قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

سئوکار کیست؟ سئو کار حرفه ای، کارشناس یا متخصص سئو کیست؟ سئوکار کیست؟

سئوکار کیست؟ سئو شغل حرفه ای، کارشناس یا کارآزموده سئو کیست؟

سئوکار کیست؟ سئو کار حرفه ای، خبره یا کارآزموده سئو کیست؟

اگر از یک سئوکار بپرسید که پیشه او چیست احتمالا مبتلا کمی درنگ شده و در حال کلنجار با خویش برای پرسش به سوال شما می شود. احتمالا بعد از اینکه پاسخ سوال شما را با جمله "من یک سئو کار هستم" بدهد، با نگاه شگفت شما رو به رو می گردد.

همیشه دنبال استخدام یک سئو کار ارشد برای مدیریت سئو تیم دیجیتال مارکتینگ خودتان بوده اید؟ اکنون وقت گرفتن مشاوره سئو از من است. من فرشید امین زاده هستم و میتوانم کمپین های سئوی شما را مدیریت کنم یا تیم سئوی شما را آموزش بدهم. 

در برخی مواقع نیز آنها شدنی است پاسخ ساده تری به این شکل به سوال شما بدهند: "من در زمینه برنامه ریزی سایت ها برای دریافت رتبه بالاتر در گوگل کار و جنبش می کنم." با این استجابت بسیاری از کسان قانع شده و در ذهن خودشان این شغل را زیاد جالب تصور می کنند.


اما موضوعی که در این گونه مواقع ذهن سئوکاران را درگیر می کند اینست که آیا آنها می بایست به همین پذیرش اختصار اکتفا کنند یا موارد بیشتری را درباره سئو به طرف مقابلشان بگویند.


بسیاری از سئو کارها توضیح در ارتباط با کار خویش را به یک مسئله چالش بر انگیز تبدیل می کنند. ولی اگر همه ما خوب دقت کنیم می بینیم که هر کسی در هر شغلی که فعالیت می کند اگر بخواهد دقیقتر در ارتباط با پیشه خود توضیحاتی دهد، احتمالا همه ما که در آن شغل راز سلسله ای نداریم مبتلا سردرگمی می شویم و از یک جا به بعد اصلا متوجه حرف های طرف مقابلمان نخواهیم شد.


با این حال در صنعت سئو دو مسئله ارتباطات و شفافیت، زیاد مهم هستند. به همین خاطر می تاب به طور واضحی به این سوال استجابت داد: "سئو پیشه کیست ؟"


سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به افراد کمک می کند لغایت محصولات و اطلاعات موردنظرشان را توسط  موتورهای جستجو همانند گوگل و بینگ به راحتی بیابند. یک سئوکار یا متخصص سئو با آنالیز و مطالعه در این باره به جستجوی مواردی می گردد که محبوبیت آنها در موتورهای جستجو در حال افزایش است و با اجرای راهبرد ها و اقداماتی کوشش می کند که نتایج جستجو را برای یک سایت مشخص بهبود ببخشد.


هدف پایانی از این کار، افزایش سطح ترافیک وب سایت با به کارگیری واژه ها و موضوعات کلیدیست. به نوع ای که کاربر بعد از ورود به سایت، جذب آن شده و در همان سان تارنما نیز بر بنیاد الگوریتم های پیشنهادی گوگل طراحی شده باشد.


موتورهای جستجو همواره در حال تغییر هستند و سئوکار ها می بایست متناسب با آن اطلاعات خود را به روز کنند. در اینجا با به کارگیری یک مثال سرشت کار را به شما نشان خواهیم داد. به عنوان مثال واژه کلیدی "SEO" را در عقیده بگیرید. نتایج جستجو برای این واژه در سنه های ماضی به این شکل بود:


جستجوی Seo قدیم

در آن زمان (سال 2011) در رتبه یک و دو سایت های ویکی پدیا و گوگل قرار داشتند و بقیه نتایج جستجو نیز از آن آژانس های خدمات سئو بود. ولی امروزه نتایج جستجو برای این واژه کاملا متفاوت به نظر می رسد و به شکل زیر است:


جستجوی Seo جدید 1

و در ادامه به شکل ذیل می باشد:


جستجوی Seo جدید 2

با یک نگاه متوجه می شویم که هیچ آژانس خدمات سئویی سایر در بین نتایج صفحه اول قرار ندارد و در برابر جای خویش را به سایت های آموزشی دیتا اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.