قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 1

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

چرا تاثیر تبلیغات در موفقیت یک کسب و کار اینترنتی و افزایش مشتری آن است؟

وقتی بحث  افزایش مشتری به میان می‌آید معمولا اولین راهی که به ذهن هر فردی میرسد تبلیغات است! تبلیغات اشکال مختلفی دارند (مثل تبلیغات محیطی، رسانه ای و…) و معمولا هزینه‌های بالایی برای آنها نیاز است و در کمال تعجب بازخورد آنها هم برای فرد تبلیغ کننده به شدت کم است!
ممکن است از خودتان بپرسید؟


علت این اتفاق واضح است! این دسته از تبلیغات نمیتوانند بطور دقیق مخاطب‌های بازار هدف شما را نشانه بگیرند.
فرض کنید کسب و کار شما در حوزه دوربین مدار بسته فعال است و می‌خواهید از تبلیغات بیلبوردی استفاده کنید. به نظر شما چند درصد از افرادی که در طول یک شبانه روز بیلبورد شما را می‌بینند به دوربین مدار بسته نیاز دارند، رغبت می‌کنند و با شما ارتباط برقرار کنند؟
شاید از هر ۱۰۰۰ نفری که از طریق این تبلیغات با کسب و کار شما آشنا می‌شوند فقط ۱۰۰ نفر خواهان محصول یا خدمات شما باشند و به سایت‌تان مراجعه کنند و از همان ۱۰۰ نفر هم احتمالا تعداد خیلی کمی از شما خرید نموده و به مشتری شما تبدیل شوند!


اگر این یک فاجعه نیست پس نام آن چیست؟! هزینه‌های میلیونی در قبال تعداد انگشت شماری مشتری؟

بطور کلی اگر فکر میکنید انجام تبلیغات با هزینه‌های فضایی میتواند مشتریان کسب وکار آنلاین شما را هم به همان صورت (یعنی فضایی) زیاد کند باید به شما بگوییم که کاملا در اشتباهید. اصولا با این دست از روش‌های تبلیغاتی نمیتوان بازار هدف مناسب را نشانه گرفت به همین دلیل هزینه‌هایی که برای تبلیغات در نظر میگیرید عملا هدر رفته اند و به نتیجه مد نظرتان هم نمی رسید.
پس از چه راهی باید مشتریان یک کسب و کار آنلاین را افزایش داده؟
آیا این کار غیر ممکن است و باید به صورت طبیعی مرور زمان اتفاق بیافتد؟

خیر!! یک راه آسان، کم هزینه و موثر هم وجود دارد. با استفاده از این روش میتوانید دقیقا افرادی که خواهان خدمات شما هستند را پیدا کنید و تعداد زیادی از آنها را به مشتری خودتان تبدیل کنید که در ادامه درباره آن بیشتر صحبت میکنیم.

افزایش مشتری از طریق سئو

این روش ساده اما کارآمد سئو نام دارد. با سئو و بهینه سازی سایت‌تان میتوانید در کلمات کلیدی مورد نظر خود سایت‌تان را به صفحه اول موتور جستجوی پرطرفدار یعنی گوگل برسانید. رسیدن به صفحه نخست گوگل با کلمات صحیح و هدفمند می‌تواند مشتریان شما را افزایش دهد! شاید بپرسید چطور این اتفاق می‌افتد؟ پاسخ به این سوال خیلی ساده است.
همانطور که می‌دانید امروزه اینترنت پیشرفت زیادی داشته و توانسته خودش را در دل خیلی از افراد دنیا با آسان تر کردن روال انجام کارها جا کند. شما به هر چیزی که نیاز داشته باشید میتوانید بدون هدر دادن زمان و انرژی زیاد آن را در گوگل جستجو کنید و بطور کلی خیلی از کارهای خود را از طریق اینترنت خیلی راحت انجام دهید.

فرقی نمکیند در چه زمینه ای مشغول به فعالیت باشید! از مخاطبین هدف لوازم آرایشی گرفته تا آهن آلات، بسیاری از آنها برای استفاده از خدمات و یا محصولات بخصوص از جستجو در گوگل استفاده میکنند. مخاطبین کسب و کار اینترنتی شما هم از این قاعده مستثنا نیستند و آنها هم برای دسترسی به خدمات یا محصولات شما، اسم آن خدمات یا محصول را در کادر جستجوی گوگل می‌نویسند.
از این رو با سئو سایت‌تان می‌توانید با هر کلمه کلیدی که مدنظرتان است سایت‌تان را به صفحه اول گوگل برسانید و کاربرانی که مستقیما دنبال محصولات شما هستند را به مشتری‌های خود تبدیل کنید.

چطور سایت‌مان را سئو کنیم؟

برای سئو یا بهنیه سازی وب سایت‌تان معمولا دو راه پیش روی‌تان است:

  1. می توانید به یک شرکت ارائه دهنده خدمات سئو یا یک سئو کار فریلنسر مراجعه کنید و پروژه سئو سایت‌تان را به آنها بسپارید. البته این را هم اضافه کنم استفاده از این روش ممکن است برای سایت شما خطراتی هم به همراه داشته باشد چون برخی از این اشخاص یاد شده (سئوکارها یا شرکت‌های سئو) از دانش پایین شما در زمینه سئو سوء استفاده می‌کنند و برای آوردن سایت شما به صفحه اول از تکنیک‌های کلاه خاکستری و کلاه سیاه استفاده میکنند. استفاده از این تکنیک‌ها نتایج موقتی برای سایت ایجاد میکند. یعنی بعد از یک مدت زمان، رتبه سایت شما به شدت افت می‌کد، گاهی اوقات هم ممکن است با جریمه‌های گوگل روبرو شوید. پس مراقب باشید! تنها راه ایمن رسیدن به رتبه ۱ استفاده از سئو کلاه سفید است.
  2. می توانید خودتان سئو را از پایه یاد بگیرید و با خیالی راحت سایت‌تان را بر اساس قوانین گوگل بهینه کنید و خیالتان از جریمه‌های گوگل آسوده باشد. البته یادگیری سئو آنچنان هم کار ساده ای نیست و نیاز به تلاش و صد در صد علاقه دارد. متاسفانه در این زمینه هم شرکت‌هایی وجود دارند که در ازای مبالغی بسیار بالا (گاهی اوقات تا ۸ میلیون تومان!) اقدام به برگزاری دورهای آموزش سئو می‌کنند. این دوره‌ها نه تنها چیز خاصی به شما آموزش نمیدهند و بلکه حتی به شما نمی گویند از کجا و چگونه باید شروع کنید و در صورت نتیجه نگرفتن به هیچ عنوان هزینه ای به شما باز نمی گردانند! اما تیم ما به تازگی یک پلتفرم به نام مانگو معرفی کرده است که تمام چیز‌هایی که نیاز دارید را یکجا و با کم ترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیارتان قرار میدهد. مانگو آموزش‌های گام به گام و از پایه تا حرفه ای، برنامه ریزی کاری، بازگشت تضمین وجه و بسیاری امکانات دیگر را با کمترین قیمت به شما ارائه میکند. در ادامه بیشتر از مانگو برای‌تان می‌گوییم…

    یادگیری سئو با پلتفرم مانگو

    شما با مانگو میتوانید سئو را از پایه و بدون هیچ اطلاعاتی در این زمینه یاد بگیرید و کلمات تجاری خودتان و به طور کلی هر کلمه ای که مدنظرتان هست را با برنامه ریزی و استراتژی‌هایی که در اختیارتان قرار می‌دهیم و آموزش‌های گام به گام و انجام تسک‌های روزانه محول شده، براحتی به صفحه اول گوگل بیاورید و از طریق آن مشتری‌های خود را افزایش دهید.

    نکته جالب توجهی که درباره مانگو وجود دارد گارانتی بازگشت تمام و کمال وجه تانشما در صورت نرسیدن به نتیجه و اهداف مورد نظرتان است. در واقع اگر طی مدت زمان دوره آموزشی پلتفرم مدیریت سئو مانگو، طبق تسک‌ها و آموزش‌های مانگو عمل کنید اما به نتیجه نرسید هزینه شما کامل و بدون کم و کاستی به شما بازگردانده می‌شود.

    نتیجه گیری

    از هر ۱۰۰ کاربری که از طریق گوگل با سایت شما آشنا می‌شوند بین ۲۰ تا ۸۰% آنها مخاطب هدف شما هستند! همین اعداد و ارقام نشان دهنده همه چیز هستند و ثابت میکنند چرا به جای تمرکز روی روش‌های مختلف تبلیغات و هزینه‌های هنگفت آن‌ها بهتر است روی سئو سایت‌تان سرمایه گذاری کنید. همچنین میدانید با صرف کمتر از نصف هزینه‌هایی که برای تبلیغات نیاز است می‌توانید سئو را شخصا یاد بگیرید و سایت خودتان یا هر وب سایت دیگری را به صفحه اول گوگل برسانید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.