قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.


 

1# انکر تکست Anchor Text چیست؟ 

اطلاعات و مطالب شاید زیادی در این مورد در اینترنت وجود داشته باشد. اما بر حسب اتفاق و شاید با تاثیر مستقیم از نوشته ها و مطالبی که مطالعه کرده اید، ممکن است دو نظر کلی در مورد انکر تکست Anchor Text داشته باشید:

  1. میتوان تعداد زیادی از انکر تکست های محبوب و سنگین را استفاده کرد تا سایت را به قله جستجوهای گوگل شوت کرد.
  2. از ایجاد همه رقم انکر تکست Anchor Text خودداری کرد، نباید انکر تکست متنوع زیادی داشت، در این صورت نه تنها از نتایج گوگل حذف شده و پنالتی می شوید بلکه به لیست تحت تعقیب FBI هم اضافه خواهید شد (:
  3. یا اینکه نمیدانید چه چیزی در مورد انکر تکست درست است؟

خب، مثل خیلی از حقایق مربوط به سئو، این یکی نیز چیزی بین این دو مورد است. پس امروز ما در این مقاله به سراغ این موضوع رفته، آن را بررسی کرده و طبق معمول میخواهیم از تمام مطالبی که گفته شده به دلایلی استنتاجی دست یافته و روی هم رفته لب مطلب را دریافت کنیم. اگر پایه هستین شروع کنیم، میخواهیم هر چه در این زمینه وجود دارد را دقیقا بررسی کرده و خوب و بد آن را بشناسیم.

نرخ پرش Bounce Rate چیست؟ تاثیر نرخ پرش در سئو سایت

نرخ پرش چیست؟

#1 مفهوم عمق نرخ پرش

دلایلی بر نرخ پرش بالا نرخ فرار بالا، یعنی بیشترین تعداد کاربران وارد شده به نتیجه نرسیده اند به همین علت وبسایت را ترک میکند. نرخ پرش یا نرخ فرار بالا میتواند دلایل خود را داشته باشد، و این موارد متعدد

برگه مفرد سایت – اگر شما در وبسایت خود فقط یک برگه داشته باشید، آنالیز و تجزیه و تحلیل وبسایت، چند بازدید را ثبت نمیکند مگر اینکه کاربر برگه را بازبارگذاری یا Reload کند. در نتیجه، وبسایت های تک برگه ای بیشترین میزان نرخ فرار را هم دارند. برای دست یابی به بازخورد های بیشتر مردم نسبت به وبسایت شما بهتر است هر از گاهی برخی بخش ها را تغییر دهید و تعامل کاربران با وبسایت را بسنجید.

 

#2 راهکارهای اشتباه در طراحی سایت

اگر شما نرخ فرار بالایی را از یک وبسایت با برگه های متعدد میبینید، تلاش کنید با گوگل آنالیتیکس و با استفاده از کد پیگیری یا Tracking Code وب سایت را به سرویس گوگل وصل کرده و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

#3 اثربخشی طراحی سایت بروی کاربران

پس از اتصال به گوگل آنالیتیکس تمامی برگه های وبسایت شما توسط این آنالیزگر پایش میشود.

اگر هنوز نرخ بالای فرار را تجربه میکنید به این موارد رسیدگی کنید:

·         طراحی سایت خود را دستخوش تغییر قرار دهید(یا برگه های فرود)

·         این برگه ها را با قوانین جستجو بهینه سازی و سئو کنید.

·         از واژه کلیدی در بهینه سازی و تبلیغات برای کلیک بیشتر میتوانید استفاده کنید.

·         همچنین میتوانید روی کلمات کلیدی برای محتوای بهتر تمرکز کنید.

·         تجربه کاربر در وبسایت را بهبود ببخشید،

·         بهتر است کل وبسایت را در اختیار کاربر قرار دهید تا به راحتی بتواند محتوا را مطالعه کند.

 

#4  بهبود بخشیدن  نرخ پرش و سئو سایت

اقدامات اولیه – طراحی و رابط کاربری و تجربه کاربری در وبسایت شما، میتواند روی نرخ پرش کاربران را تحت تاثیر قرار دهد. برای بهبود نرخ پرش میتوانید اقدامات متنوعی انجام دهید. تغییرات سفارشی در وبسایت خود ایجاد کنید. سپس تغییرات نرخ پرش کاربران را ثبت کنید و با نرخ پرش قبل از تغییرات مقایسه کنید سپس تغییرات را به طوری محسوس و سفارشی انجام دهید؛ تا بتوانید به بهترین نتیجه در ثبت آمار نرخ پرش کاربران دست پیدا کنید. این کار کمک میکند تا ضعف وبسایت خود را پیدا کرده سپس به سرعت به بهبود نرخ پرش وبسایت خود بپردازید.

گوگل آنالیتیکس یکی از ابزارهای آنالیز دیجیتال است، از آن میتوانید استفاده های گسترده ای در بررسی سایت داشته باشید. نرخ پرش برای یک وب سایت در حوزه دیجیتال مارکتنیگ یا بازاریابی اینترنتی با یک وبسایت که در حوزه تولید برنامه های موبایل فعالیت دارد یا یک وبسایت دانلود و فیلم، بسیار متفاوت است.

به نرخ فرار از ورودی ها و مراجع مختلف توجه ویژه ای کنید. از زوایای دیگری هم به قضیه نگاه کنید، از طریق فیسبوک اینستاگرام، کمپین هایی که راه اندازی کرده اید، برگه های فرود و تا بهتر از قبل متوجه شوید که چگونه میتوانید نرخ پرش بالای وب سایت خود را به حالت معمولی بازگردانید.

 

گوگل آنالیتیکس

۱# مدیر سایت هستید و حساب گوگل آنالیتیکس ندارید؟! حتما این مقاله را بخوانید.

شما هم یک وب سایت دارید؟ آیا به شخصه مالک یک وب سایت هستید یا مدیریت آن را بر عهده دارید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، فرقی نمیکند که وب سایت کسب و کار یا اینکه شخصی باشند، قطعا شما به گوگل آنالیتیکس نیاز دارید چون به شما کمک میکند سایت خود را از زاویه های مختلف آنالیز کنید. در اینجا چند سوال را پیش روی شما گذاشته تا دقیقا بدانید که این سرویس چه مزیت هایی برای شما دارد؛

·         چند نفر کاربر وب سایت شما را بازدید میکنند؟

·         کاربران شما در کدام منطقه جغرافیایی زندگی میکنند؟

·         چه وب سایت هایی کاربران خود را به وب سایت شما فرستاده اند؟

·         کدام روش های بازاریابی و دست یابی به کاربر، برای شما موثر واقع شده اند؟

·         کدام برگه ها و بخش های وب سایت شما از همه محبوب تر است؟

·         چند درصد از کاربرانی که از وب سایت بازدید کرده اند تبدیل به مشتری شما شده اند؟

·         مشتریان شما از کجا آمده اند و در وب سایت شما به کجا می روند؟

·         چگونه میتوانید سرعت وب سایت خود را افزایش دهید؟

·         کدام نوع از محتواهای وب سایت شما بیشتر مورد پسند کاربران واقع می شود؟

·         کاربران چقدر از زمان خود را در وب سایت شما سپری میکنند؟

·         کاربران بعد از اینکه به وب سایت شما آمدند چه کاری انجام خواهند داد؟ 

و البته موارد بسیار زیاد دیگری که وجود دارند و مطمئنا نیازی ندارد با خواندن لیست بالا، آنها را نیز ذکر کنیم. سوال های  زیاد دیگری وجود دارد که فقط با این سرویس میتوانید پاسخ آنها را پیدا کنید، به نظر شما این سرویس کارآمد نیست، به طوری که تمام خبره های بازاریابی اینترنتی از آن برای بهره وری کسب و کار خود استفاده میکنند.

پس بهتر است از همین الان به فکر ساخت یک حساب گوگل آنالیتیکس باشید و از ابزار بسیار کاربردی شرکت گوگل نهایت استفاده رو ببرید.

راهنمای گوگل آنالیتیکس

چطور با استفاده از سئو کلاه سفید به رتبه 1 گوگل برسیم؟

سئوی کلاه سفید چیست؟

1# محتوایی تولید کنید که رتبه ی اول را به چنگ آورد.

این یک اصل است که اگر سایت تان را با محتوای تازه و بروز و با کیفیت همواره به روز نگه دارید، از الگوریتم های بروزرسانی گوگل هیچ آسیبی نخواهید دید. در عوض، شما وقتی توانایی و استحقاق بهبود رتبه را خواهید داشت که:

1.       محتوایی بهتر از محتوای سایت رتبه اول بسازید.

2.       محتوای تولید شده را ترویج دهید.

2# محتوایی تولیدی خود را بخش بندی و دسته بندی کنید.

سرو کله زدن با  آیتم های زیاد کار سختی است، برخلاف مقاله های زیادی که در گوگل رتبه بندی شده اند و لیست هایشان را دسته بندی نکرده اند، اینجاست که کار شما شروع می شود و باید محتوای خود را بخش بندی و دسته بندی کنید.

این کار نه تنها مشاهده محتوای شما را آسان تر می کند، بلکه می تواند در نتایج جستجوی گوگل برای سایت شما، لینک سایت های بند انگشتی هم بسازد:

از نظر من، این لینک های بند انگشتی سایت ها می تواند رتبه بندی محتوای شما را به طور چشم گیری بهبود ببخشد و به دنبالش ترافیک ارگانیک سایت شما را هم بیشتر کند. (این ویژگی فعلا برای زبان فارسی توسط گوگل ارائه نشده است)

3# به محتوای خود به فیلم و عکس مزین کنید.

اگر بدانید که با اضافه کردن عکس و فیلم به محتوای خود می توانید سه برابر بازدید بیشتر دریافت کنید باز هم نشسته و دست به سینه تماشا می کنید و اگر بدانید تصاویر و فیلم های اختصاصی و تولید شده توسط خودتان قدرت بیشتری دارند چطور؟! دقیقا همین الان وقت آن رسیده که محتوای خودتان را مزین به عکس و فیلم های اختصاصی خودتان کنید تا لذت سه برابری شدن بازدید سایتتان را که مثل عسل شیرین است را بچشید.

4# الان موقع آن رسیده که محتوای شاهکار خودتان را ترویج دهید.

برخلاف چیزی که ممکن است شنیده باشید، سئو کلاه سفید بیشتری برای ارائه محتوای بزرگ وجود دارد. مطمئنا محتواهای عالی بزرگ، لینک سازی را ساده تر می کنند. اما باز هم این تازه اول کار هست، چون روزانه حدود 2 میلیون پست هر روز منتشر می شود.

روزانه با راه اندازی سایت های مختلف، من شخصا حس می کنم که بهبود رتبه بندی و لینک سازی چقدر دشوارتر شده است. با همه اینها، شما باید در این نبرد شرکت کرده و پیروز شوید.

بهینه سازی نرخ پرش ایمیل و افزایش نرخ تبدیل

مراحل سئو نرخ پرش ایمیل و افزایش نرخ تبدیل ایمیل

مرحله #1: امر مهم زمان بندی ایمیل ها را رعایت کنید.

زمان برای شما مهم است یا کاربران؟ این سوال همیشگی ذهن بسیاری را مشغول کرده است. اما پاسخ ساده ای دارد
اگر شما برای زمان کاربران ارزش قائل شده و نشان دهید زمان مخاطبین شما برایتان مهم است، در این صورت زمانی که قرار بود برای شما مهم باشد، به شکل یک دایره یا زنجیره وار، دوباره در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

به همین دلیل زمان بندی در ارسال ایمیل های شما برای کاربران بهتر است، و البته نتیجه ی مناسب هم در همین کار نهفته است. وقتی در ارسال خبرنامه به کاربرانتان برنامه زمانی به کاربر برده و درفواصل مشخص ارسال کنید، کاربران کمتری فراموش میکنند که خود پست الکترونیکی خود را در اختیار شما قرار داده اند، بنابراین با زمان بندی درست، ایمیل های شما برای کاربران شما قابل قبول تر خواهد شد.

به جز اینکه زمان ارسال ایمیل ها مهم است، اگر از برنامه زمانی در بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنید، توانسته اید یک برنامه زمانی در ذهن کاربران نسبت به برند خود ایجاد کنید، که با نزدیک شدن به هربار دوره ارسال ایمیل های شما، کاربران خود منتظر این کار باشند. اما
زمان بندی در کل به این معنی نیست که شما هر روز ایمیل ارسال کنید، برخی کاربران فقط می خواهند ایمیل های ماهانه شما را دریافت کنند، برخی از ایمیل های هفتگی استقبال می کنند و برخی هم برای ایمیل های شما له له می زنند پس هر روز برایشان ایمیل ارسال کنید.

بنابراین گاهی اوقات باید برخی از کاربران خود را انتخاب کنید و از طرف شرکت یا برند و وبسایت خود برای آنها ایمیل سفارشی ارسال کنید، از آنها جویا شوید و نظر آنها را در رابطه با قسمت های مختلف سرویس خود جویا شوید. نوعی دیگر از زمان بندی در این قسمت این بود که گاهی اوقات، بخشی از زمان را به مکاتبه ایمیلی با کاربران خود اختصاص دهید.

 

مرحله #2: با دامنه مخصوص خود ایمیل ها را ارسال کنید.

احساس خوشایندی که در کاربران به وجود می آید اینست که آنها در این تفکر نباشند که ایمیل های خودکار و متوالی از سرور دریافت میکنند. اما این بحث اصلی نیست، بحث اصلی ما اینست که شما با آدرس مخصوص خود ایمیل ارسال کنید. منظور کلی در این مورد اینست که با آدرس ایمیل خود خبرنامه ها را ارسال کنید.

اینکار کمک میکند تا ایمیل بیشتر مورد پسند کاربران باشد. همچنین میتوان در خصوص اینکار و نکات مثبت آن گفت که برای کاربران بیشتر شناخته تر خواهد شد. بنابراین در سرویس تحویل ایمیل خود برای ایمیل مارکتینگ مناسب تر و البته کاهش نرخ پرش ایمیل هم که شده اگر میتوانید از آدرس ایمیل با نام دامنه وبسایت خود استفاده کنید. مثلا آدرس ایمیل شما چیزی به این شکل باشد: mesal@siteshoma.com و

 

مرحله #3: اطمینان حاصل کنید که ایمیل شما در inbox  تحویل شود و اسپم نباشد.

 

خیلی آسان؛ اگر به ایمیل های خود توجهی نداشته باشید، شاید هرگز در اینباکس صندوق ایمیل کاربران نباشند، این را هم بدانید که برخی به دلایل امنیتی حاکم بر اینترنت شاید اصلا پوشه اسپم و Bulk و Junk و این موارد را بررسی و باز نکنند.

پس اگر میخواهید ایمیل شما از ابتدا نابود شده نباشد، بهتر است که ضمن بررسی اسپم نشدن آنها، در این مورد توجه بیشتری به خرج دهید. صافی اسپم برای بررسی ایمیل ها حرکت ساده ای برای کار دارد، ملاک قضاوت در بررسی ایمیل ها به اسپم بودن یا نبودن آنها ختم میشود، اما این صافی ها همیشه در حال تغییر هستند

و این چه معنی میتواند برای شما داشته باشد؟

یعنی اینکه اگر میخواهید ایمیل اسپمی ارسال کنید، کافیست ایمیل خود را تنظیم کرده و با زدن دکمه “ارسال” قسمت های دیگر ماجرا را فراموش کنید و به خاطره ها بسپارید.

پس برای پیشگیری از اسپم شدن,شما باید مطمئن شوید که قالب ایمیل ایرادی نداشته نباشد، همچنین نباید از کلماتی استفاده کنید که احتمال اسپم شدن را افزایش دهند (معمولا کلمات نژادی، بزرگ سال و ..)

در این مورد باید دقت کافی داشته باشید. برای اینکه از اسپم بودن یا نبودن و شدن یا نشدن ایمیل های خود مطمئن شوید میتوانید از ابزارهای آنلاینی استفاده کنید که اینکار را برای شما مثل آب خوردن  انجام میدهند. مثلا وبسایت آزمایشگر خبرنامه mail-tester.com میتواند به شما کمک کند تا اطمینان پیدا کنید که ایمیل های شما اسپم نخواهد شد.

 

مرحله #4: لیست کاربران خبرنامه را تمیز و مرتب کنید سپس اقدام به ارسال ایمیل به کاربران کنید.

 

در این مورد باید گفت که اگر لیست خبرنامه شما از هفت ماه پیش تا الان دست نخورده مانده است و به اصطلاح دارد خاک  می خورد، بهتر است برای شروع مناسب ایمیل مارکتینگ خود با این لیست، ایمیل تکانی کنید.

بیشتر نرخ پرش در ایمیل های ارسالی در میان کاربران شما، اینست که برخی دیگر علاقه مند به موضوعات مطرح شده توسط شما نیستند. به عبارتی، دیگر برای کاربران سابقا عضو، جذابیت قالب قبولی در وبسایت و کسب و کار شما وجود ندارد. یا حتی ممکن است که این آدرس ایمیل ها دیگر فعال نباشند، صاحبانشان آنها را چک نمیکنند و رها کرده اند.

برای بهینه سازی نرخ پرش ایمیل ها حتی بهتر است ایمیل های خود را از Noreply@shoma.com به مورد دیگری مانند Support@shoma.com و تغییر دهید.