قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

هـرگـز بـرای ایـن مـوارد عـذرخـواهـی نکنیـد

  
1. هرگز به خاطر نیازهای انسانی‌تان پوزش نکنید. شما به خواب، غذا و کارکردهای زیستی متداول دربایستن دارید و این‌ها همان چیزهایی است که شما را زنده نگه می‌دارد.

  

2. هرگز به‌خاطر بااستعداد بودن خود عذرخوهی نکنید. اگر از احساسات سایرین بوی حسادت به مشامتان می‌خورد، نگران نباشید. خودتان را باور کنید و بدانید که بهتر از چیزی که باید عمل می‌کنید.

 

3. برای محدودیت‌هایی که قوانین سررسید و مکان برما اعمال می‌کنند، پوزش نکنید. آیا لازم است که همزمان در سه مکان حضور داشته باشید؟ اگر خوب اندیشه کنید، متوجه می‌شوید که لازم نیست، بعد راحت‌تر تصمیم بگیرید.

  

4. از اینکه تحت تاثیر افراد یا امور میان مایه قرار نمی‌گیرید، پوزش نکنید. کارهایی که دلگرمی شوند، تکرار می‌شوند؛ بنابراین برای چیزهایی که همنشین ندارید دوباره با آن‌ها مواجه شوید، کف نزنید.

  

5. برای اعتماد کردن به شم درونی خویش پوزش نکنید. از اینکه حس نکوداشتن برای قدم زدن در یک کوچه تاریک یا یک جلسه ناشناس پشت درهای بسته ندارید، از خودتان ناخشنود نباشید. به حس‌هایتان اعتماد کنید.

  

6. به خاطر حمایت از افرادی که دوستشان دارید، عذرخواه نباشید. سخت‌گیر بودن درباره خویش و مودب بودن در برابر دیگران شما را مکلف می‌کند در ارتباط با هر کار راستی که سپریدن می‌دهید، عذرخواهی کنید.

  

7. از اینکه جذب مدهای روز نمی‌شوید، عذرخواه نباشید. هر روز چیزهای جدیدی در بازار مد روز می‌شود. اگر به فلان ایده یا بهمان گروه موسیقی علاقه‌ای ندارید، متاسف نباشید بلکه معنایش این است که شما آگاه‌تر و هشیارتر از چیزی هستید که به نظر می‌آید و سلیقه شما با تغییر فصل، تغییر نمی‌کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.