قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

روش‌هایی خوشمزه برای تقویت سیستم ایمنی بدن!


ماست


ماست در بر گیرنده پروبیوتیک ها است، که به افزایش باکتری های خوب ساکن دستگاه گوارش به هدف دفع میکروب های بیماری‌زا کمک می کند. مصرف روزانه هفت اونس (198 گرم) ماست می تواند به تقویت سیستم ایمنی تن انسان کمک کند، زیرا گلوبول های سفید خون را به تکاپو اغلب تحریک می کند. شما می توانید با اضافه کردن میوه هایی مثل توت فرنگی و بلوبری به ماست نه تنها عطر و طعم بهتری به آن ببخشید، بلکه فواید این مونث خوراکی را هرچه بیشتر افزایش دهید. همچنین، اضافه کردن گرانولا به ماست آن را به ناشتایی ای فوری برای افزایش سلامت کلی بدن تبدیل می کند.



سیر


سیر نه تنها عطر و طعم بهتری به غذاهای گوناگون می بخشد، بلکه به واسطه تقویت سیستم ایمنی تن انسان نیز شناخته شده است. سیر حاوی آلیسین است، که یک مونث فعال محسوب می شود و با باکتری ها و عفونت هایی که می توانند در بدن اشاعه یابند، مبارزه می کند. نتایج برخی مطالعات نشان دیتا اند که با مصرف شش حبه سیر در هفته می توانید خطر ابتلا به سرطان معده را الی 50 درصد و خطر سرطان روده کبیر را تا 30 درصد کاهش دهید. برای افزایش مصرف سیر می توانید یومیه دو حبه متعلق به را به وعده غذایی خویش اضافه کنید.



چای


چای طبیعی که در بر گیرنده گیاهان دارویی است، به واسطه آمینو اسیدهای موجود در خویش به طور کارساز با ویروس ها رویارویی می کند. چای سیاه و چای سبز از سالم‌ترین گزینه ها محسوب می شوند، که هر دو حاوی ال-تیانین هستند. نوشیدن چند فنجان چای در روز می تواند به واسطه آنتی اکسیدان های موجود در این نوشیدنی برای سلامت و تقویت سیستم ایمنی بدن شما مفید باشد.


عصاره استخوان


عصاره استخوان (آب قلم) به واسطه توانایی در تقویت روده و تفریق علائم سندرم روده تحریک پذیر (IBS)، و در ضمن با تقویت سیستم ایمنی به دفع بیماری ها کمک می کند و از این جهت گواه روند افزایشی محبوبیت خود است. از فواید پودر عصاره استخوان می نا به تقویت سلامت استخوان ها و روده، و تفریق التهاب در بدن اشاره کرد.


 


شما با استفاده از یک آرام پز می توانید استخوان ها را به همراه سبزیجات و آب بپزید، لغایت افشره استخوان به دست آید یا از پودر عصاره استخوان که به راحتی با آب ترکیب می شود، استفاده کنید. مصرف صبحگاهی عصاره استخوان بیشترین سود را برای بدن انسان دارد و به بسته شدن منافذ موجود در روده در افراد دچار به سندرم روده نشت پذیر کمک می کند. مغز استخوان موجود در افشره نیز به عنوان یک ابرماده غذایی در عقیده گرفته می شود، زیرا از تراکم بالای مواد معدنی برخوردار است.


میوه های خانواده مرکبات


لیمو، لیمو ترش، پرتقال، گریپ فروت و نارنگی همگی از محتوای بالای ویتامین C فایده می برند و در تقویت سیستم ایمنی بدن و در نتیجه نیرو دفاعی در مساوی زکام یا یک عفونت نقش دارند. اگر به بیماری دچار شده باشید نیز مصرف این محصولات می تواند به کوتاه شدن دوره مرض کمک کند.


 


 راههای تقویت سیستم ایمنی بدن, بالا بردن سیستم ایمنی بدن


 افزایش نیرو سیستم ایمنی بدن


 


قارچ


قارچ ها چند صد سال است که برای تقویت سیستم ایمنی بدن مورد استفاده پیمان می گیرند، زیرا تکاپو گلوبول های سفید خون را افزایش می دهند. گلبول های سفید در این شرایط حالت تهاجمی‌تری به خود می گیرند و از این جهت می توانند به پیشگیری از عفونت ها و یا بهبودی سریع‌تر بیماری کمک می کنند. شما می توانید انواع مختلف قارچ ها را در رژیم غذایی یومیه خود جای دهید.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.