قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

هدیه چی بخریم؟


رز مشخصا نماد عشق و علاقه است ، اما متاسفانه گل های رز حداکثر ۱ هفته دوام دارند و بعد پژمرده میشوند . برای حل این مشکل گل رز جاودان معرفی شده که عمر گل رو تا ۳ سال افزایش میده !

رز جاودان چیست؟

رز مشخصا نماد عشق و علاقه است ، اما متاسفانه گل های رز حداکثر ۱ هفته دوام دارند و بعد پژمرده میشوند . برای حل این مشکل گل رز جاودان معرفی شده که عمر گل رو تا ۳ سال افزایش میده !

با رعایت نکات زیر شما می توانید تاثیر هدیه خود را چندین برابر کنید:

  • نیاز نیست هدیه شما خیلی گران قیمت باشد ، هدیه گران باعث می شود شخص گیرینده را برای جبران محبت شما به دردسر بیاندازد و شخص گیرنده متحمل هزینه بالای شود.
  • هدیه را باید بدون انتظار جبران آن به کسانی که دوستشان دارید بدهید، هدیه بدون هیچ مناسبتی احساس بسیار خوبی در فرد گیرنده ایجاد می کند.
  • توجه داشته باشید که هدیه دادن به مراتب در فرد دهنده بیشتر از فرد گیرنده هدیه احساس خوب ایجاد می کند پس هدیه ای بدهید که خودتان دوست دارید آن را دریافت کنید.
  • در انتخاب هدیه توجه به علایق فردی که که میخواهیم به آن هدیه دهیم بسیار مهم است، بدین شکل فرد گیرنده احساس می کند برایتان مهم بوده و شما برای انتخاب کادو سلایق او را در نظر گرفته اید.
  • هدیه حتما نباید یک کالا یا کارت هدیه باشد، هدیه تبلیغاتی گاهی دعوت یک دوست به تماشای فیلم یا تئاتر به مراتب می تواند تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد و منجر به ثبت خاطرات به یادماندنی گردد.
  • موقع هدیه دادن سعی کنید آن را با یاداشتی همراه کنید یادداشت شما می تواند یک بیت شعر زیبا یا بیان یک خاطره مشترک باشد باعث ماندگاری هدیه شما در ذهن فرد گیرنده می شود.
  • انتخاب بسته بندی مناسب برای هدیه بسیار مهم است و جزو اصول اولیه هدیه دادن محسوب می شود.

آیا رز جاودان گل رز طبیعی است؟
بله . دقیقا رز جاودان گل طبیعی و بسیار باکیفیت است .

رز جاودان

روش تولید رز جاودان: وقتی  گل رز چیده می شه بلافاصله یک سری عملیات شیمیایی روی اون انجام میشه . 
این گل ها توسط تکنولوژی پیچیده ای به صورت مومیایی شده در میان که میتونن علاوه بر حفظ لطافت و طراوت گل، عمر بالایی داشته باشند.

نحوه نگهداری رز جاودان
گل های رز جاودان احتیاج به آب ندارند و نباید در معرض نور مستقیم  و گرد و خاک قرار بگیرند.  

گل رز

گل رز جاودان در ایران هم تولید می شود و دستگاهای تولید آن گران هستند.این رزها تا ۱ سال ماندگاری دارند


نام اصفهان از ازل با هنر و صنایع دستی آمیخته بوده. امروز با مجموعه ای از نفیس ترین محصولات برند سلام که از اصفهان هستند آشنا میشویم.

تندیس های فلزی ، هدایای ارزشمند؛

نام اصفهان از ازل با هنر و صنایع دستی آمیخته بوده. امروز با مجموعه ای از نفیس ترین محصولات برند سلام که از اصفهان هستند آشنا میشویم.
محرم،محملی برای هنر اسلامی
از کودکی ماه محرم رنگ و بوی خاصی برای ما داشته.آمیزه ای از نوحه سرایی و عطر اسپند و صدای سنج و طبل و شمایل حضرت عباس و در کنار آن صد ها المان های دیگر مثل علم و چلچراغ و زنجیر و گهواره سبز . این المان های ایرانی -اسلامی- شیعی، امروز دستمایه هنر هنرمندانی شده که سعی در زنده نگاه داشتن این المان هاو البته تکنیک های ساخت آن ها دارند.

تندیسیک علم و صد ها المان زیبا
دسته های عزا داری،فضای پر از بوی گلاب آمیخته با اسپند، جوانان سیاه پوش زنجیر زن،نوحه خان و جلوتر از همه علم بزرگ و زیبا.
علم ها از زمان صفویان وارد فرهنگ مذهبی ایرانیان شدند و ایرانیان هم تا توانستند با شاخصه های فرهنگی خود آن را زینت دادند.

علم


تیغه های زیبا با طرح های اسلامی که هنر دست فلز کاران را به رخ می کشد، شیر و مرغ و شال مزین به اسما کبریایی

علم

مرغان فلزی ، نشسته بر علم
طاووس ها و مرغ ها همراه با شیر و زنگوله های اعجاب انگیز جز جدا نشدنی علم ها هستند.از ریشه ی حضور این مرغان بی اطلاعیم اما مدام و هر سال انگار دوباره عاشق نگاه خیره ی آن ها می شویم.
مجموعه سلام که تصمیم به احیای فرهنگ و المان های ایرانی اسلامی دارد، مجموعه ای زیبا گرد آوری نموده از هنر دست فلزکاران چیره دست و زبده اصفهان.

علم

مرغ علممحرم که میشود ، بی هوا و نا خدآگاه جمع می شویم در سوگ مردمانی که جان دادند اما زیر بار ظلم نرفتند. کاش چون ایشان بودیم، آزاده



کتاب ها و دکوری ها احتیاج به یک محل مناسب برای سکونت دارند! کتابخانه به جای خود، اما قفسه و شلف دیواری یه چیز دیگه است . امروز کلی شلف زیبا بهتون معرفی میکنیم.

روشی برای مرتب کردن اتاق

کتاب ها و دکوری ها احتیاج به یک محل مناسب برای سکونت دارند! کتابخانه به جای خود، اما قفسه و شلف دیواری یه چیز دیگه است . امروز کلی شلف زیبا بهتون معرفی میکنیم.

چه برای اتاق خواب و چه برای اتاق کار شلف دیواری انتخاب خیلی خوبی برای نظم دادن به لوازمه. 
اگر یک وجه اتاقتون یک دیوار بزرگ داره میتونید با یک یا چند شلف دیواری هم اون رو تزیین کنید و هم کتاب ها و دکوری ها و گلدان های کوچیکتون رو روی او بگذارید و لذت ببرید.

شلف دیواری

شلف های بسیم یک انتخاب عالی

بسیم یک برند ایرانی تولیدکننده ی شلف های چوبی با پایه فلزی است. کیفیت شلف ها فوق العاده خوبه و کفی شلف ها از چوب لایه ای ساخته شده که حتی برای محیط هایی مثل حمام و دستشویی هم مناسبه .

شلف
شلف دیواری بسیم

شلف های بسیم در طول های 60 و 80 سانتیمتر و با پایه های متنوع عرضه شده اند . این شلف ها در بسته بندی ای زیبا برای شما ارسال میشوند و سرهم کردن آن هم فرآیندی لذت بخش است .

شلف
شلف دیواری بسیم

برای خودتون یا دوستانتون سفارش بدید و از این محصول ایرانی زیبا و با کیفیت لذت ببرید.رزهای جاودان برند گلگیفت وارداتی و از برند rose Amore که بهترین مارک رز جاودان است و از افریقای جنوبی وارد میشوند که ۳ تا ۵ سال موندگاری دارن.

گل رز

رز جاودان

میتونید با کلیک روی این لینک به راحتی و در فاصله ۱ روز این 

رو سفارش بدید. همچنین رز جاودان قابلیت پست شدن به شهرستان رو هم دارن.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.