قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

با این چک لیست سئو میتوانید سایت خود را سئو کنید

با استفاده ازمتد های  چک لیست رایگان سئو وبسایت خود را بهینه و ترافیک جذب کنید.

#1: سرعت سایت را افزایش دهید.

تحقیقات اخیر ما از یک میلیون نتایج جستجوی گوگل نشان می دهد که ضریب همبستگی قدرتمندی بین سرعت سایت و رتبه بندی وجود دارد.

بدون در نظر گرفتن این حقیقت که گوگل گفته است که آنها از سرعت سایت به عنوان یک سیگنال رتبه بندی استفاده می کنند سرعت سایت برای سئو مهم است.  در این چک لیست من ابتدا سایت را تحت Google page speed تست کردم. سپس سرعت لود شدن سایت را با GTMetrix.com تست کردم، من از هر دو این ابزار ها استفاده کردم چون ابزار گوگل تنها به صفحات HTML نگاه می کند و GTMetrix در عمل صفحه سایت را بارگزاری می کند و سرعت آن را می سنجد.

همچنین باید تمامی تصاویر موجود در وبسایت را باید بهینه سازی کنیم با سایزبندی مجدد آنها و ابعاد مشخص دادن در HTML سرعت سایت به مقدار قابل ملاحظه ای بهبود پیدا می کند.

#2: برای CTR  بهینه سازی کنید.

ابتدا نرخ کلیک مقاله در گوگل را بررسی می کنیم:به نظر من هیچ شکی نیست که گوگل از CTR برای رتبه بندی های تک استفاده می کند. یعنی هر نتیجه ای که در گوگل نشان داده شده اگر کلیک بیشتری دریافت کند باز هم توانسته رتبه ای بهتر کسب کند و نزد گوگل محبوبتر می شود (این کار به مرور زمان اتفاق می افتد) 

#3: صفحه های با وزن مرده سایت خود را پیدا و آنها را حذف کنید.

گوگل اعلام کرده است که سایت های بزرگ با هزاران صفحه می توانند برای سئو مناسب نباشند. صفحات با وزن مرده ی سایت خود را پیدا و آنها را حذف کنید.

صفحاتی با ویژگی وزن مرده مثل:

·         صفحه تگ ها و دسته بندی وردپرس

·         برگه ها و نوشته های تاریخ گذشته بلاگ

·         برگه ها و نوشته های کم کیفیت بلاگ

·         صفحات محصول تجارت الکترونیک بدون فروش

·         صفحات بایگانی شده

·         محتواهای با ارزش کم و محتوای تکیه کلام ها

·         برگه هایی با سرویس قدیمی

 

#4: برطرف کردن مشکلات و خطاهای سایت

در این بخش است که باید آستین همت را بالا بزنید و دست به کار شده و بوسیله ی تکنیک های سئو شروع به برطرف کردن مشکلات و خطاهای سایت کنید و روی موارد زیر به طور خاص تمرکز کنید:

·         نابود شدن تگ های عنوان یا دوبرابر شدن آنها

·         دوبل کردن تگ های توصیفی

·         لینک های بریده شده

·         تصاویر که Alt text به عبارتی متن جایگزین نداشتند

·         صفحاتی که توسط Robot.txt بلاک شده اند.

·         آدرس دهی مجدد برخی صفحات

 

 

 

 

5مرحله ساده تا دریافت ایمیل کاربران و افزایش لیست ایمیل

روش های گرفتن ایمیل کاربران

1# ساختارهای اضافی وبسایت خود را حذف کنید.

میدانید سخت ترین کار از نظر طراحان مشهور دنیا چه بوده است. ترکیب رسایی و سادگی

اگر شما بتوانید قدرت رسایی را در کنار سادگی به کار ببرید، دیزاین شما تاثیرش بیشتر از هر چیز دیگری خواهد بود. وبسایت خود را ساده کنید، مواردی غیر ضروری را برداشته و بخش های کاربردی را در دسترس قرار دهید. بخش های مهم را در اختیار کاربران قرار دهید و دسترسی به قسمت های مختلف را برای آنان آسان کنید.

درباره اهدافی فکر کنید که میخواهید به آن نیل نمائید، هر کدام از بخش های وبسایت شما در رسیدن به این هدف چه نقشی داشته و اینکه شما تا چه حد توانسته اید آن ها را بهبود دهید.

 

2#در منوی وبلاگ دسترسی به خبرنامه ایجاد کنید.

قبلا گفتیم که یک صفحه بسازید که در آن به معرفی خبرنامه، شرایط اشتراک، پاداش های در انتظار مشترکین جدید و خدماتی که به اعضا ارائه میشود صحبت کنید. اما الان میگوییم که خبرنامه را در منوی ناوبری وبسایت خود قرار دهید.

دسترسی به خبر نامه را برای کاربران آسان کنید، قرار دادن آن به طور مستقیم در این قسمت، یعنی بخش منوی وبسایت میتواند دسترسی به آن را برای کاربران آسان کند.

بذارید با شما این اصل را در میان بگذارم، موفق ترین وبسایت ها که استراتژی های جدیدی را آغاز کردند، این کار را حتما انجام داده بودند. (:

 

 

3# از کابران خود در قبال درج دیدگاه تشکر کنید.

وقتی کاربران در وبسایت شما نظری درج میکنند، شما میتوانید آنان را بلافاصله بعد از فشار دکمه ارسال دیدگاه، به صفحه ای جدید منتقل کرده و از کاربر به این خاطر که در وبسایت شما نظری درج کرده قدردانی کنید، برای اینکار میتوانید از افزونه وردپرس زیادی استفاده کنید مثلا افزونه رایگانComment Redirect که میتوانید برای اینکار استفاده کنید.

شما میتوانید از افزونه نام برده برای قدردانی از کاربر وقتی که برای اولین بار در وبسایت شما نظری درج کرده است استفاده کرده و از او تشکر و قدردانی کنید.

 

4# از صفحه ی 404 برای رشد ایمیل استفاده کنید.

وقتی کاربری با صفحه 404 مواجه میشود، صفحه ای میبنید که محتوایی در کار نیست، به هر چیزی که جستجو کرده است راه نیافته و با این وجود یک فضای گسترده در اختیار شماست که بتوانید از آن بهترین استفاده را ببرید.

به وبسایت هایی که می شناسید سر بزنید، آیا آنها در صفحه 404 خود، جز یک علامت بزرگ خطا یا تصویر ساده چیز دیگری را در این صفحه مهم قرار داده اند؟

حتما شما هم تا قبل از این که این مقاله را بخوانید، فکر میکردید که میتوانید با قرار دادن فهرست آخرین مقالات یا محبوبترین مقالات وبسایت در این قسمت بازدید کننده را در وبسایت نگه دارید!

شما میتوانید این کار را انجام دهید و من مفید بودن آن را انکار نمیکنم!

ولی به دنبال اصل ماجرا  باشید به شما میگویم که در این صفحه، قبل از همه چیز پیشنهاد اشتراک در وبسایت را قرار دهید.

همان صحبت ابتدایی این مقاله را یکبار دیگر مرور کنید، مواردی که میتواند به عنوان یک پیشنهاد ویژه به حساب بیاید، یک پیشنهاد جذاب و واقعی که کاربر واقعا بتواند از آن استفاده کند.

پیشنهاد میکنیم برای ایجاد صفحه 404 از برگه ساز ها، افزونه های تعریف گر یا صفحات فرود استفاده کنید تا قدرت کاملی را در اختیار داشته باشید.

یا اینکه از یک توسعه دهنده وردپرس بخواهید که برای شما این امکان را فراهم کند که صفحه 44 را مناسب کرده و هر وقت که خواسته باشید بتوانید محتوا را تغییر دهید.

5# استفاده از تکنیک خارق العاده ای به نام “محتوای مخصوص”

ایده ی محتوای مخصوص به این صورت است که مدیر در بین محتوای خود میتواند به کسانی که مقاله را میخوانند یک پیشنهاد جذاب داشته باشد، در بین محتوا یکی از تکنیک ها را که آماده دانلود است پیشنهاد کند و کاربر با کلیک روی آن یک پاپ آپ ساده و کوچک مشاهده میکند که با ثبت ایمیل خود میتواند لینک دریافت فایل را در ایمیل خود دریافت کند، به این ترتیب شما ایمیل وی را در اختیار دارید.

این روش بهتر از روش هایی که شما تاکنون امتحان کرده اید کارمیکند. اگر تا بحال چنین روشی را به کار نگرفته اید حتما لذت انجام دادن آن را از دست ندهید.

یک راهکار ساده از همان روش دو مرحله ای که کاربر با موافقت اول خود، پاداش یا پیشنهاد را مشاهده میکند، سپس با درج ایمیل خود به پیشنهاد واقعی ما دست پیدا میکند، ما هم ایمیل وی را در اختیار گرفته ایم.

این یک معامله ی خوب است، که هر دو طرف را راضی و خشنود نگه داشته است.

5 ایده و روش جذاب برای تشکر از مشتری

ایده های نوشتن متن تشکر از مشتری

1# کاربر خود را خشنود کنید.

شگافتانه ای  برای کاربر خود درست کنید، طوری پنجره را باز کند و از خوشحالی فریاد بکشد. داستان های خدمت به مشتری شگفت انگیزی که جان تازه ای در مشتری مداری دمیده اند اکنون زمان آن رسیده که کاری کنید شرکت شما داستان روز باشد.

برای مشتری خود تجربه ای شگفت انگیز رقم بزنید طوری که وی خوشحال شود و تصمیم بگیرد داستان آن را برای دوستان خود بیان کند یا در وبلاگ سایت خود قرار دهد. اگر به اندازه کافی خلاقیت به خرج دهید، خانواده مشتری، دوستان و آشنایان و حتی شبکه های اجتماعی کاربر، می تواند روزها و هفته ها در تسخیر داستان خدمت به مشتری کسب و کار شما باشد.

 

2# برای نظر و پیشنهادات کاربران خود ارزش قائل شوید.

به مشتریان خود بگویید نظرها و پیشنهادات که برای شما ارسال کرده اند را چگونه در خدمات و محصولات خود قرار داده اید یا از آن استفاده کرده اید. هیچ راهی ارتباطی به این اندازه خوب نیست که به مشتری نشان دهید چیزی که گفته را گوش کرده و کاربردی کرده اید.

بگذارید مکالمه ای که طی این ارتباط ها دارید افزایش پیدا کند و نظرات و پیشنهادات بیشتری هم دریافت کنید. شرایطی فراهم کنید که مشتریان احساس کنند با ارتباط با شما می توانند هر زمانی که علاقه داشته باشند نظرات و پیشنهادات که می خواهند را ارسال کنند در هر زمینه ای که باشد، بالاخره شما توانسته اید توجهشان را جلب کنید و در نهایت اینکه آنها با شما خود را مرتبط می دانند.

 

3# به مشتریان خود تخفیف بدهید.

یک پیشنهاد  یا متن سپاسگزاری برای مشتری ارسال کنید و بگویید از هزینه ی ماهیانه ی شهریور آنها ۵۰ دلار کم کرده اید تا به آنها نشان دهید دوست دارید از محصولات  شما استفاده کنند و این کار را به پاس وفاداری آنان انجام دهید، حتی می توانید نشاندن خنده روی لب مشتری را هم بهانه کنید تا آنها را بیشتر خوشحال کنید. اگر یک فروشگاه فیزیکی دارید، می توانید به مشتریانی که مشتری بالقوه شما هستند به خاطر خریدهای مکرری که فقط از شما داشته اند تخفیف آنی بدهید.

 

 

4# تاریخ های مناسبتی مشتریان یادتان نرود!

کاری کنید مشتریان شما احساس کنند بخشی از یک خانواده بزرگ هستند. مناسبت های مهم را در زندگی آنان شناسایی کنید و به خاطر آن مناسبت برای آنها هدایای کوچکی مانند پیشنهاد ویژه، تخفیف یا گل و هدایا ارسال کنید. این مناسبت ها می توانند تاریخ تولد باشند، یا یک رویداد جدید برای خانواده محسوب شوند.

کاری که هدایای شما انجام می دهند ارتباطی ارزشمند از طرف کسب و کار شما برای مشتریان محسوب می شوند و چیزی نخواهند بود که ساده و به همین زودی ها فراموش شوند.

 

5# مشتری ها همیشه باید لبخند برلب داشته باشند

اگر کسب و کار شما به اندازه کافی ذهنیت و رویکرد خلاقانه ای دنبال می کند، از آنها برای دستیابی به یک هدیه خاص و شخصیِ باحال و سرگرم کننده استفاده کنید.

یکی از این ایده ها: طراحی کردن چهره مشتریان در حالتی بامزه و جالب است که می تواند یک تصویر گروهی از آنان باشد و در قالب یک نقاشی چاپ شود، آن را با نامی خلاقانه نام گذاری کنید و تصویر نهایی را برای آنها در قالب یک ایمیل تشکر و قدردانی ایمیل کنید. تصاویر می توانند در مضمون و چارچوب پوستر فیلم های مافیایی ها (Goodfellas) و یا جنگ ستارگان (StarWars) باشند. یا اینکه از مضامین کارتن های محبوب خارجی  مثل تام و جری یا گارفیلد استفاده کرد.

4ابزار آنلاین برای انتخاب نام سایت و ثبت دامنه


روش ها و ابزارهای انتخاب نام دامنه مناسب


وب سایت #1 : Panabee

در این وبسایت تولید نام دامنه علاوه بر اتفاقاتی چون دامنه سازی رخداد های دیگری نیز وجود دارند کاربران از این وبسایت برای جستجوی نام افراد، دامنه های آزاد و موارد دیگر استفاده میکنند. جستجو در این وبسایت برای نام دومین مورد نظر شما میتواند روند خوبی داشته باشد. واژه های خود را وارد کنید، سپس ترکیبات مختلف را مشاهده کنید اما میدانید

این وبسایت در تولید نام دامنه خبره و مناسب است. شاید هوش آن در تولید کلمات مختلف برای چند کلمه ی پیشنهادی شما بسیار بالا نباشد اما انبوهی از نیم دومین های مختلف این کار را برای شما آسان میکند
در واقع میتوان در بیشتر از 12 پسوند نام دامنه خود را جستجو کرد. حتی میتوان دامنه های اشغال شده یا سفارشی شده را سفارش داد تا سریعا برای شما ثبت شود. دامنه های پیشنهادی در این وبسایت با اضافه یا گاهی حذف برخی حروف از واژه های اصلی شما صورت میگیرد و ترکیبات فراوانی پیشنهاد میشود.

اما نکات هیجان انگیز دیگری نیز هست که دوست داریم بدانید

اگر میخواهید در شبکه های اجتماعی نام کابری خاص یا بهتر بگم ویژه ای برای خود داشته باشید یا برای برنامه هایی که میخواهید بسازید و روانه فروشگاه محصولات اندروید و آی او اس کنید یا به عبارت دیگر برنامه هایی با نام خاص در استور گوگل پلی و اپ استور اپل داشته باشید میتوانید از Panabee استفاده کنید. همانطور که در ابتدا هم عرض کردیم کار با این دامنه و ابزار آن بسیار ساده است. و میتوان در زمینه های مختلفی از امکانات کاربری آن استفاده مفیدی داشت.

 

وب سایت #2 : Dot-o-Mator

دومین سازی در این وبسایت متفاوت است. ترکیب کلمات و جدول اطلاعات کلمات، دو ستون برای کلمات اول و دوم مورد نظر شما دست یابی به یک دومین خوب را در این سایت رقم خواهد زد. روشی که در این وبسایت در نظر گرفته شده است در دو سطح عمل میکند مبتدی و حرفه ای اگر کاربر مبتدی باشید میتواند از بین موضوعاتی که برای وبسایت ها در نظر گرفته شده محور فعالیت وبسایت خود را تعیین کنید سپس در مرحله بعدی فاکتورهای مختلفی را پیش روی خواهید داشت که بین آنها نیز حق انتخاب دارید در نهایت روی دکمه ترکیب یا کمباین Combine کلیک کرده تا مواردی را به دست آورید.

اما برای حرفه ای ها اینست که شما کلمات خود را در ستون اول وارد میکنید در ستون بعدی هم کلمات دیگر خود را وارد میکنید سپس دامنه هایی که آزاد هستند و دامنه هایی که اشغال شده اند برای شما نشان داده میشود همچنین بخشی در این ابزار آنلاین دست یابی به نام دامنه در اختیار کاربران قرار گرفته است که شرایط این را فراهم میکند که برای یک دامنه خاص هم جستجو کرد.

 

 

وب سایت #3 : Wordoid

همین که سری به این وبسایت بزنید میتوانید سادگی و کارآمدی آن را ببینید البته یکی از ابزارهای دامین ساز ما این مورد است که ویژگی های دیگری هم دارد مثلا میتوانید تعداد حروف دامنه، تغییر کلمه شما، استفاده از کلمه در اول و وسط نام دومین، زبان و موارد دیگری را تنظیم کرده سپس اقدام به جستجو کنید و نتیجه بگیرید.

این وبسایت تمامی کارهای لازم را در همان صفحه از شما خواسته سپس نتایج خوبی را نیز نمایش میدهد.
دامنه ها را میتوانید به سادگی جدا کرده و نام دامنه مناسب خود را پیدا کنید. دامنه هایی که در این وبسایت مشخص شده است در دو پسوند .
com و .net نمایش داده میشود.

 

 

وب سایت #4 : Cool Name Ideas


و اما مورد متفاوت و جالب انگیز
J

ایده های باحال نام گذاری، این دقیقا معنی نام این سرویس آنلاین برای دست یابی به دومین نیم یا نام دامنه است. فرقی نمیکند دنبال چه اسمی هستید اما این بار این شما نیستید که اسم خود را انتخاب میکنید، بلکه شما زمینه فعالیت خود را انتخاب میکنید، وقتی زمینه فعالیت کسب و کار شما در اختیار این ابزار قرار گرفت، آنگاه با تجربه ای که دارد و هوشی که برایش ساخته اند اسمی می سازد که شاید شما آن را مناسب ببینید.

وقتی به این وبسایت وارد شدم، همه گزینه های لازم را پیش روی خودم دیدم کلماتی برای توصیف کسب و کار خود نوشتم نوع کسب و کار خودم را به عنوان بیزینس کوچکی انتخاب کردم زمینه فعالیت کسب و کار را مدیریت و آموزش گذاشتم و از بین انتخاب ها، صفت های ساده، مناسب و کوتاه رو انتخاب کردم

سپس روی دکمه تولید دامنه کلیک کرده و نتایج خودم رو مشاهده کردم.

4 نکته فراموش شده از مشتری مداری که باید بدانیم

آموزش مشتری مداری و تاثیر آن در سئو وبسایت

1# چیزهای کوچک همیشه مهم هستند.

شهرتی که شرکت Nord Strom در پشتیبانی از مشتریان خود دارد نمونه ای موردی از این حقیقت است،از دفترچه استخدامی این شرکت گرفته تا داستان هایی که آنها از زبان مشتریان خود منتشر کرده اند، همه حاکی از این موضوع هستند که این شرکت به این افتخار می کند که مشتریان خود را دوست دارد. یک داستان در نشان دادن التزامِ ویژه بودنِ آنها برای کسب و کار شما، کاری عالی و یک یادآوری خواهد برای اینکه شما به کوچکترین چیزی که در مورد مشتری وجود دارد نیز اهمیت می دهید.

داستان در مورد زنی است که یکی از حلقه های جواهراتی خریده شده برای عروسی خود را در فروشگاه گم می کند. وی روی زمین با زانو و سینه خیز دنبال یاقوت ها و دانه های جواهر می گشت. وقتی کارمند فروشگاه Nord Strom دید که وی پریشان احوال و نگران بدون اینکه به لباسش اهمیت دهد روی زمین دنبال جواهراتش می گردد، دست به کار شد و همراه وی به دنبال جواهرات جستجو کرد. جستجوی این دو ادامه داشت تا زمانی که چیزی پیدا نکردند، این بود که کارمند به دو نفر از همکاران خود گفت که با جاروبرقی تمام اتاق را جستجو کنند، در نهایت آنها حلقه و جواهرات را آغشته با کمی خوراکی پیدا کردند.

در مغازه ها، متل ها و مهمان پذیرها، همیشه چیزهایی هستند که گم شوند. آسان ترین راه برای پاسخگویی به این مشتریان، این است: “هر وقت آن را پیدا کردیم با شما تماس میگیریم”. اما در نورد استورم چنین چیزی وجود ندارد به خاطر اینکه آنها چیزهای کوچکی را مهم می شمارند که می توانند تا مدت ها با مشتری باشد.

2# از فرصت های به دست آمده استفاده کنید.

شاید در ابتدا مثل نصیحت کردن بنظر برسد، اما وقتی پای مقابله به مثل و عمل متقابل با مشتری به میان کشیده می شود، و شهرت و آوازه پشتیبانی یک شرکت از مشتریان به چالش کشیده می شود، نکته اصلی این کار غافلگیری است. در این داستان یک نقاشی  نشان می دهد که چگونه فاکتور ساده ای مثل غافلگیری می تواند از عهده یک شرکت بزرگ بر آید سامسونگ. در صفحه ی  فیسبوک سامسونگ دفتر کانادا، خیلی وقت پیش کاربری که محصولات زیادی از شرکت سامسونگ را در خانه اش داشت گفته بود که آرزو دارد نقاشی ساده ای که کشیده را روی یک کالای سفارشی از سامسونگ داشته باشد. کارمندان سامسونگ این برهه از زمان را فرصت مناسبی دیدند و به درخواست این کاربر پاسخ دادند:

آنها برای وی همانطور که خواسته بود با نقاشی ساده ای که داشت یک کالای سفارشی ارسال کرده بودند. دستیابی به چنین موقعیت هایی شاید سخت بنظر برسد اما تنها نیاز است که نگاهی یکتا به آن داشته باشید تا فرصت های درست را شناسایی کنید.

3# پیگیر مشتری ها باشید.

دنبال کردن مشتریان جدید می تواند کمک بزرگی به تداوم فرایند نگه داری مشتری شما کند. اما راه های متنوع زیادی هستند که بهتر از ایمیل های خودکار عمل می کنند. در داستانی که در ادامه آمده کاری که پارک “بارک” انجام داده را پایش می کنیم، پارکی که مردم برای تفریح سگ ها و شاید دیگر حیوانات خانگی خود می توانند روزانه حیوان خود را برای هواخوری و تربیت به آنجا ببرند. یکی از کارمندان این پارک، برای یکی از مشتریان در مورد سگشان نوشته و گفته که سگ مشتری هفته گذشته را چگونه گذرانده است. البته نوشته ای که ارسال شده بود از نگاه خود سگ نوشته شده بود.

این خلاقیت خرج شده، نمونه ای از اهمیت کسب و کار به مشتریان است و یک نمونه عالی محسوب می شود. همه می دانیم که مردم بیشتر از سگی که دارند به بچه هایشان اهمیت می دهند، پس کسب و کاری که چند دانش آموز دارد یا یک کودکستان، همه می توانند چنین گزارش هایی را تهیه و برای والدین بچه ها ارسال کنند. آنها از تیمی که به بچه هایشان اهمیت می دهد سپاسگذار خواهند شد.

4# یک متن قدردانی دست نویس ارسال کنید.

چه چیزی باعث شده که یک تقدیرنامه یا نوشته ی تشکر دست نویس این همه مهم باشد و در حافظه مشتری به یادگار بماند؟ نوشتن یک تقدیرنامه خاص زمان زیادی نمی برد، اما تاثیری که در دنیای دیجیتال امروز دارد بسیار بالاست. مثال یکی از دوستان در گرس شاپر را ببینید، یک مشتری در مورد سایت آنها در وبلاگ خود مقاله ای نوشته بود و آنها تصمیم گرفتن برای وی یک نامه تشکر ارسال کنند، مشتری آنها به قدری تحت تاثیر قرار گرفت که این داستان را هم در وبلاگ خود به اشتراک گذاشت.