قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

چطور با استفاده از سئو کلاه سفید به رتبه 1 گوگل برسیم؟

سئوی کلاه سفید چیست؟

1# محتوایی تولید کنید که رتبه ی اول را به چنگ آورد.

این یک اصل است که اگر سایت تان را با محتوای تازه و بروز و با کیفیت همواره به روز نگه دارید، از الگوریتم های بروزرسانی گوگل هیچ آسیبی نخواهید دید. در عوض، شما وقتی توانایی و استحقاق بهبود رتبه را خواهید داشت که:

1.       محتوایی بهتر از محتوای سایت رتبه اول بسازید.

2.       محتوای تولید شده را ترویج دهید.

2# محتوایی تولیدی خود را بخش بندی و دسته بندی کنید.

سرو کله زدن با  آیتم های زیاد کار سختی است، برخلاف مقاله های زیادی که در گوگل رتبه بندی شده اند و لیست هایشان را دسته بندی نکرده اند، اینجاست که کار شما شروع می شود و باید محتوای خود را بخش بندی و دسته بندی کنید.

این کار نه تنها مشاهده محتوای شما را آسان تر می کند، بلکه می تواند در نتایج جستجوی گوگل برای سایت شما، لینک سایت های بند انگشتی هم بسازد:

از نظر من، این لینک های بند انگشتی سایت ها می تواند رتبه بندی محتوای شما را به طور چشم گیری بهبود ببخشد و به دنبالش ترافیک ارگانیک سایت شما را هم بیشتر کند. (این ویژگی فعلا برای زبان فارسی توسط گوگل ارائه نشده است)

3# به محتوای خود به فیلم و عکس مزین کنید.

اگر بدانید که با اضافه کردن عکس و فیلم به محتوای خود می توانید سه برابر بازدید بیشتر دریافت کنید باز هم نشسته و دست به سینه تماشا می کنید و اگر بدانید تصاویر و فیلم های اختصاصی و تولید شده توسط خودتان قدرت بیشتری دارند چطور؟! دقیقا همین الان وقت آن رسیده که محتوای خودتان را مزین به عکس و فیلم های اختصاصی خودتان کنید تا لذت سه برابری شدن بازدید سایتتان را که مثل عسل شیرین است را بچشید.

4# الان موقع آن رسیده که محتوای شاهکار خودتان را ترویج دهید.

برخلاف چیزی که ممکن است شنیده باشید، سئو کلاه سفید بیشتری برای ارائه محتوای بزرگ وجود دارد. مطمئنا محتواهای عالی بزرگ، لینک سازی را ساده تر می کنند. اما باز هم این تازه اول کار هست، چون روزانه حدود 2 میلیون پست هر روز منتشر می شود.

روزانه با راه اندازی سایت های مختلف، من شخصا حس می کنم که بهبود رتبه بندی و لینک سازی چقدر دشوارتر شده است. با همه اینها، شما باید در این نبرد شرکت کرده و پیروز شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.