قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

این رفتارهایتان روی اعصاب سایرین است



1. داشتن دوستان زیاد زیاد، یا بسیار ناچیز در فضای مجازی 


مطالعات نشانه داده است که ملت افرادی که در شبکه های مجازی مانند فیسبوک دوستان بسیار زیادی برادر ندارند. انگیزه این رفتار می تواند این باشد که آنها انگار میکنند این افراد بیش از اندازه در فیسبوک وقت میگذرانند و از محبوبیت در دنیای خارج ناامید شده اند. این رفتار در باره سایر شبکه های اجتماعی نیز راستگو است.


 


2. سوال سؤال کردن بدون صحبت کردن در مورد خودتان 


جنبه دیگر از خود افشایی آن است که اگر شما در مقابل صداقت فرد مقابل حرفی از خودتان نزنید، ذهنیت منفی برای او برپایی میکنید. اگرچه که ممکن است افراد خجالتی یا مضطرب برای پرت کردن توجه از خود، از سایرین سوال بپرسند، اما تحقیقات پرتو داده این استراتژی احسان برای آغاز رابطه نیست. روابط بیچارگی به تعامل و تقرب متقابل دارد.


 


3. ارسال عکس پروفایل از نمای بسیار تقریبا  


اگر عکس پروفایل شما در شبکه های اجتماعی به این صورت است، عاقلانه است که آن را تغییر دهید. تحقیقات پرتو میدهد که عکس هایی از صورت فقط از فاصله 45 سانتیمتری در مقایسه با عکس از فاصله 135 سانتیمتری، کمتر قابل اعتماد، جذاب و باره پسند است.


 


4. مخفی کردن احساسات 


نحقیقات اثر میدهد که اثر دادن احساسات راستین یک راهبرد خوب برای دریافت نظر مثبت مردم است. سرکوب کردن احساسات و نشانه دادن های بی علاقگی در چیزهای عاطفی مایه می شود که ملت کمتر از شما خوششان بیاید.


 


5. تظاهر از گونه فروتنانه 


رفتاری که برای تحت تأثیر قرار دادن رفقا و اطرافیان خویش به چهره غیر مستقیم در باره خویش و موفقیت هایتان لاف میزنید. این رفتار زیاد مورد انتقاد مردم است. در مطالعه زمانی که از افراد خواسته شد در باره بزرگترین نقطه ضعف خویش در پیشه گفتگو کنند، بیش از سه چهارم کسان زیاد کمالگرا و سخت کوش خود را نشان دادند. اما زمانیکه وعده استخدام به افراد راستگو دیتا شد، نتایج به شیوه باورنکردنی اخ داشتنی تر شد.


 


6. عصبی بودن بیش از مرز 


هرگز فرمان ندهید که سایرین عرق شما را ببینند و یا بوی آن را حس کنند. تحقیقات در سال 2013 نشان دیتا است که رویت عرق و یا حس کردن بوی آن به چهره ناخودآگاه داوری مردم از شما را تحت تأثیر پیمان میدهد. ملت با رویت استرس بیش از اندازه عصبی می شوند و کوشش میکنند که از این طور افراد اجتناب کنند.


 


7. تبسم نزدن 


زمانیکه شما وارد اجتماعی می شوید و افراد جدیدی را ملاقات میکنید، مشکل است که تمام مدت تبسم بزنید. ولی کوشش خودتان را بکنید. تحقیقات در دانشگاه استنفورد نشانه دیتا است که کسان در تعامل با شخاصی که در آواتار آنها تبسم ابهت  هستی دارد، رفتار بهتری دارند. وانگهی مطالعه دیگری تغییر ناپذیر کرده است که زمانی که شما در نخستین ملاقات، لبخند میزنید، آن کسان شما را بعدها به یاد خواهند آورد.


  


8. رفتار کردن همانند شخصی که سایرین را دوست ندارد 


زمانیکه ما از مردم انتظار داریم که مرا قبول کنند، نسبت به آنها گرم تر رفتار میکنیم و در واقع شانس اینکه ما را برادر داشته باشند بیشتر می شود. فلذا زمانیکه مطمئن نیستید دیگران در باره شما چه احساسی دارند، طوری رفتار کنید که نشان دهد رابطه را دوست دارید، آنها نیز احتمالا این رفتار را به شما برمیگردانند. بر عکس این رفتار، اگر شما پرماسیدن خویش را در ملاقات نشانه ندهید، طرف روبرو هم همین رفتار را خواهد داشت.


 


9. داشتن نامدار با تلفظ دشوار 


این منصفانه نیست، صحیح، اما از نظر علمی اثبات شده است. تحقیقاتی در دانشگاههای ملبورن، لوون و نیویورک نشانه داده است که مردم با نام خانوادگی پیچیده بصورت منفی قضاوت می شوند. حتی در انتخابات نیز زمانی که افراد نام خانوادگی ساده تری داشته باشند، شانس فتح آنها اغلب است.


 


10. نام بردن از کسان مشهور


نام بردن از کسان به منظور تحت تأثیر قراردادن سایرین می تواند وسوسه انگیز باشد. اما می تواند نتیجه عکس داشته باشد. بر اساس مطالعه در دانشگاه زوریخ مشخص شده است که کسانی که اسم افراد سرشناس را در مکالمات خود به پیشه میبرند کمتر برادر داشتنی و مورد قبولند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.