قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

وبمستران وردپرس – کامل ترین مرجع فیلم های آموزش رایگان وردپرس

وبمستر وردپرس کیست؟
وبمستر به راستی بسیاری از کارهای یک سایت را برعهده دارد. او باید اطلاعات کاملی را از سایت استخراج کند و توانایی داشته باشد تا آن ها را تحلیل کند. او باید بتواند مدیریت محتواهای سایت را بطور کامل اتمام دهد و بتواند بسته به احتیاج کاربران خود یا بازار هدفش، راهبرد های بازاریابی اش را در سایت پیاده سازی کند.

یک وبمستر نقش هایی چون معمار وب سایت، مدیر سایت، گسترش دهنده سایت، پشتیبان و نگهداری کننده سایت، هماهنگ کننده کارهای یک سایت و همین طور رصد کننده دشواری ها یک سایت را دارا می باشد.

او با گونه ها ابزارهای یک سایت آشنا است و همین طور ادب پیشه با سایر ابزاهای وبمستری چون Google webmaster tools و Google analytics و Alexa و GTMetrix و Moz و Ahref و سایر ابزارهای مشابه را، به احسان دارا می باشد. او با به کارگیری تمام این ابزارها، به رشد و گسترش سایت و در نهایت سوداگری و درآمد خود، کمک خواهد کرد.

اگر سایتی را که می خواهید تاسیس کنید، سایت های ساخته شده با وردپرس را  بالا بیاورید و بخواهید کلیه کارهای آن، همانند فرآوری محتوا، بازاریابی، فروش و نیز مدیریت آن، با خودتان باشد، در این صورت شما یک وبمستر وردپرس خواهید بود.

شما باید توانایی برپاسازی یک سایت وردپرسی را داشته باشید. باید بتوانید ساختار سایت وردپرسی خود را به گونه ای برپایی کند که دسترسی به اطلاعات آن برای کاربران آن آسان باشد.

باید محتواهایی را فرآوری کنید لغایت منسجم با سیستم بازاریابی شما باشد. برای این امر باید سئو و نکات آن را بیاموزید و یاد بگیرید چگونه متن های با ارزش و اثرگذار تهیه کنید.

شما باید بتوانید در هر سررسید و بنابر نیازهای زمانی و مکانی، گرافیک و نما سایت خویش را در کمترین زمان تغییر دهید الی باعث شفا تجربه کاربران سایت خود بشوید. در ضمن باید بتوانید گزارشات مدیریتی از سایت خود بگیرید و آن ها را تحلیل کنید و از آن ها برای شفا سایت خویش بهره‌گیری کنید.

از همه مهم تر شما باید پشتیبان سایت خویش باشید، وابستگی آن با دیگر نرم افزارها و سرویس ها مشابه درگاه های بانکی را برقرار کنید. سرعت سایت خود را رصد کنید و آن را درمان ببخشید و بتوانید مشکلات سایت خود رفع نمایید.

به شما که الی اینجا این متن را مطالعه کردید، تبریک می گویم چون احتمالا شما هم تصمیم دارید مثل من، یک وبمستر وردپرس کاملا حرفه ای باشید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.