مجرمان اینترنتی، کدهای مخرب استخراج ارز دیجیتال را در وبسایتها تزریق میکنند تا در زمان مرور آنها توسط کاربر، از قدرت پردازشی کامپیوتر او برای استخراج ارز و واریز به حسابهای مجرمان استفاده شود. این افراد، ارز مونرو را بیش از همهی ارزها ترجیح میدهند. تحقیقات جدید، میزان حدودی درآمد مجرمان سایبری از بردافزارهای استخراج ارز دیجیتال را روشن کرده است.
وبسایت کویندسک در گزارش جدید خود، از نتایج تحقیقاتی پیرامون استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال پرده برداشت. محققان دانشگاههای مادرید و کینگ کالج لندن، در تحقیقات خود، مقدار درآمد مجرمان سایبری را ۷۲۰ هزار مونرو (حدود ۴.۳۲ درصد از مونرو در گردش در جهان) بیان کردند.
درآمد دقیق مجرمان سایبری از استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال، به زمانی بستگی دارد که آنها ارزهای خود را به پول نقد تبدیل کنند. البته محققان رقم حدودی ۵۷ میلیون دلار، یعنی ۱.۲ میلیون دلار در هر ماه در ۴ سال گذشته را برای این درآمد تخمین میزنند.
در جریان تحقیقات مذکور مشخص شد که وبسایت مشهور مخزن کدهای کامپیوتری یعنی GitHub، بیش از هر وبسایت دیگر میزبان کدهای مخرب استخراج ارز دیجیتال است.
بررسی دقیق اقدامات خرابکارانهی مجرمان سایبری، مقصد ارزهای استخراجشده را نیز بهروشنی مشخص میکند. وقتی مجرمان، قدرت پردازشی کامپیوتر قربانی را برای استخراج ارز رمزنگاریشده میدزدند، دو استراتژی کلی خواهند داشت. یکی از استراتژیها، ملحق شدن به یک مجموعهی استخراج موسومبه Mining Pool و دیگری، استخراج انفرادی ارز است.
استفاده از مجموعههای استخراجی یا استخر ماینینگ، مزیتهای خاص خود را دارد. نکتهی اول، شانس بیشتر در کسب درآمد با عضویت در استخر است؛ چرا که گروههای با اعضای بیشتر، احتمال بیشتری برای تأیید شدن بلوکهای استخراجشده دارند. بهعلاوه، نیاز به تجهیزات ویژهی ماینینگ نیز با عضویت در این گروهها، کاهش مییابد.
نکتهی واضح تحقیقات پیرامون استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال آن است که اکثر ارز مونرو استخراجشده ازطریق کمپینهای سرقتی، به یک استخر استخراج بهنام crypto-pool مرتبط میشود. تا به امروز، اعضای این گروه حداقل ۴۳۵/۶۸۹ مونور با ارزش تقریبی ۴۷ میلیون دلار استخراج کردهاند.
استخر استخراج | مقدار مونروی استخراج شده | تعداد کیف پول | ارزش به دلار |
---|---|---|---|
cruto-pool | ۴۳۵،۶۸۹ | ۴۸۹ | ۴۶،۹۷۸،۶۷۷ |
dwarfpool | ۱۷۹،۰۹۳ | ۴۵۷ | ۱،۱۵۲۲۵۳ |
minexmr | ۸۴،۶۵۲ | ۶۴۱ | ۵،۹۱۶،۳۹۹ |
prohash | ۱۳،۰۴۷ | ۵۵ | ۳۱۱،۴۷۳ |
monerohash | ۵،۲۴۵ | ۲۲۴ | ۶۴۲،۸۷۲ |
nanopool | ۴،۵۸۱ | ۳۳۶ | ۸۰۵،۹۴۹ |
ppxxmr | ۳،۸۷۴ | ۱۸۴ | ۵۱۹۷۷۴ |
supportxmr | ۲،۸۶۱ | ۵۰۸ | ۳۶۴،۱۹۹ |
hashvault | ۱،۰۵۹ | ۳۷۵ | ۱۲۶،۱۸۰ |
xmrpool | ۱۲۱ | ۵۴ | ۲۱،۱۷۱ |
moneropool | ۲۳ | ۱۴۱ | ۳،۱۶۱ |
bohemianpool | ۲ | ۱۶ | ۳۳۴ |
ما متوجه شدیم با اینکه اکثر کمپینهای سرقت درآمد پایینی دارند، اما تعداد محدودی از آنها سوددهی سرسامآوری داشتهاند. درنتیجه، هستهی اصلی این فعالیت خرابکارانه، در انحصار گروه کوچکی از بازیگران ثروتمند است.
سرویسهای قانونی و مشهور همچون گیت هاب و دراپباکس، منابع مناسبی برای سوءاستفادهی مجرمان سایبری هستند. این افراد از سرویسهای فوق برای توزیع هرچه آسانتر بدافزارهای ماینینگ استفاده میکنند.
مجرمان استخراج ارز دیجیتال یا Cryptojackers از ابزارهایی شبیهبه ویروس اسب تروا استفاده میکنند که کاربر نهایی را مجبور به دانلود و نصب بدافزارهای دیگر میکند. در اکثر مواقع، این بدافزارها، ابزارهای استخراج مونور را از گیتهاب دانلود میکنند. در ادامهی گزارش تحقیقاتی آمده است:
ما به این نتیجه رسیدیم گه گیتهاب، مشهورترین وبسایت مورد استفاده برای میزبانی از بدافزارهای استخراج ارز دیجیتال است؛ چرا که اکثر ابزارهای استخراج ارز دیجیتال بهصورت مستقیم از آنجا دانلود میشوند. بهعلاوه، گیتهاب میزبان انواع نسخههای ماینر اصلاحشده و تغییریافته نیز هست.
نفوذگران تکنیک جدیدی را برای مبهمسازی کُدهای صفحات جعلی در طراحی حملات فیشینگ ابداع کردهاند و از Web Fonts بهگونهای استفاده میکنند که پیادهسازی و جایگزینی کُدهای رمزگونه مانند متن ساده به نظر میآید. هنگامی که مرورگر کُدهای صفحات جعلی را ترجمه میکند و برای کاربر نمایش میدهد، کاربر صفحهای را مشاهده میکند که تنها برای دزدیدن اطلاعات شخصی طراحی شده است و کُدگذاری آن بهگونهای توسط توابع خاصی از جاوااسکریپت صورت میگیرد که تشخیص آن سخت است.
استفاده از جایگزینی کاراکترها بهصورت رمزگونه، تکنیک جدیدی بهشمار نمیآید و بازگردانی کُدها و متنها به حالت اولیه توسط سیستمهای خودکار سختی به همراه ندارد. اما نوآوری جدیدی که در این حملات به کار رفته، عدم استفاده از توابع جاوااسکریپت برای جایگزینی بوده و بهجای آن، استفاده از کُدهای CSS است. این حمله فقط با استفاده از دو فونت woff و woff2 که با الگوریتم رمزنگاری base64 مخفی شدهاند، صورت میگیرد. محققان توانایی تشخیص صفحات جعلی را کسب کردهاند که از فونتهای خاص برای ترجمه شدن در مرورگر و نمایش بهصورت متن ساده استفاده میکنند.
طبق گزارش محققان، فونت WOFF باید خروجی استانداردی از حروف الفبا را برای استفاده در صفحات وب فراهم سازد و انتظار میرود توانایی جایگزینی آن با هر یک از حروف الفبا بهصورت کامل امکانپذیر باشد؛ اما مشاهده میکنیم در حملهی فوق، متن مورد استفاده توسط این فونت در صفحه وجود ندارد ولی در مرورگر نمایش داده میشود. همچنین برای فریب بیشتر در این نوع از حملات فیشینگ، نفودگران از فُرمت SVG استفاده میکنند که میتواند ازطریق کُد، کاراکترهای مورد نظر روی مرورگر را به کاربر نمایش دهد و راه تشخیص را سختتر کند.
این روش از ژوئن ۲۰۱۸ توسط نفوذگران در ابزارهای اتوماتیک مخصوص حملات Phishing مورد استفاده قرار گرفته است که محققان در ماه گذشته موفق به کشف آن شدهاند. این نشان میدهد که ممکن است در گذشته فریمورکهای مخرب دیگری برای طراحی حملات فیشینگ این روش استفاده کرده باشند.
باجافزار Ryuk که موجب دردسر فراوان برای نشریات شده، سود زیادی را برای سازندگانش به ارمغان آورده است. محققان دو مؤسسهی CrowdStrike و FireEye تخمین میزنند که از ماه اوت تابهحال، این باجافزار مبلغ ۳.۷ میلیون دلار را در قالب بیتکوین، نصیب سازندگان کرده؛ لازم به ذکر است که این مبلغ در قالب ۵۲ تراکنش پرداخت شده است.
بهگفتهی تحلیلگران، کلید موفقیت سازندگان این باجافزار، اراده و بردباری لازم برای بهنتیجه رسیدن کارشان و همچنین انتخاب اهداف بزرگ بوده است. حملات این باجافزار بهطور معمول با کمک بدافزاری بهنام TrickBot انجام میشوند. این بدافزار که بیشتر بهصورت ایمیلهای ناخواسته ارسال میشود، پس از دستیابی به سیستمهای قربانیان، آنها را مورد مطالعه قرار داده و توان مالیشان را ارزیابی میکند.
سازندگان این بدافزار تنها بهدنبال مهمترین سیستمها هستند؛ به ادعای وبسایت Ars Technica، در مواردی که یک سازمانِ قربانی بهاندازهی کافی بزرگ نیست، هکرها ممکن است حتی از اجرای باجافزار Ryuk منصرف شوند. چنین روشی که پیشاز این توسط باجافزارهایی نظیر SamSam هم مورد استفاده قرار گرفته بود، روشی نگرانکننده تلقی میشود. نکتهی قابلتوجه دیگر، بردباری سازندگان این باجافزار است. به ادعای مؤسسهی FireEye، در برخی موارد هکرها مدت یک سال را برای کدگذاری و قفل کردن دادههای قربانیان سپری کردهاند.
هرچند منشاء Ryuk هنوز بهطور کامل مشخص نشده است، اما دو مؤسسهی امنیتی CrowdStrike و FireEye معتقد هستند که این باجافزار ارتباطی با کرهی شمالی ندارد. محققان CrowdStrike، با بررسی آدرسهای اینترنتی و برخی سرنخهای زبانی، احتمال میدهند که منشاء Ryuk کشور روسیهباشد. درهرصورترت، سودآور بودن این باجافزار قابلانکار نیست و شرکتهای بزرگ و سازمانهای دولتی ممکن است در آینده با خطرات جدی از سوی این نرمافزار مخرب روبهرو شوند.
یکی از لذت بخش ترین کارهای دنیا ، کادو گرفتن و هدیه دادن است که شاید در نظر اول بسیار ساده به نظر برسد اما وقتی در بطن ماجرا وارد می شویم ، می بینیم یکی از کارهای سخت و پیچیده است.
در بیشتر مواقع این آقایان هستند که برای خانم ها هدیه تهیه می کنند و خودشان متاسفانه کمتر شانس کادو گرفتن پیدا می کنند . مردان برخلاف زنان هدیه های کاربردی را بیشتر می پسندند پس باید برای خرید هدیه باب میلشان دقت بیشتری به خرج دهیم.
در این بخش از نمناک می خواهیم درباره هدایایی که آقایان را خوشحال می کند با شما صحبت کنیم ، اگر مناسبتی در پیش دارید و یا می خواهید از زحمات عشقتان تشکر کنید ، یک هدیه در خور شان او بخرید و او را خوشحال کنید.
افراد خجالتی بسیار کم حرف می زنند و در حواب سوال شما کوتاه ترین پاسخ را می دهند. این افراد اعتماد به نفس پایینی دارند و با دیگران به خوبی ارتباط برقرار نمی کنند و تنهایی را به بودن در جمع تر جیح می دهند.
هدیه گرفتن حس خوبی به آنها می دهد و مناسب ترین هدیه برای آنها کتاب مورد علاقه شان و یا موزیک پلیر یا هندزفری است زیرا آنها در تنهایی کتاب می خوانند و از شنیدن موسیقی لذت می برند.
ولخرج ها افرادی هستند که بدون هیچ حساب و کتاب و مدیریتی پول شان را خرج می کنند و خرج کردن را به امنیت مالی ترجیح می دهند . هدیه های بزرگ با تزئینات پر زرق و برق و تعداد بیشتر کادو آنها را بیشتر از هدیه های کوچک گران قیمت خوشحال می کند .
شما می توانید برای این افراد هدیه هایی مثل یک دسته گل بزرگ، قاب عکس و وسایل تزیینی جالب و شیک و حتی یک شکلات خوشمزه با بسته بندی خاص تهیه کنید.
این افراد خوش بین و مثبت اندیش و صادق و تا حدودی زودباورند و روح زندگی در آن ها جریان دارد. این افراد نیازی به چیزهای اضافی برای خوشحال بودن ندارند و همه چیز را ساده می گیرند و خوشبختی و شادی را در درون خود جست وجو می کنند.
هر هدیه ای آنان را خوشحال می کند و شما می توانید هر چیزی از خوردنی ها گرفته تا پوشیدنی و لوازم کار و منزل به آنها هدیه کنید و فقط لازم نیست سراغ هدایای خیلی خاص و جذاب بروید.
این افراد زیاد اهل ابراز احساسات نیستند و در زندگیشان هدف و خط ثابت دارد و در راستای آن قدم بر می دارند . شخصیت های سختگیر و جدی هرگز در کارشان از این شاخه به آن شاخه نمی پرند .
برای هدیه گرفتن ابتدا باید شخصیت این افراد را بشناسید مثلا اگر اهل ورزش است برای او یک وسیله ورزشی، اگر اهل مطالعه است یک کتاب، اگر به انجام کارهای فنی علاقه دارد یک ابزار کارآمد، اگر به دنیای هنر علاقه مند است یک اثری هنری و اگر به حوزه دیجیتال علاقه مند است یک وسیله دیجیتالی به او هدیه دهید و هیچگاه به او لباس هدیه ندهید شاید سلیقه تان را نپسندد.
افرا حسابگر و خسیس زیاد اهل پول خرج کردن نیستند و با خرج کردن پول مضطرب می شوند . این افراد هدیه گران قیمت را نمی پسندند زیرا فکر می کنند برای برگشت هدیه پولشان به باد می رود ! پس بهتر است برای آنها هدیه کاربردی و ارزان قیمت مانند
محصولات آرایشی، بهداشتی، لباس، کیف، کفش و لوازم کاربردی منزل هدیه دهید و او را از خریدن آن چیز راحت کنید . هیچگاه به این افراد وسایل غیرقابل استفاده مانند وسایل تزئینی و مجسمه ندهید.
این افراد برون گرا هستند و با خودنمایی، دلربایی و عشوه گری تلاش می کنند در کانون توجه قرار بگیرند.بنابراین هدیه ای را می پسندند که توجه طلبی آن ها را تامین کند. نحوه دادن هدیه به این افراد بسیار مهم است و بهتر است آن ها را در حضور دیگران غافلگیر کنید.
هدیه های مناسب برای این افراد لوازم پوشیدنی و تزیینی هستند به شرطی که مدل و رنگش به چشم شان بیاید. ست اصلاح مردانه و عطرهای گرم و تند ویا یک ساعت مچی با صفحه ای بزرگ و طرحدار مناسب ترین هدایا برای این افرادند.
این افراد برون گرا و اجتماعی هستند و عاشق محبت کردن به دیگرانند . آنها هرگز تاریخ تولد عزیزان و دوستان شان را فراموش نمی کنند . برای این دسته افراد، تفکر پشت هدیه بیشتر از آن چه هدیه می گیرند اهمیت دارد؛
بنابراین از دادن کارت هدیه و وجه نقد خودداری کنید. و اگر این فرد اهل هنر است یک اثر هنرمندانه برایش بخرید. اگر اهل موسیقی، فیلم یا تئاتر است او را به دیدن یک اثر باب روز ببرید. اگر اهل کتاب و کتاب خوانی است، یک کتاب و اگر اهل ورزش یا فعالیت خاصی است محصولی در این باره برایش تهیه کنید .
افرادی برون گرا با روابط اجتماعی بالا هستند ، به راحتی وارد اجتماع می شوند و با دیگران خیلی زود صمیمی می گردند .
یک هدیه مناسب برای آنها هدایایی است که کودک درون آن ها را فعال تر می کند مثل عروسک شخصیت های کارتونی، اسباب بازیهای فکری یا مناسب بزرگ سال؛ مثل ماشین یا هلی کوپتر کنترل از راه دور، بازی های رایانه ای و لوازم تزیینی نوستالژیک و از پوشیدنی ها ست کیف و کفش یا یک کلاه و شال گردن با رنگی خاص و منحصربه فرد می پسندند.
همچنین می توانید یک تابلوی نقاشی از طبیعت، دوربین عکاسی و حتی لوازم جانبی گوشی موبایل، لپ تاپ و کامپیوتر با رنگ های شاد برای آنها تهیه کنید.
افراد جسور، رک و صریح و سختکوش و با انگیزه هستند وصادقانه احساسات شان را بیان می کنند و هدایایی را می پسندند که برای رساندن آن ها به اهداف شان کارایی داشته باشد پس کادو مناسب برای آنها هدیه های کاربردی مثل گوشی، لپ تاپ، فلش، کتاب و ... است ، اگر او ورزش یا هنر خاصی است به او هدیه ای مرتبط با هنرش دهید .
آیا میدانید هدایای تبلیغاتی چیست و چه تأثیری بر جلب مشتری دارد؟ قبول کنید که همهی ما عاشق گرفتن هدیه هستیم. تخفیف و هدایایی که دریافت میکنیم، حالمان را خوش میکند. همین حس است که بازاریابان را به سمت تهیه و تدارک هدایای تبلیغاتی میبرد. آنها از دریافتن ما نسبت به هدایای تبلیغاتی سهم میبرند و کاری میکنند که بیشتر دربارهی فرآورده و برندشان گفتگو کنیم.
فرقی نمیکند که بازاریاب سایت معتبر آمازون باشید یا این وظیفه را در فروشگاهی خواروبارفروشی عهدهدار هستید، به هر روی باید بدانید هدیه تبلیغاتی چیست و به کمک آنها افزایش فروش و جذب مشتریان اخیر را رقم بزنید.
حتما بخوانید:
انواع طریق های تبلیغات که درسرتاسر دنیا رایج است
تبلیغات اثربخش با ۱۱ نکتهای که حسابی به درد کسبوکارتان میخورد
تاثیر رنگ در تبلیغات و بازاریابی چقدر است؟
هدایای تبلیغاتی پیش از فروش
وقتی شرکتهای مختلف برای اولین بار محصولی تازه را روانهی بازار میکنند، معمولا نمونههایی از فرآورده را به طور مجانی در برگزیدن مشتریان قرار میدهند. فرقی نمیکند که این محصول جدید پیتزا باشد یا عطر، این ایده برای تمام محصولات مصرفی اجرایی است.
هدایای تبلیغاتی چیست، پیش از فروش
واقعیت این است که همهی ما محصولات رایگان را همنشین داریم و وقتی شرکتها در قالب هدایای تبلیغاتی، محصولی را رایگان در اختیارمان میگذارند، برای یکبار هم که شده آن را آزمون میکنیم. اگر خوشمان بیاید مصرف و خرید را تکرار میکنیم و اگر نه، بعید آن را خط میکشیم.
پس این اندیشه بازاریابان در اهدای تبلیغات پیش از فروش زیاد هوشمندانه است. شرکتها معمولا هدایای تبلیغاتیشان را در کمر بستن مشتریانی که هدفگذاری کردهاند، پیمان میدهند. این مشتریان در فروشگاههای مقصد و باره عقیده بازاریابان مشغول بهخرید هستند و با اهدای نمونهی مجانی و سایر گونه ها هدایای تبلیغاتی با محصولات آشنا میشوند.
بستههای کاملا رایگان از محصول
بستههای رایگان از هدایای تبلیغاتی چیست
در برخی محدودههای زمانی، برخی فروشگاهها مشابه آمازون، بستهای رایگان از محصولات مانند کتاب به مشتریان پیشنهاد میکنند. چه بسا بهنظر برسد که این توصیه قبل از آنکه تبلیغی برای فروش اغلب باشد، مایه زیان ناشر، مؤلف و سایت میشود، اما باید بگوییم که اصلا اینطور نیست.
تجربه پرتو دیتا است که چنین ترفند تبلیغاتیای موجب میشود الی مخاطبان با مطالعهی بستهی مجانی دربارهی دیگر یادبود ها نویسنده کنجکاو شود و بهدنبال تهیه محصولات اکثریت باشند. این علاقهی شکلگرفته در مخاطب، درنهایت مایه میشود لغایت مشتریان به سمت خریدهای بعدی و بعدی قبل بروند.
برای نمونه در آمازون این روش از هدایای تبلیغاتی معمولا برای کتابهای پرفروش اتمام میشود و مخاطبان به دلیل جاذبهی این یادبود ها حتی بعد از خروجشان از حالت هدیه و رایگان، آن را میخرند.
حتما بخوانید: آشنایی با گونه ها تخفیفات در فروش اینترنتی
فروش کالای جانبی
گاهی اوقات نیز شرکتها با ارائهی بُن تخفیف و یا کالاهایی به شکل نمونه و رایگان، باعث جذب مشتری به سمت فروشگاهها میشوند. وقتی مخاطب با پای خودش به فروشگاه بیاید، کارکنان دسته فروش به آنها محصولات دیگری را نیز توصیه میکنند و مشتریان را با نمونه ها پیوسته دیگر آشنا میکنند.
مثلا فروشگاهی که به مشتریان بُن تخفیف خرید لوسیون خاصی را توصیه میدهد با حضور مشتری برای گرفتن این هدیه تبلغاتی در فروشگاه، پیشنهادهای متنوع دیگری نیز در اختیارش میگذارد. یعنی به کمک هدایای تبلیغاتی، بازاریابان اقدامی مهم را بهثمر میرسانند: باز کردن پای مشتری الی واپسین مقصد فروش.
افزایش حسن شهرت
هدایای تبلیغاتی چیست و افزایش حسن شهرت چطور
با به کارگیری برگزاری کمپینهای تبلیغاتی و اهدای جوایز و هدایا در شکلی عام و گسترده، شرکتها حسن شهرت پیدا میکنند. همه دربارهی آنها گفتگو خواهند کرد و بر راز زبانها خواهند افتاد. باید بدانید که هدایای تبلیغاتی چیست و چگونه باید فرایندهای آن را مدیریت کنید.
اهدای جوایز، تخفیفها و… در قالب حمایتگری برنامههای تلویزیونی و رادیویی و… باعث افزایش روزافزون شهرت برند میشود.
نکات تأملبرانگیز
اگر بدانید هدایای تبلیغاتی چیست و چه کمکی به شما میکند، به مدد آن شبکههای ارتباطی خویش را با بیننده گسترده خواهید کرد و میتوانید از طریق شبکههای اجتماعی این ادامه رابطه را تضمین کنید.
به کمک هدایای تبلیغاتی میتوانید با مخاطبان و مشتریان بالقوه پیوستگی برقرار کنید و برای ادامهی ارتباط و تعامل روی آنها حساب کنید.
هدایای تبلیغاتی در عین اکنون روشی بسیار مؤثر در جذب بیننده هستند، هزینهی چندی دارند و مدیریت فرایند پیشبرد اقدامات بازاریابی لازم برای آنها زیاد ساده و قابلپیشبینی است.
هدایای تبلیغاتی باعث میشوند الی حولوحوش محصولتان هیجان و تبلیغات چهره بگیرد. بیننده متعلق به بههیجان میآید و بر راز زبانها میافتید.
علاوه بر جذب مخاطبان، هدایای تبلیغاتی میتوانند روش مناسبی برای قدردانی از مشتریان و همراهان برند و محصولتان باشد.
برخلاف دیگر روشهای تبلیغاتی و بازاریابی، ساختار این گونه بازاریابی در فروش بسیار ساده است و لزومی به صرف وقت و دانش ویژهای ندارد.
همه از اخذ هدیه و جایزه و از آن مهمتر برنده شدن در قرعهکشی و… لذت میبرند. پس با اهدای جوایز و برگزاری قرعهکشیها میتوانید نقش مهمی در ایجاد جاذبه و هیجان وسط مخاطبانتان داشته باشید.
با دادن هدایای تبلیغاتی میانی مشتریانتان حرف و ارتباطی مشترک ایجاد خواهید کرد و آنها را به هم پیوند میدهید. با این شغل شبکهی تعاملات شما با مشتریان کبیر و بزرگتر خواهد شد.
یک فرد جسور حتی اگر از هدیه تان خیلی خوشش هم نیاید چون قدرت کنترل احساسات خود را دارند، به گونه ای برخورد می کند که شما آن را حس نکنید.
خودشیفته ها خودشان را خاص و مهم می دانند و دوست دارند خاص ترین هدیه را هم دریافت کنند. اگر می خواهید برای کسی که پرتوقع و خودشیفته است هدیه بخرید ، کار مشکلی پیش رو دارد چون هدیه باید مطابق با سلیقه او باشد و آن را در شأن خود بداند.
ساعت اصل یا هدایای گران قیمت مانند لباس هایی با برندها و مارک های خاص و جنس های خاصی مثل حریر و ابریشم ، یک عطر خاص با بسته بندی بسیار شیک هدیه مناسبی برای این دسته از افراد باشد.
ست کمربند و کیف پول چرم مردانه :
ست کیف پول و کمربند چرم یکهدیه کاربردی و لاکچری برابی مردان است که مطابق با سلیقه طرف مقابلتان آن را باید انتخاب کنید.
دوربین یا گوشی موبایل :
انواع دوربین عکاسی یا فیلم برداری و یا گوشی موبایل هدیه های مناسب برای آقایان است اما در صورتی که محدودیت مالی نداشته باشید.
عینک آفتابی مردانه :
انواع مختلف عینک های آفتابی مردانه با توجه به سلایق طرف مقابل هدیه مناسبی برای مردان محسوب می گردند.
ست کیف و کفش مردانه :
ست کیف و کفش مردان هاست که می تواند مردان را بسیار خوشحال کند و هدیه مناسب برای روز پدر یا روز مرد و سایر مناسبت ها است.
ست کتاب و خودنویس :
انواع خودنویس، کتاب های مختلف و سایر لوازم تحریرانتخاب شایسته ایی برای افرا د اهل فرهنک است .
کروات مردانه :
انواع مختلف کرواتف پاپیون و دیگر اجزا مربوط به آن می توانند انتخاب مناسبی به عنوان کادو روز تولد و یا ولنتاین باشند. این نوع هدیه از لحاظ قیمت تنوع بالایی دارد و می توانید انتخاب خوب و مناسبی در این راستا داشته باشید.
ست ماشین اصلاح مردانه :
ریش تراش و انواع موزر مردانه هدیه ایی کاربردی و مناسب می باشد که آقایان را بسیار خوشحال می کند.
ست لوازم بهداشتی مردانه :
ست لوازم بهداشتی مردانه هدیه مناسب برای همه افراد با هر توان مالی است.
ست کامل لوازم ورزشی مردانه :
اگر فرد مورد نظرتان به ورزش علاقه مند است مناسب ترین هدیه برای وی می تواند ست وسایل ورزشی باشد.
عطر و ادکلن مردانه :
از جمله بهترین و در دسترس ترین هدایا برای آقایان انواع مختلف عطر و ادکلن های مردانه است که با اطلاع از تمایلات طرف مقابل تان می توانید تهیه نمایید.
در این مطلب 17 روش ساده جهت بالا بردن سئو وردپرس به شما خواهیم گفت و اگر آن ها رو اتمام دهید میتوانید با گذشت سررسید ترقی چشمگیری در شمار بازدید های سایت خود داشته باشید
1- تغییر پیوند های یگانه به نام نوشته
به طور پیشفرض وردپرس از ?p=[id] برای نمایش url پست ها بهرهگیری میکند که این گونه پیوند اصلا مناسب سئو و موتورهای جستجو نیست و شما باید آن را تغییر دهید؛ از بخش پیشخوان > تنظیمات > پیوندهای یکتا، گزینه اسم نوشته را انتخاب و ذخیره دگرگونی ها را بزنید
نام نوشته بهترین نوع نمایش پیوند است زیرا واژه ها کلیدی یا عنوان مطلب شما را در خویش جای میدهد که برای سئو بسیار سودمند است
2- یک پلاگین نقشه سایت XML نصب کنید
داشتن نقشه سایت و ثبت آن در گوگل وبمستر تولز سبب میشود که مطالب شما بهتر توسط موتورهای جستجو بررسی شوند و نتیجه آن زودتر ایندکس شدن مطالب شما در نتایج است
Google XML Sitemaps بهترین پلاگین وردپرس جهت برپایی نقشه سایت بهینه است و از لینک پایین میتوانید آن را دانلود و نحوه نصب و کار با آن را فرا بگیرید
ساخت نقشه سایت با افزونه Google XML Sitemaps
3- نصب افزونه های مخصوص سئو وردپرس
افزونه های WordPress Seo Yoast و All In One Seo Pack به شما جهت با کیفیت تر کردن محتوای سایت زیاد کمک میکنند و نظر به اینکه درونمایه اصلی ترین قسمت سایت شما هست بهینه کردن آن زیاد حیاتی است
نکته ای که باید پروا کنید این است که هرگز نباید این دو پلاگین را مقارن با هم روی سایت خود فعال داشته باشید پایین با هم تداخل دارند و در چهره بهرهگیری مقارن ممکن است به سئوی سایت شما آفت جدی وارد شود، بعد تصمیم بگیرید و تنها از گرد از آن ها روی سایت خود استفاده کنید
پیشنهاد تاپ وردپرس به شما به کارگیری افزونه Yoast است
4- Nofollow کردن لینک های بیگانه و بی اعتبار سایت
اصولا کاربرد بسیار از لینک های خارجی ( لینک دادن به دیگر سایت ها ) درون صفحات سایت از عقیده سئو به هیچ عنوان توصیه نمیشود زیرا شما به آن لینک ها با این پیشه اعتبار میبخشید و از طرفی دیگر از اعتبار سایت خویش کم میکنید، افزایش سئو وردپرس هرچه این لینک ها به سایت های حائز رتبه زیر در گوگل هم داده شوند بیشتر به ضرر سایت شما خواهد بود.
اما اگر به آن لینک ها صفت rel=nofollow اضافه کنید به موتورهای جستجو میگویید که آن پیوندها رو دنبال نکنند، در واقع شما با این پیشه به ربات های خزنده رهنمود میکنید که آن لینک ها را پیگیری نکنند و اگر هم دنبال کردند سایر از اعتبار سایت شما مختصر نمیشود چون از صفت nofollow برای لینک های بیگانه خود کاربرد کرده اید
پیشنهاد میکنیم بخوانید: 12 طریق افزایش سرعت نمایه مطالب وردپرس در گوگل
مطلب زیر میتواند به شما افزودن nofollow به پیوندهای بیگانه را تعلیم دهد:
آموزش نوفالو کردن لینک های خارجی در وردپرس
5- noindex کردن صفحات با عناوین یکسان
اگر سایت شما به طور مثال یک دسته با عنوان “محصولات دیجیتالی” و یک نوشته سایر با عنوان مفتوح هم “محصولات دیجیتالی” داشته باشد این امر ممکن است درونمایه یا عناوین تکراری را برای سایت شما برپایی کند که برای جستار سئو اصلا خوب نیست، البته اگر ساختار پیوندهای یکتای شما مناسب نباشد!
برای حل این مشکل نیز باید از تگ <meta name=’robots’ content=’noindex’ /> در ابتدای صفحات مشابه با ارزش کمتر استفاده کنید، در این مورد افزونه All In One Seo Pack میتواند به شما کمک کنید، کافیست آن در انبار- انباشتگاه وردپرس جستجو و سپس روی سایت خود نصب کنیدب