قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

چگونه مغز را برای توقف نگرانی تمرین دهیم؟


هنگامی که جستار سلامت روان انسان مطرح می شود، نگرانی امثال یک عنصر خسارت آور است. بعضی نگرانی را یک عادت بد در عقیده می گیرند که با تمرین می طاقت آن را از بین برد. بعضی فکر می کنند نگرانی شدنی است به ما در یادگیری از تجربیات ماضی و آماده شدن برای نمونه های جدید کمک کند. چه خوب یا بد، نگرانی از طریق تمرکز بر آینده نامشخص که توانایی کنترل آن را نداریم، مغز ما را اشغال می کند.

 

به گزارش "پاور آو پازیتیویتی"، گفته شده است که افسردگی تمرکز بر رویدادهای گذشته است، که آرزو می کنید می توانستید آنها را تغییر دهید، و نگرانی تمرکز بر رویدادهای آینده است که کنترلی بر آنها ندارید. همچنین، در ارتباط با نگرانی می نا گفت شما تنها فکر می کنید که کنترلی بر آینده ندارید در شرایطی که می توانید به واقع اقدام هایی را دلخواه پیمان دهید که به حاضر شدن برای هر آنچه درباره آن نگران هستید، کمک می کنند. در پیوسته با برخی روش ها که می توانند به مغز شما در ممانعت و توقف نگرانی کمک کنند، اغلب آشنا می شویم.

 

با نگارش مغز را از نگرانی دور کنید 

هنگامی که مغز خویش را برای توقف نگرانی تمرین می دهید، تکنیک نگارش یکی از ارزشمندترین گزینه ها محسوب می شود. اگر در تمام طول شب مغز شما درباره موضوعی فکر می کند و شما را بیدار نگه می دارد، آن را روی کاغذ یا به صورت الکترونیک در گوشی به اتفاق یا تبلت خود بنویسید. این شغل به مغز پروانه نفس کشیدن می دهد و سایر نیازی نیست برای به خاطر سپردن جزئیات انرژی مصرف کنید.

 

برای این که پروا مغز را به سوی یک موضوع جلب کنید، نوشتن احد از بهترین گزینه ها است زیرا به مغز می گویید این موضوع به اندازه ای مهم بوده است که آن را یادداشت کرده اید. مغز الان در وضعیت هشدار پیمان می گیرد لغایت منابع را برای حل کردن این مشکل یکتا هم می آورد، به جای این که نگران شود یا ناچار به گوشزد چیز مهمی برای نگران شدن باشد.

 

برای مغزی عاری از نگرانی مدیتیشن اتمام دهید 

مدیتیشن می تواند به مغز در تمرین توقف نگرانی کمک کند. پژوهش چهره گرفته روی یادبود ها مدیتیشن نشانه داده اند که این کار به طور گزیده تر برای کاهش پریشانی شناختی یا نگرانی خوب است. اگرچه بعضی کسان به این مساله اشاره می کنند که از موعد کافی برای اتمام مدیتیشن برخوردار نیستند، اما این شغل می تواند به سادگی بستن چشم ها به مدت 30 ثانیه یا بیشتر باشد. اجتناب گزیدن از منابع استرس گامی پرکار برای تمرین دادن مغز به منظور ممانعت از نگرانی است.

 

لحظات اختصار که آگاهانه برای اجتناب گزیدن از هر سر و صدای غیر طبیعی در حیات خویش برگزیدن می کنید، این پروانه را می دهد به مواردی که بیشترین اهمیت را در حال حاضر و در آینده برای شما دارند، پروا کنید. افکار نگران کننده ممکن است هنگامی که در حال مدیتیشن هستید به سراغ شما بیایند و این امری عادی است. بنابر پیشنهاد کارشناسان، شما باید افکار نگران کننده را ذیل عقیده داشته باشید و با ورود آنها به ذهن، امثال ابرهایی که در یک روز بادی جنبش می کنند، به آنها پروانه دهید از ذهن شما خارج شوند.


ورزش کنید الی بدن و مغز خویش را برای ممانعت از نگرانی تمرین دهید 

نگرانی به مغز کمک می کند وضعیت بقا را از راه تصمیم گیری برای پرکار کردن سیستم جنگ یا گریز فرا بگیرد. اگر یک جانور وحشی به ناگاه در برابر شما قرار بگیرد، بی درنگ هجوم آدرنالین را در تن خود دانستن خواهید کرد و این پیامد ترس همانند آن چیزی است که در سررسید نگرانی برای بدن رخ می دهد.

 

زمانی که بدن پرتو های پریشانی را پرماسیدن می کند، انجام ورزش برای شما خوب خواهد بود. اگر بدن نشانه های جسمانی اقلیت که با استرس پیوسته هستند را دانستن کند، ذهن نیز این گونه تفسیر می کند که باید کمتر نگران باشد زیرا بدن در حالت بر انگیختگی افزایش مکشوف قرار ندارد.

 

ورزش می تواند خفقان خون را تفریق دهد که گرد از نشانه های جسمانی استرس در بدن است. همچنین، به نظر می رسد ورزش دلیل دیگری برای ضربان قلب و نرخ تنفس سریع در اختیار تن پیمان می دهد. اگر احساس می کنید نگران هستید، یک پیاده روی پنج لغایت 10 دقیقه ای می تواند در تفریق آن کارساز باشد. از مناظر گوشه ها-کناره ها خویش لذت ببرید، در شرایطی که روی حرکات اندام ها و تنفس خود تمرکز دارید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.