قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

افزونه محبوب سایت وردپرسی

همانطور که در مطالب قبلی ذکر شد سئو سایت یکی از موارد مهم در کسب و کارهای اینترنتی است زیرا بیش از 80 درصد از بازدیدهای وب سایت ها از موتورهای جست و جو تامین می شود از اینرو پروا کردن به سئو احد از تصمیم های کلیدی در سئو سایت ها خواهد بود. به راستی سئو می تواند  مهم ترین ریشه-بن-بیخ برای جذب بازدید کننده و بالا بردن رنکینگ  سایت وردپرسی شما باشد. در این مطلب تصمیم داریم که آموزش سئو قالب وردپرس  (seo theme wordpress) را برای شما ارائه دهیم.

آموزش کامل سئو وردپرس فروشگاهی  یک کار طولانی و زمانبر است و به صبر و بردباری زیادی دربایستن دارد البته تکنیک های سئو کلاه سیاه و سئو کلاه خاکستری هستند که این بازه زمانی را  گاها کوتاهتر خواهند کرد برای اطلاعات بیشتر می توانید مطالب این دو موضوع را بخوانید.. البته در بیشتر اوقات گوگل  متوجه کارهای سئو کلاه سیاه انها شده و سایت آنها را مبتلا پنالتی می کند البته تعداد زیادی از سایت های وردپرس هستند که دچار پنالتی شده اند . در بدترین شرایط نتایج شما به صورت کامل از نتایج گوگل حذف می شود. با پروا به قدرتی که هسته وردپرس دارد در سنجش با جوملا از نظر سئو دارای مزیت هایی است . منعی از به کارگیری جوملا نکرده ایم !!! و در وردپرس اگر هم تجربه چندانی در بحث سئو قالب وردپرس نداشته باشید استفاده از افزونه های سئو  موجود در فروشگاههای وردپرس این شغل را برای شما به مراتب راحت کرده است. به عنوان یکتا از افزونه های سرشناس برای سئو وردپرس می طاقت به Yoast SEO اشاره کرد که یکی از دوست داشتنی ترین افزونه های موجود سئو قالب وردپرس است.
آموزش سئو قالب وردپرس


اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس  برای سایت خویش کاربرد می کنید باید قالب سئو  شده داشته باشید تا بتوانید کاربران قابل توجهی  را از طریق موتور های جستجوگر به سایت شما هدایت  کند . برای سئو قالب وردپرس باید کارهای زیر را سپریدن دهید.
سئو درونی سایت ورپرس

سئو داخلی سایت به مجموعه اقدامات سئو گفته می شود که در تو سایت به قصد بهبود رنگ اتمام می شود.که به چهره مفصل در مطلب  سئو وردپرس چیست بحث شده است در این مطلب به چهره تیتر وار بیان می کنیم.

1- بهره‌گیری بهینه از تگ های متا

2- کاربرد صحیح از تگ های h  که شیوه کاربرد صحیح متعلق به در مطلب سئو وردپرس چیست ذکر شده است.

3- بهینه سازی سرعت لود سایت برای انالیز می توانید از سایت gtmetrix  استفاه کنید

4-بهینه سازی ساختار آدرس ها

5- استفاده نکردن از محتواهای کپی و تکراری

6- بهینه سازی تصاویر

7- رعایت نسبت کد html به متن

8-  لینک سازی درونی در محتوای مطالب سایت.

9- به کارگیری محتوای ناب 

برای کسب اطلاعات بیشتر در باره سئوی قالب وردپرس مطلب سئو وردپرس چیست  را مطالعه کنید.
سئو بیگانه سایت ورپرس

سئوی بیگانه سایت ، یک سری از کارهای استاندارد است و وابستگی به سیستم مدیریت درونمایه ندارد. برای سئو بیگانه سایت خود باید رقبای خود را تحلیل کرده و علاوه بر آن بر پایه استانداردهای شناسایی شده از گوگل و دیگر شرکت های پرکار در بحث سئو به لینک سازی و... بپردازید.
افزونه های سئو وردپرس

( WordPress Seo Plugins ) علاوه بر افزونه yoast seo  افزونه های دیگری نیز برای سئو قالب وردپرس هستی دارد که سئو اتوماتیک وردپرس گرد از برتری های خوب این افزونه های سئو وردپرس است.

1-SEOPressor

افزونه سئو SEOPressor گرد از آلت های قوی در برای سئو قالبهای وردپرسی است .این افزونه به شما کمک می کند الی صفحات ، پستها ی استاندارد تری برای سایت وردپرس خویش داشته باشید. این افزونه سئو با تجزیه و تحلیل صفحات سایت شما ، میزان سازگاری سایت شما را با اصول سئو سنجش می کند و از 100 به صفحه شما برای سئو نمره می دهد کوشش داشته باشید که نمره بالای 75 برای سایت صفحات خود داشته باشید این نمره حتی به بهره‌گیری صحیح از تگ های h نیز دلالت دارد از اینرو کمک زیادی به شما خواهد کرد

2-Rank Reveal

افزونه سئو Rank Reveal یکتا دیگر از افزونه های سئو در وردپرس به حساب می اید یکتا از نقاط قوت این افزونه می تواند پیدا کردن کلمات کلیدی برای سایت شما باشد. سئو ویدئو ، ایجاد نقشه مناسب برای سایت و قابلیت هایی که بر روی سئو پست ها می طاقت در آن ایجاد کرد  از دیگر ویژگی های خوب این افزونه به حساب می آید

3-All In One SEO Pack

All In One SEO Pack  اولین افزونه محبوب سایت وردپرسی است . این افزونه قوی برای سئو وردپرس ، ویژه سایت های وبلاگی ، مجلات و.. می باشد  بر پایه گزارش های منتشر شده با 14 میلیون دانلود همواره یک رکورد را برای افزونه های سئو وردپرس کسب کرده است .

4-پلاگین Yoast

پلاگین Yoast با دارا بودن 4.5 میلیون دانلودجایگاه دوم را در بین افزونه های سئو وردپرس را در اختیار دارد و همواره به عنوان یکی از بهترین افزونه های سایتهای وردپرس به حساب می آید  که ویژگی های بی همتا را برای کاربران خود فراهم می کند.

میموس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.