قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

بدافزاری که بسته‌ اینترنتی کاربران را می‌خورد!

به گزارش خبرآنلاین، در سالن اختصاصی هوآوی پوستری در حال نصب بود که همه‌چیز را لو داد و آن رونمایی کمپانی چینی از گوشی تاشوی خود به نام هوآوی میت ایکس! 

 

تنها پس از چند روز از رونمایی گلکسی فولد، گوشی تاشوی سامسونگ، کمپانی چینی رقیب، قصد رونمایی محصولی مشابه را در بزرگ‌ترین نمایشگاه و کنفرانس سالیانه موبایل را دارد.

 

از روی بنر چسبانده شده در نمایشگاه می‌توان فهمید برخلاف گلکسی فولد که دو نمایشگر دارد، هوآوی میت ایکس فقط یک نمایشگر را در خود جای‌داده است.

 

این گوشی که ظاهراً اتصالات 5G هم دارد روز 24 فوریه، یعنی فردا و قبل از شروع به کار رسمی MWC، رونمایی می‌شود.

 

نکته جالب در این گوشی قراردادن کلیدها در قسمت چپ گوشی است که می‌تواند محصولی متفاوت در مقایسه با گلکسی فولد باشد.

به گزارش ایسنا، این روزها اخبار متعددی درباره انتشار بدافزار و باج افزارهای مختلف در فضای مجازی، محیط اینترنت و گوشی‌های هوشمند که منجر به سرقت اطلاعات کاربران و نفوذ هکرها و سو استفاده از حریم خصوصی کاربران می‌شود، به گوش می‌رسد.

 

محققان و پژوهشگران فعال در حوزه امنیت سایبری نیز با تحت بررسی قرار دادن سخت افزار و نرم افزارهای گوناگون در تلاشند تا علاوه بر هشدار دادن و آگاهی رساندن به کاربران در فضای مجازی، به شرکت‌های توسعه دهنده مربوطه نیز اطلاع و هشدار دهند که هرچه سریع‌تر با اقدامات لازم همچون ارائه و انتشار نسخه‌های به‌روزرسانی امنیتی، آسیب پذیری و ضعف‌های امنیتی مذکور را برطرف کرده و از ادامه نفوذ هکرها و مجرمان سایبری به حریم شخصی کاربران جلوگیری به عمل بیاورند.

 

حالا تازه‌ترین اخبار و گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که محققان و پژوهشگران امنیتی دریافته و اعلام کرده‌اند که تمام شدن زودهنگام و مصرف غیرقابل توجیه بسته‌های اینترنت همراه (دیتا) در گوشی‌های هوشمند کاربران، توسط بدافزار جدیدی که «DrainerBot» نام دارد، صورت می‌گیرد و کاربران باید مراقب باشند تا دستگاه‌های الکترونیکی و گوشی‌های هوشمند متصل به اینترنت همراه آنها گرفتار چنین بدافزار جدیدی نشود.

 

آنها در ادامه این گزارش به کاربران توصیه کرده‌اند که با بررسی کردن دقیق میزان مصرف اینترنت همراه و در نظر گرفتن حجم بسته‌های اینترنت دیتای خود در مدت زمان موردنظر، از هرگونه احتمال آلوده شدن دستگاه خود به چنین بدافزاری جلوگیری کنند و یا در صورت مشاهده هرگونه مصرف غیرعادی و نامعمول، موضوع را با کارشناسان امنیتی مطرح کرده، در میان بگذارند و از آنها برای برطرف کردن مشکل کمک بخواهند.

 

به گفته این پژوهشگران، بدافزار مذکور بالغ بر ۱۰ میلیون دستگاه اندرویدی را آلوده کرده و بدون اطلاع کاربران، این امکان را به هکرها و مجرمان سایبری می‌دهد تا از حجم بسته‌های اینترنت دیتای خریداری شده توسط آنها استفاده کنند.

 

آنها همچنین خاطرنشان کرده‌اند اپلیکیشن های میزبان این بدافزار به هکرها کمک کرده‌اند ماهانه تا سقف ۱۰ گیگابایت از بسته‌های اینترنتی کاربران را مصرف و سو استفاده کنند.

 

در این گزارش که در وب سایت هکرنیوز آمده است، بدافزار مربوطه در بسیاری از اپلیکیشن های موجود در فروشگاه‌های آنلاین و اینترنت همچون گوگل پلی استور و اپ استور اپل وجود داشته و اپلیکیشن های به ظاهر بی خطری از این بدافزار میزبانی کرده و آن نیز پس از قرار گرفتن بر روی حافظه گوشی هوشمند، به دانلود ویدئوهای تبلیغاتی تا حجم ۱۰ گیگابایت در ماه آغاز کرده است. لازم به ذکر است که تمامی فعالیت‌های مذکور توسط کاربران قابل مشاهده و ردیابی نبوده و پس از دانلود از حافظه گوشی پاک می‌شدند اما فرایند دانلود ویدئوهای تبلیغاتی منبع درآمد اصلی توسعه دهندگان این بدافزار به شمار می‌رفته و موجب درآمدزایی کلانی برای آنها می‌شده است.

به گزارش ایسنا، بعد از آنکه آمار و گزارش‌های مربوط به میزان فروش شرکت‌های تولیدکننده موبایل در جهان در بازه زمانی سه ماهه چهارم و پایانی سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر شد، بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران از ادامه روند سلطه شرکت سامسونگ به عنوان پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین برند گوشی هوشمند جهان سخن گفته و بر آن تاکید کردند.

 

با نگاه مختصری به میزان فروش گوشی‌های هوشمند در فصل پایانی سال گذشته به وضوح می‌توان دریافت که سامسونگ از بزرگترین و قدرتمندترین رقبایش یعنی اپل و هواوی سبقت گرفته و همچنان جایگاه نخست خود را در این رده‌بندی حفظ کرده است.

 

یکی دیگر از نکات قابل توجهی که در این فهرست به چشم می‌خورد، کاهش چشمگیر میزان فروش گوشی‌های آیفون اپل است.

 

بر اساس گزارش مؤسسه تحقیقاتی و پژوهشی گارتنر که در cnbc آمده است، در این مدت زمان سه ماهه بالغ بر ۴۰۸ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در بازارهای جهانی به فروش رفته است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن تنها شاهد یک پیشرفت ۰.۱ درصدی بوده است.

 

در این بازه زمانی، همچنین گزارش شده است که سامسونگ با فروش بالغ بر ۷۱ میلیون دستگاه گوشی هوشمند توانسته است سهم ۱۷.۳ درصدی را به خود اختصاص دهد. البته لازم به ذکر است که این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، با یک کاهش ۰.۹ درصدی مواجه شده است که این امر آن در برابر یکی از رقبای بزرگ چینی خود یعنی هواوی آسیب پذیر تر کرده است و ممکن است این غول تکنولوژی چینی بتواند در آینده‌ای نزدیک جایگاه نخست سامسونگ را از آن خود کند و از آن سبقت بگیرد.

 

سهم هواوی با فروش ۱۷ میلیون دستگاه گوشی بیشتر نسبت به مدت مشابه سال گذشته موفق شده است سهم خود را از بازار گوشی‌های هوشمند از ۴ به ۱۴.۸ درصد برساند.

 

اپل نیز با اینکه همچنان سهم بیشتری از بازارهای جهانی موبایل نسبت به هواوی در اختیار دارد و سهم آن معادل ۱۵.۸ درصد گزارش شده است، اما باز هم در این بازه زمانی سه ماهه دچار کاهش ۹ میلیون دستگاهی میزان فروش نسبت به سال گذشته شده است که این اعداد و ارقام نشان دهنده ضعیف‌ترین عملکرد اپل از سه ماهه نخست سال ۲۰۱۶ میلادی است.

گوشی‌های جدید با ۱۲ گیگ رم، ۱ ترابایت حافظه و دوربین فوق پیشرفته هوش مصنوعی، نشان می‌دهد آینده را برای خود تضمین کرده است.

 

اما گوشی مدل ۵جی از همه بزرگ‌تر (۱۶۲ در ۷۷.۱ در ۷.۹۴ میلی‌متر) و سنگین‌تر (۱۹۸ گرم) بوده و اس ۱۰ ای نیز کوچک‌تر و سبک‌تر از بقیه ساخته‌شده است.

 

هر ۴ گوشی نمایشگر امولد دارند و اس ۱۰ ای با ۵.۸ اینچ کوچک‌ترین و اس ۱۰ فایوجی نیز ۶.۷ اینچ بزرگ‌ترین گوشی است.

 

تعداد پیکسل‌ها در هر اینچ روی نمایشگر اس ۱۰ بیشتر از بقیه بوده و بنابراین کیفیت بهترین را روی صفحه می‌بینیم.

 

هر ۴ گوشی جدیدترین نسخه اندروید ۹ پای را در خود جای‌داده‌اند.

 

روی گوشی اس۱۰ پلاس و اس ۱۰ فایوجی شاهد عرضه حافظه ۱ ترابایتی هستیم که برای اولین بار در جهان نسل جدید حافظه با این حجم را شاهد هستیم.

 

هر ۴ گوشی از اسنپ دراگون ۸۵۵ هفت نانومتری و نیز اکسینوس ۹۸۲۰ هشت نانومتری به‌عنوان پردازنده به‌طور یکسان بهره می‌برند اما روی اس ۱۰ پلاس و اس۱۰ فایوجی ۱۲ گیگ رم نصب‌شده است.

 

اما در بخش دوربین روی اس ۱۰ و در قسمت عقب سه دوربین ۱۶ اولترا واید، ۱۲ استاندارد و ۱۲ تله نصب‌شده و یک دوربین ۱۰ مگاپیکسل نیز در جلو تعبیه‌شده است.

 

روی اس ۱۰ پلاس در قسمت عقب مثل اس ۱۰، سه دوربین ۱۶ اولترا واید، ۱۲ استاندارد و ۱۲ تله نصب‌شده و دو دوربین ۱۰ و ۸ نیز در جلوی گوشی تعبیه‌شده است.

 

اما اس ۱۰ ای در قسمت عقب مجهز به دوربین ۱۲ استاندارد و ۱۶ اولترا واید است و همچنین در جلو نیز یک دوربین ۱۰ مگاپیکسل تعریف‌شده است

 

و روی اس ۱۰ فایوجی چهار دوربین در عقب تعریف‌شده است: ۱۶ اولترا واید، ۱۲ استاندارد، ۱۲ تله و یک دوربین سه‌بعدی ToF. همچنین در قسمت جلو نیز یک لنز ۱۰ و دوربین ۸ مگاپیکسل ToF تعریف‌شده است.

 

هر ۴ گوشی ویدئوی ۹۶۰ فریم بر ثانیه روی ۷۲۰ ، ۲۴۰ فریم بر ثانیه روی ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه روی ۲۱۶۰ پیکسل ضبط می‌کنند. همچنین هر ۴ گوشی جک هدفون و پورت تایپ سی دارند.

 افزایش سرعت سایت وردپرس امری مهم در موفق بودن یک سایت و سوداگری اینترنتی می باشد. به طور نمونه فردی از طریق جست و جو گوگل وارد سایت شما شود اگر سرعت سایت شما کند باشد و کاربر را چشم براه نگه دارد به راحتی دکمه بک را می زند و روی سایت دیگری کلیک می کند به همین راحتی شدنی است بازدیدکنندگان خود را از دست دهید.



همچنین سرعت سایت یک فاکتور برای رتبه بندی گوگل است اگر سایت شما کند باشد قطعا یک نمره منفی برای رتبه بندی دارید و گوگل همنشین ندارد کاربرانش سایت های کند را مفتوح کند و چشم براه بماند پس سرعت سایت و سئو و بهینه سازی سایت رابطه مستقیمی دارد.


توجه داشته باشید که در این مقاله کوشش کردم کاملترین مقاله در مورد افزایش سرعت سایت وردپرس باشد و تنها طریق های عملی و کاربردی گفته می شود. همچنین از مقالات معتبر مثل سایت موز تألیف شده است و هر چیزی که لازم باشه در رابطه با افزایش سرعت بدانید چگونه سرعت سایت وردپرسی را افزایش دهیم در این نوشتار یاد خواهید گرفت و مطمئنن با سپریدن این موارد شاهد افزایش سرعت سایت خویش می شوید ، در پیوسته با من به اتفاق باشید.


چرا افزایش سرعت سایت وردپرس امری مهم است؟

موتور جستوجو گوگل زیاد به سرعت سایت ها اهمیت می دهد با توجه به الگوریتم های گوگل به آن شکل نیست که اگر سایتی کند داشته باشیم به هیچ وقت صفحه اول گوگل نمی توانیم باشیم و سئو به فاکتور های مختلفی بستگی دارد که گرد از آن ها سرعت سایت است پس ممکن است سایتی کند به صفحه اول گوگل بیاید اما وقتی این جستار را میدانید باید این امتیاز مثبت سرعت سایت را به راحتی بگیرید الی جلوی رتبه ی خوب شما را نگیرد.


موضوع بعدی که مهم است شما فرصت کمی دارید لغایت بتوانید کاربر را برای پایدار گذاشتن در سایتتان متقاعد کنید اگر سایتتان کند باشد و برای کاربر دیر لود شود سایت شما را می بندد و سراغ سایت دیگری می رود.


پس افزایش سرعت سایت وردپرس امری مهم است که اگر می خواهید سایتی موفق در گوگل داشته باشید باید به آن توجه ویژه کنید.


جالب است بدانید سایت آمازون تست آنلاینی راه اندازی کرد که باعث کندی چند ثانیه ای در لود شدن صفحات آن شد و این سوژه باعث شد بسیاری از بازدیدکنندگان از اندکی سخن را باز کنید سایت آمازون منصرف شوند و درآمد آمازون در یک ماهی که این تست پیدا شده بود مبلغ قابل توجهی کاهش یافت.


همچنین سایت موزیلا که در سنه های بازپسین سرعت سایت خویش را چند ثانیه افزایش عدل تعداد دانلود های مرورگر 15.4% افزایش پیدا کرد و مثال های سایر و آمار و ارقام های جالب دیگری وجود دارد که همه دست به دست هم می دهند که مقاوم کنند سرعت یک سایت عامل مهمی هم در سئو و هم در افزایش بازدیدکننده و فروش و محبوبیت یک سایت دارد.


چگونه می تاب سرعت سایت وردپرس را چک کرد؟



این انگاشت که سایت شما با دستگاه شما سرعت احسان دارد انگیزه بر این نمی شود که سایت شما سرعت بالایی دارد آلت های گوناگونی برای تست سرعت هستی دارد که باید از این افزار ها بهره‌گیری کنید.


سرعت بارگذاری سایت با توجه به هاست و محل هاست و در ضمن منطقه جغرافیایی کاربر وارد شده کاملا متفاوت است البته این تفاوت نگران کننده و اختلاف زیاد نیست.


ابزار Pingdom

برای تست سایت می توانید از ابزار Pingdom بهره‌گیری کنید که در گویه افزایش سرعت سایت بسیار معتبر است.  همچنین این افزار می تواند تاریخچه عملکرد سایت شما در سرعت را به شما نشان دهد تا روند ترقی را ببینید.


ابزار WebPagetest

یک افزار مجانی که می توانید سرعت سایتتان را در موقعیت جغرافی های گوناگون و دستگاه ها و مرورگر های گوناگون بسنجید و در یک فرم ساده نمایش آن ها را ببینید. این دست موزه دارای سیستم قوی است که لغایت مرز زیادی خطا نمی کند.


معرفی آلت تست سرعت سایت


ابزار YSlow

این دست موزه توسط کمپانی Yahoo ارائه شده. با این افزار می توانید سرعت سایت خود را بررسی کنید و راهکار هایی برای افزایش سرعت سایت وردپرس شما می دهد که می توانید استفاده کنید. همچنین از احسان های این آلت هستی افزونه ای برای انواع مرورگر های سرشناس هست که می توانید بدون وارد شدن به سایت و تنها با افزونه مرورگر سرعت سایت های گوناگون را رسیدگی کنید. برای نصب YSlow افزونه کروم این تقدیر کلیک کنید.


چه سرعتی خوب است؟

طبق گزارش ها و پارامتر های جدیدی که در اواخر سال 2018 پیمان گرفت سرعت 1 ثانیه را بهترین حالت لود شدن یک سایت می دانند و بیشینه بالا بودن سرعت را 2 ثانیه مشخص کردند.


محدوده بین 3 ثانیه تا 6 ثانیه هم محدوده متوسط است اگر شما در این بازه هستید مشکلی نخواهید داشت ولی بهتر است برای افزایش سرعت سایت وردپرس خود سعی کنید.


محدوده بالاتر از 7 ثانیه قطعا مشکل جدی در سرعت سایت هستی دارد و باید حتما برای افزایش سرعت سایت وردپرس تلاش کنید.

منهای اس ۱۰ ای سه‌گوشی دیگر از فناوری اولتراسونیک و حسگر زیر نمایشگر بهره می‌برند.

 

هر ۴ گوشی ضد آب و غبار بر اساس استاندارد IP۶۸ تعریف‌شده‌اند.

 

باتری اس ۱۰ با شارژ بی‌سیم و سریع ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت، اس ۱۰ پلاس ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت، اس ۱۰ ای ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت و اس ۱۰ فایوجی نیز ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.

 

اما قیمت اس ۱۰ ای ۷۵۰ دلار(ارزان‌ترین) و اس ۱۰ حدود ۹۰۰ دلار و اس ۱۰ پلاس هم به قیمت پایه ۱۰۰۰ دلار تعیین‌شده و خبری از جزییات قیمتی فایوجی نیست.

شرکت Varjo این هدست را ابداع کرده که VR-۱ نام دارد. به گفته تولید کننده ،هدست واقعیت مجازی مذکور با برچسب قیمتی ۵۹۹۵ دلار ، علاوه بر صنایع هوافضا و خودروسازی در بخش های معماری، مهندسی و ساخت و ساز نیز کاربرد دارد.

 

هدست VR-۱ فقط ۱.۳ پوند وزن دارد و مجهز به فناوری ردیابی حرکات چشم است. همچنین دستگاه مذکور وضوحی بیش از ۶۰ پیکسل به ازای هر درجه دارد که ۲۰ بار بیشتر از وضوح هدست های موجود در بازار است.

به گزارش فارس به نقل از آناندتک، همزمان با آغاز تلاش ها برای راه اندازی شبکه های مخابراتی نسل پنجم، کوالکوم نیز یک مودم نسل پنجم تولید و آماده عرضه به بازار کرده است. این شرکت که به تازگی تراشه پیشرفته اسنپ دراگون 855 را برای استفاده در گوشی های هوشمند تولید کرده، از مودم نسل پنجم X55  نیز رونمایی کرده است.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,مودم نسل پنجم

مودم یادشده با استانداردهای مخابراتی نسل پنجم تلفن همراه سازگاری کامل دارد و با مودم نصب شده در درون تراشه Snapdragon 855 نیز سازگار است و لذا می تواند در شبکه های تلفن همراه پیشرفته بدون مشکل خاصی مورد استفاده قرار بگیرد.

 

X55 جایگزین مودم X50 می شود که از شبکه های نسل دوم تا چهارم به خوبی پشتیبانی می کند،اما برای استفاده در شبکه های نسل پنجم با برخی مشکلات و اختلالات مواجه است. در آزمایش های انجام شده سرعت تبادل اطلاعات توسط مودم جدید در شبکه های نسل چهارم برابر با 2.5 گیگابیت در ثانیه بوده است.

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,مودم نسل پنجم

 

مزیت دیگر این مودم سازگاری آن با استانداردهای جهانی نسل پنجم است که باعث می شود استفاده از آن در شبکه های مختلف تلفن همراه با طیف های فرکانسی 26، 28 و 39 گیگاهرتز ممکن باشد. قیمت این مودم و زمان عرضه دقیق آن هنوز اعلام نشده است.

کوون بونگ سئوک، رئیس شرکت ال جی و واحد ارتباطات سیار این شرکت در جریان برگزاری تازه ترین کنفرانس مطبوعاتی این شرکت تصریح کرد که ال جی به دنبال ایجاد تغییراتی در کسب و کار خود است و قصد دارد بیشتر بر روی تولید گوشی های هوشمندی متمرکز شود که با استاندارد مخابراتی نسل پنجم سازگاری داشته باشند.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,ال جی

 

وی افزود که ال جی قبلا یک تلویزیون لوله شدنی معرفی کرده است که نشان می دهد این شرکت در زمینه استفاده از فناوری پیشرفته مورد نیاز برای این کار توانمندی های زیادی دارد. اما ال جی فعلا قصد ندارد تا زمانی که سهم مناسبی در بازار گوشی های نسل پنجم به دست آورد، بر روی تولید گوشی های دارای نمایشگر تاشو متمرکز شود.

 

این شرکت قصد دارد قبل از آغاز کنگره جهانی موبایل در بارسلونا از دو گوشی پرچمدار تازه خود به نام های V50 ThinQ 5G  و G8 ThinQ رونمایی کند.

به گزارش مهر به نقل از اسلش گیر، این شرکت رسما از معرفی دو گوشی تازه خود خبر داده و برای اطلاع رسانی در این زمینه حتی منتظر آغاز کنگره مذکور نمانده است.

 

گوشی های جدید هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو نام دارند. هنوز در مورد ویژگی های فنی این دو گوشی هوشمند اطلاعات چندانی در دسترس نیست ولی منابع مطلع می گویند گوشی های یادشده هر دو ضدآب هستند.

 

همچنین هر یک از این دو گوشی مجهز به سه تا چهار دوربین هستند که البته این تعداد بستگی به مدل هر گوشی متفاوت است. هواوی در پوستری نیز که به مناسبت رونمایی از گوشی های یادشده منتشر کرده بر روی دقت و کیفیت بالای دوربین های این دو گوشی تاکید کرده است.

 

برخی منابع خبری می گویند گوشی P۳۰ دارای قابلیت زوم ترکیبی کم سابقه ۱۰x است و توانایی آن برای زوم اپتیکال نیز به ۵x می رسد. قدرت دوربین این گوشی نیز ۴۰ مگاپیکسل است. در مورد قابلیت های پی ۳۰ پرو اطلاعات چندانی در دسترس نیست.

بعد از آنکه چندی پیش فیس‌تایم اپل با مشکل امنیتی جاسوسی و شنود یک طرفه از کاربران بدون آنکه متوجه شوند، روبرو شد و جنجال و سر و صداهای بسیاری نیز بر سر آن بوجود آمد، این شرکت بالافاصله با ارائه یک نسخه به روزرسانی باگ مربوطه را برطرف کرد. اما حالا تازه‌ترین اخبار و گزارش‌های منتشر شده از سوی کاربران در فضای مجازی نشان می دهد که باگ جدیدی در فیس تایم بوجود آمده که کاربران آن را حسابی با مشکل و دردسر مواجه کرده است.

 

اپل مدتی پیش بود که نسخه ۱۲.۱.۴ سیستم عامل آی او اس را با تمرکز بر مشکل و باگ اخیر فیس تایم منتشر کرد. این مشکل به افراد اجازه می‌داد تا بدون کسب اجازه و اطلاع طرف مقابل، صدای آنها را از طریق تماس فیس تایم شنود کنند. اپل قبل از انتشار این به روزرسانی بلافاصله قابلیت تماس گروهی اپلیکیشن را غیرفعال کرده و بعد از انتشار به روزرسانی جدید بار دیگر آن را برقرار کرد.

 

بر اساس گزارش وب سایت the verge، حالا مشکل جدیدی که گریبانگیر کاربران فیس تایم شده است، آن است که آنها بعد از دریافت و نصب به روزرسانی‌های جدید، دیگر نمی‌توانند همچون قبل تماس‌های دونفره معمولی را به تماس‌های گروهی تبدیل کنند. به گفته برخی از آنها، گزینه افزودن افراد ( add person) دیده نمی‌شود و این بدان معناست که آنها قادر نخواهند بود فرد دیگری را به تماس دو نفره خود اضافه کنند و آن را تبدیل به یک چت گروهی کنند.

 

اپل با انتشار پیامی اعلام کرده است که از بروز این مشکل مطلع و آگاه است، بنابراین از متخصصان فنی و کارشناسان خود درخواست کرده که هرچه سریعتر به برطرف کردن مشکل و باگ مذکور بپردازند.

 

خیل عظیمی از کاربران محصولات اپل و گوشی‌های آیفون با انتشار پیام‌های اعتراض آمیز از اپل به شدت انتقاد کرده و از آن درخواست کرده‌اند که برای انتشار به روزرسانی‌های خود تلاش و تمرکز بیشتری به خرج دهد تا آنها را با مشکلات این چنینی مواجه نکند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.