قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

هدایای تبلیغاتی چیست و چه تاثیری بر تبلیغات دارد؟

هدایای تبلیغاتی قبل از فروش

وقتی شرکت‌های گوناگون برای اولین بار محصولی بازپسین را روانه‌ی بازار می‌کنند، معمولا نمونه‌هایی از فرآورده را به طور مجانی در اختیار مشتریان پیمان می‌دهند. فرقی نمی‌کند که این محصول جدید پیتزا باشد یا عطر، این ایده برای تمام محصولات مصرفی اجرایی است.


هدایای تبلیغاتی چیست، قبل از فروش


واقعیت این است که همه‌ی ما محصولات رایگان را دوست داریم و وقتی شرکت‌ها در قالب هدایای تبلیغاتی، محصولی را رایگان در اختیارمان می‌گذارند، برای یک‌بار هم که شده آن را امتحان می‌کنیم. اگر خوش‌مان بیاید مصرف و خرید را تکرار می‌کنیم و اگر نه، بعید آن را خط می‌کشیم.


پس این فکر بازاریابان در اهدای تبلیغات پیش از فروش بسیار هوشمندانه است. شرکت‌ها معمولا هدایای تبلیغاتی‌شان را در اختیار مشتریانی که هدف‌گذاری کرده‌اند، پیمان می‌دهند. این مشتریان در فروشگاه‌های مقصد و باره نظر بازاریابان مشغول به‌خرید هستند و با اهدای نمونه‌ی مجانی و سایر گونه ها هدایای تبلیغاتی با محصولات آشنا می‌شوند.


بسته‌های کاملا رایگان از محصول

بسته‌های رایگان از هدایای تبلیغاتی چیست


در برخی محدوده‌های زمانی، برخی فروشگاه‌ها همانند آمازون، بسته‌ای مجانی از محصولات مانند کتاب به مشتریان توصیه می‌کنند. شاید به‌نظر برسد که این رهنمود قبل از آنکه تبلیغی برای فروش بیشتر باشد، مایه زیان ناشر، نویسنده و سایت می‌شود، اما باید بگوییم که اصلا این‌طور نیست.

هدایای تبلیغاتی 

اگر در پی خرید هدیه تبلیغاتی جدیدی هستید، بی شک ما  یعنی هدیه تبلیغاتی اشانتیون بهترین ها را به شما معرفی خواهیم کرد. ما معتقدیم ارائه هر نوع کالایی همچون پاور بانک تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی بایستی ضمن حفظ سودآوری، ارزش تبلیغاتی بیافریند، هویت آفرینی و هویت سازی کند که این یکی از شاخص های هدف گذاری مهم برای شرکت دنیای اشانتیون  می باشد 

تجربه نشان داده است که چنین ترفند تبلیغاتی‌ای موجب می‌شود تا مخاطبان با مطالعه‌ی بسته‌ی رایگان درباره‌ی سایر یادگارها نویسنده کنجکاو شود و به‌دنبال تهیه محصولات اکثریت باشند. این علاقه‌ی شکل‌گرفته در مخاطب، درنهایت باعث می‌شود الی مشتریان به سمت خریدهای بعدی و بعدی پیش بروند.


برای مثال در آمازون این طریق از هدایای تبلیغاتی معمولا برای کتاب‌های پرفروش اتمام می‌شود و مخاطبان به انگیزه جاذبه‌ی این یادبود ها حتی پس از خروج‌شان از حالت هدیه و رایگان، آن را می‌خرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.