قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

به جز یک باتری فوق قدرتمند K10000، این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی 720P و یک پردازنده ۴ هسته‌ای ۶۴ بیتی و ۱ گیگاهرتزی از نوع مدیاتک MT6735 SoC و ۲ گیگابایت RAM است که در مقایسه با گوشی‌های قدرتمند امروزی اعداد پایین‌تری هستند و کمک می‌کنند تا انرژی کمتری مصرف شود.

 

قیمت گوشی K10000,مشخصات گوشی K10000,اخبار تکنولوژی

گوشی  K10000 می تواند تا 15 روز شارژ نگاه دارد

 

گوشی K10000 همچنین دارای حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و دوربین پشتی ۸ و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی است که نسل چهارم موبایل 4G LTE را پشتیبانی می‌کند. یک امکان دیگر این گوشی قابلیت شارژ معکوس(reverse charging) است که این یعنی شما می‌توانید سایر دستگاه‌های خود را هم با باتری قدرتمند این گوشی شارژ کنید. این گوشی همچنین دو سیم‌کارته و دارای شکاف micoSD است.

 

این سازنده چینی موبایل در ماه اکتبر هم گوشی K6000 را ارایه داده بود که دارای یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری بود و در سپتامبر سال قبل نیز   K4000 را که می‌توانست تا سه روز شارژ نگاه دارد. K10000  از دوم ژانویه فروش خود را آغاز می‌کند و قیمت آن ۲۳۹ دلار اعلام شده است.

منبع

محققان امریکایی موفق به ساخت تبلتی شده اند که می تواند به جای ناشنوایان سخن بگوید.
ناشنوایان قشری از جامعه محسوب می شوند که برای برقراری ارتباط با اطرافیان خود با مشکلات فراوانی مواجه هستند و در صورتی که کسی از زبان اشاره اطلاعی نداشته باشد به سختی قادر به برقراری ارتباط با چنین افرادی خواهد بود. اما در سال های اخیر فناوری به بخش های مختلفی از زندگی انسان ها نفوذ کرده تا بتواند بسیاری از مشکلاتی که در زندگی انسان ها وجود دارد را رفع کند. اکنون فناوری به کمک ناشنوایان شتافته تا کمک سودمندی به این قشر از جامعه داشته باشد.

 

در سال های گذشته، تماس های تلفنی یکی از راه حل های برقراری ارتباط از راه دور بود اما با پیشرفت فناوری و ارتباطات، اپلیکیشن های پیام رسان بسیاری عرضه شدند که جایگزین تماس های تلفنی شده و می توانند مسیر ارتباط را برای افرادی که با مشکلات شنوایی مواجه هستند، تسهیل کنند. اما هنوز هم ناشنوایان برای برقراری ارتباط از راه دور با مشکلات بسیاری دست به گریبان هستند و نمی توانند به سادگی با دیگران ارتباط برقرار کنند. اکنون تبلت جدیدی برای این قشر از افراد جامعه عرضه می شود که می تواند این مشکل را تا حدی رفع کند. این تبلت جدید Uni نام دارد.

 

Uni توسط تیم MotionSavvy ساخته شده و با استفاده از دو فناوری متمایز و جدید، امکان مکالمه بین یک فرد ناشنوا و فرد شنوا را برقرار می کند. این تبلت در واقع با استفاده از راهکار سخت افزاری و نرم افزاری ارتباط جدیدی را بین ناشنوایان و اطرافیانشان برقرار می کند. این دستگاه در ابتدا با استفاده از تشخیص حرکت کاربران با چندین دوربین، زبان اشاره فرد ناشنوا را ارزیابی کرده سپس زبان اشاره مخصوص ناشنوایان را به کلمات شفاهی ترجمه می کند. با آغاز صحبت شخصی که شنوا است نیز  این جملات با کمک تبلت به شکل یک متن برای فرد ناشنوا نمایش داده می شوند.


منبع

بهینه سازی فروشگاه وردپرس

بیست نکته کلیدی در سئوی داخلی سایت

سئوی داخلی (Onpage SEO) گردآور ای از تکاپو های شما در شیوه ارائه محتوا، سئوی کلی سایت و رعایت اصول بهینه سازی می باشد که برای رنکینگ بهتر سایت در نتایج گوگل باید در عقیده گرفته شود.
فهرست موارد سئو فروشگاهی که باید در بهینه ساز یسایتتان  رعایت کنید.
سئوی درونی و سئوی بیگانه وابسته و مکمل یک دیگر هستند. سئوی خارجی که لینک بیلدینگ را نیز شامل میشود، روندی است که نتیجه آن همیشه دست شما نخواهد بود. برتری سئوی درونی در این است که همه چیز در کنترل خود شما می باشد.

بسیاری از مطالب موجود در این نوشتار قبل از این در مقالاتی مجزا و تخصصی از وبسیما باره بررسی قرار گرفته است و این نوشتار یک جمع بندی کلی از اصول سئو سایت و سئو مطالب خواهد بود.

موارد ذیل دربرگیرنده چک فهرست هایی هستند که شما برای بهبود سئوی داخلی سایت خود، برای سوالات موجود در آن می بایست جواب ” بلی ” داشته باشید و مطمئن شوید که کل ی موارد را سپریدن دیتا اید.
1- عنوان صفحه در سئوی داخلی

عنوان هر صفحه مهمترین المان سئوی داخلی می باشد و معمولا شامل واژه کلیدی منظور گذاری شده در متن است. برگزیدن عنوان مرتبط با سوژه و دربرگیرنده واژه کلیدی باعث می شود که در صفحه ی نتایج جستجوی گوگل، صفحه و سایت شما نیز به کاربران توصیه شود.
چک فهرست عنوان صفحه

    آیا مهمترین کلمه کلیدی منظور گذاری شده در متن در عنوان سایت شما وجود دارد؟
    آیا در شروع عنوان سئوی مطلب خویش از واژه کلیدی بهره‌گیری کرده اید؟
    آیا عنوان سئوی مطلب شما حائز 70 کاراکتر می باشد؟
    آیا عنوان محتوای شما بی همتا می باشد؟

راهنمای عنوان صفحه

عنوان سئوی هر مطلب یک تگ مستقل می باشد که بیشتر با متای توضیحات اشتباه گرفته می شود لغایت جاییکه در بعضی سایت ها در هردوی آنها یک درونمایه قرار داده می شود. عنوان صفحه در تگ title و در header صفحه پیمان میگیرد. این عنوان برای کاربران تنها در تب های مرورگر قابل نگریستن است ولی روبات های گوگل بخوبی توانا به شناسایی و درک آن هستند.
نحوه نمایش عنوان سئو در گوگل

نحوه نمایش عنوان صفحه در گوگل

شما باید کلمه کلیدی قصد گذاری شده در متن را در عنوان سئوی خویش قرار دهید و بهتر است واژه کلیدی در شروع 70 کاراکتر عنوان سئوی شما قرار گیرد. اغلب از 70 کاراکتر نبودن عنوان سئو امری ضروری نیست ولی با توجه به آنکه در نتایج گوگل نمایش داده نمیشود کلمات بعدی بی کاربرد خواهند بود.

برای کسب اطلاعات اغلب میتوانید به مقاله 7 نکته طلایی در سئو عنوان صفحه مراجعه کنید.

    از بکارگیری عناوین تکراری در مطالب گونا

2- توضیحات متا در سئوی داخلی

تگ توضیحات برای جذب بازدیدکننده به سایت اهمیت دارد چرا که این تقسیم در نتایج جستجو نمایش دیتا می شود. توضیحات متا پیش از این کارایی فوقانی در رتبه بندی گوگل داشته است ولی به انگیزه سوء استفاده های کاربران و معرفی الگوریتم های جدید گوگل مشابه مرغ مگس خوار، الی حدی ارزش و اعتبار آن در رتبه بندی نتایج جستجو تفریق یافته است.

با این وجود کماکان توضیحات متا مهمترین دسته برای جلب پروا مخاطبین و مشخص نمودن موضوع محتوای شما می باشد.
چک لیست توضیحات متا

    آیا تگ توضیحات شما دربرگیرنده واژه کلیدی منظور گذاری شده در متن می باشد؟
    آیا تگ توضیحات شامل 150 کاراکتر می باشد؟
    آیا در محتوای توضیحات خویش از مترادف ها جهت فهم بهتر بیننده کاربرد شده است؟
    آیا تگ توضیحات برای هر صفحه منحصربه فرد می باشد؟

راهنمای توضیحات متا

مشابه دسته عنوان، تعداد 150 کاراکتر اجباری نمی باشد اما اگر بیش از مقدار تعیین شده باشد به چهره سه نقطه نمایش دیتا شده و فاقد ارزش خواهد بود.

    شما می بایست از واژه ها کلیدی قصد و مترادف های آنها در توضیحات متا بهره‌گیری کنید، زیرا در صورت باره جستجو پیمان گرفتن، به صورت هایلایت در نتایج گوگل نمایش داده می شوند.

مشخص نیست که چه کران هستی کلمات کلیدی در تگ توضیحات به سئوی سایت شما کمک می کند اما خود توضیحات به انفرادی مایه افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت شما اثناء نمایش آن در لیست نتایج جستجو می شود. چیزی را که شما نمی توانید در عنوان توضیح دهید، می توانید در تگ توضیحات بنویسید، چرا که در تگ توضیحات می توانید از تعداد کاراکترهای اکثریت بهره‌گیری کنید.
نحوه نمایش توضیحات متا در نتایج گوگل

نحوه نمایش توضیحات متا در نتایج گوگل

 

برای کسب اطلاعات اغلب در مورد توضیحات متا به مقاله توضیحات متا چیست؟ مراجعه کنید.

در پایان به یاد داشته باشید که از توضیحات منحصربه فردی برای هر صفحه استفاده کنید و محتوای تگ توضیحات شما برای صفحات مختلف تکراری نباشد. تا جاییکه گوگل اعلام کرده اگر نمیتوانید توضیحات متای منحصر بفردی برای هر صفحه داشته باشید بهتر است که توضیحات متا ننویسیم

    Untitled

.
3- هدینگ یا عنوان ها در صفحه

برعکس تگ عنوان و تگ توضیحات متا، تقسیم هدینگ در صفحات تارنما برای بازدیدکنندگان قابل مشاهده می باشد. موتورهای جستجو موضوع و اطلاعات موجود در صفحه را از راه همین هدینگ ها مخصوصا تگ h1 می یابند.
چک فهرست هدینگ صفحه

    آیا صفحات سایت شما حائز تگ h1 می باشند؟
    آیا در هر صفحه تنها یک تگ h1 وجود دارد؟
    آیا کلمه کلیدی شما در تگ h1 موجود است ؟ و آیا در ابتدای هدینگ از این کلمه استفاده شده است؟
    آیا محتوای تگ h1 منحصر به فرد می باشد؟
    آیا در صفحه تگ h2 نیز هستی دارد؟ اگر بله، محتوای آن با h1 متفاوت بوده و شامل واژه کلیدی قصد است؟

راهنمای هدینگ صفحه

هدینگ ها قصد یک تارنما را در چند کلمه ذکر می کنند. هیچ محدودیتی در شمار کاراکترهایی که یک هدینگ می بایست داشته باشد هستی ندارد ولی به طور معمول تا جایی که ممکن است کوتاه نوشته می شود الی توجه بازدیدکنندگان را به خویش جلب کند. جهت کمک به سئوی سایت خود، توصیه می شود از واژه کلیدی قصد گذاری شده در متن در تگ هدینگ خود نیز استفاده کنید. همچنین پیشنهاد می شود که از واژه کلیدی هدف گذاری شده در متن در ابتدای محتوای تگ هدینگ بهره‌گیری شود.
تاثیر تگ هدینگ بر سئو داخلی

شما می توانید بیش از یک هدینگ در محتوای خود استفاده کنید که می بایست دربرگیرنده h1 لغایت h6 باشد. یک صفحه نباید دو تگ h1 داشته باشد، در ضمن محتوای تگ عنوان و هدینگ نباید مانند هم باشند. هرچند که هدف هردوی این بخش ها لغایت مرز زیادی شبیه به هم است.

    تگ های h2 و h3 نیز چنانچه دربرگیرنده واژه کلیدی شما باشند بر کسب جایگاه در گوگل تاثیرگذار خواهند بود. البته کارایی و ارزش آنها به اندازه تگ h1 نیست.

برای شناخت بهتر تگ های HTML و کارایی آنها بر سئوی درونی صفحات به مقاله کارایی تگ های هدینگ بر سئو رجوع کنید.
4- محتوای صفحه

محتوای سایت باید شامل کلمه های کلیدی برگزیدن شده باشد. این کلمات دربرگیرنده کلمات کلیدی هدف گذاری شده و همچم آنها است و دقت داشته باشید که چگالی واژه ها کلیدی خیلی بسیار نباشد. وانگهی واژه ها هدف را زمانی بهره‌گیری کنید که برای بیننده مفهوم داشته باشد. مهمترین نکته کسب رضایت مخاطبین و حفظ کیفیت متن می باشد.
چک فهرست محتوای صفحه

    آیا کلمات کلیدی اصلی در پاراگراف اول مطلب شما هستی دارد؟
    آیا شمار دفعاتی که از واژه ها کلیدی کاربرد کرده اید بهینه می باشد؟
    آیا محتوای شما بیش از 500 واژه است؟
    آیا شما برای هر صفحه محتوایی بدیع و منحصربه فرد دارید؟

راهنمای محتوای صفحه

پیشنهاد میکنیم که محتوای شما بین 500 لغایت 1000 واژه باشد چراکه موتورهای جستجو دوستدار متن های بلندتر می باشند و کاربران موعد و حوصله مطالعه مقالات طولانی را ندارند. در نتیجه این شمار واژه ها بهینه است.

    درازا متن خویش را لغایت آنجایی که شدنی است بلند کنید اما در عقیده داشته باشید که متن شما دقیقا در بر گیرنده همان اطلاعاتی باشد که کاربر بیچارگی دارد نه اینکه در یک انشای طولانی به تعقیب موضوع سوال خویش بگردد.

گوگل مطمئنا فرق بین تارنگار و یک وبسایت بازرگانی را اثناء رتبه دهی به درونمایه می داند.

هیچ مقدار دقیقی برای تعداد واژه ها کلیدی در متن وجود ندارد، ولی کل ی آن چیزی را که بیچارگی است بدانید این است که به طور میانگین در هر دو خط یک بار کلمه کلیدی خود را بکار ببرید.

شما وانگهی می توانید از کلمات مترادف با کلمه کلیدی قصد گذاری شده در متن استفاده کنید.

در آخر، محتوای خویش را بدیع نگه دارید. شما نباید محتوای تکراری از صفحات سایت خود و یا از صفحات سایت های سایر داشته باشید چراکه کارایی منفی در سئوی سایت شما دارد. زمانی که موتورهای جستجو دو صفحه عین هم یافت می کنند گرد از این دو درونمایه را ریشه-بن-بیخ در نظر می گیرند و محتوای دیگر را همانند تصویر پایین در انتهای فهرست نتایج جستجو قرار می دهند.

https://mimos.ir

بهترین لپ تاپ های سبک وزن در بازار
اندازه کوچک و قابلیت حمل راحت ویژگی هایی هستند که در حال حاضر در بازار لپ تاپ توجه ویژه ای به آنها می شود و بر همین اساس که لپ تاپ ها هر چه بیشتر با طراحی جمع و جور و وزن کمتر تولید می شوند. با تداوم روند هوشمندسازی دستگاه های مختلف، امروزه هرچیزی در حال تبدیل شدن به یک رایانه است.

 

تلفن همراه، ساعت، تلویزیون و حتی یخچال و فریزرها و قهوه سازها به پردازنده و حافظه مجهز می شوند تا وظایف خود را انجام دهند. سیستم های محاسباتی به اندازه ای کوچک شده اند که می توانند در دستگاه هایی با اندازه های مختلف جای بگیرند.

اندازه کوچک و قابلیت حمل راحت ویژگی هایی هستند که در حال حاضر در بازار لپ تاپ توجه ویژه ای به آنها می شود و بر همین اساس که لپ تاپ ها هرچه بیشتر با طراحی جمع و جور و وزن کمتر تولید می شوند. در ادامه با برخی از بهترین لپ تاپ های سبک وزن حال حاضر بیشتر آشنا می شویم.

 

توشیبا کروم بوک ۲

 

لپ تاپ توشیبا کروم بوک ۲, لپ تاپ های سبک وزن,اخبار تکنولوژی

لپ تاپ توشیبا کروم بوک ۲ - ۱٫۳ کیلوگرم وزن دارد

 

کروم بوک ها بیشتر به عنوان رایانه هایی با سخت افزار نه چندان قدرتمند شناخته می شوند اما توشیبا کروم بوک ۲ به پردازنده اینتل Core i3-5015U، ۴ گیگابایت حافظه رم، بلوتوث نسخه ۴، درگاه های یواس‌بی ۲ و ۳، درگاه HDMI و نمایشگر ۱۳ اینچی با وضوح ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است. این لپ تاپ ۱٫۳ کیلوگرمی در وب سایت آمازون برچسب قیمت ۳۲۹ دلاری را یدک می کشد.

 

ایسوس زنبوک

 

لپ تاپ, لپ تاپ های سبک وزن,اخبار تکنولوژی

لپ تاپ ایسوس زنبوک UX305LA وزنی معادل ۱٫۳ کیلوگرم دارد

 

ایسوس یکی از نام های شناخته شده در دنیای لپ تاپ محسوب می شود. محصولات سبک وزن این شرکت تحت نام زنبوک روانه بازار شده اند. زنبوک UX305LA وزنی معادل ۱٫۳ کیلوگرم دارد و به پردازنده اینتل Core i5-5200U با فرکانس پردازشی ۲٫۲ گیگاهرتز و ۸ گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به نمایشگر ۱۳٫۳ اینچی فول اچ‌دی مات، حافظه ذخیره سازی حالت جامد ۲۵۶ گیگابایتی، ۱۰ ساعت عمر باتری و بدنه تمام آلومینیومی اشاره کرد. زنبوک UX305LA در وب سایت آمازون برچسب قیمت ۷۵۰ دلاری را یدک می کشد.

 

دل XPS 13

 

لپ تاپ, لپ تاپ های سبک وزن,اخبار تکنولوژی

لپ تاپ XPS 13  دل

 

اگرچه با لپ تاپی ۱۳ اینچی طرف هستیم اما به لطف نمایشگری بدون حاشیه اندازه بدنه دل XPS 13 نزدیک به یک لپ تاپ ۱۱ اینچی است. این محصول سبک وزن دل در چند مدل عرضه می شود که امکان انتخاب گزینه هایی با نمایشگر لمسی نیز وجود دارد. در حالت پایه دل XPS 13 به پردازنده نسل ششم اینتل Core i3، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی حالت جامد مجهز است. این مدل ۸۰۰ دلار قیمت دارد.


اپل مک بوک ایر

 

لپ تاپ اپل مک بوک ایر, لپ تاپ های سبک وزن,اخبار تکنولوژی

مک بوک ایر به حافظه ذخیره سازی فلش ۱۲۸ گیگابایتی مجهز شده است

 

خانواده ایر به منظور ارائه لپ تاپی سبک وزن با قابلیت حمل راحت توسط شرکت اپل شکل گرفت اما با ارتقا فناوری و به کارگیری سخت افزارهای قدرتمند امروزه به یک دستگاه توانمند نیز تبدیل شده است. در نسل جدید مک بوک ایر پردازنده اینتل Core i5 با فرکانس پردازشی ۱٫۶ گیگاهرتز به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR3 بکار گرفته شده اند. مک بوک ایر در دو مدل ۱۱ اینچی و ۱۳ اینچی در دسترس است که هر دو وضوح ۱۴۴۰×۹۰۰ پیکسل را در کنار تراشه گرافیک مجتمع اینتل ۵۰۰۰ ارائه می کنند. این محصول به حافظه ذخیره سازی فلش ۱۲۸ گیگابایتی مجهز شده است.


لنوو یوگا ۹۰۰

 

لپ تاپ لنوو یوگا ۹۰۰, لپ تاپ های سبک وزن,اخبار تکنولوژی

لپ تاپ لنوو یوگا ۹۰۰ به پردازنده اینتل Core i7 با فرکانس پردازشی ۲٫۵ گیگاهرتز مجهز شده است

 

لنوو یوگا ۹۰۰ برچسب قیمت ۱۲۰۰ دلاری را یدک می کشد و یکی از گزینه های گران قیمت این فهرست است اما سخت افزار قدرتمند این دستگاه قیمت بالای آن را توجیه می کند. این دستگاه هیبریدی به پردازنده اینتل Core i7 با فرکانس پردازشی ۲٫۵ گیگاهرتز و ۸ گیگابایت حافظه رم مجهز شده و از این رو هیچ گونه کندی در انجام کارهای روزانه، وبگردی و بازی های سبک احساس نخواهید کرد. بلندگوهای لنوو یوگا ۹۰۰ به فناوری دالبی DAX2 مجهز شده و در کنار نمایشگر ۱۳ اینچی با وضوح ۳۲۰۰×۱۸۰۰ پیکسل تجربه مولتی مدیا خوبی با این دستگاه خواهید داشت.

 

http://www.beytoote.com/computer/technews/best3-lightweight2-laptops.html

یکی از ترفندهای اپل برای فروش آی‌فون‏های سری S عرضه آنها در رنگ‏های جدید است. رنگ رزگلد آی‌فون S6 با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شده و حالا اپل قصد دارد آی‌فون 5se را با رنگ جدید «صورتی تند» یا hot pink عرضه کند. اگر اخبار را در یکی دو ماه اخیر دنبال کرده باشید احتمالا می‏دانید که اپل قصد دارد طی مراسمی از یک آی‌فون جدید 4 اینچی رونمایی کند.

 

طبق شایعات نام این آی‌فون iPhone 5se خواهد بود و طراحی آن نیز بسیار به آی‌فون S6 شبیه است. جالب است بدانید پیش از عرضه آی‌فون S6 تصور می‏شد اپل این گوشی را با رنگ جدید صورتی عرضه خواهد کرد، اما ظاهرا اپل تصمیم گرفت تا با کمی تغییر رنگ آن را با نام رزگلد عرضه کند. طبق شایعه جدید آی‌فون کوچک‌تر این ‏بار کاملا صورتی خواهد بود و احتمالا رنگی روشن‏تر و اشباع‏تر از رزگلد خواهد داشت. شایعه جدید از سوی بلاگ ژاپنی Mac Otakara منتشر شده و البته نمی‏توان روی دقت آن حساب چندانی باز کرد.

 

به هر حال از آن‏جا که اپل عادت دارد آی‌فون‏های جدید را در رنگ‏های متفاوت عرضه کند اضافه شدن رنگی به نام «صورتی داغ» چندان هم بعید به نظر نمی‏رسد. رنگ جدید رزگلد شاید با سلیقه خیلی‏ ها جور نباشد، اما برخی صرفا برای متمایز شدن گوشی‏شان از آی‌فون 6 این رنگ را تهیه کرده ‏اند. شایعه جدید چیزی در مورد رنگ طلایی ذکر نکرده در صورتی که رنگ‏های نقره‏ای و خاکستری را در لیست خود آورده است؛ به این ترتیب شاید صورتی جدید جایگزین طلایی شده باشد. به گفته 9to5mac اپل کنفرانس خود را در 25 اسفندماه برگزار می‌کند و در کنار iPhone 5se از آی‏پد ایر 3 و نسل جدید اپل واچ نیز رونمایی خواهد کرد.

منبع