قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

نرخ پرش Bounce Rate چیست؟ تاثیر نرخ پرش در سئو سایت

نرخ پرش چیست؟

#1 مفهوم عمق نرخ پرش

دلایلی بر نرخ پرش بالا نرخ فرار بالا، یعنی بیشترین تعداد کاربران وارد شده به نتیجه نرسیده اند به همین علت وبسایت را ترک میکند. نرخ پرش یا نرخ فرار بالا میتواند دلایل خود را داشته باشد، و این موارد متعدد

برگه مفرد سایت – اگر شما در وبسایت خود فقط یک برگه داشته باشید، آنالیز و تجزیه و تحلیل وبسایت، چند بازدید را ثبت نمیکند مگر اینکه کاربر برگه را بازبارگذاری یا Reload کند. در نتیجه، وبسایت های تک برگه ای بیشترین میزان نرخ فرار را هم دارند. برای دست یابی به بازخورد های بیشتر مردم نسبت به وبسایت شما بهتر است هر از گاهی برخی بخش ها را تغییر دهید و تعامل کاربران با وبسایت را بسنجید.

 

#2 راهکارهای اشتباه در طراحی سایت

اگر شما نرخ فرار بالایی را از یک وبسایت با برگه های متعدد میبینید، تلاش کنید با گوگل آنالیتیکس و با استفاده از کد پیگیری یا Tracking Code وب سایت را به سرویس گوگل وصل کرده و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

#3 اثربخشی طراحی سایت بروی کاربران

پس از اتصال به گوگل آنالیتیکس تمامی برگه های وبسایت شما توسط این آنالیزگر پایش میشود.

اگر هنوز نرخ بالای فرار را تجربه میکنید به این موارد رسیدگی کنید:

·         طراحی سایت خود را دستخوش تغییر قرار دهید(یا برگه های فرود)

·         این برگه ها را با قوانین جستجو بهینه سازی و سئو کنید.

·         از واژه کلیدی در بهینه سازی و تبلیغات برای کلیک بیشتر میتوانید استفاده کنید.

·         همچنین میتوانید روی کلمات کلیدی برای محتوای بهتر تمرکز کنید.

·         تجربه کاربر در وبسایت را بهبود ببخشید،

·         بهتر است کل وبسایت را در اختیار کاربر قرار دهید تا به راحتی بتواند محتوا را مطالعه کند.

 

#4  بهبود بخشیدن  نرخ پرش و سئو سایت

اقدامات اولیه – طراحی و رابط کاربری و تجربه کاربری در وبسایت شما، میتواند روی نرخ پرش کاربران را تحت تاثیر قرار دهد. برای بهبود نرخ پرش میتوانید اقدامات متنوعی انجام دهید. تغییرات سفارشی در وبسایت خود ایجاد کنید. سپس تغییرات نرخ پرش کاربران را ثبت کنید و با نرخ پرش قبل از تغییرات مقایسه کنید سپس تغییرات را به طوری محسوس و سفارشی انجام دهید؛ تا بتوانید به بهترین نتیجه در ثبت آمار نرخ پرش کاربران دست پیدا کنید. این کار کمک میکند تا ضعف وبسایت خود را پیدا کرده سپس به سرعت به بهبود نرخ پرش وبسایت خود بپردازید.

گوگل آنالیتیکس یکی از ابزارهای آنالیز دیجیتال است، از آن میتوانید استفاده های گسترده ای در بررسی سایت داشته باشید. نرخ پرش برای یک وب سایت در حوزه دیجیتال مارکتنیگ یا بازاریابی اینترنتی با یک وبسایت که در حوزه تولید برنامه های موبایل فعالیت دارد یا یک وبسایت دانلود و فیلم، بسیار متفاوت است.

به نرخ فرار از ورودی ها و مراجع مختلف توجه ویژه ای کنید. از زوایای دیگری هم به قضیه نگاه کنید، از طریق فیسبوک اینستاگرام، کمپین هایی که راه اندازی کرده اید، برگه های فرود و تا بهتر از قبل متوجه شوید که چگونه میتوانید نرخ پرش بالای وب سایت خود را به حالت معمولی بازگردانید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.