قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

فروشگاه آنلاین

در این نوشته بعضی تکنیک‌ها و روش‌ها که می‌توانند در سئو فروشگاه اینترنتی موثر واقع شوند را شناسایی می‌کنیم. تکنیک‌هایی که در این نوشتار به آن می‌پردازیم عبارتند از:

    دقت بیشتر روی کلمات کلیدی و عنوان‌ها
    توضیحات محصولات
    به کارگیری منابع تصویر و چندرسانه‌ای
    استفاده از Rich Snippet
    بهبود سیستم سایت برای ارائه پیشنهادهای مرتبط
    تمرکز ویژه روی دسته‌بندی‌ها
    تمرکز اخص روی سرعت سایت
    تنظیم دقیق و هوشمند نقشه سایت
    درج نظرات کاربران
    وبلاگ‌نویسی کنید
    برای سئو برنامه‌ریزی کنید و زمان صرف کنید

دقت اغلب روی واژه ها کلیدی و عنوان‌ها

تک تک واژه ها کلیدی که روی آن متمرکز شوید، شدنی است مایه افزایش فروش و سوددهی فروشگاه اینترنتی شما شوند. گزینش صحیح یک واژه کلیدی برای درج در عنوان فرآورده چه بسا بازدهی باورنکردنی برای شما به به اتفاق بیاورد.

با به کارگیری روش‌های معمول برای پیدا کردن واژه ها کلیدی و به ویژه بررسی سایت‌های پربازدید رقبا، سعی کنید بهترین عنوان‌ها و بهترین کلمات کلیدی را برای محصولات خود انتخاب نمایید.
توضیحات محصولات

مخاطبان شما و گوگل به توضیحات کافی محصولات که بهترین افزار برای کسب اطلاع از فرآورده است، اهمیت زیادی می‌دهند. سعی کنید هرگونه اطلاعاتی که می‌تواند به برگزیدن مشتریان کمک کند را در بخش توضیحات فرآورده درج نمایید.

اگر محصولات شما توضیحات نداشته باشند یا توضیحات آن‌ها ناکافی باشد، بسهولت مشتریان خود را از دست خواهید داد.
استفاده از منابع تصویر و چندرسانه‌ای

تصاویر موجود در فروشگاه اینترنتی باید متعدد و بسیار با کیفیت باشند. علاوه بر اینکه درج عکس ها می‌تواند سئو فروشگاه اینترنتی شما را درمان دهد، ممکن است از طریق جستجوی عکس ها گوگل نیز برای شما مشتریان بیشتری جذب نمایند.

اگر محصولات شما ناشناخته هستند، سعی کنید با فرآوری فیلم‌های آموزشی برای آن‌ها، هم گزینش را برای مشتریان آسان‌تر کنید و هم توجه گوگل را به سایت خود جلب نمایید.
استفاده از Rich Snippet

Rich Snippetها کدهایی هستند که ماهیت و ویژگی‌های محصولات شما را برای موتورهای جستجو مشخص می‌کنند. موتور جستجو با به کارگیری این کدها می‌تواند افرادی که به دنبال خرید کالا هستند را به سایت شما هدایت کند. وانگهی قبل از آنکه به سایت شما بیایند، اطلاعاتی شامل قیمت، امتیاز و برخی ویژگی‌های سایر محصول را در پسندیدن آنان قرار دهد.
بهبود سیستم سایت برای ارائه پیشنهادهای مرتبط

ایجاد لینک‌های داخلی مفید و مرتبط با استفاده از پیشنهادهای هوشمندانه هم می‌تواند فروش شما را افزایش دهد و هم باعث شود که وضعیت سئو سایت شما بهتر شود.

هر چه پیشنهادهای هوشمندانه‌تری به مخاطبان خود ارائه نمایید، موفقیت اکثریت کسب خواهید کرد.
تمرکز گزیده تر روی دسته‌بندی‌ها

دسته‌بندی‌ها می‌توانند مقصدهای جذابی برای جستجوکنندگان در گوگل باشند. برای نمونه اگر در فروشگاه اینترنتی‌تان، ساز و برگ برقی به فروش می‌رسانید، برپایی صفحات دسته‌بندی جذاب و در بر گیرنده اطلاعات مفید ابزاری است که می‌توانید با کمک آن مخاطبان زیادی جذب نمایید. برای نمونه اگر محصولات جانبی کامپیوتر را به فروش می‌رسانید، تمرکز گزیده تر برای تصحیح کردن صفحه‌ی دسته‌بندی «هارد اکسترنال»، کاری است که حتما باید به انجام برسانید.
تمرکز اخص روی سرعت سایت

سرعت سایت بیش از آنچه انگار می‌کنید، در کامیابی شما اثرگذار است. کوشش کنید الی جایی که امکان دارد سرعت صفحات سایت خویش را افزایش دهید. هر دیرکرد بیش از مرز می‌تواند ده‌ها مشتری شما را از بین ببرد. گوگل نیز به این مسئله مستحضر است و به آن اهمیت زیادی می‌دهد.
تنظیم دقیق و هوشمند نقشه سایت

نقشه سایت می‌تواند در بر گیرنده اطلاعات جانبی و سودمند در مورد صفحات و محصولات شما باشد. با ویژگی‌هایی که می‌توانید در نقشه سایت درج کنید آشنا شوید و این فایل را به دقت بهینه‌سازی نمایید.
درج نظرات کاربران

کاربران فروشگاه اینترنتی را به درج نظرات دلگرمی کنید. جلب همکاری کاربران هم می‌تواند آن‌ها را به سایت شما وفادار کند، هم می‌تواند در ارشاد مشتریان جدید مفید باشد و هم باعث می‌شود صفحات محصولات شما در عقیده گوگل پرکار و مفید به عقیده برسند.
وبلاگ‌نویسی کنید

به صورت منظم مطالب آموزشی و اخبار مرتبط با محصولات خویش را در تقسیم تارنگار درج نمایید. مطالب آموزشی منابعی خوب برای جذب ورودی از گوگل به آمار می‌روند. مطالب آموزشی شما همچنین می‌توانند ابزاری تبلیغاتی برای محصولات شما باشند. با درج محصولات مرتبط با هر مقاله در واپسین،انجام آن، می‌توانید ورودی‌های مقالات را سر راست به مشتری تبدیل کنید.
برای سئو برنامه‌ریزی کنید و زمان صرف کنید

ابزارهای رسیدگی چگونگی سئو سایت را بشناسید و به صورت منظم وضعیت سایت خویش را بررسی کنید. مواردی مشابه صفحات 404، عنوان‌ها و توضیحات تکراری، صفحات ناموفق و هرگونه صفحات دیگر که مشکلاتی دارند را فوری معرفی کنید و اشکال‌های آن‌ها را برطرف کنید.

محتوا و عنوان‌های خود را به چهره منظم در عقیده داشته باشید و آن‌ها را درمان دهید. فقط با تکاپو پیوسته می‌توانید به کامیابی برپا دست پیدا کنید.

https://mimos.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.