قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

معرفی برترین سایتهای خارجی ساخته شده با وردپرس

مطمئنا همونطوری که در مقاله معرفی برترین سایت‌های ایرانی گفته شد و اگر اون را مطالعه کرده باشید وردپرس را میتوان به عنوان برترین سایت ساز در عالم معرفی کرد، چرا که محبوبیت وردپرس و استفاده کنندگان آن یعنی، بیش از 68 درصد سایت‌هایی که وردپرس را به عنوان سیستم مدیریت محتوای سایت خویش در سطح جهان برگزیدن کرده‌اند خود گویای این مسئله خواهد بود. با به کارگیری وردپرس امروزه دیگه ما میتونیم تا هر نوع وبسایتی به لطف افزونه‌های گوناگون و قالب‌های فراوان آن در زمینه‌های خبری، شخصی، شرکتی، خدماتی، فروشگاهی و حتی مارکت راه‌اندازی کنیم، که این مقدار نرمش پذیری و قابلیت فراوان که بتونیم در وردپرس ازش برای راه‌اندازی سایت خودمون کاربرد کنیم یک برتری زیاد بسیار بزرگه چرا که ما را از هزینه‌های سرسام آور طراحی سایت اختصاصی آسوده خاطر خواهد کرد. خب در این تعلیم قصد دارم الی به رویداد هم و کمک هم به معرفی برترین و مهمترین سایت‌های بیگانه که وردپرس را به عنوان سیستم مدیریت محتوای سایت خود انتخاب کرده‌اند بپردازم الی با مراجعه کردن به این وبسایت‌ها و تماشا روش طراحی سایت و ایده‌های پیاده سازی شده در این سایت‌ها شما هم بتونید تا با ایده‌های جدیدتری که به همین ایده‌های کنونی اضافه میکنید یک سایت راه‌اندازی کنید، به راستی منظور از شناسایی سایت‌ها این است که یک جرقه در ذهن شما ایجاد بشه که همین جرقه مایه شود لغایت ایده جدیدی که در وب پارسی جای اون خالی است نخستین نفری باشید که چنین ایده‌ای را پیاده‌سازی میکنید. پس تا منتهی با ما همراه باشید.


در این مقاله هم همانند مقاله پیشین که برای معرفی سایت‌های برتر در ایران گردآوری کردیم در ته هدف داریم الی شیوه شناسایی سایت‌هایی که از وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوای خودشون برگزیدن کردن بپردازم الی به راحتی اگر منظور راه‌اندازی سایتی را دارید و میبینید که مشابه آن وجود دارد بررسی کنید که وردپرس هستش یا نه، و اگر سایت وردپرسی بود بیاین و اونو به چهره کامل انالیز کنید تا کاستی‌هایی که داره رو شما پیاده‌سازی کنید و بعد از مدت‌ها گوی سبقت رو از همون سایت به وسیله وردپرس بگیرید، اکنون که چه اون سایت با وردپرس  طراحی شده باشه و چه با یک سیستم مدیریت محتوای دیگه راه‌اندازی شده باشد.


معرفی برترین سایتهای بیگانه ساخته شده با وردپرس

در لیست پایین هم تمام تلاشم رو کردم لغایت سایت‌هایی را معرفی کنم که در هر زمینه‌ای یک مثال از اون وجود داشته باشد و حتی اگر در برگزیدن اینکه وردپرس پاسخگوی احتیاج شما در این گویه باشه یا نه بتونید الی با نگریستن نمونه وبسایتی که احتمالا در این فهرست وجود داشته باشه، شکتون به طور کامل برطرف شده و وردپرس را به عنوان سیستم مدیریت محتوای سایت خویش انتخاب کنید. علاوه بر این به کمک فهرست پایین توانا خواهید بود الی وبسایت باره نظر را به صورت کامل رسیدگی کرده و ببینید که این سایت چه چیزهایی ناچیز داره؟ چه چیزی بهش اضافه نماییم بهتر میشه؟ چه راهکارهایی در چنین موضوعی مایه میشه تا ترافیک اکثریت جذب کنیم؟ و در همه چکارهایی اتمام بدیم تا سایت ما در وهله‌ی اول متفاوت‌تر از این سایت بوده و در وهله‌ی دوم بهترین عملکرد را در مقایسه با این سایت داشته باشه و به چیزی که مد نظر ما و کاربرانمون هست کم و بیش و نزدیک‌تر باشد معرفی برترین سایت های ساخته شده با وردپرس وردپرس بگینر(wpbeginneاین وبسایت به عنوان برترین وبسایت در مقوله آموزش‌های وردپرس تکاپو داره که دارای رتبه جهانی 2645 در الکسا هستش و به صورت کاملا ساده اقدام به فرآوری انواع محتوای آموزشی وردپرس در زمینه قالب وردپرس، افزونه وردپرس، کدنویسی وردپرس و… میکنه به صورتی که برای مبتدی‌ترین کاربران هم قابل درک بوده و به راحتی توانا باشند لغایت دگرگونی ها لازم را که در آموزش به چهره مرحله به مرحله هستی داره در سایت خودشون اعمال و پیاده سازی کنند. این وبسایت به عنوان یک منبع پسندیده مطالب آموزشی برای سایت‌های فعال فارسی زبان در وردپرس هم شناخته شده و میبینیم که وبسایت‌های ایرانی مطالب منتشر شده در این وبسایت را برگردان و در کمر بستن کاربران خودشون پیمان میدهند الی از آنها کاربرد کنند. اگر شما هم به دنبال منبع آموزشی ساده‌ای برای وردپرس هستید یا اینکه منظور دارید در زمینه وردپرس کار و جنبش کنید این وبسایت میتونه ایده‌ها و منابع زیاد غنی در اختیارتون پیمان بده.


 مشاهده سایت wpbeginner


معرفی برترین سایت های ساخته شده با وردپرس


شرکت مرسدس بنز

کمتر کسی است که با کمپانی مرسدس‌بنز آشنایی نداشته باشه، این شرکت همونطور که میدونید در مقوله فرآوری گونه ها مختلفی از اتومبیل‌های سخیف و سنگین فعالیت داره و اومده وردپرس را به عنوان سیستم مدیریت محتوای سایت خودش برای معرفی محصولات و آگاهی ها شرکت گزینش کرده است. رتبه الکسا جهانی این وبسایت هم در حال حاضر روی 13500 پیمان داره، اگر شما هم حائز یک سری محصولات خاص هستید و یا اینکه حتی قصد راه‌اندازی سایت برای کمپانی تولیدی خودتون دارید میتونید با نگریستن چنین سایت‌هایی یک قالب‌بندی قشنگ گزینش کرده و نسبت به پیاده‌سازی سایت خودتون با استفاده از وردپرس اقدام کنید. اینکه یک شرکت کبیر که در گویه ساخت اتومبیل در دانشمند حرفی برای گفتن داره و میاد وردپرس رو به عنوان سیستم مدیریت محتوای سایت رسمی خودش برگزیدن میکنه مطمئنا نشان از نیرو بالای وردپرس خواهد داشت. اما میبینید که در مقابل متاسفانه هستند افرادی که وردپرس را کمینه گرفته و تحلیل‌های نادرستی از اون میکنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.