قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

5مرحله ساده تا دریافت ایمیل کاربران و افزایش لیست ایمیل

روش های گرفتن ایمیل کاربران

1# ساختارهای اضافی وبسایت خود را حذف کنید.

میدانید سخت ترین کار از نظر طراحان مشهور دنیا چه بوده است. ترکیب رسایی و سادگی

اگر شما بتوانید قدرت رسایی را در کنار سادگی به کار ببرید، دیزاین شما تاثیرش بیشتر از هر چیز دیگری خواهد بود. وبسایت خود را ساده کنید، مواردی غیر ضروری را برداشته و بخش های کاربردی را در دسترس قرار دهید. بخش های مهم را در اختیار کاربران قرار دهید و دسترسی به قسمت های مختلف را برای آنان آسان کنید.

درباره اهدافی فکر کنید که میخواهید به آن نیل نمائید، هر کدام از بخش های وبسایت شما در رسیدن به این هدف چه نقشی داشته و اینکه شما تا چه حد توانسته اید آن ها را بهبود دهید.

 

2#در منوی وبلاگ دسترسی به خبرنامه ایجاد کنید.

قبلا گفتیم که یک صفحه بسازید که در آن به معرفی خبرنامه، شرایط اشتراک، پاداش های در انتظار مشترکین جدید و خدماتی که به اعضا ارائه میشود صحبت کنید. اما الان میگوییم که خبرنامه را در منوی ناوبری وبسایت خود قرار دهید.

دسترسی به خبر نامه را برای کاربران آسان کنید، قرار دادن آن به طور مستقیم در این قسمت، یعنی بخش منوی وبسایت میتواند دسترسی به آن را برای کاربران آسان کند.

بذارید با شما این اصل را در میان بگذارم، موفق ترین وبسایت ها که استراتژی های جدیدی را آغاز کردند، این کار را حتما انجام داده بودند. (:

 

 

3# از کابران خود در قبال درج دیدگاه تشکر کنید.

وقتی کاربران در وبسایت شما نظری درج میکنند، شما میتوانید آنان را بلافاصله بعد از فشار دکمه ارسال دیدگاه، به صفحه ای جدید منتقل کرده و از کاربر به این خاطر که در وبسایت شما نظری درج کرده قدردانی کنید، برای اینکار میتوانید از افزونه وردپرس زیادی استفاده کنید مثلا افزونه رایگانComment Redirect که میتوانید برای اینکار استفاده کنید.

شما میتوانید از افزونه نام برده برای قدردانی از کاربر وقتی که برای اولین بار در وبسایت شما نظری درج کرده است استفاده کرده و از او تشکر و قدردانی کنید.

 

4# از صفحه ی 404 برای رشد ایمیل استفاده کنید.

وقتی کاربری با صفحه 404 مواجه میشود، صفحه ای میبنید که محتوایی در کار نیست، به هر چیزی که جستجو کرده است راه نیافته و با این وجود یک فضای گسترده در اختیار شماست که بتوانید از آن بهترین استفاده را ببرید.

به وبسایت هایی که می شناسید سر بزنید، آیا آنها در صفحه 404 خود، جز یک علامت بزرگ خطا یا تصویر ساده چیز دیگری را در این صفحه مهم قرار داده اند؟

حتما شما هم تا قبل از این که این مقاله را بخوانید، فکر میکردید که میتوانید با قرار دادن فهرست آخرین مقالات یا محبوبترین مقالات وبسایت در این قسمت بازدید کننده را در وبسایت نگه دارید!

شما میتوانید این کار را انجام دهید و من مفید بودن آن را انکار نمیکنم!

ولی به دنبال اصل ماجرا  باشید به شما میگویم که در این صفحه، قبل از همه چیز پیشنهاد اشتراک در وبسایت را قرار دهید.

همان صحبت ابتدایی این مقاله را یکبار دیگر مرور کنید، مواردی که میتواند به عنوان یک پیشنهاد ویژه به حساب بیاید، یک پیشنهاد جذاب و واقعی که کاربر واقعا بتواند از آن استفاده کند.

پیشنهاد میکنیم برای ایجاد صفحه 404 از برگه ساز ها، افزونه های تعریف گر یا صفحات فرود استفاده کنید تا قدرت کاملی را در اختیار داشته باشید.

یا اینکه از یک توسعه دهنده وردپرس بخواهید که برای شما این امکان را فراهم کند که صفحه 44 را مناسب کرده و هر وقت که خواسته باشید بتوانید محتوا را تغییر دهید.

5# استفاده از تکنیک خارق العاده ای به نام “محتوای مخصوص”

ایده ی محتوای مخصوص به این صورت است که مدیر در بین محتوای خود میتواند به کسانی که مقاله را میخوانند یک پیشنهاد جذاب داشته باشد، در بین محتوا یکی از تکنیک ها را که آماده دانلود است پیشنهاد کند و کاربر با کلیک روی آن یک پاپ آپ ساده و کوچک مشاهده میکند که با ثبت ایمیل خود میتواند لینک دریافت فایل را در ایمیل خود دریافت کند، به این ترتیب شما ایمیل وی را در اختیار دارید.

این روش بهتر از روش هایی که شما تاکنون امتحان کرده اید کارمیکند. اگر تا بحال چنین روشی را به کار نگرفته اید حتما لذت انجام دادن آن را از دست ندهید.

یک راهکار ساده از همان روش دو مرحله ای که کاربر با موافقت اول خود، پاداش یا پیشنهاد را مشاهده میکند، سپس با درج ایمیل خود به پیشنهاد واقعی ما دست پیدا میکند، ما هم ایمیل وی را در اختیار گرفته ایم.

این یک معامله ی خوب است، که هر دو طرف را راضی و خشنود نگه داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.