قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

راهکارهایی برای فتح بی استعدادها!




سختکوش باشید 


تا به حال، طی تاریخ کسی نتوانسته است به سایرین یاد بدهد چطور سختکوش باشند؛ این چیزی است که در داخل آدم ها نهفته است و باید خودشان راهی برای شکوفا شدن آن پیدا کنند. آدم های کامیاب حس سختکوشی شان را هرگز به فراموشی نمی سپارند. یادتان باشد اگر برای رسیدن به هدفی، سختکوش باشید و بارها شانس تان را امتحان کنید، حتما به آن می رسید.


  


منافع خودتان را بشناسید 


هر مشکلی منبعی از راه حل ها دارد. اگر در کارتان کامیاب نیستید، باید منبع مورد نظر را پیدا و از طریق آن اقدام کنید. منابع خودتان را بشناسید، حفره های زندگی تان را پیدا و آنها را با منابع باره عقیده پر کنید.


 


ارتباطات خود را مفصل کنید 


هر ارتباطی درس جدیدی به شما می دهد که می تواند کارساز باشد. در هر یک از این ارتباط ها شما بخشی از هستی خودتان را کشف می کنید که می تواند در راه رسیدن به کامیابی به شما کمک کند.


 


برای هر چیزی حاضر باشید 


هر فرصت جدیدی می تواند راهی برای رسیدن به کامیابی باشد. درها را نبندید و برای پذیرش هر چیزی حاضر باشید. هر یک از این اتفاقات می تواند نقش موثری بر مسیر موفقیت شما بگذارد.


 


نیمه پر لیوان را ببینید 


خوش بین و مثبت باشید، پیمان نیست به محض این که کاری را شروع کردید، موفق شوید. نیم پر لیوان را ببینید و یادتان باشد هر چیز ابهت مجموعی از چیزهای کوچک است که یک روز اصلا به آن توجهی نمی کردید.



ذهن تان را فعال نگه دارید 


ذهن فعال، همواره به تعقیب ایده های جدید می گردد. ذهن تان را فعال نگه دارید که بتوانید ایده های جدید پیدا کنید و از وسط آنها مسیر موفقیت را بیابید. یک ذهن بسته هیچ گاه نمی تواند اندیشه جدیدی بکند.


 


اولویت ها را در عقیده بگیرید 


ما در جهانی زندگی می نماییم که سرعت حرف نخست را می زند؛ باید تند بود و تند. یادتان باشد که بین تمامی کارهایی که هر روز باید انجام دهید، برخی از آنها مهم تر هستند که باید آنها را در نخستینگی پیمان دهید. نخستینگی بندی به شما کمک می کند چیزهای مهم را به تعویق نیندازید.


 


تشنه یادگیری باشید 


این هم از آن جمله چیزهایی است که تعلیم دادنی نیست. نمی نا کسی را نشاند و به او یاد داد که چطور تشنه یادگیری باشد، ولی عطش کسب ادب بیشتر، فرصت های بیشتر و بازخورد بیشتر، از مهم ترین چیزهایی است که برای موفقیت لازم و ضروری است.


 


زمینه را فراهم کنید 


رسیدن به هر چیزی و کسب موفقیت در آن به امکانات ابتدایی نیازمند است؛ برای مثال، کسی که هیچ سوادی ندارد، نمی تواند در دانشگاه آموزه بخواند. مقوله لازم برای رسیدن به موفقیتی را که می خواهید، فراهم کنید و در مسیر پیمان بگیرید و در آن بمانید؛ این مهم ترین قدمی است که باید بردارید.


 


نظم را رعایت کنید 


مفهوم نظم در اینجا تمیزی و نظافت نیست؛ زندگی تان را مرتب بچینید و یادتان باشد کس های پریشان که زندگی نا به سامانی دارند، هیچ گاه نمی توانند موفق شوند. باید همه چیز در جای خود قرار بگیرد که شما بتوانید در مسیر موفقیت جنبش کنید. کسی که بامداد ها لغایت نیمروز می خوابد، حداقل پنج ساعت از یک انسان موفق، موعد کمتری دارد.


 


خواسته های خویش را به چالش بکشید 


از شیوه های سنتی دست بردارید؛ قرار نیست اگر خواسته ای دارید دقیقا همین طور که دیگران رفتار می کنند، شما هم همان شغل را کنید که به نتیجه برسید. خواسته های خویش را به چالش بکشید و یادتان باشد که هر کسی روش خودش را دارد.


 


انتقادپذیر باشید 


این باره یکتا از مواردی است که برای رسیدن به کامیابی لازم و ضروری است. از انتقادهای سازنده سایرین استفاده کنید و یادتان باشد با این انتقادهاست که شما متوجه دشواری ها خویش می شوید و عازم برای رفع آنها پیدا می کنید.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.