قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

5 ایده و روش جذاب برای تشکر از مشتری

ایده های نوشتن متن تشکر از مشتری

1# کاربر خود را خشنود کنید.

شگافتانه ای  برای کاربر خود درست کنید، طوری پنجره را باز کند و از خوشحالی فریاد بکشد. داستان های خدمت به مشتری شگفت انگیزی که جان تازه ای در مشتری مداری دمیده اند اکنون زمان آن رسیده که کاری کنید شرکت شما داستان روز باشد.

برای مشتری خود تجربه ای شگفت انگیز رقم بزنید طوری که وی خوشحال شود و تصمیم بگیرد داستان آن را برای دوستان خود بیان کند یا در وبلاگ سایت خود قرار دهد. اگر به اندازه کافی خلاقیت به خرج دهید، خانواده مشتری، دوستان و آشنایان و حتی شبکه های اجتماعی کاربر، می تواند روزها و هفته ها در تسخیر داستان خدمت به مشتری کسب و کار شما باشد.

 

2# برای نظر و پیشنهادات کاربران خود ارزش قائل شوید.

به مشتریان خود بگویید نظرها و پیشنهادات که برای شما ارسال کرده اند را چگونه در خدمات و محصولات خود قرار داده اید یا از آن استفاده کرده اید. هیچ راهی ارتباطی به این اندازه خوب نیست که به مشتری نشان دهید چیزی که گفته را گوش کرده و کاربردی کرده اید.

بگذارید مکالمه ای که طی این ارتباط ها دارید افزایش پیدا کند و نظرات و پیشنهادات بیشتری هم دریافت کنید. شرایطی فراهم کنید که مشتریان احساس کنند با ارتباط با شما می توانند هر زمانی که علاقه داشته باشند نظرات و پیشنهادات که می خواهند را ارسال کنند در هر زمینه ای که باشد، بالاخره شما توانسته اید توجهشان را جلب کنید و در نهایت اینکه آنها با شما خود را مرتبط می دانند.

 

3# به مشتریان خود تخفیف بدهید.

یک پیشنهاد  یا متن سپاسگزاری برای مشتری ارسال کنید و بگویید از هزینه ی ماهیانه ی شهریور آنها ۵۰ دلار کم کرده اید تا به آنها نشان دهید دوست دارید از محصولات  شما استفاده کنند و این کار را به پاس وفاداری آنان انجام دهید، حتی می توانید نشاندن خنده روی لب مشتری را هم بهانه کنید تا آنها را بیشتر خوشحال کنید. اگر یک فروشگاه فیزیکی دارید، می توانید به مشتریانی که مشتری بالقوه شما هستند به خاطر خریدهای مکرری که فقط از شما داشته اند تخفیف آنی بدهید.

 

 

4# تاریخ های مناسبتی مشتریان یادتان نرود!

کاری کنید مشتریان شما احساس کنند بخشی از یک خانواده بزرگ هستند. مناسبت های مهم را در زندگی آنان شناسایی کنید و به خاطر آن مناسبت برای آنها هدایای کوچکی مانند پیشنهاد ویژه، تخفیف یا گل و هدایا ارسال کنید. این مناسبت ها می توانند تاریخ تولد باشند، یا یک رویداد جدید برای خانواده محسوب شوند.

کاری که هدایای شما انجام می دهند ارتباطی ارزشمند از طرف کسب و کار شما برای مشتریان محسوب می شوند و چیزی نخواهند بود که ساده و به همین زودی ها فراموش شوند.

 

5# مشتری ها همیشه باید لبخند برلب داشته باشند

اگر کسب و کار شما به اندازه کافی ذهنیت و رویکرد خلاقانه ای دنبال می کند، از آنها برای دستیابی به یک هدیه خاص و شخصیِ باحال و سرگرم کننده استفاده کنید.

یکی از این ایده ها: طراحی کردن چهره مشتریان در حالتی بامزه و جالب است که می تواند یک تصویر گروهی از آنان باشد و در قالب یک نقاشی چاپ شود، آن را با نامی خلاقانه نام گذاری کنید و تصویر نهایی را برای آنها در قالب یک ایمیل تشکر و قدردانی ایمیل کنید. تصاویر می توانند در مضمون و چارچوب پوستر فیلم های مافیایی ها (Goodfellas) و یا جنگ ستارگان (StarWars) باشند. یا اینکه از مضامین کارتن های محبوب خارجی  مثل تام و جری یا گارفیلد استفاده کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.