قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

بهینه سازی نرخ پرش ایمیل و افزایش نرخ تبدیل

مراحل سئو نرخ پرش ایمیل و افزایش نرخ تبدیل ایمیل

مرحله #1: امر مهم زمان بندی ایمیل ها را رعایت کنید.

زمان برای شما مهم است یا کاربران؟ این سوال همیشگی ذهن بسیاری را مشغول کرده است. اما پاسخ ساده ای دارد
اگر شما برای زمان کاربران ارزش قائل شده و نشان دهید زمان مخاطبین شما برایتان مهم است، در این صورت زمانی که قرار بود برای شما مهم باشد، به شکل یک دایره یا زنجیره وار، دوباره در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

به همین دلیل زمان بندی در ارسال ایمیل های شما برای کاربران بهتر است، و البته نتیجه ی مناسب هم در همین کار نهفته است. وقتی در ارسال خبرنامه به کاربرانتان برنامه زمانی به کاربر برده و درفواصل مشخص ارسال کنید، کاربران کمتری فراموش میکنند که خود پست الکترونیکی خود را در اختیار شما قرار داده اند، بنابراین با زمان بندی درست، ایمیل های شما برای کاربران شما قابل قبول تر خواهد شد.

به جز اینکه زمان ارسال ایمیل ها مهم است، اگر از برنامه زمانی در بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنید، توانسته اید یک برنامه زمانی در ذهن کاربران نسبت به برند خود ایجاد کنید، که با نزدیک شدن به هربار دوره ارسال ایمیل های شما، کاربران خود منتظر این کار باشند. اما
زمان بندی در کل به این معنی نیست که شما هر روز ایمیل ارسال کنید، برخی کاربران فقط می خواهند ایمیل های ماهانه شما را دریافت کنند، برخی از ایمیل های هفتگی استقبال می کنند و برخی هم برای ایمیل های شما له له می زنند پس هر روز برایشان ایمیل ارسال کنید.

بنابراین گاهی اوقات باید برخی از کاربران خود را انتخاب کنید و از طرف شرکت یا برند و وبسایت خود برای آنها ایمیل سفارشی ارسال کنید، از آنها جویا شوید و نظر آنها را در رابطه با قسمت های مختلف سرویس خود جویا شوید. نوعی دیگر از زمان بندی در این قسمت این بود که گاهی اوقات، بخشی از زمان را به مکاتبه ایمیلی با کاربران خود اختصاص دهید.

 

مرحله #2: با دامنه مخصوص خود ایمیل ها را ارسال کنید.

احساس خوشایندی که در کاربران به وجود می آید اینست که آنها در این تفکر نباشند که ایمیل های خودکار و متوالی از سرور دریافت میکنند. اما این بحث اصلی نیست، بحث اصلی ما اینست که شما با آدرس مخصوص خود ایمیل ارسال کنید. منظور کلی در این مورد اینست که با آدرس ایمیل خود خبرنامه ها را ارسال کنید.

اینکار کمک میکند تا ایمیل بیشتر مورد پسند کاربران باشد. همچنین میتوان در خصوص اینکار و نکات مثبت آن گفت که برای کاربران بیشتر شناخته تر خواهد شد. بنابراین در سرویس تحویل ایمیل خود برای ایمیل مارکتینگ مناسب تر و البته کاهش نرخ پرش ایمیل هم که شده اگر میتوانید از آدرس ایمیل با نام دامنه وبسایت خود استفاده کنید. مثلا آدرس ایمیل شما چیزی به این شکل باشد: mesal@siteshoma.com و

 

مرحله #3: اطمینان حاصل کنید که ایمیل شما در inbox  تحویل شود و اسپم نباشد.

 

خیلی آسان؛ اگر به ایمیل های خود توجهی نداشته باشید، شاید هرگز در اینباکس صندوق ایمیل کاربران نباشند، این را هم بدانید که برخی به دلایل امنیتی حاکم بر اینترنت شاید اصلا پوشه اسپم و Bulk و Junk و این موارد را بررسی و باز نکنند.

پس اگر میخواهید ایمیل شما از ابتدا نابود شده نباشد، بهتر است که ضمن بررسی اسپم نشدن آنها، در این مورد توجه بیشتری به خرج دهید. صافی اسپم برای بررسی ایمیل ها حرکت ساده ای برای کار دارد، ملاک قضاوت در بررسی ایمیل ها به اسپم بودن یا نبودن آنها ختم میشود، اما این صافی ها همیشه در حال تغییر هستند

و این چه معنی میتواند برای شما داشته باشد؟

یعنی اینکه اگر میخواهید ایمیل اسپمی ارسال کنید، کافیست ایمیل خود را تنظیم کرده و با زدن دکمه “ارسال” قسمت های دیگر ماجرا را فراموش کنید و به خاطره ها بسپارید.

پس برای پیشگیری از اسپم شدن,شما باید مطمئن شوید که قالب ایمیل ایرادی نداشته نباشد، همچنین نباید از کلماتی استفاده کنید که احتمال اسپم شدن را افزایش دهند (معمولا کلمات نژادی، بزرگ سال و ..)

در این مورد باید دقت کافی داشته باشید. برای اینکه از اسپم بودن یا نبودن و شدن یا نشدن ایمیل های خود مطمئن شوید میتوانید از ابزارهای آنلاینی استفاده کنید که اینکار را برای شما مثل آب خوردن  انجام میدهند. مثلا وبسایت آزمایشگر خبرنامه mail-tester.com میتواند به شما کمک کند تا اطمینان پیدا کنید که ایمیل های شما اسپم نخواهد شد.

 

مرحله #4: لیست کاربران خبرنامه را تمیز و مرتب کنید سپس اقدام به ارسال ایمیل به کاربران کنید.

 

در این مورد باید گفت که اگر لیست خبرنامه شما از هفت ماه پیش تا الان دست نخورده مانده است و به اصطلاح دارد خاک  می خورد، بهتر است برای شروع مناسب ایمیل مارکتینگ خود با این لیست، ایمیل تکانی کنید.

بیشتر نرخ پرش در ایمیل های ارسالی در میان کاربران شما، اینست که برخی دیگر علاقه مند به موضوعات مطرح شده توسط شما نیستند. به عبارتی، دیگر برای کاربران سابقا عضو، جذابیت قالب قبولی در وبسایت و کسب و کار شما وجود ندارد. یا حتی ممکن است که این آدرس ایمیل ها دیگر فعال نباشند، صاحبانشان آنها را چک نمیکنند و رها کرده اند.

برای بهینه سازی نرخ پرش ایمیل ها حتی بهتر است ایمیل های خود را از Noreply@shoma.com به مورد دیگری مانند Support@shoma.com و تغییر دهید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.