 7 صندلی سرنشینان ردیف دوم فضای اکثریت را در اختیار خواهند داشت و روی صندلی‌های ویژه کاپیتانی می‌نشینند. در تمامی مدل‌ها صندلی‌ها، قابلیت تغییر موقعیت داشته و مسافران به فضاهای ذخیره زیاد، نگه‌دارنده‌های فنجان و خروجی‌های USB مجهز می‌شوند. بنابراین هرآنچه را که شما از یک خودروی کاربردی انتظار دارید در این گردآور با طراحی هیجان‌انگیزتر در برگزیدن خواهید داشت.


بحث‌برانگیزترین دسته این اتومبیل ارائه کابین لوکس آن خواهد بود. بخشی که به مواجه آلمان و کره در روند طراحی و مواد می‌پردازد. امیدواریم که سقف بزرگ پانورامیک و همین‌طور نظام اطلاعات و سرگرمی کامل آن که به سبک خودروهای مرسدس ساخته شده از مدل مفهومی به نسخه تولیدی منتقل شود.


تلوراید قابلیت استفاده از فناوری‌های کارپلی اپل یا اتو اندروید را دارد.در وب سایت اجاره ی خودرو  ایرانی رنت  سامانه‌های کمک راننده ترمز اضطراری خودکار، سامانه بازدارندگی تصادف از جلو، دوربین‌های 360 درجه، سامانه نگه‌دارنده بین خطوط، سامانه معرفی عابران و نقاط کور نیز از سایر ویژگی‌های کمکی این اتومبیل محسوب می‌شوند.

کیا Telluride

کیا Telluride به یک موتور 6 سیلندر با حجم 3.6 لیتر مجهز شده که در دور موتور 6000 دور در دقیقه توانا به فرآوری 291 اسب بخار قدرت است. گشتاور تولیدی آن در دور موتور 5200 دور در دقیقه مساوی با 355 نیوتون متر است.


کیا تلوراید یک خودروی غول تمثال بوده که قادر به حمل 8 سرنشین است.  ایرانی رنت خریدار می تواند این خودروی شاسی بلند کره ای را به صورت محور جلو و یا مجهز به سیستم چهار چرخ محرک سفارش دهد. وظیفه انتقال قدرت موتور به چرخ ها در این خودرو بر دوش یک گیربکس 8 سرعته خودکار است.



 


کیا برای این اتومبیل حالت های رانندگی مختلفی در عقیده گرفته که اسمارت، Eco، اسپرت، کامفورت، برقی و قفل دیفرانسیل را شامل می شود. در حالت های اکو و اسمارت توان تولیدی موتور به چرخ های جلو منتقل می شود. در حالت های دیگر، قدرت تولیدی موتور با نسبت های مختلف وسط محور جلو و عقب دسته می شود.


کیا تلوراید به ساز و برگ زیادی در کابین خویش مجهز شده است. کیا Telluride که رقیب هیوندای پالیسید محسوب می شود، در کابین خود دارای یک نمایشگر 10.25 اینچی لمسی با قابلیت حمایت از اپل کارپلی و اندروید Auto است (هیوندای پالیسید معرفی شد). کیا تلوراید از سیستم صوتی 630 واتی هارمن کاردن با 10 بلندگو سهم می برد.



 


این خودروی غول تندیس کره ای به تجهیزات ایمنی زیادی مجهز شده است. از این تجهیزات می نا به سیستم تشخیص نقاط کور، سیستم آگاهانیدن برونرفت از خط، سیستم آگاهی برخورد از جلو و کروز کنترل هوشمند اشاره کرد که بعضی به صورت استاندارد و شماری به صورت سفارشی در کمر بستن خریداران قرار می گیرد.