قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

4ابزار آنلاین برای انتخاب نام سایت و ثبت دامنه


روش ها و ابزارهای انتخاب نام دامنه مناسب


وب سایت #1 : Panabee

در این وبسایت تولید نام دامنه علاوه بر اتفاقاتی چون دامنه سازی رخداد های دیگری نیز وجود دارند کاربران از این وبسایت برای جستجوی نام افراد، دامنه های آزاد و موارد دیگر استفاده میکنند. جستجو در این وبسایت برای نام دومین مورد نظر شما میتواند روند خوبی داشته باشد. واژه های خود را وارد کنید، سپس ترکیبات مختلف را مشاهده کنید اما میدانید

این وبسایت در تولید نام دامنه خبره و مناسب است. شاید هوش آن در تولید کلمات مختلف برای چند کلمه ی پیشنهادی شما بسیار بالا نباشد اما انبوهی از نیم دومین های مختلف این کار را برای شما آسان میکند
در واقع میتوان در بیشتر از 12 پسوند نام دامنه خود را جستجو کرد. حتی میتوان دامنه های اشغال شده یا سفارشی شده را سفارش داد تا سریعا برای شما ثبت شود. دامنه های پیشنهادی در این وبسایت با اضافه یا گاهی حذف برخی حروف از واژه های اصلی شما صورت میگیرد و ترکیبات فراوانی پیشنهاد میشود.

اما نکات هیجان انگیز دیگری نیز هست که دوست داریم بدانید

اگر میخواهید در شبکه های اجتماعی نام کابری خاص یا بهتر بگم ویژه ای برای خود داشته باشید یا برای برنامه هایی که میخواهید بسازید و روانه فروشگاه محصولات اندروید و آی او اس کنید یا به عبارت دیگر برنامه هایی با نام خاص در استور گوگل پلی و اپ استور اپل داشته باشید میتوانید از Panabee استفاده کنید. همانطور که در ابتدا هم عرض کردیم کار با این دامنه و ابزار آن بسیار ساده است. و میتوان در زمینه های مختلفی از امکانات کاربری آن استفاده مفیدی داشت.

 

وب سایت #2 : Dot-o-Mator

دومین سازی در این وبسایت متفاوت است. ترکیب کلمات و جدول اطلاعات کلمات، دو ستون برای کلمات اول و دوم مورد نظر شما دست یابی به یک دومین خوب را در این سایت رقم خواهد زد. روشی که در این وبسایت در نظر گرفته شده است در دو سطح عمل میکند مبتدی و حرفه ای اگر کاربر مبتدی باشید میتواند از بین موضوعاتی که برای وبسایت ها در نظر گرفته شده محور فعالیت وبسایت خود را تعیین کنید سپس در مرحله بعدی فاکتورهای مختلفی را پیش روی خواهید داشت که بین آنها نیز حق انتخاب دارید در نهایت روی دکمه ترکیب یا کمباین Combine کلیک کرده تا مواردی را به دست آورید.

اما برای حرفه ای ها اینست که شما کلمات خود را در ستون اول وارد میکنید در ستون بعدی هم کلمات دیگر خود را وارد میکنید سپس دامنه هایی که آزاد هستند و دامنه هایی که اشغال شده اند برای شما نشان داده میشود همچنین بخشی در این ابزار آنلاین دست یابی به نام دامنه در اختیار کاربران قرار گرفته است که شرایط این را فراهم میکند که برای یک دامنه خاص هم جستجو کرد.

 

 

وب سایت #3 : Wordoid

همین که سری به این وبسایت بزنید میتوانید سادگی و کارآمدی آن را ببینید البته یکی از ابزارهای دامین ساز ما این مورد است که ویژگی های دیگری هم دارد مثلا میتوانید تعداد حروف دامنه، تغییر کلمه شما، استفاده از کلمه در اول و وسط نام دومین، زبان و موارد دیگری را تنظیم کرده سپس اقدام به جستجو کنید و نتیجه بگیرید.

این وبسایت تمامی کارهای لازم را در همان صفحه از شما خواسته سپس نتایج خوبی را نیز نمایش میدهد.
دامنه ها را میتوانید به سادگی جدا کرده و نام دامنه مناسب خود را پیدا کنید. دامنه هایی که در این وبسایت مشخص شده است در دو پسوند .
com و .net نمایش داده میشود.

 

 

وب سایت #4 : Cool Name Ideas


و اما مورد متفاوت و جالب انگیز
J

ایده های باحال نام گذاری، این دقیقا معنی نام این سرویس آنلاین برای دست یابی به دومین نیم یا نام دامنه است. فرقی نمیکند دنبال چه اسمی هستید اما این بار این شما نیستید که اسم خود را انتخاب میکنید، بلکه شما زمینه فعالیت خود را انتخاب میکنید، وقتی زمینه فعالیت کسب و کار شما در اختیار این ابزار قرار گرفت، آنگاه با تجربه ای که دارد و هوشی که برایش ساخته اند اسمی می سازد که شاید شما آن را مناسب ببینید.

وقتی به این وبسایت وارد شدم، همه گزینه های لازم را پیش روی خودم دیدم کلماتی برای توصیف کسب و کار خود نوشتم نوع کسب و کار خودم را به عنوان بیزینس کوچکی انتخاب کردم زمینه فعالیت کسب و کار را مدیریت و آموزش گذاشتم و از بین انتخاب ها، صفت های ساده، مناسب و کوتاه رو انتخاب کردم

سپس روی دکمه تولید دامنه کلیک کرده و نتایج خودم رو مشاهده کردم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.