قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

بلک بری پورشه مدل P9983 که سال گذشته راهی بازار شد، یکی از گوشی‌های زیبا و ام بلک بری است که سیستم عامل کانادایی (سیستم عامل قدیمی و اورجینال قبل از اندرویدی شدن)روی آن نصب است.

اما کمپانی ویتنامی Karalux گوشی پورشه را با طلاکاری کردن (۲۴ عیار) به قیمت۵۵ میلیون دانگ (واحد پول ویتنام/VND) 2440 دلار به مشتریان خارجی می‌فروشد. اگر داخل ویتنام باشید تنها باید ۲۲۱۹ دلار بپردازید. همچنین اگر این گوشی را دارید می‌توانید تنها با پرداخت ۶۶۵ دلار تا ۸۸۷ دلار (بسته به عیار طلا و کیفیت جنس) گوشی خود را مطلا کنید.

به گزارش خبرآنلاین، همان طور که می دانید این گوشی لمسی نیست و با داشتن نمایشگر ۳٫۱ اینچی رزولوشن ۷۲۰ در ۷۲۰ پیکسل داشته و مجهز به پردازنده اسنپ دراگون S4 Pro با سرعت ۱٫۵ گیگاهرتز و با معماری ۲ هسته ای است.

دو گیگ رم (حافظه موقت)، ۶۴ گیگ حافظه داخلی (در کنار اسلات برای افزودن حافظه جانبی) و دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی و باطری ۲۱۰۰ میلی آمپری از گوشی‌های کلاسیک بلک بری محسوب می‌شود که طرفداران خاص خود را دارد.

منبع

با ورود آیفون 6 اس و 6 اس پلاس به بازار و مقایسه آن ها با نسخه آیفون 6 متوجه شدیم که تغییراتی زیادی رخ داده است. در واقع به قول زیست شناسان گویا یک "جهش ژنی" اتفاق افتاده بود. هرچند از نظر ظاهری آیفون 6 اس با آیفون 6 تفاوت چندانی نداشتند اما از لحاظ ویژگی ها و مشخصات اصلا قابل مقایسه نیستند.

در این مدتی که از معرفی آیفون 6 اس می گذرد، زمزمه هایی درباره در راه بودن آیفون 7 به گوش می رسد. به طوری که شایعات فراوانی چه از نظر طراحی ظاهری و چه از نظر مشخصات فنی آن منتشر می شود. در این شرایط افرادی که می خواهند گوشی آیفون 6 اس بخرند و یا از اندروید به سمت iOS کوچ کنند، بین یک دوراهی سخت گیر می کنند. دواهی خریدن آیفون 6 اس یا انتظار برای رسیدن آیفون 7٫ برای انتخاب کردن یکی از این دو راه و کمک به تصمیم گیری، شاید بررسی کوتاهی از تفاوت های بارز آیفون 6 اس و آیفون 6 خالی از لطف نباشد.

اگر آیفون 6 و 6 پلاس را دیده باشید، در واقع نسخه آیفون اس را هم دیده اید. به عبارت دیگر، آیفون های جدید از نظر ظاهری تفاوت چندانی با نسخه های قبلی نکرده اند. یعنی در نگاه اول ممکن است فرض کنید که آیفون اس6 همان آیفون 6 است. به گفته شرکت اپل، آلومینیومی که در آیفون اس6 استفاده شده است، مرغوب تر می باشد. در واقع این آلومینیوم سری 7000 است که در صنایع هوافضا نیز استفاده می شود. لذا به همین دلیل آیفون اس6 از استحکام بالا تری نسبت به آیفون 6 برخوردار است.

دوربین آیفون 6 اس 12 مگاپیکسل است در حالی که دوربین آیفون 6 هشت مگاپیکسل بود. دوربین جلوی ایفون 6 اس هم از 1٫2 به 5 مگاپیکسل ارتقا یافته است. به علاوه در دوربین جلو آیفون 6 اس از تکنولوژی Retina Flash پشتیبانی می کند. از نظر کیفیت نمایش، آیفون 6 اس با کیفیت 4K ویدیوها را پخش می کند. 

همان طور که در مقایسه بالا مشاهده کردید، در سری آیفون 6 اس واقعا یک جهش رخ داده است. در واقع اختلاف بین ایفون 6 اس و آیفون 6 در مواردی بین زمین و آسمان است. لذا در این شرایط قطعا مشخص می شود که باید کدام مورد را خریداری نماییم وجای هیچ شکی نیست. اما با توجه به پیش بینی هایی که می شود، آیفون 7 نباید تفاوت چندانی با آیفون 6 اس داشته باشد، مگر در مواردی که اصلاحات لازم صورت خواهد گرفت. پس اگر قرار است که آیفون 6 اس بخرید، تعلل نکنید. چرا که در آیفون 7 قرار نیست اتفاق خاصی صورت بگیرد.

http://www.beytoote.com/computer/technews/tnews50168.html

امروزه از موبایل‌ها برای تمام کارها استفاده می‌کنیم. از تجارت و کسب‌وکار گرفته تا بازی و سرگرمی را با گوشی‌های هوشمند انجام می دهیم. به لطف انواع حسگرهایی که در آنها وجود دارد کالری مصرف شده، تعداد قدم‌هایی که برداشتیم و حتی ضربان قلب را اندازه می‌گیریم.

 

اما کاری که فعلا گوشی‌های هوشمند نمی‌توانند انجام دهند تشخیص غذای فاسد یا مسموم است. این ویژگی در آینده‌ی نزدیک به گوشی‌ها اضافه می‌شود. تعداد زیادی از استارتاپ‌ها در حال کار بر روی تکنولوژی تشخیص غذای فاسد شده هستند.

 

در بازار اسکنرهایی با قیمت 250 دلار وجود دارند که سلامت غذا را تشخیص می‌دهد(مانند عکسی که در تصویر خبر مشاهده می‌کنید). حالا کافی است یک اپلیکیشن ساخته شود تا اطلاعات این اسکنرها را به صورت گرافیکی به کاربر نمایش دهد. شرکت SCiO از مهمترین کمپانی‌هایی است که این اسکنرها را تولید می‌کند. این شرکت پتانسیل تولید اسکنرهایی را دارد که بتوان آنها را حتی در یک تلفن همراه جای داد.

 

اسکنر دیگری با همان قیمت 250 دلار نیز در بازار فروخته می‌شود که توسط شرکت 6SensorLabs ساخته شده است. این سنسور به کسانی که بیماری سلیاک(بیماری گوارشی که پرزهای روده باریک آسیب دیده و در جذب مواد اختلال دارد) دارند کمک می‌کند تا موادی که برای آنها خطرناک است مانند گندم و جو در غذا وجود نداشته باشد. با توجه به سرعت در پیشرفت علم دور از ذهن نیست که در آینده شاهد موبایل‌هایی باشیم که غذاها را در حد مولکولی برسی می‌کنند.

منبع

از قرار معلوم ال‌جی برای مراسم CES 2016 برنامه‌های زیادی در سر دارد که یکی از آنها رونمایی از سیستم‌های صوتی جدید X-Boom و ساندبار جدید این شرکت است.

تا مراسم CES امسال چند هفته‌ای بیشتر زمان نداریم، علاقه‌مندان فناوری به خوبی می‌دانند که این مراسم با اهمیت‌ترین رویداد سالانه فناوری است و شرکت‌های مختلف نیز عزم خود را برای حضوری پربارتر جزم کنند، ال‌جی نیز برای اینکه از قافله عقب نماند، ساندبارهای جدید خود را به همراه سیستم صوتی جدید X-Boom در این مراسم رونمایی خواهد کرد.


مدل‌های SH6، SH7 و SH6، ساندبارهایی هستند که ال‌جی در CES امسال وعده رونمایی آنها را داده است. این ساندبارهای جدید نیز همانند سایر مدل‌های قبلی این شرکت از فناوری بلوتوث استفاده می‌کنند، لازم به ذکر است که با کروم‌کَست گوگل نیز کاملاً سازگار هستند، ارتباط به ساند‌بارهای ال‌جی نیز بسیار راحت است و و تنها با یک دکمه میسر می‌شود.


در کنار موارد ذکر شده، ویژگی Adaptive Sound Control که به اختصار ال‌جی آنرا ASC می‌نامد نیز در این محصولات صوتی جدید به چشم می‌خورد. این ویژگی جدید اجازه می‌دهد تا اسپیکرها به صورت خودکار تنظیمات مختلفی را برای انواع محتوای پخش شده در نظر بگیرند.

 

سیستم‌های صوتی X-Boom,ساندبار,اسپیکر

X-Boom LG

 

از لحاظ طراحی نیز با تغییرات زیادی در این ساندبارهای جدید روبرو نیستیم و ال‌جی سعی داشته تا همانند ساندبارهای قدیمی خود طراحی مینیمالیستی داشته باشد تا به راحتی در کنار سینمای خانگی این شرکت جا بگیرد. لازم به ذکر است که مدل SH8 و SH7 از سابووفرهای بی‌سیم بهره می‌برند در حالیکه مدل ساندبار SH6 ال‌جی از شش اسپیکر مستقل استفاده می‌کند.

همان‌گونه که در ابتدا ذکر شد، این تجهیزات صوتی جدید و وسوسه‌برانگیز تا چند هفته دیگر از جانب ال‌جی به همراه سیستم صوتی X-Boom در مراسم CES 2016 رونمایی می‌شوند و اگر نکته جالب دیگری در این خصوص مطرح شد حتماً‌ آنرا تا آن زمان با شما در میان خواهیم گذاشت.

منبع

ساعت هوشمند گوگل و تشخیص قند خون بدون سوزن
شرکت گوگل پتنت جدیدی را ثبت کرده که در آن یک ساعت هوشمند برپایه قابلیت نمونه‌برداری خونی بدون نیاز به سوزن، به چشم می‌آید. آن‌طور که از شواهد پیداست این ساعت هوشمند می‌تواند جایگزینی برای دستگاه‌های فعلی تشخیص میزان قند خون باشد تا این شرکت گام مهم دیگری در راستای مبارزه با بیماری دیابت بردارد.


این دستگاه، افزایش فشار لحظه‌ای را به لوله‌ای که در آن یک جسم کوچک قراردارد می‌فرستند تا بدین‌طریق، پوست سوراخ شده و مقدار خون کمی، برداشته شود. پس از دریافت قطره خون، این مایع به داخل لوله‌ای با فشار منفی، مکیده می‌شود.


در توضیحات ثبت اختراع اینچنین می‌خوانیم که با استفاده از چنین کاربردی می‌توان مقدار خون جزئی را برای نمونه‌هایی مانند تشخیص میزان قند خون، بدست آورد.

اگرچه هنوز مشخص نیست که این دستگاه چه زمانی روانه بازار خواهد شد اما آنچه مسلم است، این اولین تلاش گوگل به‌منظور یافتن راهکارهایی مرتبط با بیماری دیابت نیست و نخواهد بود. این شرکت در حال حاضر همکاری‌هایی را با شرکت Novarits در دستور کار دارد که در آن توسعه لنزهای هوشمند تماسی که به‌طور بی‌سیم به گوشی هوشمند شما متصل خواهند شد و میزان قند خون را تشخیص می‌دهند، مدنظر قرار گرفته است. علاوه بر این در اقدام دیگری توسعه لنزهایی برای درمان دوربینی نیز در پروژه‌های در دست اقدام این شرکت است

http://www.beytoote.com/computer/technews/glucose3-detection2-watch.html