قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

تردمیل بهتره یا دوچرخه ثابت؟


بسیاری از کسان به دلیل اینکه فرصت کافی برای رفتن به باشگاه های ورزشی ندارند تصمیم می گیرند که تو منزل ورزش کنند و به همین دلیل به اندیشه جاسازی یک آلت ورزشی مناسب همانند تردمیل یا دوچرخه ثابت می افتند؛ در چنین مواقعی است که توجه فرد به این معطوف می شود که کدامیک از این دو وسیله ورزشی پسندیده تر است؟.

 

تردمیل

واقعیت آنست که هر یک از این دو وسیله ورزشی مزایای ویژه خود را دارند؛ به طور مثال تردمیل وسیله ورزشی مناسبی است که الگوی حرکتی یومیه انسان یا به راستی همان راه رفتن را تقلید می کند که این یک برتری است. وانگهی بسیاری از گونه ها تردمیل امکان نشان دادن تپش قلب هنگام ورزش ، میزان کالری مصرفی در طول مدت ورزش و مسافت طی شده را دارند و بدین شیوه می توان شدت ورزش را تعیین کرد و بر پای بست، شدت تعیین شده در نسخه ورزشی ، به ورزش پرداخت.

 

متخصصان پزشکی ورزشی معتقدند، افرادی که مرض خاصی ندارند و از دردهای مزمن زانو مشقت نمی برند می توانند از تردمیل برای داشتن یک تکاپو ورزشی هوازی پسندیده در منزل کاربرد کنند و درصورتی که به بیماری مزمنی نظیر بیماری قلبی ، دیابت ، پرفشاری خون یا ..... دچارند قبل از آغاز ورزش حتما با یک متخصص پزشکی ورزشی مشورت کنند.

دوچرخه مقاوم نیز همانند تردمیل مزایای زیادی برای ورزش در منزل دارد.

به گفته کارآزمودگان گرچه میزان حداکثر اکسیژن مصرفی که شاخص مناسبی از استقامت قلبی - عروقی است اثناء استفاده از دوچرخه مقاوم به اندازه تردمیل افزایش نمی یابد، اما این وسیله ورزشی به دلیل نیاز به فضای کمتر و وانگهی فرآوری صدای کمتر گزینه مناسبی برای بسیاری از کسان است.

 

افزون بر این ، رهنمود می شود مبتلایان به آرتروز زانو و دردهای اسکلتی - عضلانی برای شروع یک برنامه ورزشی هوازی از این وسیله استفاده کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.